Amsterdam, Privéontvangst, Ingrit

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Privéontvangst, Ingrit

Bel Inge gewoon nog een keer ze is zeker de moeite waard voor een afspraak.
    Bij binnenkomst als je op de bank gaat zitten gaat ze al bij je op schoot zitten en zoend je dan heerlijk.
    De rest doet ze heerlijk in de slaapkamer, verwen haar ... maar goed hoor daar houd ze wel van.
    Ik ga zelf deze week weer

Licht

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...t/default.aspx
    Laatst gewijzigd door TransMod; 24-03-15, 16:58.

Frans is volgens mij degene die de advertenties plaatst bij erodating... en dat doet hij ook voor Sabine (post-op Trans).
    Bij Sabine ben ik nog niet geweest, bij Inge wel:

Inge is een hele spontane, lieve T-girl. Ze ziet er erg vrouwelijk uit en heeft een lekker lichaam. Naar mijn smaak zijn haar billen een beetje te zacht, ik hou zelf van vleziger en zwaardere billen.
    De sex is heerlijk, ze laat zich heerlijk kontneuken en het uitzicht (als ze eenmaal voorover bukt) is ontzettend geil.
    Ze houd van een praatje en niet van haastwerk. Toen ik er was vergat ze zelfs af te rekenen... maar zo ben ik niet, dus heb bij vertrek keurig betaalt. Maar dat zegt wel iets over haar karakter en het feit dat ze geen EURO tekens in haar ogen heeft.

Kontneuker.

Commentaar

Hallo broeders in het genot,

Enige weken geleden Inge gebeld voor een afspraak. We spraken af, dat ik als ik in de buurt was weer zou bellen voor details. Gezegd, gedaan. voor het gemak de trein genomen en bij Duivendrecht Inge gebeld om haar te vertellen dat ik op komst was en ik het leuk zou vinden als ze een mini aanhad met niets eronder. Vanaf Centraal nog eens gebeld en ze legde me perfect uit, hoe bij haar te komen. Ze heeft een leuk flatje met zicht op water en de foto's die je van haar ziet met groene achtergrond zijn in haar huiskamer gemaakt.

Enfin, ze ontving me heel spontaan en bood me een kop koffie aan. Al pratend, sloeg ze af en toe haar benen over elkaar, zodat ik telkens een glimp kon zien van het lekkers wat ze onder haar mini had.

Toen we de koffie op hadden stelde ze me voor om dan maar van kamer te wisselen en ze liep op een kastje af dat langs de muur stond om wat te pakken. Ik kon me niet meer beheersen en begon haar van achter te bevoelen.
      Toen ik langzaam onder haar rokje begon te voelen, voelde ik haar heerlijke lul alras groeien onder mijn strelingen. We kusten elkaar en ook ik had inmiddels last van groeistuipen. JAMES liet duidelijk merken, het niet eens te zijn met zo weinig ruimte.

Langzaam vrijend en voelend belandden we in de slaapkamer en in een mum van tijd waren we beide naakt. Inge begon met een pijpsessie (safe), zo geraffineerd, dat JAMES de stijfheid van een bezemsteel bereikte. Nou is het zo, dat ik me nooit laat neuken, maar daar had Inge echt geen moeite mee. Terwijl zij op haar rug lag, met haar fraaie lul recht omhoog, schoof ik JAMES soepel in haar lekker kontkutje. Intussen begon Inge zich af te rukken en het duurde niet lang, of we bereikten samen ons hoogtepunt.
      Nadat we wat nagekeuveld hadden, ik een bakje kreeg en lekker gedoucht had, me aangekleed en afscheid genomen.

Conclusie: inderdaad is Inge niet de goedkoopste, maar als ik bedenk hoe ze me heeft laten genieten, kan ik niet anders zeggen dan dat het 125 E waard was.

Ik hou van verandering, maar ik zal zeker nog eens terugkomen, daarvoor ben ik toch wel een echte

GENIETER

Commentaar

Ik ben nu 2 keer bij haar geweest.
        Het is een echte topper.
        Heb haar inderdaad leren kennen via een ad en de reaktie lopen door ene franz die hun helpt omdat ze geen pc hebben.
        Affijn ze was net lekker terug van vakantie en kwam binnen, lekker kopje thee op de bank gedronken lekker gebabbeld.
        Haat app. ziet er keurig uit en zeer stijlvol appart ingericht mooie kleuren en overal is over nagedacht.

ze kan heerlijk tongzoenen pijpen als de beste neemt alle tijd voor je en raakt ook zelf opgewonden.
        Een prachtige ervaring en de 125 euro meer dan waard.

