Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 67B-4, Minorka

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 67B-4, Minorka

Omdat ik dit onderwerp per abuis in de kliko heb gegooid en het definitief verwijderd is van de server maar het toch een "hot" item betreft heb ik de reeds geschreven verhalen maar uit de google cache gehaald.

1 april 2006 door tscocker.

donderdagavond bij minorka langs geweest. zeker een aanrader. hele lieve vrouw en niet zeurend over geld of wat dan ook. ik heb 50 euro betaald voor een heerlijk uurtje. ze is niet de allermooiste maar wel een van de lekkerste dat ik bezocht heb tot nu toe. ze werkt op de bloedstraat. nummer weet ik niet. (komend van de nieuwe zijds links 2e deur kelder). ik heb een fantastisch uurtje gehad. raad het jullie ook aan. niet te groot niet te klein geschapen, een paar enorme opgevulde borsten en is ook actief in het feestje.(volgens mij indisch ofzo)

------------------------------------------------

23 november 2006 door browserboy.

Had al een keer in Trans geouwezwam gevraagd naar haar, maar had niet gezien dat er al een recensie over haar bestond. Na die gelezen te hebben vorige week bij haar in het keldertje aan de Bloedstraat geweest. Aan de deur naar de mogelijkheden gevraagd en voor 50 zouden we alles doen, van zoenen tot pijpen en neuken wederzijds. Nou daar kwam binnen andat ze me aan het pijpen was niets meer van. Ze wilde 50 meer zien en van die truc hou ik niet. Kon kiezen uit haar neuken, geneukt worden of klaar gepijpt worden.
    Heb maar voor gekozen om klaargetrokken te worden terwijl zij me neukte.
    Was allemaal maar matig. Ze is wel heel vriendelijk, is wat aan de gezette kant en heeft wel grote silicone tieten. Enne, ze praat liever in t engels maar spreekt en verstaat ook goed nederlands.
    Ze vertelde me dat ze overigens uit Equador komt, zoals zoveel Latina transen.
    Was een eenmalige aangelegenheid.

---------------------------------------------

23 februari 2007 door paullikker.

Van de week liep ik langs haar raam en haar vriendelijke glimlach trok mij naar binnen. Ze is wat stevig maar heel vrouwelijk. Knap en lief gezicht met lieve glimlach.
    Binnen bleek ze redelijk dominant te zijn zonder haar glimlach te verliezen. Veel is er mogelijk en ze doet met alles mee. Ik heb haar heerlijk gepijpt zc, daarna heeft ze me heerlijk genomen. Vlak voordat ze klaarkwam trok ze zich terug om boven mijn gezicht te spuiten. Zelf is ook gek op het bruine flesje.
    Ze is ook in voor het ruige en kinky werk.
    Persoonlijk vind ik haar een van de mooiste transen en kom zeker bij haar terug!

-----------------------------------------------

14 april 2007 door paullikker.

Gisteravond liep ik weer door de buurt en zag Minorka staan. Haar betoverende glimlach trok me weer naar binnen. Wat is ze toch een mooie meid, zeker als je een beetje van gevuld houdt.
    Na het wassen kreeg ik gelijk haar halfstijve lul in mijn gewillige mond. Al snel werd het een lekkere paal. Na een lijntje was ik er helemaal klaar voor en werd ik flink door haar genomen. Ze was net begonnen en ze had er zin in. Samen flink aan het bruine flesje. Voordat ik weer vertrok wilde ze nog even een klein plasje doen wat ik graag heb.
    Binnenkort doen we een langere sectie met alles erop en eraan en ze heeft beloofd dan ook een lijntje mee te doen. Ook wil ze graag een trio doen. Het liefst aan het begin van de avond.
    Minorka, je bent een toppertje!

------------------------------------------

1 mei 2007 door paullikker

Gisteravond ben ik weer bij haar geweest. Op het moment dat ze me zag begon ze me vriendschappelijk toe te lachen. De vorige keer hadden we afgesproken dat wanneer ik wat meer zou betalen ik een fantastisch uurtje zou krijgen. En ze heeft absoluut woord gehouden.

