Den Haag, Geleenstraat 72b k1, Cathy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 72b k1, Cathy

Vanavond de haagse geleenstraat eens doorgelopen op zoek naar transsexuelen en travestieten. Op zich zijn ze daar redelijk eenvoudig te vinden. Bij sommigen is het echter twijfelachtig of ze het speelgoed wel hebben aangezien ze er erg vrouwelijk uitzien.
    Uiteindelijk kwam ik terecht bij Caty. Zij zit in het poortje tegenover de pisbakken het eerste raam links. Caty ziet er echt prachtig uit. Ze heeft lang blond haar, redelijk grote borsten en verder een pracht-figuur. Ik vroeg haar naar de prijzen en deze was 50 voor p&n en 30 voor alleen pijpen. Ik koos voor het laatste.
    Binnen aangekomen vroeg ik haar of ik ook overal aan mocht zitten. Ze antwoorde dat dat voor 50 inderdaad mocht. Ik besloot het te doen.
    Kelly is redelijk geil en weet je aardig te plezieren. Toch miste ik iets bij haar. Ze was erg vriendelijk, maar toch ook wel zakelijk (hoewel niet extreem). Haar pik wordt niet makkelijk stijf, daar moet je echt wat moeite voor doen en dan nog gaat hij weer snel hangen.
    Toch heb ik aan Caty geen slecht gevoel over gehouden. Ze is zeker de moeite van het proberen waard.

Op de Geleenstraat gelijk het eerste halletje links en het eerste raam aan de linkerzijde.
    Cathy heet ze geloof ik, blond haar mooie ogen natuurlijke borsten en een lekkere lul niet al te groot.
    Heerlijke sex mee gehad voor EUR 50,- pijpen, pijpen en neuken, hmmmm, zeker voor herhaling vatbaar.
    Mijn god, wat een lekker ding.

Rik

Commentaar

Afgelopen vrijdag avond. Het bloed stroomt waar een soms niet moet komen dus ja hoor mijn loedie was weer zeer onrustig in mijn broek bezig. Sinds lange tijd Cathy maar weer eens bezocht. Voor 70 euro heb ze mij en ik haar lekker verwend. pijpen, ze heeft me op zijn hondjes geneukt met een voorbinddildo. Terwijl ik gelijktijdg aan haar lekkere pik aan het trekken was...
      later is ze met haar kontje op mijn mond gaan zitten en heb ik haar langdurig gelikt me met mijn tong ïn haar kont "geneukt"

Het leukste was eigenlijk dat ze me gelijk herkende en wist wat ik lekker vond dus......Cathy je hebt het nog niet verleerd.

Haagseharrie
      Ik kuste teder haar lippen,
      plotseling kraakte een tak.
      Geschrokken sloot zij haar benen,
      waardoor mijn brilletje brak.

HaagseHarrie

Commentaar

Hoi

Even naar aanleiding van de vraag van Johan Cathy heb ik alweer een paar weken niet gezien het kan zijn dat ze op vakantie is. Ik kan me herrineren van vorig jaar dat ze rond deze periode op vakantie ging terug naar zuid-america. Ze werkt sinds jaar en dag op dezelfde plek het eerste raam links tegenover de pisbakken in de geleenstraat bij de pletterijstraat. Als ze aanwezig is dan zie je handboeien bij het raam hangen. Johan, Cathy is een aanrader

Groeten en veel plezier

Haagseharrie
        Ik kuste teder haar lippen,
        plotseling kraakte een tak.
        Geschrokken sloot zij haar benen,
        waardoor mijn brilletje brak.

HaagseHarrie

Commentaar

Gisteravond bij Cathy geweest. In het begin was ze afstandelijk maar terwijl ze me pijpte (MC) had ik de gelegenheid om haar kontje te verwennen en kwam ze redelijk los. Daarna mocht ik haar pijpen, (ze heeft een pik van ongeveer 15cm) en heeft ze me lekker genomen waarbij ze me lekker aftrok. We kwamen bijna tegelijk klaar. Met elkaar een goede ervaring met een knappe trans.