Wil het op korte termijn ook eens met haar vriendin in amersfoort proberen. :-)

Na de verhalen hier op andere topics heeft patricia uit utrecht toch mijn belangstelling getrokken. Ik ben dan wel geen vervende auto wipper maar gezien de behaalde resultaten van de andere heren wil ik het toch eens proberen, en heb mij voorgenomen om er vanavond eens heen te rijden ik hoop alleen dat ik haar kan herkennen :-)

Hasta la proxima
        jp ;D

Commentaar

Ingrid ook wel Inge, genoemd

ia een leuke lieve spontane meid van zo'n 1, 80 lang en ongeveer 30 a 31 jaar oud.
          Ze heeft een heel leuk appartement vlakbij het centrum van amsterdam. Toen ik er kwam heette ze nog inge. Nu heeft ze inmiddels grotere bprsten en noemt ze zich ingrid. Overigens ze adverteert ook wel eens als oosterse fahrida maar dat hoort erbij. Tenslotte vertellen wij als we bij een meisje van plezier komen ook niet latijd hoe we heten. Maar Ingrid onnderwerp van dit verhaal is een lekker wijf!

ze houdt van lekker tongzoenen en geilen op de bank en als we naar de slaapkamer gaan dan zit ze op de rand van het bed en trek even wellustig aan die geil pik van haar. Met haar neus en mond gaat ze dan langs je kruis.

Uiteindelijk kom je op het bed terecht en beklimt ze je en vraagt je of je ooit met een transsexueel gevreeen hebt. En las je dan maar nee zegt en verteld dat je nog nooit aaneen geile lul gezogern hebt dan wordt ze spontaan geiler. Ze beklimt je en stopt haar half stijve pik in je mond en zegt dat je moet zuigen lekker lang en diep intussen trek ze aan je loedie
          uiteindelijk kan jwe haar lekker geil neuken of je kan haar als je ongeremd genoeg bent heerlijk haar kontje likken en als je dit goed doet dan kot het beest naar boven e wordt ze pas echt geil. Geil zoals Geil bedoelt is

neem er je voordeel mee en verwen dit geile wijffie

Haagseharrie
          Ik kuste teder haar lippen,
          plotseling kraakte een tak.
          Geschrokken sloot zij haar benen,
          waardoor mijn brilletje brak.

HaagseHarrie

Commentaar

Nou jongens, kom op! Ik ben een paar weken geleden bij Ingrid geweest en werd daar onthaald op een prima manier. Eerst ff klessen, wat drinken en toen kwam ze uitdagend naar me toe en ging pardoes op mijn schoot zitten. Ik haald haar stevige borsten uit de verpakking en begn lekker op haar tepels te sabbelen, intussen met mijn handen in haar kruis op onderzoek gaand. Daar groeide wat en even later stonden we elkaar uit te kleden in de slaapkamer. Ik werd zacht achterover op m'n rug op bed gedirigeerd en ze bracht haar stevige pik voor m'n gezicht. Ik kon het niet laten en ben haar heerlijk diep gaan pijpen. Ze werd daar aardig geil van en ik trouwens ook! Na dat een poosje vol overgave gedaan te hebben kreeg ik een cdtje om mijn jongeheer en begon zij mij 's even geweldig te pijpen. Ik kwam veel te snel klaar, maar ben daarna samen met haar nog uitgebreid onder de douche geweest. Jammer dat ze niet meer tijd had, volgende keer wil ik haar pik lekker achterin mij voelen....

Ingrid: tot dan!

Commentaar

Ingrid is een mooie \"dame\" die veel aandacht aan haar uiterlijk besteed en fotomodel, zangeres en mannequin is. Naast blond is zij erg intelligent . Zij woont in een leuke flat met een fraai uitzicht. Ze is zeker de moeite van het proberen waard.

Groeten,
              Red Devil
              Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik heb een eigen mening.

Commentaar

Ben tijdje geleden ook bij haar geweest.

Ze heeft geduld en is lekker geil. Ze geilt je wel snel op onder het genot van een drankje : Hierne word je meegenomen naar haar slaapkamer.

Daar pijpt ze je en je mag haar ook lekker pijpen. Ik heb haar niet geneukt. Zij heeft mij wel geneukt. Jammer dat haar pik snel weer slap is.

Ik vind haar een toffe trans die niet zeurt en geduld heeft. Je mag lekker even douchen en een praatje achteraf maken. Ze vroeg 125 uero. Dat vind ik te veel, ze ging akkoord met 100 euro.