Heel rustig aan genoten we van elkaar en werkelijk alles was mogelijk. Ze was zo geil, wilde ook alles doen en het kon niet gek genoeg. Elkaar pijpen, zij met en ik zonder condoom, haar kontje heerlijk gelikt, haar plas gedronken en twee keer hard en diep door haar genomen. Samen aan het bruine flesje en twee keer kwam ze heerlijk klaar en spoot ze haar zaad in mijn keel.

Wat is ze toch een heerlijke, prachte vrouw, een schitterend lichaam waar ik graag naar mag kijken. Echt een topvrouw. Ik ben verliefd...

---------------------------------------

2 mei 2008 door paullikker

Het was al een lange tijd geleden dat ik bij haar was geweest. Maar tijdens Koninginnedag zag ik haar op een terrasje zitten en we raakten aan de praat. Al snel vreg ze me of ik ouderwets zin had en omdat ik sinds kort weer vrijgezel ben was dit niet tegen dovemansoren.

Snel uitgekleed en nog voordat ik op bed lag kwam haar halfstijve lul al voor mijn gezicht. Als een magneet nam ik 'm in mijn mond en begon haar uitgebreid te pijpen. Ze was al boter en wilde al snel overgaan op neuken. Een jasje erom, beetje glijmiddel en met lichte dwang kwam ze in me. Wat een genot om haar harde lans diep in me te voelen. Ik had wat witte pretmiddel bij me wat voor mij het feest nog groter maakte. Een kleine plasje had ze nog voor me voordat ze me nogmaals stevig doorneukte. Daarna kwam ze heerlijk klaar. Ze heeft nog geprobeerd om mij ook zover te krijgen maar de combinatie bier en witte pretmiddel bleek niet de juiste. Toch, weer ontzettend van haar genoten. Ze nam echt de tijd voor me en genoot zichtbaar van de aandacht die ze van mij krijgt. Maar wat wil je; de mooiste trans die ik ooit heb gezien!

--------------------------------------------

31 augustus 2008 door Bud_Bundy.

Na een korte (gewone, zonder sex) ontmoeting met Paloma, besloot ik TOCH nog ff rond te kijken, wie er op zaterdagavond aan het werk was. Met in mijn achterhoofd de hoop, dat ik Minorka eens met een bezoekje kon vereren. Na wat rondjes gelopen (en geld gepind) te hebben, en Minorka al gespot te hebben achter het eerste kelderraampje in de Bloedstraat, liep ik (vanaf de OZA) meteen het trapje af, naar Minorka toe! Ze had me blijkbaar niet zien aankomen, want ze keek enigszins verrast. Ik besloot 100 euro neer te leggen, want dan zou ze (hopelijk ) wat relaxter zijn. Ze zei ook iets van: 'than i'll give you a good time', dus dat hoopte ik dan maar. Na uitgekleed te zijn, ging ik op bed liggen en Minorka begon mij (tussen mijn benen geknield op bed) meteen te pijpen. In het begin wilde mijn Willy nog niet erg stijf worden (waarschijnlijk ook door de condoom) , maar na enige tijd toch wél! Daarna pakte ze een andere condoom, deed die om haar vingers en ging ff heerlijk met die vingers in mijn aars zitten poeren. Toen vroeg ze:'wanna suck my dick?' en ik zei meteen: 'yes!'. Dus ze stopte met poeren en verhuisde met alles naar mijn hoofdeinde! Ze had (wéér ) een condoom in haar handen, maar toen ik haar lul zag, begon ik meteen met haar te pijpen! Ik hoorde een reactie van: 'ooohh?', die een beetje verrast maar ook prettig verrast klonk. Daarna begon ze met 'talking dirty', wat ik eigenlijk wel geil vond. Ze vroeg, of ik wilde dat zij me neukte, waarop ik (natuurlijk ) weer 'yes!' zei, c.q. mompelde, want ik had haar lul in mijn mond. Daarna verhuisde het circus zich weer naar mijn aars. Haar lul was (volgens mij ) niet écht stijf geworden, maar toch wilde ze me neuken. Eerst weer ff wat poeren in mijn aars, waarbij ze vroeg of ze in mijn mond mocht klaarkomen. Ik zei iets van 'yes', maar heb daar verder niets meer over gehoord. Daarna voor de zoveelste keer wat poppers gesnoven , waarna ze haar (niet al te grote) lul in mijn aars propte. En..... JA, HOOR..... OOK Minorka had ( net als o.a. Paloma en Paula) een reactie over mijn gaatje! Minorka zei daarover: 'Oh, you have a nice arse!' en ging ff lekker tekeer in mijn gaatje. Na korte tijd stopte ze en ging verder met een condoom om haar vingers en (z.c.) met mij aftrekken. Door het MOOIE uitzicht op Minorka's lekkere lichaam , de poppers, die vingers in mijn aars en het aftrekken van mijn lul, kwam ik FAN-TAS-TISCH klaar! Minorka reageerde vlak daarna iets van: 'Ohhh, lots of milk!'. Minorka is een erg mooie 'dame' met niet al te grote lul, maar erg lekkere borsten! Voordat ze me ging neuken, was ik zo 'brutaal' om ff die LEKKERE borsten goed vast te pakken en IK raakte daar zowat aan verslaafd!! . Ze voelden SUPERLEKKER en ZEKER NIET nep! En zij wilde (net als Paula ) OOK niet, dat ik mezelf klaar zou trekken. Toen ik dat probeerde, kreeg ik een tikje op mijn hand, zo van 'afblijven, die is voor mij!'

