Amsterdam, Gordijnensteeg B7-3, Paloma

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Gordijnensteeg B7-3, Paloma

Paloma
    Trans uit Eqcuador, meer TV dan TS.
    Dit is er een voor de liefhebbers van transjes met grote pikken. De pik van Paloma is 22 cm en goed hard.
    Ze werd eerder erbij gehaald toen ik een trio had met Paula, nu Paula op vakantie was zat ze op haar plaats op de OZA 121, normaal om de hoek in de koestraat.

Ze is niet de allermooiste. Allemaal redelijk standaard, vriendelijk en geil (snuift zelf stevig poppers mee).
    Maar het gaat dan ook om dat wapen van haar.

Ik heb er goed mee gespeeld en ging tevreden weg.
    Laatst gewijzigd door TransMod; 16-10-05, 11:42.

ik heb zondag poloma eens beproeft, ze zat in de kelder deze keer, zwarte lingerie en lieslaarzen altijd mooi met haar vingers ver uitelkaar zei ze nog \\\"I have a big one this big\\\". Terwijl ik me waste werdt het slipje uitgetrokken en zelf in slappe toestand was het al een flink stuk. Mijn mond aan het werk gezet en al snel hard en stijf, zeker een flinke maat en dik ook, wow!

Na wat wederzijds pijpwerk werd ik op mijn rug gelegd kussen onder mijn kont. Voorzichtig schoof ze haar lat naar binnen, het was moeilijk maar uiteindelijk zat hij er helemaal in.Toen begon ze me te neuken en te trekken wow wat een gevoel. Een paar korte rustpauzes om het nog enigzins te rekken duurde het niet lang voor ik een lading spoot.

nog even nagenoten en daarna wat moeilijk lopend ;D weer verder gegaan

heb begrepen dat ze ook trio\\'s met paula doet
    hmmm paloma in je kont paula in je mond
    Laatst gewijzigd door TransMod; 30-06-10, 11:39. Reden: intiem gewijzigd naar grieks

Commentaar

Paloma is inderdaad groot geschapen en het is een hele mooie lul en lekker dik ook. Ze werkt normaal op dinsdag,donderdag en zaterdag. Gisteren ben ik ook bij Paloma geweest,ze ziet er niet slecht uit,ze is geil en ze heeft natuurlijk die lekkere grote lul.
      Na geil tongen begon ik haar te pijpen,ik probeerde haar lul helemaal in te slikken wat ze supergeil vond.
      Ik likte haar lul,ballen en kontgaatje waardoor ze nog geiler werd. Ze wilde neuken en ik ging op haar zitten en voelde haar lul mijn kont in gaan. Daarna ik op mijn rug waarbij ik compleet gevuld werd. Ze kan geweldig neuken en zo'n grote lul voelt geweldig!!! Als laatste op zijn hondjes waarbij ik in de spiegel kon zien hoe die lul in mijn kont schoof. Ze wilde klaarkomen dus ik op mijn knieen voor het bed,ze pakte mijn hoofd en duwde dat naar haar lul. Ik likte haar eikel en voelde haar sperma in mijn mond en gezicht spuiten. Nam haar lul in mijn mond en trok me af. Geweldig!!!
      Paloma is echt super. In september gaat ze haar borsten vergroten dus dan zal ze even uit de running zijn.

Commentaar

Vandaag ben ik bij Paola geweest, niet te verwarren met Paula, hoewel ze in hetzelfde kelderkamertje in de Koestraat zit. Zoals meerdere forumleden hebben gemeld, heeft deze dame een pik van een fors formaat, ik schat zelf een centimeterje of 20 en lekker dik. Nadat ik deze pik goed hard had gepijpt vroeg ik aan haar om mij te neuken op z'n hondjes. Nou, dat heb ik geweten. Ze heeft die stevige paal op een verschrikkelijke manier naar binnen gestoten, onderwijl heb ik flink aan de poppers gesnoven. Nadat zij ook een paar keer poppers had gebruikt, vroeg ze mij om op m'n rug te gaan liggen op de hoek van het bed. Ze kwam voor me staan en deed mijn benen achterover zodat mijn kont goed naar boven stak. Daarna schoof ze haar enorme paal naar binnen, ze pompte flink met die keiharde lul van haar. Na een paar minuten trekken aan mij pik spoot ik over mijn eigen buik. Ze trok onmiddelijk haar lul uit mijn kont en haalde snel het condoom eraf, waarna ze met een paar stevige rukken aan haar pik klaar kwam. Ik wreef alles lekker over mijn buik en bleef nog even liggen. Nagenietend van de inspanning en kijkend naar haar grote lul die maar langzaam in omvang verminderde. Na de gebruikelijke wasbeurt ging ik voldaan huiswaarts.

