Den Haag, Geleenstraat 128 k1,, Eveline/Ruby

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 128 k1,, Eveline/Ruby

Hallo,

iemand ervaringen met Eveline uit mexico? Ben afgelopen vrijdagmiddag geweest en neukte haar voor 3 sec (zonder dat ik GVD in de gaten had!) zonder condoom! Ze drukkte hem de zo in?

Ze begon me ook al zonder cd te pijpen, wel lekker maar eigenlijk ook al stom

Nu ben ik een beetje bang voor een soatje, balen!

Wie kan mij meer over deze dame vertellen?

Groeten,

Robbedoes ??? ???

Hallo dan,

Het gaat om eveline uit de geleenstraat, tegenover de pisbakken. Ik heb supersex gehad. Ze ruikt lekker, heeft een heerlijk pik en is echt supergeil....

Ik werd gewoon een beetje overvallen door haar geile gedrag , gaat plots om mij zitten stopt mijn lange jan, ik had het ff niet door, in haar kontje. Ik heb gelijk verteld dat ik alleen met cd wilde. dat was okay maar was wel een beetje geschrokken. Verder weer okay sex gehad.

dus dat was het, gewoon een beetje geschrokken en nu hopen dat er niet aan het handje is.....

Groeten,

Robbedoes

Commentaar

ja ik ken Evelyn nog wel. Ik heb m'n papieren er op nagekeken :P want ik schrijf al m'n hele leven lang op met wie ik sex heb gehad, wanneer en hoe.
      Inderdaad tegenover de pisbakken in de Geleenstraat maar dan heb ik het over 14 juni 2003. Dus bijna 2 jaar geleden.
      Ze had (toen) roodbruin lang haar, leek geil dus ik naar binnen. Pik van ongeveer 17 cm, redelijk knap gezicht maar koeltjes in het contact en daar knap ik op af. Ze had een wratje boven haar ooglid, ronde borsten, en kwam idd uit Mexico.
      Ik heb haar stijf gepijpt, ik lag op bed, zij stond er naast (is dat standaard bij haar?). Net toen ze me aan het neuken was en we op toeren raakten ging haar mobieltje af en ze stapte van het bed af. Dat was ECHT de afknapper. En ze heeft misschien totaal 2 woorden gesproken, ik moest steds wat zeggen of vragen en dan gaf zij kort antwoord. Nou weet ik wel dat het om de sex gaat, maar dat vind ik zelf niet genoeg. Kosten 50 euro. En dat was MET condoom (daar dacht ze nog eerder aan dan aan het geld)
      Laatst gewijzigd door TransMod; 11-07-06, 20:29. Reden: van 2 berichten 1 gemaakt

Commentaar

Heb Eveline afgelopen zondag bezocht en was in een onderdanige bui. Ik heb haar heerlijk stijf gepijpt terwijl ik op m'n knietjes voor haar zat. Ik was haar eerste klant die dag dus ze was nog super geil. Daarna heerlijk getongd. Op een gegeven moment drukte zij haar sterretje op m'n mond en heb ik haar heerlijk gerimd. Wat een lekker schoon sterretje heeft ze. Zij deed toen een condoom om en heeft me heerlijk door geneukt. Ik kwam spontaan klaar. Dit was voor haar het sein om te stoppen met neuken. Ik was op dat moment een beetje teleurgesteld, maar dit was snel voorbij omdat ik haar daarna nog heerlijk mocht klaarpijpen. Al met al een topervaring !

Commentaar

Ben gisteren bij haar geweest, ze heeft een mooi figuur lekkere pik die ik mc en zc gepijpt heb. kon me niet ontsoannen waardoor ze me niet kon neuken. wel jammer maar het is niet anders. Ze gaf me een speciaal soor popper maar daarna kon ik niet meer op mijn benen staan. Maar ik ga zeker terug lekker ding. Het gezeur over meer geld is vervelend.

Commentaar

Ik vind het niet veel, ziet er zeer hoopgevend uit, maar als puntje bij paaltje komt is het een minder aardige dame. Ik ben nu drie keer bij haar geweest en buiten de eerste keer had ik er veel spijt van.

Commentaar

Ik ben ook bij eveline geweest. Op 't eerste oog ziet het er allemaal heel rooskleurig uit, maar als je eenmaal binnen bent staat haar gezicht op onweer. Ze is erg prikkelbaar en niet de gezelligheid zelve.

Maar goed, ze ging naakt op bed liggen (ik wilde geneukt worden) en moest haar pijpen. Ze wilde het in eerste instantie zonder condoom, maar dat heb ik niet gedaan. Condoompje om en pijpen maar. Ze werd wel snel stijf. Ze heeft een redelijk dunne maar wel lange penis met een behoorlijke kromming erin.

