Den Haag, Geleenstraat 128 k2, Ting

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 128 k2, Ting

Ik ben vlak voor en vlak na de feestdagen bij een ietwat verlegen Thaise schone genaamd Ten geweest die helemaal aan het begin van de Geleenstraat staat (komend vanaf het Rijswijkseplein). Ze is wat langer dan de doorsnee Thaise dames en had een donker bovenstukje en een perzikkleurig broekje aan. De verlegenheid ging snel over en ik heb een heerlijk halfuur met haar gehad waarin alles kon en mocht: p+n en anaal voor € 50,= waarbij ik overal mocht aankomen en het tongzoenen was ook heerlijk. Ik weet haar naam niet (meer) maar volgens mij is zij nog niet hier beschreven.

Oorspronkelijk geplaatst door Guillaume

Zeeman, het zou dan ook prettig zijn als je haar naam hier noemt.....
    Oké, monsieur Guillaume,
    Als het de dame in kwestie is waarvan ik denk dat zij het is :-\ en als ze lang, sluik zwart haar heeft: heet ze Tean.
    Een lieve Thaise, ze is vrij mager en heeft kleine borstjes. Ze is voor alles in (ben een dag of wat geleden bij haar geweest): Tongen, beffen :P, je wordt lekker gepijpt zc, je mag haar ook zc neuken, van voor of van achter maakt niets uit 8). Er is één voorwaarde: je mag niet in haar klaar komen .
    Ze ging op haar knietjes ik nam haar eerst anaal, spoot tussen haar billen ;D, en vervolgde voor een tweede nummertje in haar strakke kutje 8).
    Al met al een heerlijke ervaring .
    En zoals gezegd voor slechts 50 Euri !

Voor zover ik weet werkt ze alleen overdag.

Grtz,

Zeeman
    In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Deze dame heet Ten en heeft ook in het schipperskwartier in Antwerpen gewerkt het lijkt me sterk dat ik me in haar vergis,ik heb haar in het schipperskwartier ook eens bezocht is niet verkeerd is voor veel in.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door willempie01
        Deze dame heet Ten en heeft ook in het schipperskwartier in Antwerpen gewerkt het lijkt me sterk dat ik me in haar vergis,ik heb haar in het schipperskwartier ook eens bezocht is niet verkeerd is voor veel in.
        He jongens, ben een regelmatige bezoeker van de Schipperskwartier in Antwerpen en heb daar Ten leren kennen. Zij voldoet inderdaad aan de beschrijving (mager, kleine borstjes, mooi uiterlijk) maar zij heeft geblondeerd haar. Zij is zeker NIET voor alles te vinden: zij pijpt enkel met condoom, tongzoent niet en doet geen anaal. Ik vrees dat er zich hier een persoonsverwarring manifesteert. Ben overtuigd dat een jong meisje het niet lang zou uithouden, overdag in Den Haag en 's avonds in Antwerpen. Alleszins in Antwerpen is het alle dagen wachten vooralleer je bij Ten binnen kan.
        Bij een volgend bezoekje zal ik haar de vraag eens stellen.

Commentaar

;D
          Inderdaad deze dame is top. Na bovenstaande berichten toch ook maar weer eens in de geleen gaan kijken. Werd een beetje ziek van al die geldwolven die daar zitten, dus ik kom er niet zo vaak meer.
          Maar deze thaise doet alles wat ze beloofd. Ze is schoon, ziet er lekker uit, let niet op de tijd en ze pijpt heerlijk zonder condoom. Voor 50 euro heerlijk relaxen

Commentaar

Ik ben gisterochtend bij Tean geweest. Even voor alle duidelijkheid haar juiste naam is TING.
            Vraag aan de moderator om haar naam te veranderen.
            Ze is, naar ik gevraagd heb, een totaal omgebouwde trans. Zoals gezegd een knap staaltje. Ook nog gevraagd of ze in Antwerpen gewerkt had, maar dat is niet het geval.
            Ik heb haar eerst lekker gebeft, dat hoort er bij, zij pijpte mij zc, daarna heb ik haar eerst anaal en daarna in haar operatief gemaakte kutje geneukt.
            Al met al weer heerlijk.

