Amsterdam, Spuistraat 47 R , Sisi (v/h Monica)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Spuistraat 47 R , Sisi (v/h Monica)

Ik werd vanavond in het voorbijgaan aangeroepen door een oude bekende van mij, de prachtige Mónica op de Singel. Ze wilde even praten, want we hadden elkaar al weer een lange tijd niet gezien. Als jarenlange vriend kon ik eigenlijk nooit meer professioneel bij haar terecht, maar na even te hebben bijgekletst wist ik er dit keer toch zo'n draai aan te geven dat de gordijnen dicht gingen. Lekker !

Deze Mónica ( al zegt ze zelf dat ze ze zich ook wel eens Sisi noemt ... ) is voor mij echt één van de allermooiste transen hier in Amsterdam, zéker qua figuur. Weelderige vormen : volle borsten, een smalle taille en perfecte billen, nu met nieuwe kleur haar ( wat goudblonder dan gewoonlijk ) en vaak swingend achter het raam. Deze dame is bijna elke avond en nacht ( vaak tot 03.00u, soms wel tot 06.00u ) te bewonderen in haar raam op de Singel, maar pas op : Vanaf juni gaan ze ook hier sluiten en zal ze gaan verkassen naar de Bloedstraat of OZA.

Okee, aan haar iets verminderde enthousiasme kun je merken dat ze al heel wat jaartjes werkt, maar ze blijft heerlijk actief ( aan het feit dat ik weer een beetje terug ben in mijn actieve rol had ze natuurlijk niet zo veel boodschap. Ze kent mij van vroeger alleen maar passief en .... ik liet het me heerlijk allemaal gebeuren, dolblij dat het weer eens zo ver was ! ), weet prima te draaien met haar heupen en gebruikt haar prachtige lichaam erg goed.

Ik heb een goddelijk half uurtje gehad en hoop nu natuurlijk dat me dit onverwachte genoegen nog eens overkomt, liefst op korte termijn. Misschien ben ik als bekende toch ietwat bevooroordeeld, maar voor mij is deze meid echt een heerlijke godin. Ik heb even gekeken of er niet al een topic over haar bestond, maar op geen van de drie pagina's stond iets. Gek ! Dus begin ik er maar weer eens eentje, gráág.

Groet, Rakkerrr

Amsterdam, Gordijnsteeg , Sisi (onbekend)

Hoi,

hierbij ons allereerste en waarschijnlijk niet de laatste reactie.
    Wij zijn een stel (hij=38 zij=33) dat (bijna) alles wil uit proberen. Zo ook een trio met een shemale. Afgelopen zaterdag (18 april) zijn we vol verwachting naar Amsterdam gereden.
    Na een paar rondjes Bloedstraat e.o., zijn we binnengestapt bij een "dame" met een enorme achterwerk en dito borsten. Zij stelde zich voor als "Sisi". Je kunt haar vinden in de Gordijnsteeg, eerste raam vanuit Bloedstraat.

Na een onderhandeling over de prijs gingen wij naar binnen met een geile trio gedachte. Rick zag het al voor zich, Anouk met twee lullen. Het idee van borsten in combinatie met een lul sprak Anouk wel aan. Voor Rick was het de eerste keer dat hij waarschijnlijk een ander dan z'n eigen lul zou voelen

Eenmaal binnen lieten we "Sisi" weten dat het voor ons de eerste keer was. Ze stelde ons op ons gemak en we kleedden ons uit. Haar borsten waren gigantisch (uiteraard was daar een arts aan te pas gekomen), maar jammer genoeg voelden ze ook hard aan.
    Rick mocht meteen haar lichaam aanraken, zij deed ondertussen ook haar broekje uit. Wat ze tussen haar benen had hangen was niet meer dan gemiddeld, qua lengte en dikte. Er ging meteen een cd omheen en Anouk dacht het eens goed onder handen te nemen. Helaas was "Sisi" daar niet van gecharmeerd. Zij had liever dat Rick er mee aan de slag ging. Ook op de vraag van Rick of "Sisi" dan met Anouk wilde spelen werd genegeerd. Sisi houdt alleen van mannen.....
    Anouk heeft het "zwaard" van "Sisi" kort in haar mondje mogen nemen. Ook mocht ze eventjes aan de tepels van "Sisi" knabbelen. Daarmee was Anouk's rol in deze wel voorbij. "Sisi" gaf aan niet geneukt te willen worden, ook niet tegen meerprijs (naast de toch al dure trio-prijs ).
    Rick heeft "Sisi" nog wel gepijpt, maar was gedesillusioneerd door de houding van haar. Om toch nog een beetje te kunnen genieten zijn wij met elkaar gaan neuken, terwijl "Sisi" probeerde Rick te neuken. Al met al was het een slechte en nare eerste ervaring, met name door de houding van "Sisi".

