Amsterdam, Bloedstraat 3-1, Marylin (v/h Mónica)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Bloedstraat 3-1, Marylin (v/h Mónica)

Uit de ploeg nieuwe Spaanse dames had ik deze knappe verschijning eerst al op woensdag zien zitten in het raam naast het raam waar Dominique tegenwoordig zit, dus tegenover de Bloedstraat.
    Blond, mooi ( erg vrouwelijk ), vriendelijke look en duidelijk appelerend aan haar vergrote "clitoris", waarschijnlijk vooral voor de mannen die zich eventueel zouden kunnen vergissen in haar sexe.

Op donderdag de stoute schoenen aangetrokken. Ik dacht al bijna van een koude kermis thuis te komen, toen ik haar uiteindelijk zag zitten, maar nu dus in het voorste bovenraam van OZA 121. Zelfde vriendelijke, mooie look, dus ik naar binnen.

Wat een prachtwijf ! Echt een vrouw van de wereld. Relaxed, aardig en allemaal goede dingen zeggend. Daarna to the point, op bed en lekker aan de slag.

Eerst ging ik haar plezieren ( daar ben ik beter in als ik "onder invloed" ben ). Ze wilde die van mij ook nog even nader oraal inspecteren, maar dat heb ik maar afgewezen. Stoned kom ik toch niet klaar en evengoed wordt-ie wel stijf als ik een prima piemel mag pijpen.
    Ze had er duidelijk veel plezier in en lag prettig te kreunen.

Blijkbaar wond ik haar behoorlijk op want ze kon niet wachten om me te nemen. Maar toen ik vroeg of ik nog even langer met mijn mond mocht doorgaan was dat ook geen probleem en ging ze er nog eens goed voor liggen.
    Enfin, uiteindelijk moest ik er wel aan geloven. Eerst deed ze nog een condoom om twee vingers en wilde ze me wat oprekken met wat gel. Maar toen ik zei dat het allemaal wel zou loslopen deed ze een rubbertje om en schoof ze dat heerlijke apparaat ( zo'n 18 cm ) met wat spuug voorzichtig naar binnen.
    Rustig aan neukend gaf ze mij plezier en fun en genot. En langzamerhand kwam ze in de buurt van haar eigen hoogtepunt. Of dat mocht, vroeg ze tijdens het neuken.
    Mijn bevestigende antwoord werd kort daarna gevolgd door een heftig kreunende ontlading. Dat was een beste !

Terwijl ze heel even moest bijkomen hebben we nog even wat nagekletst. Echt een topwijf. Helaas is ze er maar een tiental dagen. Dus heren, ik zou zeggen :
    Grijp deze kans snel aan !

Groet, Rakkerrr

Sorry, sorry.
    Ik heb het een beetje druk gehad, dus daarom pas nu dit berichtje.

Afgelopen zaterdag zag ik haar weer zitten in hetzelfde raam, vóór op OZA 121. Was meteen weer verkocht.
    Wat een prachtwijf !

Heb min of meer het avontuurtje dat hierboven staat overgedaan en naar beider - zeer - tevredenheid.
    Met dien verstande dat ze dit keer volop kreunend klaarkwam, ondanks dat haar werkbeurt net was begonnen. Ze komt naar eigen zeggen makkelijk vier keer in de zeven uurtjes dat ze werkt, dus ...

Ze staat er nog tot ( en met ? ) morgen zaterdag, daarna gaat ze weer twee weekjes in de "retraite", thuis in Spanje.
    Maar ze komt begin december weer terug ( in principe in hetzelfde raam ) om dan die hele feestmaand op te leuken met haar heerlijke, sensuele verschijning.

In mijn ogen een aanrader.
    Groet, Rakkerrr

Commentaar

Rakkers,

Ze is er weer. Ik heb haar gisteren ( zaterdagmiddag ) zien zitten. Echter dit keer in het rechtse kelderraam van OZA 80, dus aan de overkant van de Bloedstraat.

Ik weet niet hoe lang ze er al zit of hoe lang ze blijft, maar meestal is deze schoonheid er slechts voor twee weekjes of zo, voordat ze weer afreist naar Spanje.

Sensuele glimlach, fors maar mooi lichaam, grote maar vrouwelijke borsten en een prima apparaat.
      Daarnaast een vriendelijke behandeling, zeker als je haar een beetje haar gang laat gaan.

Helaas ben ik de laatste tijd niet meer zo geil tijdens de uren van de dagploeg, anders was ik morgen meteen voor een 'ritje' gegaan ...