Nadat ik haar stijf had gepijpt, moest ik op mn rug gaan liggen, glijmiddel op d'r penis en neuken maar. Kwam weer klaar zonder mezelf af te trekken, was een heerlijk gevoel. Jammer genoeg stopte ze al toen ik nog aan het klaarkomen was.

Al met al een lekker orgasme gehad, maar ga geen tweede keer bij deze chagerijn langs.

Pepijn.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat ??, Eveline (7.9)

Ook van de week eens bij Eveline geweest. Nou ben ik over het algemeen niet gelijk heel negatief. Maar wat een @#*# wijf is dit zeg Ik had het natuurlijk kunnen weten, lees de recensies er maar op na.

Maar ze ziet er zo lekker uit, en ze lachtte lief, tsja dan ben ik zo verkocht. Ik dacht nog ik probeer het gewoon, kan mij het schelen! Nou heren, als je eenmaal binnen bent wordt er niet meer gelachen.

Beetje pijpen over en weer en dan moet je opschieten i.v.m. de tijd, of meer lappen Dus echt niet doen. Dit is absoluut een TMT

Van ellende mezelf afgesjord en over haar kont gespoten, wordt ze nog kwaad ook! Laatste keer geweest, en dat er maar niemand meer intrapt!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat ??, Eveline (goed)

Afgelopen maandag rond het middag uur bij Eveline geweest zit in de geleenstraat 72B k2 (al zolang ik weet). Afgesproken 50 euro lekker rustig en zij mij neuken. Lijkt op het eerste gezicht heel cool maar het valt best mee. Die verhalen van hierboven zonder condoom kan ik me haast niet voorstellen, het is net als Gyswise zegt eerder het condoom dan het geld.
                  Maar goed ik haar eerst pijpen (mc) en lekker rimmen, hier werd ze zo geil van dat ze zowat de haren uit mijn kop trok als ik wilde stoppen. Daarna heeft ze me lekker genomen, haar pik is best groot en altijd lekker stijf. Na 10 min. lekker geneukt te worden ben ik heerlijk klaargekomen! Ze heeft een super figuur en uiterlijk en haar pik en sterretje zijn super schoon. Ze heeft me zelfs uit eigen beweging haar 06 nr. gegeven.(is dit standaard?)
                  Tip maak duidelijke afspraken dat heb ik ook gedaan voor 50 euro!!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72B k2, Eveline (goed)

Ben er afgelopen middag geweest wat een kutwijf 50 euro betaald voor pijpen en neuken alleen maar doorzeiken om meer geld daar knap ik helemaal op af pijpen was redelijk neuken wel ok maar zal er nooit meer binnengaan

Commentaar

Wederom van mij een positief bericht, ben vorige week vroeg in de middag geweest en moet bekennen, ze ziet er lekker uit en heeft een zuper lekkere pijpbare pik. Nadat ik haar uitermate potente pik lekker gezogen had drukte ze mij naarbeneden en heb ik haar heerlijke gaatje lekker gelikt terwijl ik maar die heerlijke staaf bleef trekken. Nadat ze mij heerlijk had gepijpt kwam ze tussen mijn benen zitten en keek ze mij super geil aan. We hebben we ons samen heerlijk afgetrokken waarbij ze mij een royale lading op mijn buik gunde die ik goed heb aangevuld!

Reden genoeg om weer eens aan te gaan bij evelien. Overgens maar eens een testje gedaan bij de GGD en helemaal clean......

Ze vertelde mij zelf ook altijd ter controle te gaan, ter info.....

Groetjes,

Robbedoes

Commentaar

Ik snap die negatieve berichten eigenlijk niet zo goed. Ik had Eveline al vaker gezien maar het was er nog niet van gekomen om bij haar naar binnen te gaan. Ze gaf aan dat 'suck & fuck' 50 euro kostte, en dat was prima voor mij. Eenmaal binnen trok ze haar broekje uit en werd haar pik direct stijf. Ik ging liggen en ze Ze hield haar pik voor mijn gezicht en deed ondertussen een condoom bij mij om. Wel even aangegeven dat ik graag wilde dat zij ook een condoom om zou doen. Toen heb ik haar heerlijk gepijpt en gedeepthroat, waarbij ze m'n hoofd even beetpakte wat het extra geil maakte. Daarna heb ik wat poppers genomen en heeft ze me heerlijk klaargeneukt. Wat mij betreft een prima ervaring! en zeker voor herhaling vatbaar.