Ontgoocheld en onbevredigd stonden wij binnen een half uur weer buiten.

Wij waren bij de onderhandeling toch duidelijk geweest dat het ons om een trio ging. Eenmaal binnen leek het er op alsof Anouk slechts de rol van toeschouwer was toebedeeld en Rick en "Sisi" samen een leuke tijd zouden hebben. Gek, want Rick mocht haar niet neuken, "Sisi wilde Anouk niet neuken en Anouk mocht "Sisi" niet aanraken anders verdween haar erectie als sneeuw voor de zon.

Voor ons: weggegooid geld
    Voor haar: makkelijk verdiend

Geen tweede keer voor ons bij deze "dame"......

Gelukkig laten we het hier niet bij, we gaan onze volgende fantasie ten uitvoer brengen

Gr.
    Anouk&Rick
    Laatst gewijzigd door TransMod; 19-03-10, 15:03. Reden: Frans toegevoegd nav recensie

Commentaar

Re: Amsterdam, Gordijnsteeg , Sisi (onbekend)

Een paar maanden geleden was ik op een zaterdagavond in A'dam en besloot om maar 's op de wallen op zoek te gaan naar 1 van mijn eerste transseksuele avonturen.
      Dit zou mijn tweede keer met een trans zijn en ik was van de gedachte alleen al extreem geil. De 1ste keer was een dream come true maar deze keer was een ware nachtmerrie
      Na een paar rondjes te zijn gelopen had ik mijn oog laten vallen op deze dame, ze ziet er niet super aantrekkelijk uit, maar ze had een dominant flair over zich heen wat mij erg trok.
      Nadat ze naar me keek en signaal gaf of ik naar binnen wou, vroeg ikl wat ik voor 50euro krijg "everything" zei ze, "You fuck me, I fuck you, suck, fuck everything"
      Het was aardig koud dus ik stapte gauw naar binnen, deed mn kleren uit, zij hield alles aan
      pas nadat ik was uitgekleed deed ze dr broek uit en zei me om op het bed te liggen.
      Ik vroeg haar al vooraf aan de deur of ze dominant en assertief was, omdat ik daar van hou, ze zei ja, maar je snapt 't al,
      NEE DUS
      ik lag op t bed, ze kwam met dr half stijve pik op me af, vroeg me om het te pijpen, zei me om mezelf ondertussen te trekken.
      Dit ging 5minuten zonder enig gevoel en chemie
      toen ik dr zei be dominant, zei ze "o ok" en kneep een beetje op mn tepels, als ik er nu aan denk is het best lachwekkend.
      ze ging toen vervolgens maar met d'r slappe stukje vlees tussen mn benen en probeerde me zonder enig vorm van voorbereiding te bereiden
      deze dame is kouder dan het Nederlands klimaat, en mijn pik werd vanzelf ook slap, ik ben 23 en ik heb NOG NOOIT erectie problemen gehad,man of vrouw hij wil altijd, maar zelfs mn pik had er geen zin meer in haha
      zij keer ernaar en zei "papi you soft"? ik zei "yes, you too, come on"
      zei hoorde "come" stapte naar achteren en zei "come only once, twice you pay more" ik zei haar dat ik nog niet was gekomen en dat ze me niet goed had verstaan, maar ik had al geen zin meer in haar.
      dus ik trok mn kleren weer aan en ging weg
      ze zei me nog "till next time" maar nee,NEVER!
      dit was bar en bar slecht, sorry voor een heel verhaal, maar ik moest dit kwijt, en ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen, want ik had het op prijs gesteld als ik was gewaarschuwd
      Misschien lag het aan mij, maar ik betwijfel het als ik afga van het verhaal hierboven de mijne dan komt de werkwijze wel overheen
      dus mensen DON'T DO IT!!