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Vrienden,

Ik reed net over De Wallen ( standaard voor mijn ritje werk-huis ) en zag haar zitten in de vitrine van Bloedstraat nummer 7. En wel in een witleren verpleegsters-uitrusting ( van het rode kruis, jaja ) Enfin, niet helemaal de outfit waar ik zwaar opgewonden van raak, maar dat word ik van haar zelf al genoeg.
        Maar met andere woorden : Ze zal dus ( nog ) wel geen vast raam hebben ...

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Zeg,
          het lijkt wel of ik de enige ben die dit prachtexemplaar bezoekt ...

Enfin, met het vertrek van Carolina naar Ecuador was ik even aan het zwemmen, maar dit bezoekje aan Mónica bracht me weer op het droge.
          Nadat ik eergisteren al even met haar gepraat had ( in haar verpleegsterspakje - dan \"levert\" ze injekties, liefst met een hele dikke naald ... ) trok ik gistermiddag mijn stoute schoenen maar weer eens aan. Om de komst van het weekend te vieren zullen we maar zeggen.

Ze had dit keer haar schoolmeisjes-uniform aan, maar dat weet ik omdat ze het me vertelde. Want deze meid is zo vrouwelijk en vol, dat je er niet snel op zult komen dat ze een middelbare scholiere speelt. Enfin, een geintje zullen we maar zeggen. Ze houdt wel van een beetje role-play. Eenmaal binnen heb ik daar in ieder geval geen last meer van en doet ze weer gewoon.

Ik werd gisteren erg stil van haar schoonheid en liet haar maar een beetje haar gang gaan. Ze heeft een prima zwaard, hoewel dat dit keer niet helemaal superstijf werd ( het liep een beetje tegen het einde van haar werktijd ) Evengoed was het een genot om haar oraal te plezieren, want ze laat heel duidelijk merken dat ze het heerlijk vindt. Wel makkelijk als je haar Spaanse genotskreetjes dan verstaat, evengoed zal het voor een ieder wel duidelijk zijn wat ze allemaal bedoelt.

Daarna kwam ze in me en al snel was duidelijk dat ze ook dat erg apprecieerde ( evenals ik trouwens ! ) want ze riep al snel dat ze in ieder geval wilde klaarkomen.
          En toen begon het spektakel ! Op een andere manier kan ik niet beschrijven hoe het is als ze klaarkomt. Zeer verbaal begeleidt ze al haar gevoelens op dat moment en voor mij ( als Spaans-pratende ) was het alleen al leuk om daar van te genieten. Laat staan dat er in mij ook nog lekkere dingen gebeurden.
          Na afloop van haar daad lagen we gezellig nog even uit te puffen,waarbij ze me met allemaal lieve zoentjes me een soort van bedankte. Een erg prettige manier van afsluiten hoor !

Evengoed wilde ze daarna wel dat ik ook nog aan mijn trekken zou komen, liefst haar nemend ( kom daar eens om bij een Zuid-Amerikaanse na het klaarkomen ! ) Maar ik lag er al erg goed bij toen ze mijn lid oraal en manueel verwende, dus liet ik het daarbij en kwam ik heerlijk, met scheuten over haar handen heen.

Een topervaring ! Ik geloof niet dat ik de komende twee weken Carolina ga missen. ( Laat staan dat ik weer naar Parijs, Rome of Barcelona hoef om nieuwe horizonten te verkennen. ) Daarna zal ik wel weer op zoek moeten gaan naar een nieuwe dagfavoriete, om juli door te komen.

Groet, Rakkerrr

Commentaar

rakkers,

mijn favoriete is er weer, eerder dan verwacht
            ze zit weer in de bloedstraat, achteraan links
            om de dag het verpleegsterspakje of als scholiere (!)

ik heb weer een heerlijke 20 minuten met haar beleefd
            dat moest ik toch eens wat vaker doen met haar, dat is gewoon goed voor je welbevinden !

groet, rakkerrr

Commentaar

Tja,

Het was voor mij al weer een dikke maand geleden met haar en bovendien is het tijd dat ze weer even omhoog gaat in de lijst. Vandaar dus toch maar weer een berichtje, hoewel ik haar enige hookers-klant lijk te zijn.
              Vrijdagavond hoorde ik al dat ze vanaf zaterdag weer twee weken overdag gaat werken, weer achteraan links in de Bloedstraat trouwens ( vanaf de gracht ).

En vandaag ( als beloning na een geslaagd weekend ! ) mocht ik er weer aan geloven. Ze vertelde dat ze een maandje had gedieet en dat zie je ook. Zóóó ! Ze heeft nu een prachtig smalle taille, waardoor haar heupen, kont en borsten alleen nog maar mooier tevoorschijn komen. Gelardeerd met die stoere blonde kop en die heerlijke glimlach is ze nu echt een ongelooflijke sexbom ! Tot overmaat van ramp had ze vandaag ook nog eens een er-rug sexy pakje aan, waardoor de knopen echt uit mijn gulp sprongen. Er was geen ontkomen aan ...

