Amsterdam, Privéontvangst, Farah

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Privéontvangst, Farah

Vrijdag Farah bezocht. voortijds nog even een belletje dat ik er aan kwam zoals verzocht om vervolgens 5 minuten later te worden geconfronteerd met een wel erg mooie TS dame. Zij is een vrouw zoals vele vrouwen zouden willen zijn denk ik. Eerst gezellig wat gedronken en toen de slaapkamer in. Lekker staand staan tongen (wow.....dat doet ze erg geil) en haar op haar knieen op bed gedrukt waardoor ik mij kon uitleven op het geile kontje...vingertje er in, lekker likken...zij heeft mij heerlijk gepijpt (zc) waarna ik haar neukte...dat voelt goed. jasje volgespoten, lekker nababbelen, beetje drinken en als ik zou willen kon de volgene ronde beginnen ware het niet dat ik te weinig tijd had...volgende keer een tweede keer.

Ben hier vrijdag geweest. Voor de openbaar vervoerders onder ons, ga voor het adres uit van de omgeving metrostation Wibautstraat. Ik was zelf met de trein naar station Amstel gegaan en dan is het nog een behoorlijke tippel. De ontvangst is vriendelijk, ze kletst gezellig. Het drankje was sinaasappelsap of water, dit in verband met haar, naar eigen zeggen, gezonde leefwijze. Vanwege de kou had ik een beetje een loopneus en was dus volgens haar verkouden. Gevolg: niet tongzoenen. Vanwege de stevige tippel was ik een beetje bezweet, maar douchen vooraf was niet mogelijk, dan werd de badkamer nat. Dus maar een beetje gewassen bij het fonteintje. Vervolgens lekker gepijpt zonder condoom. Anaal bleek niet mogelijk, ze kan dit maar 1 maal per dag en had 's morgens al een klant gehad. Douchen na afloop was er ook niet bij. Toen ik half aangekleed was mocht het toch. Was zeker van mijn gezicht af te lezen dat dit niet mijn smaak is, maar toen hoefde het voor mij niet meer. Bij afspraak nagekomen heb ik ja ingevuld, domweg omdat ik vooraf niets afgesproken had. Als het gaat om verwachtingen, gewekt op basis van haar advertentie, nagekomen, roep ik heel hard nee.

Samengevat is ze vriendelijk, pijpt lekker en kent behoorlijke beperkingen. Voor deze prijs zeker niet voor herhaling vatbaar, er moet zeker 50 euri af om de prijs/kwaliteitsverhouding in balans te laten zijn.

Commentaar

Gisteren bij Farah geweest. Eigenlijk wel komisch die dag. Was van te voren bij een heel geil meisje (nog onbekend bij Hookers) geweest in de buurt van Haarlem en daar maar één keer klaargekomen. Was nog geil en had zin. Dus dacht ik laat ik Farah bellen, daar wilde ik toch eigenlijk al een keer naar toe.

Farah is een mooie en heel aardige vrouw, maar niet (meer) zo mooi en stralend als op de foto's van haar site. Haar gezicht is niet echt gaaf meer. Ze zoent heftig, af en toe meer likken dan zoenen.
      Gezien de geboden mogelijkheden op haar site leek het me tof om haar van achteren te nemen. Dat mocht niet want ik ben te ruim bemeten. Helaas.
      Ik was ook benieuwd om de door haar zelf aangeprezen prachtige benen te zien. Maar die werden verhuld in lange kousen en die gingen echt niet uit.
      Het neuken is wel erg tof, ze berijdt je, super, en ik kwam heerlijk klaar. Haar kutje is zo strak dat mijn condoom tijdens de aftocht keurig werd afgestroopt, dat gaf wel wat klodders op haar kousen.......

Al pratend meldde ze dat ze zeer bevriend is met Nicole de beeldschone ts nabij Amersfoort. Op haar vraag wie het beste was bleef ik het antwoord schuldig.
      Maar onderweg rijdend en de vergelijking makend vind ik Nicole veel beter. Zij is mooier, toont haar hele lijf en Nicole toont passie. Bij Farah doet het allemaal erg kunstmatig aan. Farah zegt lieve dingetjes (dat je er goed uit ziet, dat je heel geil bent, enz.) maar ik weet niet dat ze dat echt meent.
      Bovendien is de ontvangstruimte van Nicole heel goed. Farah woont een beetje in een buurtje maar haar woning ziet het er wel heel kleurig uit.