Na de lekkere tijd nog ff leuk nagepraat over van alles en nog wat. Eerst nog in Engels, maar TOEN (pas ) bleek Minorka TOCH redelijk Nederlands te spreken! Volgende keer (ergens volgend jaar, ofzo ) ga IK dus 'gewoon Nederlands tegen Minorka spreken! Minorka is dus mijn laatste 'verovering' na al die andere (pré-op) DVP's, die ik met een (betaald) bezoekje vereerd heb . MAAR ik vind Minorka één van de vriendelijkste 'dames'! Bij het napraten kreeg ik maar liefts 2 keer 3 zoenen van haar als 'afscheid'. EN TOCH ben ik nog zo SINGLE en alleenstaand, als maar kan! En ik heb niet genoeg geld, om vaak naar de betaalde 'dames' te gaan voor een beurt.....
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Re: Amsterdam, Bloedstraat 03, Minorka

Kreeg een tijdje terug van een mede "Translover" de tip om Minorka te bezoeken. Er bleken geen posts op deze site te staan. (gelukkig door Bobby opgelost) dus spontaan op een Zaterdagavond Minorka bezocht. Kennismaking aan de deur van het keldertje (linker deur) was uiterst vriendelijk, en zo van dichtbij zag ze er zo goed uit dat de hormonen begonnen te trillen.
    Afgesproken € 50,== voor een ( haar woorden) fijne kennismaking.
    Eenmaal binnen gordijnen dicht, en samen onze kleding uit, Minorka deed dat in de vorm van een soort striptease.Ze heeft een heerlijk vol postuur en een paar geweldige "BOOBS" en een (toen nog) half stijve lul,Kreeg deze (MC) aangeboden in mijn mond en binnen no-time stond er een stevige pik overeind.
    Ze heeft me heerlijk geneukt, en ik kwam trekkend klaar. Na afloop samen aan de wastafel de "Boel" schoongemaakt en met een zoen op m'n wang vertrokken. Herhalingsgevaar>>> GROOT

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 3 (Li deur) , Minorka (uitstekend)

Ook met deze dame heerlijke sex gehad. Ze weet hoe ze een man moet verwennen.

Hier ook een groot herhalingsgevaar.
      Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 20-06-09, 06:56.

Commentaar

Amsterdam, Bloedstraat 3, Minorka (uitstekend)

Het draadje Minorka is verdwenen, we beginnen opnieuw...?