Ik zal het kort houden, want het wordt een herhaling van zetten. Ik fellatio op haar, zij gemeenschap met mij, zij ejaculeert met heftige emoties. Zij masseert mij, ik gemeenschap met haar, ik ejaculeer voor mijn gevoel veel te snel. Kortom, weer een uiterst prettige 25 minuten.

Volgende week ga ik zeker op herhaling, maar daar zal ik dan niet weer over schrijven, want je kent de routine inmiddels.
              Ben ik echt de enige van ons forum die dit lekkers weet te waarderen ? Ongelooflijk ...

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 7B, Mónica

Tja mannen,

Ik val weer in herhaling. Maar ja, ik wil toch blijven schrijven op dit forum, al was het alleen maar om mijn eigen woorden te kunnen nalezen en van mijn avontuurtjes te kunnen nagenieten.

Zaterdag heb ik weer een prima half uurtje gehad met mijn favoriete Mónica. Ze heeft onder het solarium gelegen en heeft nu een prachtig bruin gezicht. Het kan bijna niet, maar ze is nu nog mooier. Wat een topper is ze toch.

Ik sla even het gebruikelijke "voorspel" over.

Toen ik aan de beurt was om haar te nemen, nadat zij al zoals altijd met veel misbaar klaargekomen was, vleide ze zich heerlijk geil op bed, schoof de onderkant van haar werkpakje iets opzij ( dat vind ik altijd zo'n "hot" gebaar ) en keek me guitig vragend aan, alsof ze een klein onschuldig meisje was. MMMh !

Een beetje spuug vond ze genoeg ( heerlijk dierlijk ) en Janneman liet zich dat geen twee tellen duren. Hij schoof in één keer naar binnen om korte tijd later zijn hoogtepunt te beleven. Er was geen houden aan.

Nog even gezelli nababbelen, een lekkere dikke zoen ter afscheid en ik liep buiten na te genieten. Mijn hoofd verkeerde nog zo'n beetje een half uur in de wolken, terwijl mijn voeten toch op de grond liepen en daarna de pedalen van mijn fiets voort bewogen.
                Maar ik heb nu haar mobiele nummer en kan tenminste na afloop een bedankje sms'en. Dat is wel zo attent, niet ?

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Mensen,

Ik ben een paar weken geleden naar A'dam gegaan om naar een shemale te gaan. Na een paar keer deze site te hebben bekeken ging ik eigenlijk voor Paloma, maar die kon ik niet vinden. Al snel viel mijn oog op de prachtige Monica, na even gepraat te hebben zei ik dat het de 1e keer was. Na betaald te hebben (50 euro) moest ik gaan liggen zo gezegd zo gedaan begon met te pijpen en mijn leuter begon te groeien, maar toen ging plots haar telefoon en nam ze die even op, het was geen lang gesprek aan de telefoon maar het werkt niet in het voordeel zeker niet voor de 1e keer. Daarna ging mijn leuter niet meer omhoog en had er de pest in, daarna heeft ze me nog wel geneukt, dat was wel lekker maar voor voor de 1e keer verwacht je toch iets anders, jammer dat het zo gegaan is. Mij zie je daar ondanks dat ze er prachtig uitziet niet meer terug!!

Ojah rakker ff een vraagje aan jou als je de bloedstraat in komt lopen en dan staat Monica links achteraan, wie is de blonde net een raam voor Monica (dus de een na laatste van links), ze is blond en heeft een wat mannelijker gezicht als Monica, wat is haar naam.

BvD, groeten Appie

Commentaar

Ook ik ben weer eens bij Monica geweest, in tegenstelling tot Rakker ben ik eigenlijk niet meer zo wild over Monica. Ze maakt er een hele show van veel kabaal etc het is moeilijk je aandacht bij het spel te houden. Ook begint ze vaak nog even over wat meer geld als je in je blote kont op bed ligt. Maar het blijft wel een fantastisch mens echter ik vind haar meer een afwisseling op de andere meiden.