Grtz,
            Zeeman

Commentaar

Ook ik heb haar nu eindelijk gevonden. Bij nader lichamelijk onderzoek was inderdaad te merken dat ze een trans is; haar kutje voelde 'anders' aan tijdens het beffen en ook aan haar rug, kont en voeten is het goed te zien dat ze een man is geweest.

Bij binnenkomst stelde ze zich voor als Salina of zoiets, maar toen ik het later nog eens vroeg zij ze inderdaad Ping te heten. Ze nam lekker de tijd voor me; eerst heerlijk in 69 zc, daarna langduring geneukt in diverse standjes. En dat alles voor maar 40 euro, zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Nieuwsgierig geworden door de recensies, ben ik vandaag ook eens bij Ting langs geweest. Er waren meerdere Thaise dames aanwezig, maar ik gokte goed. De sex was heerlijk; daarnaast is Ting ook een lieve meid, waarmee je prettig kunt babbelen. Ik heb, mogelijk ten overvloede, een recensie ingevuld. Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.

Commentaar

Ik heb nog steeds geen formulier ingevuld, bij deze dus:

Het is een fantastische meid, ga haar snel weer opzoeken.

Zeeman

Commentaar

Ting is geweldig, vriendelijk en kan pijpen als de beste. Mijn 24 cm ging er in tot aan m'n ballen. Ongelofelijk waar ze het allemaal laat. Een aanrader voor Deep Throat fans. Ze zat vandaag het raam direct links van nummer Geleenstraat 128. :P

Commentaar

Van de week eindelijk eens tijd gehad om de veel geroemde Ting te bezoeken en geen woord is door de medewandelaars gelogen!!
                      Bij binnenkomst gaat direct haar tong diep je keel in en wordt je lul zowat uit je broek gerukt.
                      na t wassen op bed en daar wordt je lul heerlijk diep gepijpt. na wat vinger werk in beide gaten kwam ze boven op me zitten. na een tijdje op zijn hondjes en weer ik onder. vervolgens deze hete neuk partij afgemaaakt door klaar te komen in haar kont. echt super en zal hier zeker vaker komen.
                      Zeeman, bedankt voor de info
                      Youri

Commentaar

Begin juni, op een woensdagochtend, liep ik wat te wandelen door de Hunse- en Geleenstraat. Ik was eigenlijk van plan om Malee een bezoekje te brengen.
                        Ze was helaas niet aanwezig. Ik ben toen de Geleen in gelopen en zag dat Ting wel aanwezig was. Ze begroettte mij met een geile tongzoen. Zij was als gewoonlijk weer heerlijk: Ik kreeg nauwelijks de tijd om mijn slip uit te trekken, en werd heerlijk gepijpt.
                        Na haar gebeft en haar kontje uit gelikt te hebben, ging ze op haar knietjes. Nog even kutje en kontje gelikt en daarna haar kontje en kutje geneukt zc. Afgemaakt in de missionarishouding, wel anaal met haar benen zowat in haar nek en zoals afgesproken: niet in haar klaargekomen, maar over haar buik gespoten.
                        Het was een heerlijk drie kwartiertje!