"a tranny a day keeps the doctor away"

Commentaar

Zondag in amsterdam geweest op zoek naar Paula maar die was er niet. Op vakantie las ik net ergens op het forum. Lang getwijfeld tussen Paloma en Dominique. Maar gekozen voor Paloma. Lekker figuur wel en een grote dikke lul waar je lekker mee kunt spelen. Bij binnenkomst meteen afgerekend en direct daarna begon ze me te zoenen. Ik heb haar daarna lekker gepijpt. Na ongeveer 10 minuten drukte ze e op bed schook me een kussen onder het lichaam en schoof haar gereedschap heerlijk bij me naar binnen. me een aantal minuten van positie veranderd en heeft ze mij verder op zijn hondjes geneukt. Na zo'n 10 minuten kwam ze klaar en spoot over mijn billen. Ze heeft me daarna nog afgetrokken(zc) en na me te hebben opgefrisd met een zoen afscheid genomen. Alleen jammer dat ze erg slecht nederlands en engls spreekt. Een goede vervanger totdat Paula weer terug is ;D

Commentaar

vandaag bij paloma geweest.ze heeft inderdaad een flink apparaat tussen haar benen hangen,maar daar is voor mij alles mee gezegd.ik vond haar tamelijk plichtmatig.ze is ook niet mijn type,niet vrouwelijk genoeg.zo zie je maar weer:ieder zijn meug
            Laatst gewijzigd door TransMod; 30-06-10, 11:41. Reden: intiem gewijzigd naar grieks

Commentaar

Afgelopen weekend weer bij Paloma geweest. Was weer super. Ik ben al een aantal keren bij haar geweest en het wordt steeds beter.
              Laatst gewijzigd door TransMod; 30-06-10, 11:42. Reden: intiem gewijzigd naar grieks

Commentaar

Hoi Cyp,

Wanneer en waar staat allemaal in dit topic. Goed lezen dus. Soms wisselen dagen nog wel eens, maar volgens mij is ze er zeker dinsdag en donderdag. Mocht ze er niet zijn, dan is ook Paula een aanrader. Zij is de favoriet onder de meesten van ons, samen met Dominique (maar zij is erg dominant).
                Er zijn twee transen in A'dam met een kolossaal apparaat, die steken echt boven de rest uit Echt ZWAARgeschapen dus. Dat zijn Paloma en verder Lydia, van de Oudezijds Achterburgwal. Voor meer gegevens over haar, speur op het forum. Als je echt voor een groot apparaat gaat - ik ga daar zeker voor - dan kan ik je sterk Paloma aanraden. Ze is mooier, frisser (wel zo belangrijk), vriendelijker en zeurt niet om meer geld. Ze is mijn beste ervaring van alle transen in het gebied.
                Laat ons weten hoe het is geweest, ok? Veel succes!

Marcello

PS: Iemand nog een tip over hoe laat ze begint? Wil graag haar beste spuittijd hebben

Commentaar

Paloma ookeens bezocht. Inderdaad een knap transsex. Persoonlijk vindt ik ze mooier dan Paula. Geen gezeur over extra geld etc. Geduldig en ze heeft inderdaad een grote en dikke. Op Lydia na(=is nog wat groter) de grootste die ik op de wallen heb meegemaakt. Kortom zeker de moeite van een bezoek waard.
                  Laatst gewijzigd door TransMod; 30-06-10, 11:43. Reden: intiem gewijzigd naar grieks

Commentaar

Eigenlijk ging ik voor Paula maar die werkt kennelijk niet meer op donderdag dus trof ik Paloma.
                    Toch maar een een avontuurtje met haar gewaagd. Nou bereid je inderdaad maar voor om met iemand bezig te zijn die een grotere snikkel heeft dan jijzelf. We hebben eerst even lekker elkaar gepijpt en daarna heeft ze me flink te grazen genomen. Een kussen onder mijn kont, mijn benen omhoog en floep, daar ging haar 22 cm lange en lekkere dikke pik. Ik moest even naar adem happen zeg. Ik ben best wel wat gewend maar dat zijn toch vaker dildo´s enzo. Daar gaan de meeste dames wat rustiger mee om. Paloma naait je gewoon flink in je hol. Lange diepe stoten. Op zich best wel lekker en kort nadat ze was begonnen om me af te trekken spoot ik mijn buik onder. Ze veegde mijn buik schoon en trok langzaam haar pik uit me. Ik voelde direct een darmverzakking. Jammer dat ze slecht Engels spreekt, dat maakt het kontakt wat moeilijk. Al met al een goede ervaring.

