Den Haag, Geleenstraat 84 k5, Gina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 84 k5, Gina

Hi,

Gina is een hele geile shemale. Ze staat van maandag tot vrijdag in de Geleenstraat te Den Haag en soms ook zondag. Lucky me!!!. Nou Ik heb een hele geile tijd met haar gehad. Ze was vanacht in het zwart, bij mij weten lak mini rok. Mooie geile laklaarzen.
    Een fetishist droomt ervan en mij beviel dat goed . Ze is volgens mij een Latina, heeft mooie geile tieten, mooie lange benen en een heerlijke ass. € 50 gelapt en we zijn geil begonnen. Ze masseerde me terwijl we elkaar lekker kusten. Gauw had ze door dat ik het lekker vind om haar geile kont te rimmen. Hmmmmm lekker die tong in haar strakke neukgrot roeren en altijd lekker dat je proeft dat de kont geil is. Ze draaide om en legde haar kolosale paal tegen mijn lippen. Ik wou het wel proberen. Pijpen is niet echt mijn sterkste kant en vooral niet als ze groot zijn. Toch vond ze pijpstuntel van mij wel lekker.
    Toen kwam ze met een geil idee. Ik werd megenomen naar de ramen. Het geile voorstel was verder gaan met sex achter de vitrages. Het was donker maar toch kon men wel een beetje zien dat we flink bezig waren. Men!, dat was geil. Nog even gepijpt terwijl op de stoel zat en toen zakte ik met mij tong naar haar overheelijke neukgrot hmmmm.Toen condoom gehaald en ik heb ze lekker in 3 verschillende standjes gepaald. Ik was zo geil dat mijn paal heel snel geile room ging spritzen. Aaahhhhh aahhhhh. Ik ben zojuist gekomen van de gebeurtenis van een paar uur geleden. Dit is de avond van mijn leven , waar ik me klaar zal trekken.

Ze vertelde me dat ze het lekker vind om te experimenteren en ze is een exhibitionistisch. Ze doet het ook wel eens in het bos en parkeerplaatsen te vinden. Volgens mij doet ze dit ook met vaste klanten.
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Zij is voor mij tot nu toe de lekkerste shemale stoot van Den Haag. Wat raar dat er nooit over haar geschreven is.
    Volgende keer Den haag naar haar natuurlijk
    Doeeiiie,

Wampie82
    Laatst gewijzigd door TransMod; 16-06-10, 13:37. Reden: intiem verwijderd, niet mogelijk bij pre-op

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k2, Gina (uitstekend)

Vandaag ook eens bij Gina binnengestapt. Had al over haar gehoord van Anna; wilde haar toch eens proberen.

Prima ervaring, en als ik weer eens zin heb in een trans zal ik bij haar terugkomen!

Commentaar

Ook ik heb een paar keer mogen genieten van Gina. Lekkere seks en spannend: inderdaad achter de gordijnen heerlijk tekeer gegaan.

Alleen heb ik haar al een tijdje niet gezien: weet iemand of ze misschien met vakantie is?

Commentaar

Hoi,

Gina is terug en hoe. Ik was toevallig op woensdag 23-04-08 daar in buurt. Ik had al in mijn gedachte om naar haar te gaan. En ja daar was ze. Het was tegen sluitingstijd, maar ik naar binnen. Wat een mooie bruine tint had en wat zag ze er lekker uit. Zo lekker dat ze bij in de top 3 lekkerste shemales ooit.
        Zoals je je kan verlekkeren bij de free tours van shemale model paysites zo lekker zag die avond uit. Ahhh die sex was onovertreffelijk. Hoe geil ze me pijpte, ik moest even gas terug nemen. We lekker zeker 4 standjes gedaan, lekker getongd, ik lekker met mijn tong in geile caliente ass mogen roeren; hmmmm ik heb weer trek. Ook facesiting Toen zat ze lekker op me op mijn paal. even klassiek en tongen en dan hondjes. Ahhh dat is pas lekker klaarkomen. Ik blijf ze aanraden en ik ga bij geouwezwam melden als een van de lekkerste in nederland.

groet, Wampie

Commentaar

In eerste instantie dacht ik dat Wampie82 teveel "reclame" maakte voor deze dame. Maar na een bezoek aan deze dame kan ik niet anders concluderen deze reclame MEER dan terecht.