Je kunt het best met de tram gaan. Er is daar betaald parkeren. De tram stopt voor haar deur.

Pakker

Commentaar

Ben drie keer bij de nederlandse Inge in de buurt van de Haarlemmeerstraat in Amsterdam geweest,
                  en wel met zeer wisselende ervaringen. De eerste keer was de ervaring het beste maar dat kostte wel 125 euries, maar \"haar\"neuken mocht ik niet.
                  de tweede keer had ze wel wat haast en wilde ze na even gepijpt te hebben mij meteen neuken. Haar pik was nog niet hard genoeg maar effe douwe en daar ging ze.
                  Ze kwam daarna op mijn dringende verzoek voor die prijs op mijn lul zitten, maar dat de moeite niet waard.
                  De dede en meteen de laatste keer had ik een prijs bedongen van 100 euries, maar het resultaat was datb ik nog minder mocht doen, of zou het komen dat ze/hij een vriendeje had in Rotterdam
                  Al met al was het nu de laatste keer. Priveontvangst was goed, maar als het er op aankomt geeft ze niet thuis.
                  Erg jammer want ze was wel vriendelijk, vooral de eerste keer.
                  Als ze de prijs verlaagd naat 70 eurie kan ik me daar wel in vinden.

De foto\\'s en de tekst op euredating beloven veel, maar het geld was het niet waard.

Commentaar

Hmmm, mijn verhaal dan maar:
                    2x bezocht, vlakbij CS in een appartement op de hoogste verdieping. Vroeg eerst 125 Euro, heb ik kunnen verlagen naar 100 EUro. Ze maakt eerst een babbeltje met je en vraagt of je iets wilt drinken. Ondertussen zit ze naast je op de bank en al pratend komt ze op je schoot zitten en begint te tongen.. Daarna richting slaapkamer en: begint heerlijk te pijpen de eerste keer mc en de tweede keer zc! Vroeg me ook haar te pijpen zc, maar dat wilde ik niet. Sterker: mc hoefde het voor haar niet. Heeft heerlijk mijn kont uitgelebberd en gevingerd en daarna heerlijk langzaam geneukt mc. Ze is echt geil en neemt de tijd! Daarna douchen en de 100 Eur waard. Heeft prachtige borsten, echter een mindere kont... Voor herhaling vatbaar, zeker voor het rimmen!

Commentaar

Vorige week bij Inge langsgegaan.
                      Ze woont inderdaad in een erg leuk appartement, makkelijk parkeren, bovenste verdieping, vriendelijk en gastvrij onthaal!
                      Bij binnenkomst een glas wijn gedronken en wat ontspannen gebabbeld. Ja, eigenlijk gewoon heel gezellig. Na wat voelen en tongen op de bank, richting slaapkamer Alles goed en wel dus! Snel uitgekleed, waarna direct mijn pik in haar mond verdween. Ze had er zin in! Toch viel de omvang van haar geslacht mij wat tegen; in tegenstelling tot andere ervaringen met transen was er geen beweging in te krijgen. Vond h'm nou ook niet smakelijk ruiken....... .sorry, maar het bleek geen succes :-\ Echt wel jammer, want ik had me er méér van voorgesteld. Ze heeft daarentegen wél heeeeeerlijke borsten, dat moet gezegd en ze deed echt haar best, maar 't was niet aan mij besteed. Ga toch liever voor de Latina's. :P

Sportneuker

Commentaar

Re: Amsterdam, Prive ontvangst , Ingrid aka Inge

Ik ben onlangs bij Ingrid op bezoek geweest n.a.v. een advertentie op kinky.
                        Ze woont nog steeds in A'dam West in een beetje rommelig appartement met een leuk uitzicht op het water.
                        Ze neemt de tijd en stelt je op je gemak. Wat gedronken op de bank en dan gaat ze op je schoot zitten en begint je op te warmen. Daarna is de vraag om naar de slaapkamer te gaan en voor je het weet zit zij al naakt op de bedrand.
                        Ze zit constant aan haar pik te rukken, om hem stijf te houden, maar deed dat ook bij mij zodat ik bijna kwam.
                        Na de vraag om gemasseerd te worden bleef ze van mijn pik af en werd ik lekker op alle plaatsen betast. Dat deed ze goed.
                        Na afloop nog een sigaretje gerookt en rustig afscheid genomen.
                        Ik las hiervoor het commentaar op de prijs. Tja, het kost wat, maar ik moet zeggen dat ze haar best doet en je het naar de zin maakt.
                        Je krijgt waar voor je geld en ze heeft heerlijke borsten en een vrouwelijke kop.

