Amsterdam, Bloedstraat 3-2, Trudy (v/h Julia, Erica)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Bloedstraat 3-2, Trudy (v/h Julia, Erica)

Wie heeft er ervaring met Erica?
    Ik vond haar heel lief en geduldig.
    oz 123 rechterraam boven (Dag)

Ze is aardig en neemt de tijd.
    PZC doet ze volgens mij niet aan maar je kan wel lekker met haar zoenen. Heeft een flinke pik die ook goed stijf wordt zodat ze, mocht je daarvan houden, ook actief kan zijn in het spel.
    Ik vond wel dat ze keiharde siliconenborsten had, het lijkt wel of ze pas kort geleden is geopereerd aan deze jongens.
    Ben één keer bij haar geweest dus ik weet niet wat ze allemaal nog meer in petto heeft voor evt vaste klanten.(vaak is er dan meer mogelijk)
    Gr. Orakel-
    Orakel, tot uw dienst !!

Commentaar

Erica is inderdaad wel een aardige "dame". Pijpen doet ze goed in ieder geval. Ze heeft een grote pik. Ik schat een kleine 20 cm. Die redelijk makkelijk stijf wordt, maar bij weinig aandacht ook weer snel gaat hangen. Zoenen doet ze ook, maar zonder tong en PZC is bij haar niet mogelijk. Deze dame scoort zeker ruim voldoende.

Commentaar

Vandaag bij Erica geweest. Wilde eigenlijk op bezoek bij Paula of Paloma, maar of ze waren permanent bezet of niet aanwezig want de gordijnen bleven dicht. Maar niet getreurd op de Wallen (het paradijs voor een tukker) Is nog genoeg moois te zien. Erica stond met alleen een handoek voor het raam en doordat ze haar mooie lul spontaan stijf liet worden maar naar binnen gegaan. Ze heeft een erg lekker en mooi figuurtje, stakke borsten, mooi kontje en een mooi redelijk groot apparaat, ca 18 cm. Idd pzc doet ze niet en een condoom smaak vind ik niet echt lekker, wel een minpuntje maar verder was het bezoek zeker de moeite waard, ze heeft me lekker geduldig geneukt en ben erg lekker klaar gekomen

Commentaar

Maar weer eens op bezoek gegaan bij mijn favoriete transseksuele 'vriendin'. Ze zit op de Ouwezijds Achterburgwal (vanuit de Barndesteeg rechts af, dan bij de volgende steeg het huis op de hoek en dan het 2e raam (dus deuren niet meerekenen) op de 1e etage). Had vandaag 150 euro bij me, dus kon langer aan de slag. Zij pijpte mij, ik wreef over haar broek. Haalde ff later haar al enigszins stijve pik eruit. Trok ff aan haar heerlijke pik. Condoom erom en toen pijpte ik haar. Daarna standje 69. Daarna stopte ze haar heerlijke pik in mijn gaatje en ging lekker tekeer. Trok daarbij aan mijn pik, waardoor ik na enige tijd klaarkwam. Zij ging daarna nog ff door, tot zij ook klaarkwam.

Dit is een aanrader. Ze is aardig en doet haar best!

Bud_bundy

Commentaar

Ze werkt van maandag t/m zaterdag vanaf 11.00 uur tot 18.00 uur. Ze komt uit Ecuador en ze heet Erica of Erika.

Commentaar

Ik ben ondertussen al vaste klant bij Erica. Wat een heerlijke vrouw, met fantastische tieten en een lekkere lul. Het klopt, dat het soms ff duurt voor de lul stijf is, maar als hij dan stijf is.... Ze zoent soms, zonder tong. Pijpen en neuken met condoom. Bij mij is ze al verschillende keren klaargekomen. Dat is bij haar echt heerlijk, want dan gaat ze heel snel stoten. Soms was ik al klaargekomen en zij nog niet. Maakte niets uit, want ze ging dan nog ff door (ondertussen het tempo steeds verder verhogend) tot ze wel een orgasme kreeg. Mij maakte het niets uit. Ze neukt zo lekker, dat het mij niet lang genoeg kan duren. Voor 100 euro heb je een leuke tijd, wel afhangend van hoe lang je het vol kan houden zonder te komen.