Commentaar

Re: Amsterdam, Gordijnsteeg , Sisi (slecht)

Deze 'dame' staat dus in het eerste raam (vanaf de Bloedstraat gerekend) van de Gordijnensteeg? Voor mijn gevoel is die dominant en ziet er ook aantrekkelijk uit. Gelukkig ben ik bij Rosa naar binnengestapt en niet bij deze 'dame'!
        Laatst gewijzigd door bud_bundy; 06-03-10, 13:51. Reden: verandering

Commentaar

Hoi Bud
          Ik weet nu niet precies of het nou de eerste of de tweede raam was, het was koud en ik ging gauw naar binnen
          hoe dan ook, je hebt inderdaad geluk dat je haar voorbij bent gelopen

Commentaar

Vroeger,cker 6 jaar geleden, ben ik een keer bij haar binnen geweest. Toen ontving ze nog aan de Singel in het keldertje. Het was toen zo slecht nog niet... Ze was best vriendelijk, maar erg dominant.En haar gereedschap was boven gemiddeld qua lengte en dikte. Ik zie haar vaak staan achter de eerste deur vanaf de Bloedstraat. We zeggen elkaar dan gedag, maar naar binnen gaan zal ik niet snel.

Commentaar

Re: Amsterdam, Gordijnsteeg , Sisi (onbekend)

Grappig, ik heb juist de beste ervaring ooit gehad met haar,
              maar ik hoef niet perse het dominante gedeelte dat wat ik in jou verhaal las, waar jij wel heel erg naar opzoek bent en inderdaad nee ze is totaal niet dominant.
              Smaken verschillen.
              Ik heb zelfs haar telefoonnummer gekregen en haar huis adres..
              Ik heb een relatie dus ik heb daarna het briefje weggegooid...
              Nu 2 maanden later heb ik spijt en probeer ik via google te zoeken naar haar ... t laatste wat ik weet is dat ze naar spanje is gegaan...ik dacht mischien vind ik wel de dagen waarop ze werkt en kom ik nog een keertje langs bij haar...voor mij was ze echt een topper, wederzijdse chemie!
              Laatst gewijzigd door TransMod; 17-03-10, 11:01. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Re: Amsterdam, Gordijnensteeg , Sisi (v/h Monica) (voldoende)

Perfecte date met haar gehad! Na een Thuisdate bij een paar Boys en een Bi-Stel had ik nog zin een een Shemale en ben ik laat in de nacht nog naar de Bloedsteeg gegaan... Ik zag haar staan en blijkbaar hadden wij dezelfde gedachte... Prijs afgesproken en toen ik mij uitkleedde en zij mij lichaam zag kwam de behoorlijke paal tussen haar benen al snel tot leven. Normaal ik ben de actieve maar zij nam deze rol snel over en voor ik het wist neukte zij mij hard en diep in mijn kont terwijl die geweldige borsten van haar en en die volle lippen mij alleen nog maar geiler maakten... Ik heb haar vervolgens mee naar mijn hotel genomen en weer heeft zij mij hard en goed genomen en is zij klaar gekomen... Voor mij is deze dame goed, geil en eerlijk!
                Laatst gewijzigd door TransMod; 19-03-10, 15:04. Reden: Grieks bij klant toegevoegd nav recensie

Commentaar

Re: Amsterdam, Gordijnensteeg , Sisi (v/h Monica) (voldoende)

Zaterdagnacht (29.05 ) wederom een perfecte date met haar gehad... Zij herkende mij nog van vorige keer en had er blijkbaar ERG veel zin in... Haar topje ging snel uit waardoor haar stevige borsten meteen heerlijk eruit puilden! Hoge Laarzen, volle lippen en een heerlijke kont maakten het plaatje wederom compleet... Toen ik op mijn rug lag en zij haar "black mamba" tevoorschijn toverde zag ik "hem" al groeien... Zij neukte mij hard en diep waarna haar heerlijke kont aan de beurt was... Normaal laat zij zich niet snel neuken maar omdat zij ontspannen was ging mijn eigenlijk altijd harde lul er meteen diep en hard in! Haar lekkere billen kletsten tijdens het neuken tegen mijn bovenbenen wat een erg geil geluid opleverde... Onze volgende date staat voor komende zaterdag gepland... WOW!

Commentaar

Re: Amsterdam, Spuistraat 47 R , Sisi (v/h Monica)(voldoende)

Ik heb vernomen dat ze tegenwoordig werkt aan de Spuistraat 47 R.
                    Laatste bericht uit 2010, Niemand die haar bezoekt?

