Amsterdam, Bloedstraat 12, Dominique

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Bloedstraat 12, Dominique

Ik ben een maand of twee geleden bij Dominique geweest. Voor €50,- had ik één van de heftigste ervaringen bij een trans (heb er tientallen bezocht). Dominique is misschien niet de mooiste maar ziet er goed uit en is flink geschapen. Ze houdt ervan te domineren en gaat op zoek naar je grens om die te verleggen. Ze was erg krachtig en dwingend maar op een vriendelijke manier. Ik gaf me eraan over en kreeg haar grote paal tot brakens toe diep in m'n keel gedwongen terwijl ze me poppers bleef voeren en uiteindelijk kwam ze spuitend klaar over m'n gezicht. 'Hardcore' is het juiste woord. Niet voor een beginner zou ik zeggen.

Vanmiddag ben ik bij Dominique geweest. Ik herkende haar van een video die ik heb waar zij in speelt.

Zo heftig heb ook ik ze nog niet mee gemaakt. Zoals alexl al schreef, steekt ze haar paal tot brakens toe diep achter in je keel je onderwijl poppers laten snuiven. Dat is haar specialiteit zegt ze.

Daarna heeft ze mij met haar paal geneukt, en toen ik klaar kwam "vouwde" ze mij dubbel, zodat ik mezelf onder spoot. Dit was pas echte "hardcore."

Inderdaad niet echt voor beginners.

Voor een behoorlijke tijd zonder haast heb ik € 100,- betaald.

Commentaar

Ik kom al ruim 5 jaar met regelmaat bij Dominique.
      Hardcore is een goede beschrijving. Dom is de baas maar zorgt ervoor dat je aan je trekken komt. In al die tijd heb ik nog niet 1 keer meegemaakt dat ze niet hard werd. Haar tarieven liggen wat hoger dan bij de andere meisjes maar ze is het dubbel en dwars waard. Let wel; Dom is niet voor beginners of voor liefhebbers van kleine slappe pikkies maar voor de echte shemale fan.

groet, moon

Commentaar

This from some private correspondence. The author has given me his permission to post.

You once suggested to an S&M searcher to go and try the "real thing." For some reason your words clicked in my mind. Last week, i had an 8 hours stop at Schippol, so i thought what the hell, i will go and checkout RLD.

i was so curious to checkout Elona.... she never came that day... i also cheked the other one you recomended (kammer#5 on that street vertical to Cannal) [Brenda], but her replacement said that she is on vacation. i was on my way to search for a beautifull lady to do me with a Strap-on when i thought to check that building next to strip shop on the cannal but the opposite site to Elona's place.... some windows are levated and some are down... one of the "Ladies" in the downstraires ones gave me that hot look and as i was walking away she suddenly waved her cock to me from under her skirt.... man it looked huge and i immediately stopped and got back... stepped down and came inside.... Her name is Dominique she said. a Venezuellan TS. To make
        a long story short, i gave her the 50 Euros after xplaining that i want both-ways sucking. Got undressed as she looked at me and smiled then she asked me to lay in the bed and then she took off her clothes.... she had huge tits and ofcourse downthere was her huge cock although it is curved downwards yet it was big and thick....... she must have sensed my "submissiveness" because she looked me in the eyes and told me: this is my cock and i want you to "deep" it.... i do not want you to suck it, i want you to deep it.... (her english was not bad, but i think i guessed that she ment that she wanted me to "deepthrought" it).... i fondeled her a bit
        and u can see that she got pissed off, because she held my hair and pushed her cock allt the way in... Man i gagged and pushed her away, but then she insisted... she held my hair again and thrusted forward with all her might... all the time she was screaming at me to keep it in.. eventually i learned to keep it inside without gagging, but as soon as i was comfertable with her dick all the way inside my mouth she held my head with two hands one pulling my hair as usual and the other behind my neck and started fucking my mouth ..... i litterary saw stars... i nearly vomitted because of her pushing, but she wouldn't stop....i manged to push her away a couple of times but then she would fuck me the same again....... do not get me wrong..i was soooo fucking excited by her acts, but my body was not responding to all that gagging.... The experience was fabulous, i had a sore red throat for a couple of days... i
        thought i share it with you...

while i was suckin her and she was on top of me, she got out this jar-like thing and sniffed it? she said it is poopers and offered me to sniff saying it makes us more excited - i refused!