Afgelopen vrijdagnacht was ik in eindelijk weer eens in de buurt en al was het ongepland en louter toeval, ik had een afspraak met een goede vriend, keken we ineens in elkaars ogen. We kennen elkaar al een aantal jaar maar na een heftige periode 'spreken' we elkaar alleen nog via sms of mail waarin we soms tot prachtige fantasieen komen.

Minorka is een prachtige 'vrouw', maar ik ben bevooroordeeld, met een schitterend lijf. Ronde heupen zoals een vrouw hoort te zijn, een prachtige glimlach, een stel borsten waar menig vrou jaloers op kan zijn en haar kontje... WOW! Het begon heel vriendschappelijk met de bekende zoenen op de wangen, een babbeltje maar al snel bleek de spanning te veel. Snel uitgekleed en voor ik het wist pijpte ik haar halfstijve lul die heel snel op volle sterkte kwam. In het verleden hebben we vrij kinky seks gehad en Minorka had er duidelijk zin in vanavond. Een paar flinke snuiven poppers maakten ons alleen maar geiler. Al snel lag ik op mijn rug, Minorka tussen mijn benen, een condoom om, wat poppers en haar staalharde lul boorde zich in me. Lange halen snel thuis maar het was nog niet genoeg. Ze stond op, liep naar de deur en terwijl ik haar moest pijpen zocht zij een klant voor een trio.
        Al snel kwam een Engelsman binnen die wel in was voor een trio. Voor mij de eerste keer en hoewel ik weinig met mannen op heb was ik zo geil... Terwijl hij haar pijpte likte ik haar kontje. Poppers gingen weer rond en Minorka wilde hem neuken terwijl ik door hem gepijpt werd. Ze neukte hem hard en diep en bleef mij ondertussen geil aankijken. Dat ze dominant is wist ik en ze wist haar wil duidelijk op te leggen. Na een paar minuten pijpte ik hem terwijl hij Minorka pijpte. Nadat hij was klaargekomen vertrok hij snel en was ik weer aan de beurt.
        Wat poppers, ze wordt daar verschikkelijk geil van, en ik begon haar opnieuw te pijpen. Ineens voelde ik haar plas en nog voordat ik mijn hoofd kon wegtrekken pakte ze mijn hoofd om haar lul nog verder naar binnen te duwen. Ik kon niet anders dan slikken. 'You want another guy?' Nog even probeerde ze nogmaals een derde (en vierde) persoon binnen te krijgen maar dat duurde me te lang. Nog even een 69 en vervolgens moest ik er toch echt aangeloven. Opnieuw boorde ze zich in me en werd ik op z'n hondjes hard door haar genomen. Nog snel wat poppers, snel draaien om vervolgens haar zaad in mijn gezicht te krijgen.
        Dit keer mocht ik haar niet neuken maar dat zal de volgende keer zeker gebeuren, zo beloofde ze. Volgende keer probeert ze ook een of twee mannen erbij te regelen. Zelf wil ze graag een geile orgie, zonder taboe. Ze heeft me al gewaarschuwd dat ik de volgende keer nooit zal vergeten...

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 3, Minorka (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door paullikker Bekijk bericht
          Het draadje Minorka is verdwenen, we beginnen opnieuw...?
          Onderwerp bestond gewoon, samengevoegd.
          "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 3, Minorka (uitstekend)

Minorka werkt sowieso elke vrijdagavond. Als ik het goed onthouden heb is het op dinsdag-, woensdag- en vrijdagavond.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 03, Minorka (uitstekend)

Wow, wat een mooie dame zeg! Ik was zeer onder de indruk van haar mooie gezicht en grote mooie borsten. Ik had haar nog nooit eerder gezien. Even aangesproken, en vroeg of ze voor 50 euro ook neukte. 'No, is 100 euro' . Onderhandelen was niet mogelijk en gelijk werd ik weggekeken. Okeee, ze kwam behoorlijk arrogant over daardoor, wat me deed twijfelen of ze iemand was die voor het snelle geld ging. Ik was weer even verder gelopen, maar ze bleef in m'n gedachte. Het viel me op dat als ze een klant had, de gordijnen lang dicht. Geen gehaast type blijkbaar.