Bud

Commentaar

:-[Ten eerste wil ik even melden, dat Erica op OZ Achterburgwal 123, eerste etage, zit. :-[

Ben vandaag weer langsgeweest en het was weer errruggg :-* lekkerrr!!! Ze deed lekker rustig aan. Lekker elkaar gepijpt en zij heeft mij heerlijk lang geneukt.

Groeide het geld maar op rug, dan zou ik nog veel vaker bij Erica langsgaan......

;D een zeer voldane Bud

Commentaar

Gisteren (25 juni) bij Erica geweest.
                  Ben wel vaker dar geweest, en haar werk doet ze vol overgaven.
                  Daar is niets op aan te meren, leuke meid waar bij je goed aan je trekken kan komen.
                  Alles gaat met condoom bij haar, heeft een heerlijk figuur, met een lekker plus punt.
                  Deze is redelijk groot en dik, een mooi maatje vind ik persoonlijk.
                  Met een vergijking met Paula, Paloma, doet ze zeker niet onder wat betreft de kwaliteit.

Commentaar

Re: Amsterdam, OZ Achterburgwal 123/1, Erica (8.3)

Vanmiddag een bezoekje geberacht aan Erica. Ze was me de afgelopen week al opgevallen maar toen de keuze toch op een andere trans laten vallen. Toen ik aankwam zat ze zoals gewoonlijk weer naakt voor het raam met een doek omgeslagen zodat alles mysterieus verborgen bleef. Bij binnenkomst liet ze voorzichtig een stukje van haar lul zien. Erica heeft een mooi figuur met (erg) strakke tieten en in eerste instantie een kleine pik. Ze hielp me rustig met uitkleden en begon me te strelen en lekker te pijpen. Ondertussen probeerde ik haar pik op volle sterkte te trekken en te strelen, dit zonder direct effect.
                    Toen ze er voor ging liggen om zelf ook gepijpt te worden schoof ze een condoom om haar lul die binnen no time zijn volle lengte bereikte. Zo een kwartiertje gelegen haar pik ballen en kontje lekker in mijn mond of op mijn tong.
                    Ondertussen verkende zij mij met haar mond, tong en vinger. Op een gegeven moment ging ze op kaar knieen zitten en duwde haar volle 18 cm in mijn keel, wat een genot. Hierna vroeg ze me of ze mij mocht neuken, waar ik maar wat graag mee akkoord ging. Dezelfde 18 cm die zojuist nog in mijn keel gleden schoof ze voorzichtig bij mij naar binnen. Na me een tijdje zo geneukt te hebben moest ik me op mijn rug draaien zodat ze met haar volle lichaam over mij heen kon gaan. Terwijl ze me zo neukte kon ik afwisselend met haar volle borsten spelen en haar voorzichtig kussen. Na een tijdje komt ik dit fantastiche gevoel en schouwspel niet meer aan. Ze verwijderde mijn condoom en begon me al neukend klaar te trekken. Dat ik mijn lading over mij heen spoot was dan ook niet zo verwonderlijk, wat een lekkere vrouw. Hierna lekker gewassen en weer rustig de kleertjes aan. Wat me opviel is dat haar lul na het klaarkomen toch nog lekker stijf blijft. Erica neemt lekker de tijd voor je en is zeker een aanrader.

Commentaar

Amsterdam, OZ Achterburgwal 123/1, Erica (8.3)

