Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Fresia, Amsterdam - Singelgebied,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Fresia, Amsterdam - Singelgebied,

Verbaas me er over dat er geen recensies over deze dame zijn , tenminste ik kan ze niet vinden . Ik ben de laatste tijd een regelmatige klant bij deze lekkere shemale, Ik ken haar al een tijdje en heb vroeger wel eens een trio met haar en haar vriendin gedaan toen zij nog naast haar raam op een privé adres ontving.
    Ik heb haar sinds een paar weken weer herontdekt zeg maar en de klik was er nog steeds zij wist mij weer van het begin af aan te trickeren en haar licht dominante aanpak vind ik heerlijk.
    Ook afgelopen donderdag heb ik haar weer bezocht en toen ik in de buurt was heb ik haar gebeld om te kijken of ze al aanwezig was ik kon meteen komen en we hebben weer een feestje gebouwd waar alle ingrediënten de revue gepasseerd zijn.
    Ik kan niet anders zeggen dat zij voor mij een van de betere dames is die nakomt wat ze beloofd en mij altijd met een glimlach en een voldaan gevoel naar huis laat gaan .
    Nu ik dit aan het schrijven ben beginnen de sappen weer te borrelen en denk ik dat ik vanavond maar weer een richting amsterdam ga en fresia met een bezoekje ga vereren

Is dit d'r niet?
    https://www.hookers.nl/forum/ts-trav...natasha-fresia

Commentaar

gisteravond op herhaling gegaan bij deze blonde sex bom. Het was weer helemaal geweldig echt jammer dat ze maar twee avonden in de week werkt namelijk zondag en donderdag .
      Maar oké dat is niet anders ik had haar eerder die dag getext dat ik s avonds zou komen en ze weet inmiddels wat ik lekker vind qua lingerie en houd daar dan rekening mee. Op het afgesproken tijdstip gaf ik aan dat ik er was en ze deed open.
      Zoals was het weer helemaal top eerst elkaar lekker opgeilen daar na zakte ik af tussen haar benen en kreeg ik haar toen nog slappe apparaat in mijn mond gepropt zodra ik haar kon stijf pijpen en dat was een koud kunstje want volgens mij stond ze aaardig heet. Na verloop van tijd ik op het bed en zij op mijn borst zodat ik verder kon met het oraal verwennen van heer apparaat , zij begon na een paar minuten mij in mijn keel te neuken en ik moest echt mijn best doen om het tempo bij te houden .
      op gegeven moment wilde zij me neuken in het voor haar favoriete standje hondjes. Zij neukte behoorlijk hard en ik had het gevoel dat ze het zelf erg lekker vond alhoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet, op een gegeven moment kwam ze klaar ? En namen we even rust terwijl zij zich op friste aan de was tafel daarna weer op volle vaart weer door en onder het genot van een snuivje poppers heb ik haar heerlijk tussen die prachtige billen genomen .
      ik kwam heerlijk klaar. Zij deed tot het einde goed mee en ik hield er er een goed gevoel aan over

Het was weer heerlijk en een uur Well spend thanks Fresia

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door p-tje82 Bekijk bericht
        Ja dat is ze.
        vanavond ga ik weer naar die blonde stoot.

Commentaar

Afgelopen donderdag weer bij deze heerlijke dame geweest. had mezelf een feestje beloofd en had haar dus geappt dat ik 2 uur wilde blijven voor the whole treatment . nou dat is gelukt geweldig ik was er io de afgesproken tijd en zij was er helemaal klaar voor we gingen van start en ik heb alle kanten en hoeken van haar kamer gezien helemaal geweldig zo goed dat ik er nog een uur aangeplakt heb, sorry voor de collega wandelaar die aan het wachten was.
          Fresia is een heerlijke shemale die echt weet wat service is en goed luistert naar haar klanten, het zal ook wel helpen dat ik ondertussen al heel wat jaartjes bij haar kom en eigenlijk altijd voor minimaal een uurtje .
          Ik heb al weer gebeld voor een afspraak voor deze donderdag om het nogmaals dunnetjes over te doen en het nieuwe jaar goed te beginnen. eigenlijk bevalt het me prima dat ik niet meer hoef te zoeken en af te wachten of het nu wel of niet goed is ik weet bij fresia exact wat ik krijg voor mijn zuur verdiende centjes en dat is gewoon goede service en heerlijke sex.

Commentaar

gisteravond weer eens bij deze kanjer geweest . ik kwam aan op de singel maar zag dat haar kamer gesloten was dus even gebeld en ik kreeg van haar te horen dat haar kamer gerenoveerd werd en dat zij dus tijdelijk op een ander adres werkt namelijk de oudenieuwstraat no 24 beneden.
            dat is recht achter haar raam op de singel. dus ik was er zo , weer een uurtje met haar gehad ze is toch echt wel een van mijn toppertjes ze weet inmiddels precies waar ik op ga en bespeeld dat geweldig ga ook niet alles uit de doeken doen nu maar het was weer helemaal top.

ze vertelde me dat ze aankomende donderdag op vakantie naar haar moederland ecuador gaat tot half mei voor een welverdiende vakantie en dus zondag voor het laatst werk ze kon me nog niet vertellen welke kamer ze dan zou hebben maar wel in het singelgebied .

dus mannen als je nog even van haar wil genieten dan is er alleen nog zondag.

https://www.kinky.nl/shemales/raampr.../520929-Fresia

Commentaar

goed nieuws mannen

ik heb net contact gehad met Freisa gehad en ze is weer terug van vakantie . volledig uitgerust en ready to go en ons weer in extase te brengen met haar diensten.

Het is geen geheim dat ik al jaren een fan ben van deze heerlijke dame en ik zal haar dan ook zo snel mogelijk bezoeken. Dit is echt een dame die het professionele met het aangename verenigt ze komt alles na wat ze beloofd en doet echt haar best om je met een goed gevoel de deur uit te laten gaan .

echt de topper van het singel gebied en misschien wel van amsterdam

https://www.kinky.nl/shemales/raampr.../520929-Fresia

Commentaar

Aan het werk...
              X