Commentaar

Vorige week bij haar geweest.
                      Voor mij een grote afknapper.
                      Het rook in haar kamer erg chemisch, en echt slim bezig vindt ik haar niet.
                      Heb haar met condoom gepijpt, zij is niet klaargekomen, maar ik wel. Toen ze voelde dat ik ging komen, haalde ze het condoom eraf, en likte mijn sperma op.
                      Bij haar zal ik dus nooit meer terugkomen, als ze dat bij iedereen doet wil ik dus niet dat ze in mij of op mij klaar komt.

Ondanks haar formaat, een afrader.

Commentaar

Hallo allemaal,
                        Vandaag weer bij Paloma geweest in een woord heerlijk. Eerst elkaar heerlijk gepijpt met de nodige poppers, hierna werd ik heerlijk geneukt door Paloma na een minuut of 10 trok ze haar heerlijke lul uit mijn kontje. Het condoom ging eraf haar heerlijke lul werd diep in mijn mond gestoken ze neukte me nog even flink door in mijn mond. Ik voelde haar lul verstijven ze haalde hem uit mijn mond na een paar flinke halen haar heerlijke sperma over mijn gezicht. Toen nog heel lief verwend geworden door Paloma. Voor mij de top van de wallen.

Commentaar

Afgelopen vrijdag weer bij Paloma geweest, lekker gekleed in lakleer met hoge rode lieslaarzen. Eerst heerlijk elkaar gepijpt en daarna wou Paloma mij weer lekker in mijn kontje pakken maar voor het eerst bleek ze te groot voor mij het lukte echt niet. Maar haar lekker gepijpt met resultaat haar heerlijke sperma over mijn borst. mijn ervaring is dat als ze zelf klaargekomen is dat ze dan meer geeft. Ze nam mijn lul heerleijk in haar mond en liet het sperma lekker over haar borsten spuiten. Weer een fantastische ervaring, vrienden is verslavend

Commentaar

Ze werkt sowieso alleen maar overdag, dus van zo'n 13.00 / 14.00 uur tot 19.00 uur in hetzelfde kamertje als Paula, op de dagen dat Paula niet werkt. Soms werkt ze op die andere dagen (dus als Paula er wel is) in het kamertje daarboven en kun je haar dus aan de voorkant zien.
                            Ze heeft inderdaad een geweldige piemel en die paar knakkers hiervoor die dat ding niet naar binnen konden krijgen moeten niet zo "janken" : gewoon even wat aan het flesje snuiven, desnoods zich eerst even laten oprekken met een dildootje en dan haar haar heerlijke werk laten doen !

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Uit mijn werk (maandag) over de wallen richting Centraal station liep langs het raam van Paula maar zoals meestal de gordijnen dicht en verscheidene mannen wachtend voor haar raam (paula misschien op afspraak?) en toen zag ik dat Paloma er ook was toch even naar boven en zoals altijd was het weer perfect lekker elkaar pijpen, poppers en gelukkig paste haar heerlijke lul ook weer in mijn kontje ze geeft zelf aan wanneer ze weer gepijpt wil worden en dan komt ze meestal heerlijk klaar over je heen. Voor mij maakt het eigenlijk niet uit Paloma of Paula blijf een grote fan van beide.
                              p.s. Wel twee treinen later naar huis

Commentaar

Even voor mijn duidelijkheid, twee van de lekkerste ransen ziiten dus op 1 adres: Paloma en Paula, als de ene er niet zit, zit de andere er wel. Waarom staan er dan twee verschillende adressen bij deze dames? Bij Paula staat Koestraat 121 sous, en bij Paloma OZA 121?
                                Zit dat keldertje aan de OZA kant, of juist aan de zijkant een beetje? Ik ben daar al een keer fout geweest toen ik binnenstapte bij een dame die zei dat ze paloma was, maar die zat niet in de kelder, stom van mij dus achteraf. Wil nu de echte paloma (of paula) wel eens meemaken.