Greetz HM
                    Greetz Haarlemmod, moderator van de afdeling Haarlem en Transstation

Commentaar

Sisi lokte me binnen, had ook wel een vrouw kunnen zijn, maar kende 'haar' al langer.
                      Was een gezellig samenzijn, al wordt ze wat ouder, spreekt nog steeds geen goed Nederlands na 19 jaar aanwezigheid in de polder.
                      Ik mocht haar afzuigen, en dan vindt ze het leuk om 'm diep achterin je keel te douwen, lacht om je kokhals-reflex maar houdt het verder wel aangenaam.

Commentaar

Ik ben nou een aantal keren voorbij gewandeld... welke van de drie ramen zit deze dame dan? Ik wil haar wel een keer uit proberen. Of staat die R voor rechter ?
                        Gegroet,

Commentaar

R staat voor rechts, voor info kijk plattegrond: http://www.amsterdam-red-light-distr...om/single.html
                          Sisi zit s'nachts achter de 2 lager gelegen ramen. Meestal staat ze te dansen of met haar ronde kont te pronken
                          Greetz Haarlemmod, moderator van de afdeling Haarlem en Transstation

Commentaar

BIZARRE ERVARING !!!
                            Goedemorgen mede-wandelaars ... Vannacht ( 29.12 ) een BIZARRE ervaring gehad met Marylin ( v/h Monica en volgens mij daarvoor nog bekend als Sissy ).
                            Omdat ik niet zo veel wandel en meestal mijn vaste adresjes heb omschrijf ik de dame even in het kort. Volle lippen, Flinke Borsten, Mega Kont en zover als ik mij kon herinneren uit haar tijd in de kelder in de Spuistraat flinke goed functionerende dikke lul.. Meestal met Overknee-Laarzen met daaronder netkousen. Ik was altijd meer dan tevreden over haar service, prestaties en vriendelijkheid, TOT vannacht !!!!
                            Toen ik door de Bloedstraat liep was zij vrij en blijkbaar was zij zo "blij" mij te zien dat zij mij meteen naar binnentrok, de deur afsloot en mij meteen begon te betasten zonder dat er ook maar met 1 woord over haar beloning gesproken was. Wat mij ook bevreemde was dat zij mij ook op de mond begon te kussen en bijna alleen maar in haar moedertaal tegen mij praatte terwijl zij bij onze vorige "encounters" toch vrij goed/redelijk engels sprak... En zij bleef maar herhalen dat zij een " SURPRISE " voor mij had...
                            Eerlijkheid gebied dat ik wel vond dat zij er ERG geil uitzag, met name haar gezicht leek smaller en vrouwelijker.. Omdat ik mijn Kinky-Kleding niet bij mij had heb ik mij kunnen ontworstelen uit haar klauwen en haar gezegd dat ik eerst mijn kleding ging halen en dat zij mij dan nog eens als vanouds kon neuken...
                            Na een half uurtje weer bij haar terug en toen ik haar de gebruikelijke 100 euro betaalde begon zij meteen te zeuren over meer geld. Omdat ik alleen nog maar een briefje van 100 bij mij had graaide ze dat simpelweg uit mijn handen en heb ik de grootste moeite moeten doen ten minste 50 euro terug te krijgen. Toen had ik al de stekker eruit moeten trekken. Daarnaast bleef zij maar raaskallen in haar eigen taaltje en volledig onsamenhangend converseren... " Me Annaconda " heeft zij wel 100x gezegd. IK weet bijna zeker dat zij Ketamine gebruikt had, op een andere manier kan ik deze gedaanteverwisseling totaal NIET verklaren..
                            Maar omdat ik "geen grip" op haar kreeg en zij eigenlijk totaal niet actief was naar mij begon ik mij alleen maar meer te irriteren.. Toen ik haar op een gegeven moment vroeg om mij haar lul te laten zien / voelen zei zij dat zij NU een PUSSY heeft !!!! Can You believe it ?!?!?! DAT ZAL ZIJ DAN WEL BEDOELD HEBBEN MET " HAAR SURPRISE " ....
                            Ik heb mij vervolgens aangekleed, heb mij verbaal beklaagd over de ZEER SLECHTE SERVICE en zonder groet de kamer verlaten... En zeker, 150euro naar de klote maar dat is nog tot daaraan toe. Maar, was simpelweg een TOTAAL ander mens dan alle voorgaande keren en ik ben benieuwd of mede-wandelaars ook recent bizarre ervaringen met haar gehad hebben ?!
                            Laatst gewijzigd door haarlemmod; 31-12-15, 16:05.

Commentaar

Aan het werk...
                            X