She came on my face too.... some come even hit my eyes too.... i did manage to push her out of my mouth as she was coming, but i guess she wanted to come inside.

Commentaar

Inderdaad Dominique zit er naast ook weer in een keldertje en haar foto hing er.
          Ben daarna even de stad ingegaan en om 6 uur teruggekomen,ze werkt tot kwart voor zeven op vrijdag.
          Ze was extra geil wilde gelijk tongen en ik werd op mijn knieen gedrukt en ze ramde haar lul zowat achter in mijn keel.Ze zei dat ze heel geil was en wilde klaarkomen.In de spiegel kon ik goed zien hoe ik haar pijpte.Ze wilde dat ik haar kont likte en uiteraard deed ik dat.Ik voelde haar al snel hijgen en ze draaide zich snel op haar rug pakte mijn hoofd en duwde dat naar haar lul,ik had haar lul net in mijn mond toen ze explodeerde.Voelde haar warme sperma in mijn mond stromen.Ze hield haar lul in mijn mond en kreunde dat ik moest doorslikken,niet zo moeilijk die lul zat achter in mijn keel.Ik sabelde en likte nog wat aan haar lul en kwam zelf ook klaar over haar borsten en kin.
          Supergeil dus van neuken is niets terrecht gekomen daar was ze te opgefokt voor.Gaf niets we hebben daarna nog even uitgehijgd en een beetje liggen tongen.Ze is gelijk met me weggegaan en ik ben nog even met haar opgelopen tot het station.
          Geweldige shemale ik ga eigenlijk naar geen andere meer.Zij doet het voor de lol.

Commentaar

Dominique is ongeveer 1.78m ze ziet er goed uit,lang donker haar.De laatste keer dat ik er was had ze een kort rokje aan met jarretelles en kousen zonder slipje.
            Ze heeft een behoorlijke lul,ik heb niet gemeten maar het is een lekkere lul.Ze heeft een behoorlijk cumshot.
            Ze heeft een mooi lichaam,goeie kont mooie billen dus.
            Ze is vrij dominant,zij heeft de controle.Ze tongzoend geweldig en je kan merken dat ze het lekker vindt.
            Je moet wel kunnen deepthroaten want ze ramt haar lul echt achter in je keel.Ook vindt ze het heerlijk als je haar kont gelikt wordt.Ze gaat met haar gaatje gewoon op je mond zitten.Ze wil ook dat je dat doet.
            Ze is wel schoon en ik ben toevallig toch een liefhebber.
            Het kostte mij 100 euro maar ik heb hier ook al gelezen dat ze meer vraagt.

Commentaar

Ben gisteren bij Dominique geweest.
              Tijdje rond gelopen want haar raam was bijn a latijd gesloten. Zie je aan overkant van gracht dat net iemand weggaat snel naar de overkant. Maar er was iemand me weer voor. Dus een beetje korter in buurt gebleven.
              Na een tijdje wachten was ze weer vrij.
              Na al het goeds op deze site gelezen meteen naar binnen.
              Ik heb nu ook kennis gemaakt met haar Deepthroating.
              Behoorlijk heftig als je het niet gewend bent maar érg lekker. Dit heeft zeker een kwartier geduurt. Daarna Dom nog lekker geneukt en om af te ronden mocht ik haar weer Deepthroaten, wwrbij we beiden heerlijk klaar kwamen.

Ik ben bang dat ik er een verslaving bij heb.
              Alle verjhalen hierboven kloppen, dit is gewoon een \"supertrans\".