Commentaar

Cathy is een bijzonder knappe trans. Ze ziet er altijd goed verzorgd uit. Haar pik wordt niet gauw stijf, maar ze weet me altijd gigantisch op te geilen. Ze heeft een namelijk een prachtig lichaam, fraaie benen (vaak spannend gehuld in kousen en daaronder mooie pumps) en heerlijke borsten. En niet te vergeten een leuk gezicht en mooi lang blond haar. Een bijzondere dame! Werkt eigenlijk altijd, 's avonds vanaf plm 21:00 op de hoek van de geleenstraat in de passage tegenover de pisbakken.

Commentaar

Hallo allemaal!

Ik vind Cathy ook geweldig. Ben een tijdje al niet geweest omdat ik het land uit was maar mijn ervaringen met haar waren altijd heel oke. Wie kan mij zeggen of ze nog steeds werkt? Ben deze weken weleens in de geleen geweest maar ik heb haar niet gezien. Werkt ze hier nog, of is ze gestopt?

Commentaar

Vanavond Cathy bezocht, was een tegenvaller. Wellicht had ze haar dag niet, maar het pijpen was slecht (veel trekwerk), hield haar kleding (sexy speelpakje) aan en binnen 20 minuten stond ik alweer buiten....100 euro armer. Voortaan toch maar weer op m'n eigen gevoel afgaan en niet teveel op de recensies. Onnodig te zeggen dat dit m'n eerste en tevens laatste bezoek was aan Cathy.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat , Cathy (7.1)

Afgelopen donderdag was ik voor het eerst bij Cathy geweest. Geen slechte ervaring. Zij hield inderdaag haar kleren aan, maar volgens mij doet zij dit omdat sommige klanten echt niet weten dat zij een shemale is, en dat zij daarbij wil laten. Eerste instantie wist ik ook niet, totdat ik meer wilde en overal ging voelen. Ik heb eerder ervaringen met andere shemales, dus helemaal geen probleem voor mij.

Voor Euro 50,00 meer wilde zij haar kleren wel uittrekken. 50 vond ik veel te veel, dus voor 20,00 deed zij ook. Toch hield zij haar hand de hele tijd voor haar edele delen, totdat ik zei dat ik nu wel weet over haar geslacht en helemaal niet erg vind. Vervolgens kwam zij op mijn gezicht zitten, en duwde haar lul in mijn mond. Ik heb haar lekker gepijpt en haar kontje gelikt. Het is wel waar dat haar lul niet gauw hard word, meestal blijft het slap hangen. Enfin... Verschillende keren poppes gebruikt, en toen was ik lekker in haar mond klaar gekomen. Niet slecht voor Euro 70,00.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k1, Cathy (7.1)

Afgelopen maandag bij Cathy geweest.
                    Het Aanbod van TS'en was niet echt top, maar na het zien van haar gezicht en body moest ik naar binnen.

Eerst effe lekker aan haar borsten. Tijdens het pijpen hield ze in eerste instantie haar string aan. Maar toen ik zei dat het in orde was, trok ze hem uit en kwam ze op mijn gezicht zitten.
                    Ze heeft echt een lekkere grote kont met een Strakke kleur en geen donkere plekjes, zoals je dat soms wel eens ziet. Lekker uitgelikt wat ze lekker vond en daarna ook nog geneukt en heerlijk gekomen in haar culo (ze kneep ook nog even na )

Ik ga zeker terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k1, Cathy (goed)

Beste collega's ,

Ben een maand terug ook bij cathy geweest. In een dronken bui toch de stoute schoenen aangedaan. ( Had mezelf weer eens beloofd niet meer dames van lichte zeden te bezoeken, omdat ik me vriendin trouw wil blijven maar ja toch weer mezelf omgeluld )
                      Nou heren zal jullie vertellen wat een teleurstelling.