Meestal ben ik huiverig voor dames die er heel mooi uit zien, maar zij is absoluut een uitzondering. Ze spreekt goed nederlands en is zeer relaxt. Een typisch Colombiaans gezicht met een prachtig stuk gereedschap daar beneden.

Ik wenste dat er in de Bloedstraat en Utrecht op z'n minst 3 van dit soort toppers in de nachtploeg werkten. Het aanbod wordt namelijk steeds minder IMO.

Heren blijven jullie vooral weg, zodat niet hoef te wachten om naar binnen te gaan.

Commentaar

ben uiteindelijk ook bij deze "dame "naar binnen gelopen

maar zeer matig
            kom hier dan ook nooit meer terug
            stelde absoluut niets voor
            voel me flink "genaaid"

dus heren, loop er maar met een ruime boog omheen !!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k2, Gina (goed)

Ik ben gisteravond (zondagavond) bij haar naar binnen geweest en het was superb. Een halfuurtje fantastische sex gehad. Niks mis met haar! En inderdaad vanaf vandaag (maandag) 2 weken met vakantie. Normaal werkt ze alleen de zondag- en maandagavond niet, dus de rest van de dagen is ze aanwezig.
              This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k2, Gina (goed)

vanavond weer voor de zoveelste keer bij deze mooie geile
                pre-op trans naar binnen gestapt en me lekker laten pijpen, waarbij
                ze je ballen ook niet vergeet.

goede service, geil en aardig...

Commentaar

Vorige week bij Gina naar binnen gegaan, nadat ik een tijdje op en neer had gelopen langs de diverse 'dames'. Gina vond ik er het meest vrouwelijk uitzien, met daarbij ook een interessante bobbel in haar broek

Eenmaal binnen heb ik hier absoluut geen spijt van gehad! Ze nam alle tijd en we hebben elkaar eerst langdurig gepijpt en gestreeld. Daarna heeft ze me heerlijk genomen. Al met al een heerlijke ervaring bij Gina gehad.

Commentaar

ik schrijf helemaal niet ..... maar ook heb Gina in het "gulden" tijdperk weleens bezocht; zij stond dan boven.... op het kruispunt in het verlengde van de Hunsestraat.... ik heb haar echter al een tijd niet gezien, althans als ik langskom op een woensdag of donderdagavond (koopavond) of zondag middag..... weet wellicht iemand wat of haar precieze tijden zijn.....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door neukpaal
                      Ik heb haar vanavond, (donderdag) helaas niet gezien. Was tegen 00 uur.
                      Woensdagavond 05/05 (Bevrijdingsdag) was ze in ieder geval wel aanwezig. "Haar" raam op dit adres is meestal Geleenstraat 84 k5, maar ze staat meestal wat naar achteren en is vaak aan het praten en dollen met de meiden die ook 's avonds in dit pand werken.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k5, Gina(goed)

Tijdje geleden haar weer bezocht, geweldige tijd gehad. Rustig, relaxed en enorm opwindend. Fantastisch gevoel voor humor!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k5, Gina(uitstekend)

