Amsterdam, privéontvangst, Selena

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, privéontvangst, Selena

Afgelopen week afspraak gemaakt met Selena , ik had een onderdanige bui en wilde zelf zien of haar apparaat nou wel of niet geshopt was op de foto's. Antwoord is wel degelijk ja maarrrrr... ik weet niet waarom want ze heeft ook echt een ontzagwekkend groot slagzwaard , lang en ook zo dik dat je hand er niet omheen past. Kamertje van ontvangst in de Bijlmer behoort zeker niet tot de meest luxueuze maar vooruit. Selena spreekt ook in het echt geen woord anders dan Spaans dus voor wie die taal niet machtig is zijn de vertaal-apps uitgevonden. Zeer vriendelijke dame met zoals ik al zei ook zonder de fotoshop zeer groot geschapen , wordt kogelhard en ze is behoorlijk dominant , ramt hem in al je gaten naar binnen , let even op want ze wil met neuken het condoom wel eens vergeten , als ik er zelf niet om had gevraagd had ik er gratis Russisch roulette bij gekregen en daar pas ik even voor. Ondanks dat minpunt ( als je erop let en het zegt is er weinig aan de hand ) prima tijd gehad , tijdje geleden dat ik zo verkracht ben eigenlijk ga zeker nog een keer terug

http://www.kinky.nl/shemales/568932-Selena-23-jaar

Ik heb me afgelopen dinsdag weer bij Selena gemeld , ontvangstlocatie is niet meer in Zuid-oost Amsterdam maar vlakbij dierenpark Artis. Was wederom prima ervaring , Selena is nog steeds zeer lief en ook heel actief. Kon vooraf en achteraf douchen in een ruime badkamer met aparte douche dus zeer goed verzorgd. Tijdens de seks wordt ze zeer actief , en ze weet net als eerder haar zeer grote en keiharde apparaat goed te gebruiken , tijdens haar pijpen stonden de tranen in mn ogen en ik loop toch al een tijdje mee maar je moet dan ook wel wat wegstouwen zeg. Eigenlijk is Selena niks te gek zolang alles met respect gaat uiteraard , heerlijk zeer diep en hard geneukt ( voor de ervaren liefhebber ) , ik kan niet anders zeggen dan dat het weer een top-ervaring was , geen raffelwerk of afstandelijk gedoe , eigenlijk wel een GFE , voor mij een topper

Commentaar

Mannen kom net bij selena vandaan wou een uurtje maar uiteindelijk 2 1/2 uur geweest. Helemaal geweldig echt een groot slagzwaard waar ze mee om kan gaan . Echt alles is goed ze doet wat ze beloofd . Ze is echt een top vrouw. Praatjes vullen geen gaatjes maar selena wel .
      ik heb mijn nieuwe adres gevonden
      stop met je geld verspillen aan de dames die niets waarmaken (goede daargelaten) en bezoek selena

Commentaar

Gisteravond weer bij Selena geweest, kon haar na mijn laatste sessie niet uit mijn hoofd zetten.
        Mijn God het was een herhaling van mijn vorige bezoek ik dacht dat het niet beter kon of intenser maar niets was minder waar, de lat werdt weer hoger gelegd . Deze beauty moeten we met respect behandelen Ze zei tegen me dat ze helemaal los kan gaan als haar klant haar het respect toond door schoon en verzorgd te zijn als hij bij haar komt.
        Jongens ik ben weer in alle standen en posities door haar gebruikt mijn God wat kan deze dame los gaan heerlijk .
        https://www.kinky.nl/mobiel/sex-afsp...n/default.aspx

Commentaar

Alleen een zuigie bij haar eraan geven..... is dat ook mogelijk of word je gelijk half verkracht ?

Commentaar

Grappig dat het werkwoord verkrachten is gevallen, dat klopt op zich wel. Ze wilde me neuken en ik dacht laten we het proberen. Maar ze was echt te groot. Dus ik vroeg om glijmiddel, maar ze zei eerst 3x "tranquilo" en ging gewoon door, voordat ze een beetje op haar pik deed. Dat hielp niet echt dus heb ik het afgeblazen. Dat wil zeggen ik ben lekker in haar mond gekomen, want likken kan ze als de beste.
            Als ik me nog een keer door haar laat neuken moet ik eerst thuis oefenen. Maar als je haar aan kan kun je alles aan, dus wel het proberen waard. Succes!
            Your ass is mine!

Commentaar

Selena is verkast naar Tilburg. Zelfde advertentie op kinky en zelfde foto's. Alleen geen goede recensie heb ik gezien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OMhenk Bekijk bericht
                Selena is verkast naar Tilburg. Zelfde advertentie op kinky en zelfde foto's. Alleen geen goede recensie heb ik gezien.

Alweer 2 weken in Amsterdam hoor , ander appartement niet zo ver van het oude adres , dat is voorlopig ook de vaste stek

Commentaar

Paalslikker,
                  mooi, ze had mij dat geapt. Er staat een recensie vanuit Tilburg en die was minder dan de lovende verhalen eerst.

Commentaar

Aan het werk...
                  X