Groeten Leor

Commentaar

Vanmiddag om half zes liep ik langs Dominique en verdomd de gordijnen waren open. Wat zag ze er weer lekker uit. We begonnen meteen heftig te tongen en ik werd meteen bloedgeil,toen ik me aan het uitkleden was zag ik dat erin de hoek een statief stond. Ik vroeg haar waar dat voor was en ze zei dat ze dat voor filmopnamen gebruikte,ze liet me ook haar digitale camera zien. Ik was al naakt en ze liet me een filmpje zien dat ze had opgenomen waarin ze iemand aan het neuken was. Geil filmpje. Ik vroeg haar of ze ons ook wilde filmen en dat vond ze leuk. Ze stelde de camera in richtte die op mijn gezicht en stak haar lul in mijn mond.
                Heerlijk gezogen en ze wilde dat ik hem helemaal erin stopte,nou dat deepthroaten is even wennen maar het ging en ondertussen snorde de camera door. Ze sloeg geile taal uit en kreunde hard. Daarna wilde ik haar kont uitlikken geen probleem even de camera verstellen en gaan. Gigantisch lang en lekker gelikt en daarna neuken,ze kan verschrikkelijk lekker neuken en ook dat werd op film opgenomen. Tenslotte wilde ze klaarkomen en de camera werd closeup op mijn gezicht ingesteld en ze spoot me vol,ik likt haar lul af en ze kreunde supergeil. Daarna trok ik me af over haar borsten. Geweldig geile ervaring. Na het wassen even de film nagekeken en ik moet zeggen het is een supergeil gezicht om het terug te zien. Nog even gepraat over haar bezigheden ze doet een avondstudie multimedia en vooral filmen. Dit was een beetje experimenteren maar een volgend keer wil ze een echte wat langere film maken met meerdere camera;s zodat je meerdere standpunten hebt en niet elke keer de boel hoeft in te stellen zodat de sex er veel natuurlijker uitziet. Ik vond het geweldig. Ze zei dat ik een goed model voor sexfilms was (ze heeft natuurlijk ervaring) en ze zei ook dat ze het leuk vindt om dit met amateurs te doen.Dominique is perfekt,ze ziet er nog steeds waanzinnig uit,mooie kop,prachtig lichaam voor haar billen en ze is altijd schoon en geil. Perfekt weer en ik ben bijna anderhalf uur binnen geweest. Ze is wel vrij dominant en niet echt voor beginners,zij maakt uit wat er gebeurd maar ze is bijna overal voor in ook voor plassex. Kan haast niet wachten tot de volgende keer alleen moet ik dan wel een afspraak met haar maken dan neemt ze meerdere camera's mee. Lijkt me echt supergeil,ze heeft me ook belooft de film naar me door te mailen.....

Commentaar

Ben één keer eerder bij Dominique geweest, was heel geil maar toch net iets te heftig. Vanmiddag was ik weer es in A'dam en het leek me, zeker na al die verhalen hier, wel lekker om er weer een keer naar toe te gaan.
                  Ik was alweer vergeten hoe goed haar lichaam er uit ziet en haar gezicht is niet te versmaden. Bloedmooie trans dus. Ze beval me haast uit te kleden en ik gaf haar 50 euro en ze vroeg of ik niet meer had. Maar niet op een vervelende manier. We begonnen een beetje te vrijen en te strelen en te tongzoenen toen ik zin kreeg in de geile pik van haar. Ik begon te pijpen en ze wilde dat ik hem helemaal in mijn mond nam. Hap adem en gaan maar. Op een gegeven moment begon ik dit deep-throaten onder de knie te krijgen en zij vond het ook wel lekker geloof ik, want ze begon me behoorlijk achter in mijn keel te neuken. Op het laatst vond ik het wel genoeg geweest en heb het voor mezelf met de hand afgemaakt terwijl zij over mee heen zat met haar pik voor mijn gezicht. Ik hoopte nog op een orgasme van haar, maar dat zat er helaas niet in. Ze vroeg me wanneer ze me mocht neuken, maar daar ga ik voorlopig toch maar niet voor. Is ie me net te groot voor. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

The Real Pluk

Commentaar

Een super lekker dier, totdat ik het hier gelezen had hoe je haar moet deep-throaten vond ik haar daarmee te hard. Maar nu helemaal goed. Ik heb ook het geluk gehad enkele jaren geleden door haar ontmaagd te worden, en als je verteld dat het je eerste keer is kan ze daar heel goed mee om gaan, het deed geen zeer. In tegenstelling tot anderen die met een kleinere toch weten te presteren dat het zeer doet. Dit is 1 van de beste meiden die er is.