Commentaar

Ik ben afgelopen vrijdagnacht ook maar eens bij haar binnen gestapt. Ze zat in de bloedstraat in de laatste kamer voordat je naar de Gordijnensteeg loopt. Daar had ik haar al vaker gezien.
                      50 euro voor wederzijds P&N. Ook bij mij was het toen ik eenmaal bloot op bed lag en door haar gepijpt was, of ik niet voor 50 meer wat langer bleef. Het vlees was weer eens zwak en dus voor 100 euro het ritueel afgewerkt. Vond het allemaal net iets te snel en te zakelijk. Ze is op zich wel vriendelijk maar ik hou het toch maar op 1 keer. Heb de dag erna bij Tina op de Spuistraat voor 50 euro een veel betere en langere behandeling gehad.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 7B, Mónica (goed)

Ik was eerst van plan weer eens bij Marión naar binnen te gaan ( Die Colombiaanse die in het tweede raam links zit in haar zwarte, lakleren stoeipakje. Lekker dominant is zij. ) maar toen ik daar aankwam om een uurtje of vier 's nachts was ze net ONTZETTEND klaargekomen, zei ze eerlijk. Dus daar hoefde ik niet meer naar binnen, want ze ging inpakken, nog even wat kletsen met Xiomara en naar huis.

Dus kon ik het weer niet laten en klopte op de deur bij Mónica. Met een gulle glimlach opende ze de deur : Cariño, vén ! ( = lieverd, kom binnen ).

Hmmmm, het blijft toch een geweldige topper, deze meid. Niet alleen geweldig mooi, maar ( bij mij ) ook altijd presterend. Eerst heb ik haar volle 20 cm op sterkte laten komen in mijn gulzige mond, terwijl een gecondoomde vinger mijn anus reeds wat oprekte ( alsof dat nodig was ... ). Daarna werd ik goed genomen, zoals altijd met een kussen onder mijn billen. Terwijl afwisselend zij en ik mij masturbeerden, stootte ze soms rustig, bijna liefderijk, dan weer knal- en knalhard. Lekker hoor !
                        Ik kwam iets eerder dan zij, maar uiteraard ging ze door tot ook haar "leche" eruit floepte, zoals altijd met veel misbaar en volume. Tja, het is net als met Zuid-Europees voetbal veel theater, maar ik mag dat wel.

Enfin, weer een prima 15 minuten met haar doorgebracht. Daarna rustig fietsend naar huis om lekker na te genieten ...

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Heb Monica deze week gespot op Bloedstraat Nr.1 (vanaf de gracht het eerste raam op straathoogte). Was erg onder der indruk van haar verschijning maar wilde eerst even de berichten hier zien. Nu ik die gelezen heb ga ik haar binnenkort zeker met een bezoekje vereren!!!

Commentaar

Was al een eerder bij haar geweest, maar afgelopen donderdag was ze by far de lekkerste in de nachtploeg. Heel erg lekker bezig geweest met pijpen, zij twee keer klaarkomen eerst over m'n rug en later nog eens in mijn gezicht. Dubbele dildo (bij haar en bij mij tegelijk naar binnen) echt een aanrader. Ook vriendelijk en ze kwam afspraken na, kortom ik heb een prima tijd beleefd.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 07, Mónica (uitstekend)

Dinsdagavond binnengelopen bij Monica, haar deur stond al uitnodigend op een kier. Monica had een strak zwart underburst corset met en wit doorzichtig V-topje aan en natuurlijk zalige kousen/jarretelles en high heels. Ze ziet er heerlijk uit, mooi koppie, top make up en mooie vrouwelijke borsten en een paar fraaie tattoos op d'r rug.

Ik was haar eerste klant van de avond zei ze, want ze had een privé-fotoshoot gedaan. Na elkaar wat gekletst/gevoeld te hebben, trok ik haar slipje uit en zat geknield voor haar op de grond.
                              Ze duwde meteen haar zalige lul in m'n mond en begon me flink diep te pijpen terwijl ze m'n hoofd stevig vast hield, er was geen ontsnappen aan. Daar was ik eigenlijk niet op voorbereid, maar ik gaf me over, volledig ... Ze liet wat spuug uit haar mond lekken en het werd een lekkere natte bedoeling.
                              Ik volgde later haar naar 't bed en lag voor haar klaar. Ze kwam op me zitten
                              en m'n lul verdween in haar zalige kont. Terwijl ze me lekker hard maakte, kon ik het niet laten m'n mond haar borsten te verkennen. Ze zweepte me letterlijk op en voor m'n genot kreeg ik nog extra stimulatie toen ze tepelklemmen op de juiste puntjes zette. Ze keek me streng doch zalig aan en je kon zien dat het genoegen wederzijds was.
                              Als afsluiting mocht ik haar van achter nemen en ze zei "I want you to take me hard". Dat was niet aan dovemansoren gericht en ik gaf alles dat ik had.
                              De remmen los en kwam heerlijk diep en lang.