Dus ik in de avond zoeken naar een lekkere meid of shemale.
                      Was weinig lekkers te vinden in de geleen allemaal heksen of vrouwen boven de 40.
                      Dus besloot cathy een bezoekje te brengen.
                      Hele mooie meid mooi figuurtje mooie (kleine) borsten en een grote dikke lekkere zuid amerikaanse ass zoals die hoort te zien.

We hadden 50 euro afgesproken voor pijpen en neuken.
                      Bij binnenkomst had ik nog mijn twijfels of het hier wel om een shemale ging.
                      Ze zag er erg vrouwelijk uit.
                      Om een lang verhaal kort te maken.

Heeft ze mij eerste gepijpt (MC) maar op zo n manier dat ik niet bij genoststaaf kon komen....Dus wist nog niet of het hier om een dame ging of een dame geboren in het verkeerde lichaam.

Ze vroeg of ik haar wilde neuken en mijn ambasadeur had daar zeker wel trek in maar omdat ze haar zaadstengel achter haar hand verborg om de indruk te wekken dat ze een vrouw is begon mijn abasadeur te weigeren en werd half slap.

Toen heeft ze me maar gepijpt (MC) en ik kreeg de kans om haar pik vast te houden. En had hem nou eindelijk in me handen een niet al te groote SJAAKIE en heel moeilijk stijf te krijgen maar op een gegeven moment werd haar minister stijf ( schat zo n 15 a 16 cm ).

En ze vroeg mij haar te pijpen. Dat vond ik een goed plan en ik vroeg of ze een regenjasje om wou doen. Maar die opmerking werd niet echt gewaardeerd.

Het was of pijpen zonder of niet.( En daar begin ik niet aan me leven is me meer waard en wil geen andere mensen besmetten met mij stommiteiten )
                      Dus heb haar maar gevraagd mij maar waar te pijpen kwam uit eindelijk klaar met een opgelucht en bedrogen gevoel.

Heb vaker shemale ervaringen gehad maar dit was toch duidelijk mijn slechste ervaring.

Ik zou haar niet aanraden voor mensen die lekker willen geilen en genieten voor het geld dat ze betalen.

ze heeft een hele harde kont.......heel onnatuurlijk.....wel mooi achter het raam maar in je handen keihard....is ook wel een minpunt

Mvg,

Haagse Ambasadeur
                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 11-08-07, 18:05. Reden: Tekst toevoeging...

Commentaar

Hoi Mede shemale lovers,

Ik ben dinsdag 7 augustus 2007 daar geweest. Als ik alle recencies lees klopt het allemaal wel. € 50,00 gelapt en het feest is begonnen. Haar pijpwerk was bijzonder geil, beetje plagen - terugtrekken- en ze zuigt harder. Daarna 69, ik haar lekker geil rimmen. Geprobeerd haar piemeldinges klaar te pijpen, het pikkie bleef slap. Ben vervolgens maar doorgegaan met rimmen en merkt dat ze me wilder ging pijpen.
                        Vervolgens in doggystyle schoof mijn kloppende paal in haar lekkere geile mega neukster, hmmmm. Tis een beauty die chicka Latina. En heel gauw schoot ik het piem o petje vol. Ahhh riep ze tu esta caliente!!
                        DAt dacht ik ook over haar. Even voor sluiting lekker in haar hol gebonkt was voor een voldoening. Het was weer heerlijk, maar jammer dat je haar niet klaar kon pijpen voor extra glijmiddel voor haar mooie geile kontje en dat ze heel weinig zoent en niet tongzoent.

Tis zeker wel de moeite waard: lekker geil en heel, mooie kont en ze doet best wel veel voor 50.

Greetz,

Wampie

Commentaar

anavond een bezoek gebracht aan Cathy. Ze heeft me eerst heerlijk gepijpt terwijl ik met haar borsten speelde. Langzaam de rest van haar harde lijf verkend en zo haar pik ontdekt. Deze werd moeizaam stijf, maar naarmate ze meer opging in de verering van mijn paal werd haar speeltje ook hard. Uiteindelijk hebben we in 69 heerlijk gespeeld en begon ze mij in mijn mond te neuken. Dat bracht mij tot een geweldig hoogtepunt. Van neuken is niet meer gekomen, maar het was erg intens en megageil.