Commentaar

Ook bij Paloma geweest,
                                  Ik fantaseerde al weken over hoe het met een shemale zou wezen.

Het werd voor mij geen fantatische ervaring maar dat lag toch meer aan mijzelf dan aan Paloma.

Zij deed op mijn verzoek heel rustig aan (eerste keer)en was heel erg aardig (maar voormij blijkbaar te groot geschappen)

Ze kwam ook nog eens klaar over mijn borst

al met al voor iedereen die haar kan hebben die heeft een fantachtisch half uur bij haar

Commentaar

Paloma stond al behoorlijk lang in mijn belangstelling. Met name omdat ze zo'n grote pik zou hebben. Welnu ik heb spijt dat ik bij haar langs ben geweest.

Reden: Ze kwam klaar in mijn mond.

Je snapt dat ik me nu behoorlijk zorgen maak. Ze maakte nog haar excuses, maar zo'n actie getuigt van domheid, argeloosheid en geen respect.

Ze vertelde dat ze 1 maal per 3 maanden naar de dokter gaat om haarzelf te laten testen, want dat vroeg ik haar uiteraard.

Mij ziet ze in ieder geval niet meer terug.

Doet ze dit vaker? Is ze onhygenisch? Kortom speelt ze met het leven van haar klanten en haarzelf?

Commentaar

Een aantal maanden geleden heb ik maar eens de (voor mij) kinky schoenen aangetrokken en ben ik op zoek gegaan naar een trans. Ik wilde Paula maar ipv haar stond Paloma er die meteen haar flinke paal liet zien.

Naar binnen gestapt en duidelijk gemaakt dat het voor mij de eerste keer was. Ze zou het rustig aan doen. Ze heeft zich niet aan haar woord gehouden.

Ze begon me te pijpen en wilde dat ik het ook bij haar deed. Dit alles ging echter zonder condoom. Ondanks dat ik bleef zeggen dat ik haar niet wilde pijpen bleef ze maar aandringen.

Toen wilde ze me proberen te neuken en daarna kon ik haar neuken. Ik had van te voren al gezegd dat ik het alleen veilig wilde, en dan heel rustig aan. Maagdelijke kont icm flinke paal, kan heel pijnlijk worden. Ze legde me in positie, ik keek naar beneden en ze zette hem er al bijna in zonder condoom. Op mijn verzoek heeft ze er uiteindelijk toch een condoom omgedaan maar het rustig aandoen hield ze maar 3 minuten vol. Alsof ze niet kon begrijpen dat het wel erg veel voor me was. Toen ze te hard en te wild begon door te stoten heb ik het afgekapt.

Toen wilde ze dat ik haar neukte maar daar had ik niet zo'n zin in. Ze heeft me nog een aantal minuten gepijpt maar ik was helemaal over mijn geilheid heen.

In tegenstelling met de vele positieve berichten viel mijn ervaring met haar zwaar tegen. Ze was niet vrouwelijk, dat had ik wel opgemaakt uit eerdere berichten. Maar bovenal was ze onhygienisch (vinger in mijn kont zonder condoom en daarna mij liefkozen met dezelfde vinger zodat ik mijn eigen strontlucht binnensnoof) en onveilig. En in tegenstelling tot wat sommigen zeggen, ook van pijpen zonder condoom kun je soa's krijgen, hoeft niet eens hiv te zijn (herpes iemand?). Daar bovenop kwam ze ook haar afspraken niet na, ze stelde haar eigen genot ver boven de mijne. En voordat iemand over taalbarierre begint, ik spreek vloeiend spaans, daar lag het niet aan.

Ik wens de mannen die dit heerlijk vinden veel plezier met haar toe. Ik dacht dat ik er ook bij zou kunnen horen maar dit is toch niet voor mij weggelegd.

Commentaar

Laats een toch maar een keer bij Paloma geweest, heerlijk gewoon alles gedaan wat we afgesproken hebben!
                                        wat heeft ze toch een heerlijk lul!!

Commentaar

Niets teveel gezegd over deze dame. Heerlijkt geneukt door haar zware apparaat, ze kwam twee keer klaar. Minpuntje is dat ze me aanbood haar te pijpen zc. Niettemin aanrader.