Heb ook nog even gevraagd of ze ook trio's doet met een stelletje. Daarbij gaf ze aan dat een meisje erbij wat haar betreft ok is, maar dat ze dat meisje niet zal gaan neuken. Dat laatste is dan wel weer jammer, maar dat willen er sowieso niet zoveel...

Commentaar

wat een kutsnol
                          echt die moet je direct terug schoppen waar ze vandaan komt
                          ben een tijdje geleden bij het geweest, wou lekker dr pik pijpen, aan het raam ok,maar toen ik eenmaal binnen was begon die kut.... over meer geld, en ze had een zuurpruimen bek gewoon niet normaal mee
                          dus heren, gewoon er voorbij lopen

Commentaar

Kortgeleden geweest bij eveline. 30 jaar uit mexico. Ik kan alleen maar bevestigen wat anderen hebben gezegd. van buiten ziet het er leuk uit. mooi figuur en aardig gezicht. om een of andere manier wilde ze me per se neuken. oke dan maar, nou ruw is ze zeker. gezeik om tijd na 10 minuten. mij ziet ze niet meer terug

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 106 b3, Ruby(voldoende)

Deze dame adverteerd op kinky.nl. Ik liep al een behoorlijke tijd rond met de fantasie om het eens met een shemale te doen. Eens geprobeerd in Amsterdam. Ik weet niet meer hoe ze heette, maar dat was echt teleurstellend en ik ben na 20 minuten zonder klaargekomen te zijn weggelopen.

Andrea had een stel aantrekkelijke foto's en ik besloot om mijn onvolvulde fantasie toch maar eens realiteit te maken. Na een telefoontje begreep ik dat ze geen Nederlands sprak en heel slecht Engels. Ze zei dat het 100 euro voor een uur zou kosten. Redelijk prijzig, maar goed. Bij het adres aangekomen te zijn stond ik na 2 keer bellen en 3 minuten wachten nog steeds op de stoep. Toch maar even bellen. Nu zou ze er aan komen. Het duurde weer een tijdje, maar net toen ik nog eens wilde bellen hoorde ik wat gerommel en werd de deur open gedaan.

Ik moet zeggen dat ze er zeer aantrekkelijk uit ziet. Best jong, niet groot en ondanks dat de borsten duidelijk nep waren, toch ook vrouwelijk. Blijkbaar woont ze daar niet alleen, want ik hoorde ook andere geluiden. Ik werd naar een klein en donker kamertje geleid waar ik het geld overhandigde. Het ging best snel, ze zoende ook wel aardig en werd snel hard. Maar toen ik mijn hoofd naar haar klit bewoog protesteerde ze. Wat bleek? Ze wilde nog eens 50 euro als ik haar zou willen pijpen of door haar geneukt zou willen worden. Tja, waar zou ik anders een shemale voor willen? Dan liever een echte dame. Het is ook niet redelijk, want telefonisch had ze al aangegeven dat ze ook actief kon zijn en noemde geen meerprijs. Onderhandelen had ook geen zin. Ik wilde eigenlijk toen weg en mijn geld terug. Maar dat zou problemen veroorzaken en ik had geen idee wie de andere mensen in huis waren.

Dit stukje oneerlijk zakendoen haalde mij behoorlijk uit de 'mood', maar goed. Ik probeerde het weer. Alleen zat het me dwars. Dus ik besloot maar toe te geven want ik wist dat ik het anders weer elders zou willen proberen. Na nog eens 45 euro gegeven te hebben (alles wat ik aan briefgeld nog bij me had) gingen we verder. Zij condoom om en ik ging er mee aan de gang. Ze begon best hevig te bewegen en legde haar handen op mijn hoofd. Hier ging het me om. Toen wilde ik ook de volgende stap en op mijn rug liggend ging ze bij me naar binnen. Ik had haar al verteld dat het mijn eerste keer was, maar ze was best genadeloos, echter niet heel groot geschapen en ik vond het na even wennen ook wel heel geil. Een mooie meid met stevige borsten die mij zo te pakken neemt. Dat was mijn fantasie. Ze kwam best snel. Daarna nog even zoenen en zo en toen zei ik dat het mijn beurt was.

Ze ging wel helemaal op in de sekspartij, zowel bij het neuken als geneukt worden en ik vond het ook erg intens. Ik ben blij dat ik nu met ervaring rondloop in plaats van een met een fantasie/wens. Maar gelukkig voor mijn portomonnaie heb ik niet de drang om het nog vaker te doen. Althans, niet voor zover ik kan bepalen.