Commentaar

Shit! was ik er vandeweek op dinsdagavond zag ik Cathy maar had ik geen geld op zak! Ging in vanavond met genoeg geld voor een lekkere tijd stond er een bord met kamer te huur!

Ze is toch niet voor eeuwig weg he!?!?! Kan iemand mij hier antwoord op geven!?

Commentaar

Ik heb haar nog nooit een cijfer gegeven omdat ik dat flauw vind maar bij deze dan!

Commentaar

Cathy is een topper, en waarom? Lees dit maar eens.....

Cathy is een 'vrouw' die bij binnenkomst eerst wil weten of je zeker weet dat je 'dit' wilt....als je haar duidelijk maakt dat je geil wordt van trafo's vraagt ze wat je wil betalen en wat je ervoor wilt hebben. Als je genoeg geld betaald krijg je waar je voor komt.

Ik betaalde haar € 400,= en had het echt helemaal naar me zin. Alles is mogelijk. Voor € 400,= kan je werkelijk alles vragen wat je maar wilt en je krijgt het, of ze besteld het. Alles is mogelijk. Voor € 400,= kan je werkelijk alles vragen wat je maar wilt en je krijgt het, of ze besteld het. Het is haar niet gek genoeg.

Je kunt voor dat bedrag helemaal los gaan. Bij haar kun je (ZC) je helemaal uitleven...een absolute aanrader!!

Zelf kom je ook aan je trekken, ze pijpt (mc) als een waanzinnige.
                                Ik geef toe het duurt lang voordat ze een stijve krijg, je zult er zelf moeit voor moeite voor moeten doen maar eenmaal stijf....het is genieten. Ze is dol op poppers en snuift er lustig op los, zolang je haar maar laat genieten.

Zelfs liet ze mij even 'ruiken' aan het 'raamwerk' , ik, in helemaal latex outfit, en kijken of er een (bi) man in de straat zou lopen die ' zin' had in een trio...wat denk je? Kwam er een vrouw binnen. Geen enkel probleem. Met 'wat' wit spul...een giga avond...

Ik hield er zelfs nog € 100,= aan over....

Als je voor een avondje gaat waarbij je denkt, 'dat wil ik wel'.... zeker doen!!

Commentaar

C(k)athy - Geleenstraat 72

Moest vandaag voor business weer eens in Den Haag zijn en besloot gelijk maar eens even door de Geleen te lopen.Ondanks het warme weer was het redelijk rustig en kon op mijn gemak eens rondkijken naar het mooie vrouwvolk.Was eigenlijk op zoek naar Columbiaanse Claudia maar zij was niet aanwezig.Net toen ik mijn weg wilde vervolgen keek ik nog even in het hofje op de hoek waar de transen zich nog al eens ophouden.Ik werd toegelachen door een mooie latina.Moest goed kijken maar toen ik voor haar raam stond zag ik al aan de flinke bobbel in haar string dat we hier met een fraai trans exemplaar te maken hadden.Ze vond me wel leuk geloof ik en na een korte onderhandeling over de prijs naar binnen getogen.Werd binnen met een korte tongzoen gedag gezegd en ze kleede zich lekker langzaam uit.Moet zeggen ,heerlijk lichaam,strak van het vele sporten denk ik,cup c boobs en een heerlijke dikke lul.Aan het raam afgesproken pmc en nmc voor eur 50 maar voor ik op het bed kon plaatsnemen stak mijn half harde lul al zc in haar keel.Deze dame is een topper wat betreft pijpen.Heb een aardige lul maar hij ging er met gemak tot aan de wortel in.Me lekker geil aankijkend en sloppy geluiden makend trok ze zich zelf naar een flinke erectie.Jeez ,ik schat een cm of 18-19 en een flinke omtrek.Ze wilde me neuken en ik was ondertussen goed in de mood gekomen dus na het condoom er om geschoven te hebben duwde ze haar dikke klit diep in mijn kont.Moest even slikken maar al snel ging de pijn over in genot.Werd een tijdje goed doorgeneukt waarna ik in doggy gepakt wilde worden.Nieuw condoom eromheen en werd heerlijk een minuut of 10 hard geneukt.Ze likte mijn nek en fluisterde dat ze ging klaarkomen.Vind dat een heerlijk geil gezicht en vroeg of ze over mijn borst wilde spuiten wat binnen no-time ook gebeurde.3 a 4 dikke stralen cum spoten uit haar dikke klit op mijn borst en buik.Ik kon het niet laten en stak haar nog harde klit in mijn keel waarna ik mezelf naar een orgasme rukte.Een week niet klaargekomen dus ik overtrof haar al niet geringe ejaculatie met gemak.Heerlijke beurt en ruim een half uur binnen geweest.Gezellig praatje gemaakt tijdens het wassen en na 2 zoenen afscheid genomen.Ik weet niet hoe je haar naam spelt dus het kan Cathy met een C of K zijn.Toppertje en ze woont in de zelfde stad als moi ,Antwerpen.Gaat me snel weer zien.