Gina werkt alleen overdag. Zaterdag bij haar geweest 50 euro betaald en het was geweldig. Lekker elkaar pijpen en met elkaar spelen. Ik wilde eigenlijk dat ze mij nam maar dan moest ik 50 bij betalen en ze is niet klein geschapen en ik heb geen ervaring. Zij wilde perse door mij gepaald worden dus dat heb ik dan maar gedaan... Door het condoom werd hij wat slap dus toen trok zij het condoom eraf en gingen we weer verder met spelen. Toen mijn paal weer keihard werd schoof ze hem zo cd naar binnen. Het gevoel was heerlijk en de verleiding groot maar ik schrok en stopte gelukkig. Ik moest meermalen vragen om een cd want zij wilde lekker zonder geneukt worden. Uiteindelijk wel veilig gedaan en ze wilde bruut hard genomen worden wat ik uiteindelijk maar heb gedaan..Nog even lekker blijven liggen en uitvoerig gekletst.
                          Ik zou natuurlijk de 'enige' kunnen zijn waarmee ze cd wil neuken maar zo naïef ben ik niet. Hoor graag de andere ervaringen.
                          Wel iemand waar ik vaker zal komen..

Commentaar

Heb ook niets gehoord van een switch naar de middag, ben een paar weken geleden nog bij haar geweest en er niets van gehoord. Was vlak voor sluitingstijd en moest dan ook even een quickie worden... Heerlijk gepijpt en gezoend en lekker over haar borsten gespoten. Heerlijke dame met wie ik al veel heb beleefd!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blaasbaan Bekijk bericht
                              Gina werkt alleen overdag. Zaterdag bij haar geweest 50 euro betaald en het was geweldig. Lekker elkaar pijpen en met elkaar spelen. Ik wilde eigenlijk dat ze mij nam maar dan moest ik 50 bij betalen en ze is niet klein geschapen en ik heb geen ervaring. Zij wilde perse door mij gepaald worden dus dat heb ik dan maar gedaan... Door het condoom werd hij wat slap dus toen trok zij het condoom eraf en gingen we weer verder met spelen. Toen mijn paal weer keihard werd schoof ze hem zo cd naar binnen. Het gevoel was heerlijk en de verleiding groot maar ik schrok en stopte gelukkig. Ik moest meermalen vragen om een cd want zij wilde lekker zonder geneukt worden. Uiteindelijk wel veilig gedaan en ze wilde bruut hard genomen worden wat ik uiteindelijk maar heb gedaan..Nog even lekker blijven liggen en uitvoerig gekletst.
                              Ik zou natuurlijk de 'enige' kunnen zijn waarmee ze cd wil neuken maar zo naïef ben ik niet. Hoor graag de andere ervaringen.
                              Wel iemand waar ik vaker zal komen..
                              Ik ben erg benieuwd naar Gina ... al moet ik eerlijk bekenen dat ik niet eerder met een heerlijke shemale on de koffer ben gedoken. Ik herken wel het probleem met het slap worden bij het gebruikt van een condoom en zou haar uiteindelijk wel zonder condoom geneukt hebben. Net als jij zou ik haar wel pijpen ... maar mijn maagdelijke kontje ... poeh ... ook die heeft geen ervaring ...

Toch ga ik eens kijken of ik bij deze dame naar binnen durf / haar herken aan de hand van de beschrijvingen op deze site.

Commentaar

Dan zien we je verhaal met recensie hier snel verschijnen
                                Greetz Haarlemmod, moderator van de afdeling Haarlem en Transstation

Commentaar

weet iemand of ze nog werkt in de geleen, welke dagen en tijd? thanks

Commentaar

Ze werkt in ieder geval nog, alleen 's-avonds maar weet verder niet precies welke dagen. Niet op zondag.

Commentaar

Volgens mij is Gina al enige tijd uit het zicht verdwenen. Klopt dit?

Commentaar

Gina

Werkt nog steeds. Gisteren was ze er.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k5, Gina

2 weken geleden bij gina geweest. Was weer heerlijk. Het verbaasd me echt dat er niet meer over haar geschreven wordt. Prachtdame met een leuk (vooral groot en hard) stuk gereedschap.

Vanavond was ze er niet dus wellicht is ze weer op vakantie.

Commentaar