Commentaar

Hoe komt het dat een hetro man verzot raakt op bonecas???
                      Al weer een aantal jaren geleden wandelde ik in het RLD op zoek naar sexueel vertier. De Bloedstraat doorlopende zag ik daar een zeer mooie vrouw, met prachtig haar en fantastische borsten, gekleed in bh. en minirokje, ik bleef daar iets langer staan en tijdens mijn gedraal schoof ze haar rokje op...., er kwam een grote lul te voorschijn! Ik kon m'n ogen niet geloven dat dat bestond, ja je hoort wel eens wat maar in het echt had ik dat nog niet eerder meegemaakt. Van de schrik liep ik door maar de gedachte was niet meer uit mijn hoofd te bannen. Ben een bierje in een cafe op de Nieuwmarkt gaan drinken en daarna naar huis.
                      Daags daarna ben ik opnieuw naar de Bloedstraat gegaan en daar stond ze weer en deze keer besloot ik tot actie over te gaan.
                      Met klamme handen ging ik naar binnen, wat nu? Eerst maar even haar naam gevraagd, D O M I N I Q U E zei ze, en vanaf dat moment zit deze naam voor altijd in mijn geheugen gegrifd.
                      Ze zag aan mijn gestuntel dat dit de eerste keer voor me was bij een transsexueel en ze besloot me op m'n gemak te stellen door te vragen wat ik zoal verwachtte van zo'n bezoek aan haar, tsja daar stond ik dan, ik zei tegen haar; doe maar wat jij lekker vind.
                      Ga maar liggen op bed dan zal ik je verwennen was haar antwoord. Ze pakte glijmiddel en begon mijn inmiddels hard geworden pik hiermee te masseren en ook mijn anus werd goed voorzien van glijmiddel. Langzaam stak ze haar vinger in mijn anus
                      en gleed lekker in en uit een aangenaam gevoel maakte zich van mij meester. Wilde ik meer??? Niet op dat moment want ik kwam klaar voor dat ik er erg in had. Toen wist ik het zeker van dit wil ik meer. Met een tevreden gevoel ging ik huiswaarts. Dit zou het eerste bezoek zijn aan Dominique van de vele die volgden tot op de dag van vandaag.
                      Langzaam maar zeker werd elk bezoek heftiger, eerst de vinger daarna de dildo's en op een bepaald moment liet ik me door haar neuken, was ik nu homo? Ik heb me nog nooit sexueel aangetrokken gevoeld tot mannen maar ik laat me wel neuken door Dominique. In het begin waren dit verwarrende gedachten maar die heb ik naast me neer gelegd en nu geniet ik er alleen maar meer van.
                      Gezien het grote aantal bonecas die in het RLD werken zal ik absoluut niet de enige liefhebber zijn. Dominique is een kanjer en dat betreft niet alleen haar uiterlijk, ze is ook zeer intelligent en leergierig (goed nederlands, veel computerkennis) erg vriendelijk en altijd goed gehumeurd.
                      Dit is geen reclame voor haar maar een lofzang op haar. Zij heeft in mij dingen los gemaakt die voorheen verborgen waren. Van de eerste vinger in mijn kont, heerlijk tongen, lekker neuken tot het DpTt-en aan toe. En zo komt het dat een hetro man verliefd kan raken op een boneca!!!! En wat voor een, un gran boneca.*

"Dominique un beso lleno de sol"

Commentaar

Gisteravond Dominique gebeld voor het maken van een afspraak. Op mijn vraag of ik stoorde antwoorde zij bevestigend want zij was bezig met een klant op haar privé-adres... Zij vond het volgens mij wel geil dat ik juist op dat moment belde, want zij gaf aan die klant de opdracht haar hard en diep te pijpen ( haar specialiteit ) en je hoorde die klant duidelijk kokhalsen toen hij haar, beslist weer harde XXL paal, moest \\\"throaten\\\"...
                        Vervolgens beloofde zij mij terug te bellen, wat zij ook netjes heeft gedaan. Vervolgens met haar afgesproken in hotel ad €. 300,-- per uur en wederom een mega geil avontuur beleefd met deze Top-Trans from Amsterdam!

Commentaar

Ben een beginneling op Trans gebied en zocht op de wallen naar een ervaring.

Ik zie een grote dame en eronder duidelijk een lul te zien. Dus naar binnnen, prijs 50 Euro, gaan we voor.

Ben dus bij Dominique naar binnen gegaan en dat heb ik geweten!!!
                          Ik kleede me uit en ze wachte tot ik klaar was en begon te zoenen. Ik deed rustig mee en streelde haar heerlijke billen en borsten om uiteindelijk die grote lul in mijn handen te krijgen.
                          Ik vermoed dat ze wilde uitvissen of ik geen vergissing had gemaakt.
                          Ze trok hierna haar kleren uit en ik moest direkt die dikke lul in m'n mond nemen. Ze maakte direkt duidelijk dat er meer moest gebeuren dan een beetje gesappel. Direkt kreeg ik die pik achter in m'n keel. De tranen sprongen in m'n ogen hier had ik even niet op gerekend, maar weggaan dat kan niet daar zorgte haar handen wel voor.
                          Kon er niet aan wennen, kokhalsde de gehele tijd kreeg geen adem en ze schreeuwde maar "keep on breathing; keep it there"
                          Ik werd op het bed gedirigeert en ze kan op me zitten en ramde die tamp weer in m'n keel. Het ging al wat beter, waarbij ze me ook nog wat poppers naar binnen liet snuiven, ook al de eerste keer.
                          Hierna nam ze me 69 weer die pik van haar in m'n keel.
                          Volgens mij had ik geen stijve, ik dacht alleen aan overleven, maar ik ben klaargekomen.

