Den Haag, Geleenstraat 106b3, Cindy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 106b3, Cindy

IK heb een nieuwe "dame" ontmoet in de Geleenstraat. Ziet er op het oog Japans-achtig uit met een soort versiering (pennen) in het haar. Komt leuk en vlot over, dus dan maar gelijk een afspraak gemaakt.

Lekker haar gepijpt (zc), terwijl ze mij stijf trok (mc). Daarna heeft ze mij in doggystyle heerlijk genomen. Ik kwam zelf spontaan klaar.

Heerlijke ervaring.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 02-11-09, 10:23. Reden: rec form aangepast ivm foutje

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Cindy (slecht)

Absoluut een waardeloze shemale. Ze ziet er goed uit maar op de kamer beperkt het zich tot een beetje hardhandig trekken en roepen dat je klaar moet komen of anders geld bij moet betalen.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Cindy (uitstekend)

Maandag de stoute schoenen aangetrokken en een keer richting Den Haag gereden. Den Haag stond al op mijn lijstje, maar gezien de reistijd is het er nooit van gekomen. Ik kwam speciaal voor de shemales. Helaas waren de meeste zeer groot of high. Na een half uur wilden ik eigenlijk al vertekken totdat ik Cindy zag staan. Als ik bovenstaande recensie had gelezen was ik waarschijnlijk nooit naar binnen geweest.

Eerst prijs afgesproken. 50 euro voor elkaar pijpen en neuken (kwartier). Eindelijk werd ik blij verrast, want het werd gewoon een heerlijke vrijpartij. Ze begon direct heftig te tongzoenen. Na het pijpen elkaar geneukt, waarbij zij bijna klaar kwam . Op het einde heeft ze mij al tongzoenend klaargetrokken. Uiteindelijk 25 minuten binnen geweest en blij naar huis gegaan. Aangezien we allebei rond de dertig zijn en we zeker een klik hadden, was mijn ervaring met haar top1

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Cindy(goed)

Is deze Thaise nog werkzaam in Den Haag?

Commentaar

Ik heb haar/hem/het al zeker half jaar niet meer gezien.
          Nen er ooit eens binnen geweest, was niet slecht, niet top. Een 6,5.

Commentaar

Vanddag bij haar langs geweest ze was echt top.
            Ze ging voor mij het bad aan zetten en heeft me daar heerlijk in gewassen, daarvoor heerlijk door haar gemasserd.
            Ik heb haar heerlijk gepijpt en zij mij.
            Vervolgens allebij heerlijk klaar gekomen.
            Ik ga snel weer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mike Den Haag Bekijk bericht
              Vanddag bij haar langs geweest ze was echt top.
              Ze ging voor mij het bad aan zetten en heeft me daar heerlijk in gewassen, daarvoor heerlijk door haar gemasserd.
              Ik heb haar heerlijk gepijpt en zij mij.
              Vervolgens allebij heerlijk klaar gekomen.
              Ik ga snel weer.
              klinkt mij in de oren als joy op 106b2 ... of zit ze nu hier ???
              de omschrijving en activiteiten komen wel overeen ....

greetz tesmas

Commentaar

cindy

Nee, dat is in ieder geval niet joy .

Commentaar

Ik ben enkele weken weer bij haar/hem langs geweest ze is de liefste lekkerste dame/heer die ik ken.

Als de klik er is wil ze samen een lekker tijd besteden. Altijd schoon lief en ze zoent hééééérlijk.

Ze gaat in de winter meestal enkele maanden terug naar ChanMai

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Cindy

Niet de knapste maar wel de leukste. Ze is nu weer even in Thailand, einde deze maand weer terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Cindy

Uit betrouwbare bron: Verhuisd naar 106b3 (vaste plek), dagdienst.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 106b3, Cindy

thanx,adres aangepast
                        Greetz Haarlemmod, moderator van de afdeling Haarlem en Transstation

Commentaar

Vandaag deze trans bezocht.
                          Lekker tongen pijpen neuken alles eigenlijk.
                          Ga snel weer terug.

Commentaar

na goede ervaringen in het verleden gisteren weer eens Cindy bezocht. Was niet best. Bad was vol met koud water voor de koeling, dus Cindy gaat eerst uitgebreid hierin pissen. Laat vervolgens het bad half leeglopen om het daarna weer te vullen. Tijdens het uitkleden gaat ze nog even naar de gang en daar sta je dan te wachten.