In het kort: Andrea is nog best jong en ziet er echt goed uit. Alles met condoom en hygienisch, maar het huis was af en toe luidruchtig en haar manier van zakendoen vind ik achterbaks. De seks was dan wel weer erg goed. Ik stel me zo voor dat als ze eerlijk zou zijn over de prijzen en een kamer had zoals op de foto's zonder verder geluidsoverlast of misschien in een hotel dat het dan echt top zou zijn. Ik heb me er gelukkig over heen kunnen zetten, maar zelfs al zou ik de behoefte voor herhaling hebben dan zou ik het niet op dezelfde manier doen.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Andrea (uitstekend)

Ben enkele weken bij haar langs geweest op de Geleenstraat. Ik vond het een hele fijne ervaring. Ze kwam klaar en nam de tijd voor me. Ze vroeg wel of ik een trio wilde maar toen ik zei dat ik geen extra geld wilde uitgeven was het ook goed.

Ga zeker een keer terug, ze is mooi, heeft een mooie hard pik en is lief.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Rubby aka Andrea (uitstekend)

Ik heb haar maandag gebeld, maar kon het adres met de beste wil van de wereld niet verstaan. Ondanks de mindere recentie ging ik dit keer echt op haar verschijning af, wellicht tegen beter weten in. Ik heb haar echter nog nooit gespot in de geleen. zou wel mooi zijn dus ik ben benieuwd of iemand weet wanneer ik haar daar kan verwachten. Mijn bezoek aan Melina, die adverteerd op kinky was wel van redelijk niveau. Ze leek niet op de foto, maar viel zeker niet tegen. Zou wat meer actiever mogen zijn. Geen wasbak gezien, dat was wat minder. voor de rest redelijk.
                                  Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 02-12-08, 09:56.
                                  sinds 1974

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k2, Eveline (goed)

Heb de stoute schoenen aangetrokken en ben weer eens bij Eveline binnen gegaan. Dat was erg lang geleden.
                                    Ze was erg opgewonden toen ik binnen stapte. ik deed de knoopjes van mijn overhemd los en zij had m'n boxer al naar beneden getrokken en speelde met m'n lul.
                                    Even gewassen en op bed. Heerlijk geil en opwindend die Eveline.
                                    Poppers, zij mij lekker pijpen ik haar lekker likken en pijpen.
                                    Zonder condoom pijpte ik haar omdat ik riep dat ik haar zaad wel wilde proeven. Nou daar had ze wel oren naar. Na een tijdje spoot ze mn mond en gezicht vol. Echt supergeil.
                                    Voor mij was het zeer de moeite waard. Het ligt wellicht aan haar humeur hoe leuk een dergelijke sessie is.

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat , Rubby aka Andrea (uitstekend)

Vanmiddag een lekker half uur beleefd bij Ruby, weet het exacte nummer niet, maar het is het kleine hofje aan het eind van de Geleenstraat,tegenover de urineschotten. De dame komt uit Equador.
                                      Eerst heeft ze me lekker gepijpt en poppers gevoed. Daarna was het mijn beurt om haar al harde paal te verwennen met mijn mond. Wat een heerlijke dikke paal heeft deze trans. Na elkaar oraal te hebben verwend kreeg ik nog meer poppers en heb ik op mijn rug met mijn benen omhoog,haar toegang gegeven tot mijn ster. Haar dikke paal kwam pijnlijk binnen door de dikte, maar al snel hield ik het niet meer van geilheid. Met lange diepe halen neukte ze mij en zichzelf tot een orgasme.
                                      Hier ga ik zeker terugkomen, wat een heerlijke, knappe en vrouwelijke trans. Ze wist precies wat ik van iddag nodig had

http://kinky.nl/Advertentie_rubby_li...9&show=website
                                      Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 03-12-08, 10:13. Reden: header

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat , Rubby (uitstekend)

Ik heb deze super lekkere dame geprobeerd te bellen, maar ik kreeg geen gehoor.
                                        Weet iemand of ze nog actief is en waar ergens?

Ik heb het nog nooit met een she male gedaan, maar ik loop er al langer mee rond omdat een keer te doen, lijkt me heerlijk.
                                        Het liefst zou ik dus met rubby afspreken, maar dan moet ik weten waar ze ergens zit.
                                        Zou ze in het echt net zo lekker zijn als op de foto s?

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat , Rubby (uitstekend)

Deze "dame" is zeker nog actief, heb haar deze week bezocht in de Geleenstraat. Goede ervaring volop tongzoenen en deep throat pijpen en ook neuken in haar strakke kontje is erg lekker. Kortom een aanrader!