Nog even gelegen en gekletst en weer opgefrist. Een kiss on the lips bij het afscheid. Ben beniewd naar de resultaten van de foto-shoot..

Later.

Commentaar

amsterdam, vlak bij de dam , marilyn (goed)

het wordt weer eens tijd voor een recentie , afgelopen zondag kreeg ik weer de kriebels er moest wat gebeuren en waar kan dat beter als in amsterdam ?

toch eerst maar even kinky checken voor dat ik met dat slechte weer over de wallen ga schuimen met het risico dat de toppers er niet zijn.
                                en ja hoor er was een advertentie van deze dame

http://www.kinky.nl/Advertentie_I_wa...5113&show=home

die had al eerder mijn aandacht getrokken maar was er nog niet toe gekomen om haar te bezoeken. dus bellen maar.

ze nam in goed engels op en de afspraak was gauw gemaakt ik had aangegeven dat ik liever voor de prive ontvangst ging ipv ontvangst in het raam op de bloedstraat en dat was geen probleem.

ik werd naar het centrum gedirigeerd en kreeg na dat ik gebeld had het juiste adres.

ze ontving me in sexy lingerie in een heel net appartament we gingen meteen naar de slaapkamer waar we aan de gang gingen .
                                de sex was goed zij pijpte mij ik haar zij nam mij ik haar ze doet echt alle dingen goed en haar lichaam is zo als ik het lekker vind vol rond en een grote kont .

zeker voor herhaling vatbaar .

echt het tegen over gestelde wat je vaak mee maakt klok kijken veel beloven weinig doen zoals onder andere anna shemale ook adverterend op kinky wel mooi maar weinig actie.

deze dame is echt een aanrader ik vraag me wel af of zij in het raam dezelfde prijzen rekent als de andere dames in de bloedstraat want dan ga ik maar beter naar de bloedstraat

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , Marilyn (goed)

Het betreft hier Monica uit Bloedstraat 7. Samenvoegen of is er iets voor te zeggen om haar Wallen-topic los te houden van haar priveontvangsten???

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=34889

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , Marilyn (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door zvg66 Bekijk bericht
                                    Het betreft hier Monica uit Bloedstraat 7. Samenvoegen of is er iets voor te zeggen om haar Wallen-topic los te houden van haar priveontvangsten???
                                    Nee, het beleid op Hookers is per dame 1 topic. Je kan gewoon vermelden of het priveontvangst betreft of "raamdienst". Let wel op dat er verschil is in tarief, priveontvangst is een ander segment als raamprostitutie.

TM
                                    Best of both worlds

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 07 & Priveontvangst, Marylin (v/h Mónica) (goed)

heeft iemand deze dame nog gespot ?

haar ad op kinky is nog gewoon online maar volgens mij is ze al minimaal twee weken niet meer actief in haar raam

Commentaar

Amsterdam, Bloedstraat 1, Marilynn (uitstekend)

Hallo mede wandelaars

Na een tijd de boel passief gevolgd te hebben, me toch maar een geregistreerd. Leuk om hier met gelijkgestemden te babbelen. Na Marilynn op Kinky gezien te hebben toch maar eens naar haar toe gegaan op woensdag. Ze was heel erg vriendelijk in de omgang en ontvangst en ik vind t een mega mega lekker ding. Ontzettend leuk mens, gelachen en gewoon een super tijd gehad. Sex was vreselijk lekker en geil. Zij heeft mee heerlijk genomen, en ge-deep throat, mijn god wat doet ze dat lekker. Af en toe drukte ze wat poppers onder mn neus, wat is dat toch lekker. Ze neukte me heerlijk en zoende erg geil. Ze neukte me erg lekker diep in mn mond. Kortom wat een waanzinnig mens is dit, echt te gek. Nog even lekker na gebabbeld en toen werd er op t raam geklopt, nogal gewild is ze denk ik. TOP WAS T. Een aanrader voor degene die er nog niet zijn geweest.....

greetz
                                        Tgirls? The best of both worlds....

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 07 & Priveontvangst, Marylin (v/h Mónica) (goed)

donderdag avond maar weer eens aan de wandel ik liep al gauw naar de bloedstraat en kwam ook niet erg veel verder .

Marylin stond daar parmant achter het raam in een latex pakje en zag er geweldig uit ik liep naar de deur en zij herkende mij meteen deur open gordijnen dicht en eerst een lange tong zoen .

even nog een vriendin uitlaten die uit het tiolet kwam en toen aan de gang het was zo als gewoonlijk weer helemaal oke .

ik snap niet dat er niet meer recenties van dit heerlijke schepsel zijn