Vandaag bij Erica geweest. Wilde eigenlijk op bezoek bij Paula of Paloma, maar of ze waren permanent bezet of niet aanwezig want de gordijnen bleven dicht. Toen ik bij Erica weg ging was Paloma er wel. Pech gehad had mijn kruit al verschoten. Bij binnnekomst werd haar lul gelijk stijf ze was geil en had er zin in zei ze. Ik had me nog niet uitgekleed of ze had mijn lul al in haar mond (mc) Onder het pijpen heb ik met haar ballen en pik gespeeld die lekker stijf bleef. Toen het mij beurt was om haar te pijpen pakte ze me bij mijn haren en begon met haar 18 cm mij diep in mijn keel te neuken. Ze vroeg of ze mij mog neuken waar ik op antwoorden ja graag. Ik wil lekker klaarkomen was haar antwoord ga je gang zei ik nou ik heb het geweten hoor!! Ze begon langzaam haar 18 cm naar binnne te drukken tot de volle lengte er in zat. Daarna verhoogte ze het tempo steedsa harder en harder. Onder tussen bood ze me nog poppers aan die ik natuurlijk gebruikt heb. Terwijl ze mij aan het neuken was trok ze gelijktijdig mij naar een hoogte punt. Erica spoot haar condoom iet sneller vol dan ik maar ze bleef nog even lekker door gaan met neuken tot ik ook zalig klaarkwam.

Commentaar

Re: Amsterdam, OZ Achterburgwal 123/1, Erica (uitstekend)

Het geschiedde vorig jaar eind november. Mijn excuses dat ik zo laat reageer, maar om de één of andere reden vergat ik het steeds.
                        Het was op een zonnige woensdagochtend dat ik over de wallen liep op zoek naar een lekkere trans. Ik zag haar staan in de de deuropening naar haar kamer, zo half in de gang. Ze sloeg haar handdoek, die ze om had , opzij en speelde met haar half stijve pik. Het zag er goed uit. ik liep het trappetje op, opende de deur en vroeg naar de prijzen en mogelijkheden, zoals gewoonlijk de standaard prijs € 50,00 voor wederzijds neuken en pijpen. Na afgerekend te hebben, kleedde ik mij uit, zij hoefde alleen haar handdoek af te doen en ging vast op bed zitten en speelde verder met haar steeds stijver wordende pik. Ik ging voor haar knielen en ging haar heerlijk pijpen. Ik moest van haar op bed liggen, waarna ze mij pijpte zc. Ze deed een condoom om en pakte mijn benen deed ze in de lucht zodat ze mij makkelijk kon penetreren. Ze neukte mij heerlijk, ze kwam echter niet klaar. Daarna was het mijn beurt. Ze deed mij een condoom om en ik moest haar neuken, dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Ik liet haar op haar knieen zitten en neukte haar op z'n hondjes. Een geweldig standje. Ik kon mijn pik goed heen en weer zien gaan in haar kont. Het duurde dan ook niet lang of ik spoot het condoom vol.
                        Ze haalde het volle van mijn pik, we liepen naar de wastafel; ze kwam achter mij staan en voor ik het wist nam ze mij weer (ze had nog steeds haar condoom om). Een heerlijke gewaarwording om zo staand genomen te worden. Het bleek dat ze coûte que coûte wilde klaar komen, wat haar uiteindelijk ook lukte. Dit was een gewldige ervaring! Ik zal haar zeker nog eens bezoeken.

Grtz.,
                        Zeeman.
                        In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Vorige week maandagmiddag was ik met een vriend in A'dam en ik had echt mijn zinnen gezet op een heerlijke trans, alleen wist ik nog niet welke.
                          Totdat we langs Erika liepen. Ik kende haar nog niet, alleen van naam via dit forum, dus ik wist dat zij het was.
                          Ik liep naar boven en ze deed de deur open, terwijl ze haar lichaam met een handdoek bedekte. Even deed ze die weg en daar zag ik een fantastische pik, lekker gekleurd, heel mooi formaat en behoorlijk groot. Helaas in hangende toestand en dat zou ook niet meer veranderen. Ze had net een goed betalende klant gehad (die ze ook nog goed kende...wie van jullie jongens? Het was om een uur 4 's middags) met wie ze was klaargekomen. En ze vertelde me eerlijk dat ze me niet wilde teleurstellen. Hele prima reactie wat mij betreft, want ze had net zo goed het geld (en zaad) uit mijn zak kunnen kloppen. Bij haar kom ik dus zeker binnenkort weer terug.
                          Kan iemand me vertellen of ze een goed cumshot heeft?

Recenstie volgt dus nog.