Grtz,
                        Zeeman

Commentaar

Na een lange tijd heb ik afgelopen week weer een bezoek gebracht aan Ting. Ik wilde al eerder gaan, maar toen was ze in Thailand. Ik moest even wachten, want ze was bezet. Toen haar klant het pand verliet, schoof ze het gordijn wat opzij en ze zag mij, waarop ze haar deur opende. Ze had zich nog niet aangekleed.
                          Ik werd verwelkomd met een geile tongzoen. Ze hielp mij uit de kleren en in no time belandden we op het bed in een 69 positie, waarbij zij boven op mij lag, zodat ik haar heerlijk kon beffen afgewisseld met rimmen, hier werd ze echt super geil van.
                          Ik had haar kontje goed nat gemaakt, zodat ik geen moeite had haar anaal te nemen. Ze vroeg me wel het rustig aan te doen. Ik liet haar even wennen voordat ik doorstootte. Ze vroeg mij alleen niet in haar kontje te spuiten. Dus voor de final part zocht ik haar kutje op.
                          We neukten er goed op los. Ik kwam heerlijk klaar en met haar kutspieren perste ze de laatste druppels er uit.
                          En dat alles voor 50 Euri. Na gewassen en afgerekend te hebben kreeg ik als afscheid nog een tongzoen.
                          Ik zei: "Tot de volgende keer, Ting".

Grtz,
                          Zeeman

Commentaar

Ik ben ook eens op zoek gegaan naar deze dame. Ik moet zeggen prima ervaring van een dame met alles er op en aan. Zeer vriendelijke Thaise met een positieve instelling. Ze scheurt je de kleren bijna van je lijf en tongt op een manier die ik zelden heb meegemaakt. Pijpen zeer zeer diep (zc) en geweldig lekker. Je kan ook anaal. Al met al een geweldige ervaring voor 50 euro's. Ga zeker nog eens vaker heen.

Commentaar

Vandaag bij Ting geweest. Blijkt het een "dame" te zijn waar ik al vaker kwam. Ik werd reuze leuk ontvangen en ze vertelde inderdaad dat ze net uit Thailand terug is, en ook weer op van 18 februari tot 1 maart naar pukat terug gaat voor een begrafenis, (Tja ook hier de tzunami).

Zoals ik al zei. Ik was al een aantal keren bij haar geweest zonder te beseffen dat dit Ting was.

Na een lekkere vrijpartij, met pijpen en beffen vroeg ze of ik haar anaal wilde nemen. Heb ik gedaan. Wel vroeg ze om niet in haar klaar te komen, dus lekker van voren klaargemaakt.

Anaal was voor mij de eerste keer bij haar, mar het is allemaal lekker strak en ik moest moeite doen om niet direct klaar te komen.
                              Werkelijk een heerlijke ervaring.

Commentaar

Gisteren weer eens bij Ting geweest. Ze werkt minder als vroeger ik geloof dat ze zei dat ze nog maar 2a3 dagen per week. Maar ze is zeker weer aanwezig.

Het was weer een perfecte ervaring (zie mijn vorige recensie) Wat een enthausiasme, geweldig. Heerlijk diep pijpen (zc) en heerlijk afgemaakt met Ting bovenop. Gewoon goed en geen gezeur over meer geld of zo. Nee een perfecte Thaise.

Commentaar

Een dag of tien geleden op een woensdagochtend liep ik al vrij vroeg door de Geleenstraat, het zal een uur of tien geweest zijn. Ik had mijn zinnen gezet op Ting. Gelukkig was ze al aanwezig, toen ze mij zag wenkt ze naar mij. Ik liep meteen naar haar deur, die ze voor mij opende terwijl ze de gordijnen sloot. Ze was gekleed in een wit lingerie setje. Ze was snel uitgekleed, terwijl ik mij uitkleedde ging ze op bed liggen, pakte een vibrator deed er een condoom om en liet 'm zoemend in haar kontje glijden. Ik ging bij haar liggen en vervolgens werd de vibrator er bij mij in gestopt. Ik nam de vibrator over en terwijl ik haar befte stopte ik de vibrator in haar kontje. Na een tijdje verwisselde mijn tong en de vibrator van positie: ik ging over op het betere rimwerk en de vibrator liet ik in haar kutje glijden.
                                  Haar kontje was er nu helemaal klaar voor, ze bleef op haar rug liggen, gooide haar benen in de lucht en zonder moeite stopte ik mijn pik in haar kontje, terwijl de vibrator in haar kutje bleef. Na een tijdje gingen we over op een ander standje: op z'n hondjes. Ik ging verder met het anale nummertje. Even later haalde ik mijn pik uit haar kontje en liet 'm in haar kutje glijden. Ze gaf mij de vibrator, met andere woorden: stop 'm in mijn kontje, dus eigenlijk een dp. We gingen over naar een andere positie: Ik ging op mijn rug liggen Ting ging voor mij op haar knieën en gaf mij een geweldige pijpbeurt. Het duurde niet lang of ik spoot mijn lading in haar mond. Ze slikte het niet door. Al met al was ik zo'n drie kwartier binnen geweest. Het was de eerste keer dat ze mij klaar pijpte. Een heerlijke belevenis!