Nog pratend over haar kousen beloofde ze me dat ze die een volgende keer wel uit zal doen. Ik zal er toch maar niet meer heen gaan. Klant is koning, maar niet bij Farah, ik zal de volgende keer naar Nicole gaan.
      Haar prijs van 125 euro is gezien haar persoon met de genoemde beperkingen en de ontvangstruimte niet in verhouding met het gebodene.

Al met al wel heel geil het bezoeken van 2 vrouwen op een dag en bij beide heerlijk klaargekomen. Een welbestede dag kortom en dat met al die sneeuw en filles onderweg.

Commentaar

Gisteren, 19 juli, heb ik in een dolle bui Farah weer eens gebeld. Het was te lang geleden vond ik dat ik haar heerlijke lichaam heb mogen aanschouwen en bevoelen. Bij binnenkomst verwelkomen wij elkaar met een heerlijke en geile, natte tongzoen. Daar gaat de janneman van in de houding staan. Al vrijend en voelend zijn we al snel naar het bed geschuifeld alwaar ik mij op verzoek ontdeed van kleding. Zo ook Farah. Het eerste kwartier hebben we likken, pijpend, zoenend, voelend doorgebracht. Kortom: om heerlijk heet en geil van te worden. Maar de janneman wilde erin..in het strakke kutje. Rubber erom en GO! Ik ben een kwartier echt aan het stampen geweest en moest grote moeite doen niet te ejaculeren. Benen naast haar hoofd gevouwen, diep erin. Goddelijk. Rubber eraf getrokken en Farah verzocht nog even lekker diep en lang aan de janneman te zuigen, hetgeen zij met plezier deed. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen op haar buik en tieten. Het was weer een goddelijk poosje.

Commentaar

Re: Amsterdam, prive ontvangst , Farah aka Nazila (7.2)

Voor de verandering gebeld en ik mocht langs komen. Dat is nog een hele procedure: bellen en dan ongeveer daar nog eens bellen en dan kom je in een flat in Amsterdam Oost.
          Ze lijkt precies op de foto's en doet wat ze belooft.
          Leuke ervaring, maar de gedachte dat het eigenlijk een man is( was) remt mij toch wel wat. Leuke ervaring.

Commentaar

Re: Amsterdam, Privéontvangst , Farah/Nazila (goed)

Nog recente ervaringen met deze trans?

http://kinky.nl/Advertentie_LEKKERE_...9509&show=home
            "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Ik ben er een paar jaar geleden heen geweest.
              Zij was mijn eerste dvp en heb er echt van genoten
              Ze is aardig en valt niet op dat ze man is geweest, ik denk dat ik binnenkort maar weer eens heenga.

Commentaar

Zijn er nog recente ervaringen met deze 'dame'?

Commentaar

Jazeker! Haar onlangs nog bezocht en ze is nog steeds super lief en lekker!
                  Aanradertje. (ik spreek dus op persoonlijke titel he)
                  Never eat yellow snow

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Paracetamol Bekijk bericht
                    Jazeker! Haar onlangs nog bezocht en ze is nog steeds super lief en lekker!
                    Aanradertje. (ik spreek dus op persoonlijke titel he)

Hallo Paracetamol,

Farah staat (ook vandaag weer) op Kinky.NL

Kun je mij vertellen of haar foto's recent zijn?

Ze ziet er op de foto's te gek uit en ik zou graag met haar willen daten.

Ben benieuwd. [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon12.gif[/IMG]

Waar rook is.............is vuur [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon10.gif[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon10.gif[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon10.gif[/IMG]

Commentaar

Hallo stoker,

Ze ziet er uit zoals op de foto's.
                      Have fun!
                      Never eat yellow snow

Commentaar

Re: Amsterdam, Privéontvangst, Farah

Topic stond per abuis in het archief, dame nog steeds actief.

TM
                        Best of both worlds

Commentaar

Aan het werk...
                        X