A2H
                          Of the delights of this world, man cares most for sexual intercourse. He will go to any length for it-risk fortune, character, reputation, life itself

Commentaar

Geen idee of ze een goed cumshot heeft.
                            Ja ze is mooi.
                            Maar je mag haar niet zonder condoom pijpen en dat vind ik een nadeel.

Commentaar

Afgelopen woensdag even rondgelopen in A'dam met het doel om naar Erika te gaan. Daar aangekomen stond ze er weer met die handdoek voor haar niet te versmaden lichaam. Ze beweegt die handdoek dan zo subtiel dat er net even een glimp op te vangen is van die heerlijke pik. Maar ondanks mijn geilheid en haar beauty ben ik toch niet naar binnen gegaan. Dat ze zich niet laat pijpen zonder condoom, oké, haar schoonheid maakt veel goed Maar voor het klaarkomen vroeg ze 150 euro en dat was me toch net te gortig. Ik gaf aan dat ik 100 bij me had en ze liet niet blijken dat ze bereid was de prijs te laten zakken. Dus toen maar naar Paloma gegaan en dat was zoals altijd goed voor 50euro.

A2H
                              Of the delights of this world, man cares most for sexual intercourse. He will go to any length for it-risk fortune, character, reputation, life itself

Commentaar

Voor mij is dat pijpen met condoom een onoverkomenlijk bezwaar. Ja Erica is zeker mooi maar is vind dat niet lekker.
                                Bovendien zie ik het probleem niet, voor haar is er weinig gevaar.
                                Ik heb wel eens een trio met haar en Paula gedaan en dat was heel geil omdat je toch bij Paula wel aan je trekken komt met het pijpen zonder condoom.
                                Overigens vond ze het wel heel erg lekker toen ik haar kont likte...
                                Ze zal wel een vaste klantenkringetje hebben denk ik zo.

Commentaar

Vandaag mijn eerste shemale ervaring opgedaan.
                                  Na wat heen en weer lopen tussen de koestraat, bloedstraat en oude zijds zag ik Erica. Ik had al veel over haar gehoord. Ze wenkte me en ik kwam schoorvoetend dichterbij. Ik vertelde haar dat het mijn eerste keer was en dat ik zenuwachtig was.
                                  Ze had daar alle begrip voor en ik kon binnen komen. Een beetje schuchter vroeg ik wat ik moest doen. Ik betaald haar eerst € 50,- en ging naakt op het bed liggen. Ze begon me aangekleed eerst te pijpen (mc). Ondertussen was ik aan het praten want ik was best nerveus. Ze vroeg me of ik haar wilde pijpen en dat liet ik me geen twee keer zeggen. Ze heeft een mooie pik die al lekker stijf was.
                                  Ik kreeg hem tot achter in mijn keel, tot aan mijn huig. Het was de eerste keer dat ik een pik in mijn mond had dus ik leefde me uit. Ik vroeg of ik het goed deed en ze kreunde dat het lekker was en dat ze mijn lichaam mooi vond. Ondertussen kon ik ook nog aan die lekker borsten sabbelen terwijl zij over mijn lichaam wreef.

Toen vroeg ze of ze me mocht neuken. Ik lag op mijn rug met mijn kont de lucht in. Gelukkig had ik me van te voren goed gewassen en geschoren en dat vond ze prettig begreep ik. Ik vroeg haar voorzichtig te zijn, ik ben best nauw en dat beloofde ze.
                                  Ze smeerde mijn anus in met gel en drukte langzaam die paal in mijn kont. Ik voelde haar helemaal binnen in me. Ze begon me langzaam te neuken, verschillende standjes. Uit eindelijk voelde ik die pik hard worden en ze ragde er lustig op los. Ook trok ze hem eruit en duwde hem weer met de zelfde vaart naar binnen. Ik masseerde haar ballen en ze begon te kreunen en nog wilder te stoten. Toen vroeg ze me of ik nog iets langer wilden blijven, dat zou me nog € 50,- kosten. Ik had niet zoveel geld bij en moest haar teleur stellen.