Toen ze weer beschikbaar was toch weer op haar afgestapt en akkoord gegaan met 100 euro. Het bleek helemaal geen arrogantie te zijn en zeker niet gehaast. Ze is gewoon duidelijk. Je krijgt waar voor je geld, en daar moet je dan je dan niet vooraf over gaan zeuren ;-)

Ik wilde graag geneukt worden, maar dat ging helaas niet zo goed (kwam door mij, zeker niet door haar). Pijpen, gepijpt worden, poppers, zoenen en alles relaxed en lekker. En ze is echt prachtig om te zien, qua uiterlijk echt meer een SHE dan male ;-)

Groot herhalingsgevaar!

@Mod; ik zie in het formulier dat er bij cupmaat 'Geen' staat. Maar het was toch echt een goeie cup D!

Is aangepast Greetz HM
              Laatst gewijzigd door haarlemmod; 03-06-12, 01:43.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 03, Minorka(uitstekend)

Een paar keer bij haar langs gewandeld, was even bezet en zat later te bellen. Toen ik bij haar kwam direct de telefoon uit, vond ik wel prettig. Relaxte dame, die er heerlijk uitziet en is. Vertelde dat ze uit Ecuador kwam (kun je toevoegen), na een lieve zoen weer tevreden naar huis gegaan.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 03, Minorka(uitstekend)

zeer slechte ervaring gehad met minorka niet vriendelijk onbeschoft meer wil ik er niet over kwijt een waarschuwing voor allen ze staat naast marylin martinez daar had ik beter heen kunnen gaan.
                  Laatst gewijzigd door haarlemmod; 09-11-13, 04:06.
                  likken als lassie

Commentaar

Re: Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 67B-4, Minorka

Ik was eergisteren in A'dam. Paloma gespot, maar niet echt m'n ding, dus doorgewandeld. Rond 19.00u was er een shiftwissel in de Bloedstraat, dus ik heb wat geduld moeten oefenen, maar een half uurtje later waren de meeste ramen weer "bemand"

Knappe dames aanwezig, uiteindelijk gekozen voor Minorka.

Zei me achteraf dat ze dacht dat ik geen interesse had omdat ik zo serieus keek, maar haar blik intrigeerde me vanaf het eerste moment!

Dus ik binnen, 50€ betaald, pijpen en neuken.

Nu moet ik toegeven dat ze eerst niet wilde dat ik haar pijpte want "dat was niet in de prijs inbegrepen". Bijbetalen wilde ik niet en nog geen halve minuut later stopte ze haar clit gewoon zelf in m'n mond. Lekker gepijpt tot ze stijf was en bijna ging klaarkomen, daarna geneukt tot ik hard en heerlijk klaarkwam.

Ze was heel vriendelijk, heeft een knap gezicht, mooie borsten en een heerlijke pik. Goeie ervaring voor een klein prijsje.
                    Laatst gewijzigd door haarlemmod; 03-10-16, 00:46.

Commentaar

Toen ik haar zag was het een snelle beslissing!
                      Een hele markante verschijning, imposante tieten, lekker lijf en best vrouwelijk gezicht met een leuk kapsel.
                      Er was wel een maar, ik ben niet een van de snelste om klaar te komen dus viel het wel op dat hele repertoire snel werd afgewerkt en uiteindelijk werd ik klaar getrokken. Professioneel maar wel een beetje afstandelijk.

Commentaar

Ondanks mijn loopervaring had ik nog geen kennis gemaakt met Minorka. Gelukkig is daar verandering in gekomen:
                        Na de voorstel- en uitkleedronde mocht ik op bed gaan liggen waarna ze me lekker begon te pijpen mc. Een paar fijne minuten later ging ze op haar knieën zitten en was haar keiharde pik zichtbaar. Die ben ik zc gaan pijpen. Ze voerde me regelmatig poppers waardoor ik nog meer genoot. Uiteindelijk heeft ze mijn mond heerlijk volgespoten met haar fijne lading. Ik zal echt een keer op herhaling moeten!

Commentaar

Aan het werk...
                        X