Commentaar

Laatste bericht is zowat 3 jaar oud, staat Cathy nog in de Geleen?
                                    HM
                                    Greetz Haarlemmod, moderator van de afdeling Haarlem en Transstation

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k1, Cathy

Gisteravond naar aanleiding van het forum toch maar eens bij deze dame geweest. Ze was erg aardig, ik was al een paar keer in het verleden door haar aangeroepen, maar ik ben nogal voorzichtig met het bezoeken van mij onbekende transen. Rayza was de laatste en dat was niet egt super. Deze was echter best aardig, ik betaalde eerst 50 euri,en ging mij wassen, dat doe ik altijd. Ze ging op het bed liggen en meteen ging ik op in haar megatieten, die egt wel lekker zijn, vervolgens ging ik op verkenning naar haar gereedschap, ik ben een liefhebber van pijpen, dus het broekje was snel uit. Ze had een leuk staafje, die ik dan ook moeiteloos helemaal kon opzuigen, hij proefde zout, dus of ik proefde zaad van het vorige avontuur van haar, of ze had net gezeken, maar goed, eerst effe wassen had wel prettig geweest! tijdens dat ik haar aan het pijpen was, bleef ze maar kouwgum kouwen, vond ik niet echt superromantisch, maar pfff ik was geil man, dus ook daar heb ik me overheen gezet. na een tijdje draaide ze in 69 en pijpte ze me mij ook, wat ook eerg geil was , ze trok steeds mijn billen uitelkaar zodat ik het gevoel had dat ze steeds mijn anus goed kon zien. ik kwam lekker klaar. ze was aardig, dus op mijn lijst krijgt ze wel een voldoende! iets meer inzet mbt hygiene en aandacht en het wordt een hit!
                                      sinds 1974

Commentaar

normaal is Cathy juist er hygienisch en schoon maar door t kouw verhaal van jou denk ik dat ze in hogere sferen was......................was zeker later op de avond???? blijft een kanjer , ook te vinden op kinky onder Katyuska Ordo

http://www.kinky.nl/Advertentie_katy...8909&show=home
                                        Laatst gewijzigd door TransMod; 07-10-11, 15:00. Reden: linkje erbij

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mama-Totto Bekijk bericht
                                          normaal is Cathy juist er hygienisch en schoon maar door t kouw verhaal van jou denk ik dat ze in hogere sferen was......................was zeker later op de avond???? blijft een kanjer , ook te vinden op kinky onder Katyuska Ordo

http://www.kinky.nl/Advertentie_katy...8909&show=home

ok dan, nou dan ga ik zeker nog een keer terug....maar het was rond 8 uur dus niet zo superlaat!

Dat had je dan mooi in je recensieformulier kunnen zetten zoals ik je gevraagd had via PB.......
                                          HM