Uiteindelijk begon ze weer te pijpen maar door de zenuwen lukte dat niet. Ik werd hierna op mijn knieen gezet en weer reeg zij mij aan die lekker lul. Het deed gelukkig niet pijn en ik kon hem makkelijk hebben. Wanneer ik mijn kringspier aanspande begon ze nog harder te kreunen. Hierna kwam ze klaar.
                                  Nu was het mijn beurt. ik besloot mezelf maar een handje te helpen, want ze bleef me nog steeds neuken. Op mijn knieen heb ik mezelf afgetrokken. Toen ik klaar was bleef ze me nog 5 minuten neuken en toen was het voorbij. Ondertussen masseerde ze mijn rug en ballen en kreunde dat ik zo mooi en lekker was. Toen ze haar paal uit mijn kont trok maakte ze mooi alles schoon.

Ik kreeg nog een zoen, geen tong, en bedankte haar voor de fantastische ervaring. Ze vroeg of ik weer een keer wilde komen. Hierna weggaan.
                                  Laatst gewijzigd door TransMod; 04-03-06, 20:27. Reden: Van 2 berichten 1 gemaakt

Commentaar

Ben iemand met bi gevoelends maar ook iemand die graag naar prive vrouwtjes mag gaan. Heb een hele goede ervaring een paar jaar mogen hebben met een meid uit friesland. Het werd een sleur en ze raakte op me uit gekeken en moest weer kijken naar nieuwe uitdagingen. Had voorheen ook al wat bi ervaringen op gedaan en las veel over de goede reakties van Erica. Heb mijn stoute schoenen aan gedaan en opzoek gegaan naar deze geile meid.
                                    Eigelijk met lood in mijn schoenen stapte ik bij haar binnen al moet ik zeggen dat ze geheel mijn type was hoe ze er uit zag. Toch wist ze snel me op mijn gemak te stellen en ging rustig onze geilheid opbouwen. Ja zeker dit was wel even wat anders dat een prive vrouwtje. Lekker pijpen en het reuze naar mijn zin te hebben zo. Toen ze me vroeg om op mijn buik te gaan liggen rilde ik van nerveusheid. Voelde dat ze mijn kontje insmeerde met gel of zo en zei, heb zin in je. Echt het ging gemakkelijker dan ik verwacht had al moest ik wel even slikken. Rustig ging ze te werk en neukte me vol passie. Jeetje, wat was dit een ervaring wat ik niet graag missen wilde. Steeds harder begon ze me te nemen en dat mocht ze echt doen ook.
                                    Ze is een meid om veel vaker te bezoeken en dat ga ik ook doen ook

Commentaar

Erica is er weer, ze was een paar weekjes op vakantie.
                                      Ik ben weer heerlijk door haar verwend en hard door haar geneukt.
                                      Op mijn verzoek word ik door haar, hard, diep en langdurig geneukt.
                                      Ze neukte me eerst staande en daarna op het bed. Ik werd bijna door de matras heengeneukt. Zij kwam in mij klaar (mc), ik was er net voor zelf gekomen.
                                      Ze is een heel lief en begrijpende vrouw, voor mij geen ander.

Commentaar

Vanmiddag "toevallig" in de buurt en daar stond ze.
                                        Snel naar binnen en ze heeft me wederom heerlijk uitgewoond.
                                        Deze meid blijft maar doorgaan, ze neukt geweldig in wisselende tempo's.
                                        Ze is pure klasse!!!

Commentaar

Aangezien Paloma niet werkte, ben ik weer eens bij Erica langsgegaan. Dat was dus een verkeerde keuze! Ze deed haar broekje nog wel uit, maar haar borsten liet ze in de bikini. Neuken wilde ze ook al niet, dus heb haar gepijpt (mc). Dat beviel haar blijkbaar, want korte tijd erna deed ze het condoom af en kwam ze klaar over mijn borst. Daarna begon ze mij weer te pijpen en af te trekken Totdat mij pik pijn ging doen. Dat zei ik dus en het bezoekje was ook meteen ten einde. Niet geneukt dus en niet klaargekomen, zij wel! Dit was dus geen leuk bezoekje...
                                          Waarschijnlijk vond ze het bedrag te laag. Volgende keer (als ik weer geld het) ga ik weer naar Paloma

bud