Ze kwam terug en we zoenden een beetje. Ze pakt meteen een condoom en begint te trekken. Ik heb nog gevraagd kan het zonder, antwoord duidelijk NEE, is gevaarlijk. Pijpen ho maar, en ik was echt gewassen, dus daar lag het niet aan.

Zij weet dat ik graag geneukt wordt en ze duwt mij op bed, benen omhoog, met kont op rand en zij duwt, nadat er een condoom om haar pik heen is gegaan, haar stijve pik naar binnen en begint te stampen. Ondertussen probeert ze mij aftetrekken (mc). Okay, ik kom klaar en het is over.

Globaal even gewassen, aangekleed en weggegaan. 50 euri's armer en voor mij echt de laatste keer.

gr,
                            Paul

Commentaar

Deze trans valt goed op door de versiering in het haar. Ik stond voor het gebouw en keek naar boven de Nederlandse Christina was ook aanwezig en zat links van Cindy. Toch voor Cindy gekozen daar ik een voorliefde heb voor Aziatische lady-boys.

Knipoog en links de trap op. Gezellige kamer en ontvangst. Al tongzoenend op bed beland en wat aftasten... Ze bood haar pik aan en pijpen maar. Bij mij deed ze een condoom om voor het pijpen. Na wat vingerwerk bij mij trok ze me op de rand van het bed en neukte me. ( mc ) Ondertussen rukte ze me af en kwam uiteindelijk zo klaar.

Na de sessie in het bad even afgespoeld door haar. Zeker waar voor men geld gehad. Ze vond me aangenaam gezelschap misschien speelde dat ook een rol ?

Note : rechts in haar raam staat een grote buttplug van stof met een smile logo.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 106 b3, Cindy

Vanmiddag een bezoekje gemaakt bij Cindy.
                                Ik vond de hele ervaring niet echt geweldig. Wat best vreemd is, want het had alles wat ik wilde.
                                maar ondanks dat was het um toch niet echt voor mij.

Bij binnenkomst gelijk uitgekleed en betaald. Daarna begon ze met me te tongzoenen. Normaal hou ik daar wel van maar dit ging voor mij te hard en te diep. M'n jongeheer werd echter wel hard. Daar ging gelijk een condoom om, waarna ze me begon te pijpen. Dit deed ze zodanig dat ik er niet echt geiler van werd.
                                Vervolgens samen het bed op om nog ff verder te tongen en elkaar verder op te geilen.
                                Nu was het mijn beurt om haar te pijpen (zc). Zelf hou ik hier niet zo heel erg van, maar ik vind het niet erg om ff te doen zolang het maar niet te diep in m'n keel gaat. Echter probeerde ze toch m'n mond te neuken, maar dit wist ik toch tot een minimum te houden. Tijd om te neuken. Dit deed ze wel lekker. Alles ging in (platte)doggie. Eerst rustig erin en vervolgens ging er na een minuutje flink de beuk in, wat ik erg lekker vond. Hierover heb ik dan ook niks te klagen. Omdat ze aangaf dat ze bijna ging klaarkomen ben ik na een paar minuten begonnen ook mezelf af te trekken. Met idee dat we dan lekker tegelijk zouden komen. Echter kwam ik iets eerder, maar liet me daarna nog gewoon lekker verder neuken totdat ze zelf ook klaar kwam. Even later trok ze haar pik uit m'n kont en kwam er een flinke straal zaad over m'n rug heen.
                                M'n rug werd netjes schoongemaakt en daarna werd ik in bad gestopt en lekker van top tot teen gewassen.

Al met al, deed ze goed haar best en deed alles waar ik op hoopte. Desondanks voelde ik geen klik en terwijl het neuken goed was werd ik gewoon niet echt opgewonden van. Ik vond haar ook niet heel erg knap.

In alle eerlijkheid heb ik ook weinig met aziatische dames/transen. Maar na mijn goede ervaring met Angel wilde ik Cindy toch een kans geven.
                                Maar voor mij denk ik toch geen 2de keer.

Commentaar

Aan het werk...
                                X