Het was wat onverwachts, het was wat extreem, maar ik ga binnenkort weer. Het was geweldig.

Commentaar

Vandaag voor het eerst Dominique bezocht.

Een charmante verschijning in een groen minirokje met een knalgele polo. Wellustig stond zij in het zonnetje te geneiten en af en toe in haar pik te knijpen. De bult waarin zij kneel zei voldoende. Geinterreseerd door de reakties op dit forum dan toch maar de trein naar A'dam gepakt en op zoek geweest. Er zijn maar een paar woorden nodig om de belevenis uit te leggen
                            Het is inderdaad hardcore.......

Het is bijna mishandelen terwijl zij met haar giga pik in je mond ligt te pompen. Ondanks regelmatig terugkerende kotsreflecties bleef zei gewoon doorgaan. intussen poppers voerend begint het wonderwel geil te worden.

haar ballen en haar kontje gelikt in standje 69 hebben we het afgemaakt.

met een verdwaasde blik (niet van de poppers) heb ik mij weer naar den haag gesleept. Ik zal over deze belevenis lang na moeten denken of dit het is wat ik zoek. Vooralsnog een duim omhoog

Haagseharrie

Ik kuste teder haar lippen,
                            plotseling kraakte een tak.
                            Geschrokken sloot zij haar benen,
                            waardoor mijn brilletje brak.

HaagseHarrie

Commentaar

Naar aanleiding van alle positieve verhalen ben ik onlangs ook bij Dominique binnen gestapt. Wat klopt is dat zij met haar pik hard en diep in je mond stoot wat op zich best een aparte ervaring is. Voor de rest was het een lauwe boel. Terwijl ze met haar pik aan het stoten was, trok zij mij snel en plichtmatig af (MC) en dat was het dan.
                              Ik denk dat een en ander naar haar hoofd is gestegen en dat zij denkt dat zij zich niet meer hoeft te bewijzen. Wat mij betreft een afknapper en ben van mening dat Dominique niet in de schaduw van Paula kan staan

Commentaar

Afgelopen dinsdag voor het eerst bij dominique geweest. Het was een ervaring om nooit te vergeten. Vroeger weleens eerder bij een shemale geweest, maar zo heftig als dit, nog nooit meegemaakt.
                                Grote pik, bijzonder dominant, maar ook erg vriendelijk.
                                Zeker voor herhaling vatbaar, hoewel het deepthroaten wel erg heftig is. Houdt er rekening mee dat je wel twee dagen last hebt van je keel. Tranen stonden in mijn ogen, maar is heerlijk om van je stress af te komen.

Commentaar

Uiteindelijk ben ik dan toch bij Dominique langs geweest. Ze stond al heel lang op mijn lijst, maar ik liep haar iedere keer mis. Welnu toen ik haar zag twijfelde ik. Je kon goed zien dat de jaren zijn gaan tellen bij haar, want zo mooi als de foto's op haar yahoo-site is ze niet (meer). Desondanks toch naar binnen gegaan.

Ze is heel aardig, zoent lekker, pijpt goed, praat uitstekend nederlands en is niet dom. Je moet inderdaad haar lul helemaal inslikken, maar dat ging best (blijven ademhalen is de truc).

Haar dominante houding vond ik overigens erg meevallen. Maar misschien komt dat omdat ik mezelf ook wat dominant gedroeg.

Conclusie: Dominique is lekker en is het geld waard.

De enige die nu nog op mijn lijstje staat is Paloma. Ik ben erg benieuwd naar haar pik.
                                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-06-07, 15:30. Reden: Tekst.....

