Amsterdam, Bloedstraat 01, Veronica

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Bloedstraat 01, Veronica

ou vandaag heengeweest hoor. pffff zenuwen hahaha. Bij veronica, dacht ik te horen. aan de bloedstraat 2e raam. ze heeft me gepijpt met condoom omdat ik dat vroeg. en enze vroeg of ik ook wilde pijpen drukte ze haar pik bij mij naar binnen en kon ik sabbelen op die lekkere lul. mmmm eerste keer maar geil dat ik was daarna op de buik liggen en ging ze me neuken. eerst wel wat hard vond ik terwijl ik gezegd had rustig aan te doen. maar goed ff de kont omhoog steken en floep daar ging ie. pffff mmmm. ze ging goed tekeer. daarna ik op de rug en mijnbenen omhoog en hop daar ging ze weer. moest ikhaar vastpakken bij de schouders en toen wipte ze naar achteren en ineens zat ik bovenop haar. toen zei ze dat ze me wou zien klaar komen. nou dat heeft ze geweten klaargekomen met haar lul in mijn kont. vognde week maar weer eens kijken. WEL verslavend hoor.

Re: Amsterdam, Bloedstraat 02, Veronica (goed)

Bloedstraat 2 bestaat volgens mij niet Zou je als je je het nog herinnert misschien aan de hand van dit kaartje het juiste raam kunnen aangeven:

http://www.geocities.com/fightawindm...traatbuurt.htm

Commentaar

dan zal het 76s links zijn. is dan direct naast die deur naar een kelder.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mitch Bekijk bericht
        dan zal het 76s links zijn. is dan direct naast die deur naar een kelder.

Ok 67s, in het keldertje dus. Er staat hier overigens nog een Veronica vermeld.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=72288

herken je iets erin (klein pikkie?), of gaat het hier om een andere Veronica?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door chickswithdicks Bekijk bericht
          Ok 67s, in het keldertje dus. Er staat hier overigens nog een Veronica vermeld.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=72288

herken je iets erin (klein pikkie?), of gaat het hier om een andere Veronica?
          was niet in het keldertje. rechts daarnaast. en ja klein pikkie....

Commentaar

Veronica was mijn eerste trans...

Op zoek naar Paula (was met vakantie), kwam ik haar tegen.
            Het was een tegenvaller van jewelste,
            Hoop geld kwijt, en een transtrauma rijker
            Totaal niet actief en maar zeuren om meer euro`s...

100 euro kwijt voor slap pijpwerk en een muffe 14 cm in mijn mond

Geen aanrader van mijn kant dus
            Laatst gewijzigd door TransMod; 12-01-10, 11:27.

Commentaar

Amsterdam, Bloedstraat 1, Veronica (slecht)

Ik ben van de week bij een trans geweest en wel in de bloedstraat 1,zij had lang zwart haar mooie borsten en een mooie bibs in een strak zwart rokje
              nadat we de prijs hadden afgesproken moest ik mij uitkleden en nadat ik mij gewassen had gingen we op bed liggen zij speelde met zich zelf ze had een kleine penis ,we lagen tegenover elkaar,ze vroeg mij of ik een trio met haar boyfriend wilde,ze woonde in Gouda,en na wat gespeeld te hebben met haar penis en er aan gelikt te hebben trok ze mij klaar en dat was het.
              Een zware afknapper was het,het was de eerste keer voor mij maar het viel zwaar tegen
              Ze noemde haar naam en was Veronica?
              Laatst gewijzigd door TransMod; 12-01-10, 10:43. Reden: Reden: Amsterdam ligt in NL niet in B. + beoord. aangepast

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 1, Veronica (slecht)

Ik ken haar. Er is al een topic van haar. Ze ziet er goed uit, maar de seks is idd niet al te best. En een zeer klein pikkie...
                Laatst gewijzigd door TransMod; 12-01-10, 11:29. Reden: topics samengevoegd

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 01, Veronica (voldoende)

ja ik moest ook eens een keer naar een trans. Uiteindelijk durfde ik naar binnen in het keldertje op de hoek, eenmaal binnen 50 euro betaald, maar ze bleef zeuren over geld. Voor die 50 euro kreeg ik bijna niks, voor 50 erbij zou ik alles meemaken. Maar het kwaad was al geschied, ik had geen zin meer.

Ik mocht haar kleine pikje pijpen, en ze trok me af. Na 10 minuten was ik een ervaring rijker en een illusie armer.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 01, Veronica (voldoende)

Zit deze dame er nog en zo ja op welke kamer? http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F9a
                    Alvast bedankt voor een reactie, zo kunnen we het interactieve kaartje up to date brengen.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 01, Veronica

een mooie verschijning.
                      zij tegen mij ook..ik wil een trio.
                      wil je een mooie man erbij.
                      Zij bleef vragen wat ga je met hem doen..
                      zij wordt daar geil van.
                      ik vind mannen niet lekker.
                      toch bleef zij aandringen in haar fantasie,
                      Zij doe precies wat zij afspreekt.
                      zij heeft humor.
                      lijkt arrogant.
                      Maar binnen is zij heel lief en goed.

Commentaar

Aan het werk...
                      X