Grtz.,

Zeeman.

Commentaar

Na een aantal weken weer eens naar Ting gegaan. Heerlijke zoen en pijpsessie en natuurlijk Ting niet vergeten te beffen.

Ik blijf het knap vinden zoals zij "verbouwd" is. Hierna verschillende standjes geneukt en het uiteindelijk afgemaakt op z'n grieks.

Heerlijk zo'n nauw kontgaatje en dan maar lekker spuiten.

mmmmm

tot een volgende keer.

Commentaar

Afgelopen maandag moest k weer richtging Den Haag dus lekker vroeg vertrokken en ff kijken of Ting er nu was.
                                      Jawel ze was er net en nog bezig met haar kouzen. Die liet ze maar uit en we zijn lekker aan de gang gegaan.
                                      Lekker zoenen en spelen. Ik haar even lekker beffen waardoor ze al aardig op stoom kwam en een klein orgasme kreeg.
                                      Toen boven op haar gekropen waarbij ze een rubbertje om mij stamper rolde. Ik vroeg nog of het ook zonder kon. Dat was wel gevaarlijk zei ze. Maar dat strake rubber deed niet veel goeds, dus rolde ze die maar weer af, dat was lekker in dat strakke kutje. Ik was veel te geil en kon het ook niet meer houden met zo'n lekkere tong in je mond en die lekker harde tieten onder je, ik spoot haar dan ook helemaal vol.
                                      Lekker nog even bijkomen en wassen, daarna betalen en zeker binnen kort weer even heen voor die andere gaatjes. Dan zorgen dat hij niet zo erg op springen staat.

Heerlijk gewoon....
                                      Voor wie relaxed leeft is het leven relaxed..

Commentaar

Inderdaad, zeker heel lekker bij Ting. :P Ook weer bij haar geweest, voor het hele pakket. Lekker geneukt in haar kutje ZC, fijn idee dat het geen kwaad kan. 8)Anaal uiteraard met condoom.

Rik

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 130, Ting (8.6)

Vandaag, vrijdag rond 12.00 uur eindelijk weer eens in Den Haag. Auto aan de kant en ff kijken of Ting er is. He ze zit weer op 128. Dit is nu haar vaste kamer zegt ze als ik binnen ben.
                                          Gelijk begint ze lekker te tongen mmmmmm.
                                          ze helpt met uitkleden en begint me lekker te pijpen, zo lekker diep....
                                          DAn gaat ze op knieeen op bed zitten en ik kan haar lekker rimmen en beffen.
                                          O o wat gaat ze te keer.
                                          Nog ff lekker pijpen dan gaat ze weer op knieen zitten en ik laat hem lekker van achteren naar binnen glijden.
                                          Na een paar minuten nog even voorin, dan wil ze dat ik boven op haar kom.
                                          Lekker in misionaris en lekker tongen. Alle kanten nog even vullen en ja hoor ik kom eigenlijk veel te snel maar wel heel erg in haar krappe kutje.
                                          Het komt er gewoon weer uit zoveel zegt ze....

Nog even na vrijen en praten, dan even wassen en met een dikke zoen weer op pad.

Oja ze gaat van 20 dec. tot 20 jan. op vakantie naar Thailand. Even terug naar huis ...

GA voor die yijd nog even bij haar naar binnen als het ff lukt

Greetz pjotr.

P.S. Zeeman nog bedankt voor het doorgeven van haar tijden....

suc6