Commentaar

Dominique probeerde mij de baas te zijn maar kreeg nu eens een koekje van eigen deeg, zonder haar grote lul vast te pakken of te bekijken. Trok ik mijn dikke leuter uit mijn spijkerbroek om haar meteen op d´r kniëen dwingend in d´r geile pijpsmoel te neuken. Zwaar adem halende ramde ik mijn leuter voorbij haar huig waarbij ze het Spaans benauwd kreeg. Met angstige ogen keek ze me aan waarop ik haar kijkers zag verzachten ten teken van volledige overgave. Hierop schoof ik mijn berubberde onderdaan tegen haar kont kut aan om in 1 keer door te rammen in haar ingevette kanaal. Terwijl ik haar zo op z´n hondjes nam trok ze aan d´r eigen leuter waarop ik Dominique keihard in d´r ballen kneep.
                                    Zodat ze van schrik ineens een kleiner pielemoosje in haar handen over had. Vloekend probeerde ze zich nu los te maken, waarop ik met mijn volle gewicht op haar inramde hetgeen zich resulteerde in het volledig binnendringen met mijn ruim 22 cm in haar geile reet.
                                    Mede door haar tegenstribbelingen. trok ik mijn lul uit haar hol terug verwijderde mijn kapotje en kwam ik als een stoomtrein klaar met 5 grote dikke stralen mannenpap recht in d´r geile smoel. Alles zat vol met mijn zaad hetgeen ze verlekkerd begon op te likken en door te slikken. We lachten elkaar toe waarop ik vertrok met een zalig gevoel in mijn donder.

Commentaar

nou, ben ook maar eens langs dominique geweest om te kijken en te beleven. Enneh niks teveel gezegd heren, wat een belevenis, en wat een lekkere pik, dit is bepaald geen dagelijkse kost. Terwijl ik haar diep aan het pijpen was hield ik haar heerlijke billen stevig vast, heb haar billen en kontje ook gelikt....vond ze wel lekker. Trouwens van pijpen is eigenlijk geen sprake, je wordt gewoon in je mond geneukt, en ze weet prcies hoe ver en lang ze kan gaan. Voor degene die eens wat anders wil dan recht op en neer een absolute aanrader.

Commentaar

Lieve mede shemale lovers, ik ben al ruim 15 jaar op het pad en heb me wereldwijd vermaakt met transsen. Ook Domique heeft aan mij een kapitaal verdiend.

Gistermiddag was ik sinds een jaar weer bij haar....ojee,
                                        wat een spectakel. Nadat ik haar uitgebreid gepijpt en gelikt had, ging ze op haar rug liggen en heb ik haar ongelooflijk geneukt. Daarna ging ik liggen en zij boven mij staand zichzelf aftrekken. Zelden zo een lading heerlijke sperma op mijn body en gezicht gekregen.

Ze is echt TOP!!!

Commentaar

Hallo dan, inmiddels heb ik, denk ik, alle berichten over Dominique wel gelezen op Hookers.nl, ze boeide me direct, mooie vrouw, dominant, big dick......... Vrijdag een week geleden liep ik over de wallen en zag ik ze ineens, wat een kanjer, mooie ogen, heerlijk lijf, ze speelde zachtjes met ...... ik kon gewoon niet doorlopen, ik heb een beetje ervaring met she-males echter verder dan zelf uitgebreid gepijpt worden ging het nooit. Dominique kuste me vurig en vroeg me op bed te gaan liggen, ze knielde naast me, deed een condoom om, en duwde haar heerlijke pik zachtjes tegen m'n lippen, schuchter begon ik haar te pijpen, mmmmmmm wat een heerlijke pik, ze is inderdaad dominant want ik moest hem dieper en dieper nemen, ze deed dit echter wel met heel veel gevoel, langzaam stukje voor stukje slikt ik haar heerlijke apparaat in, ze rook geil en mijn pik werd keihard, ook ik kreeg een condoom om, ze pijpte me hartstochtelijk, tegelijkertijd neukte ze me in mijn mond, wat een kanjer, ik kwam veel te snel klaar, maar was een fantastische ervaring rijker, ik weet niet of ik verder wil en kan gaan dan elkaar lekker pijpen, ik ben verder nog \"gewoon maagd\" en weet niet of ik dat wel durf ??? Ik heb ook nog even met haar gesproken, in perfect nederlands, ze stelde me enorm op mijn gemak en beloofde me om mij langzaam te introduceren in haar wereld......... Ik kan maar 1 ding zeggen DOMINIQUE je bent geweldig...... Zijn er nog meer TS van dit niveau op de wallen ???