Commentaar

Re: Amsterdam, Privéontvangst , Inge (goed)

Vorige week bij Inge geweest. Leuke ontvangst in haar appartementje in Amsterdam. Na de zakelijke kant, een wijntje ingeschonken. Ze kwam gelijk op schoot en begon lekker te zoenen. Terwijl ik haar borsten zoende (die zijn overigens prachtig), streelde zijn mijn pik. Ze droeg een grijs minirokje en een slipje.
                          Ik streelde haar lekkere kontje. Alleen jammer van de (hormoon)pleisters.
                          Haar pik voelde niet al te groot aan en was helaas niet geschoren.

Toen naar de slaapkamer gegaan waar ze begon te pijpen (zonder condoom). Mijn pik werd knoerdhard. Toen stelde ze me voor om te gaan liggen waarna ze doorging met pijpen. Ze vroeg wat ik wilde. Toen kwam ze op mijn gezicht zitten en duwde haar pik (met condoom) in mijn mond.
                          Helaas maar een kleine pik. Het was mijn eerste ervaring dus ik had gehoopt op een grotere. Ook het schaamhaar was niet prettig.
                          Lekkere ervaring om haar te mogen pijpen. Toen vroeg ze mij op mijn knieen te gaan zitten en toe heeft ze me lekker in mijn kontje geneukt.
                          Het naar binnen dringen en stoten was lekker maar iets groter,dikker en harder was lekkerder geweest denk ik. Van mijn anale ontmaagding had ik eerlijk gezegd meer verwacht.
                          Ze kwam klaar in mijn kontje.

Daarna kwam ze voor mij op haar knieen. Ze heeft een prachtig kontje en mijn pik (met condoom) gleed haar prachtige anusje in. Kon lekker bij haar te keer gaan.
                          Daarna was het helaas snel douchen en aankleden. Wel nog even leuk gekletst maar ik moet zeggen dat ik toch meer had verwacht.
                          Er helaas maar weinig blonde nederlandse transvrouwen die ook nog een beetje flink geschapen zijn en die gaan voor de langurige sex (suggesties zijn welkom).

Inge is verder goed maar niet fantastisch. Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook.
                          Veel plezier met Inge.

Galvani

Commentaar

Okay, ik zit heel erg te twijfelen, ik sta eigenlijk op het punt om Ingrid morgen een belletje te geven voor aanstaande maandag maar heb toch nog een paar twijfels. Heeft iemand misschien recente ervaringen met Ingrid?
                            Uit haar advertentie op Kinky maak ik op dat ze heel erg lief is, evenals naar aanleiding van wat ik hier lees maar misschien heeft iemand wat recentere informatie voor mij? Het zal mijn eerste keer zijn met een trans namelijk dus ik wil dat mijn eerste keer wel een fijne keer zal zijn natuurlijk.

Commentaar

als het voor de eerste keer is zou ik haar maar even over slaan en eerst eens op verkenning gaan op de wallen.Bij Inge zit een teleurstelling er al snel in.zonde van je geld.

Commentaar

Ik geef je het advies ga eerst eens naar een raam trans.
                                wat goedkoper en je weet voor weinig geld hoe het is met een trans. Ingrid is vind ik wel wat duur. Ze ziet er lekker uit maar om nu te zeggen ze is het geld waard.

En als je er een van achter de ramen kiest kun je er een leuke uit zoeken.

veel plezier

Commentaar

Ingrid...ooit eens bezocht,slechte ervaring en deel dit toch maar hier als waarschuwing.

Wou savonds afspraak maken,moeilijk moeilijk,de juiste straat wou ze ook niet gelijk geven en liet me steeds rondjes rijden met vage aanwijzingen.
                                  Uiteindelijk toch aangekomen in haar wat rommelige appartement,plaatsgenomen op de bank en wou gelijk afrekenen,dat vond ze het leukste gedeelte zei ze zelf...
                                  Daarna naar de nog rommeligere slaapkamer waar we ons uitkleden en ze begon me op haar knieën gelijk te pijpen mc,ze droeg toen wel een hormoonpleister op haar bil.
                                  Toen rook ik gelijk al de onfrisse lucht die bij haar intieme delen naar boven walmde.
                                  Daarna moest ik haar pijpen mc maar daar had ik dus al geen zin meer in,om vervolgens op het bed gedirigeerd te worden en ze ramde haar pikje zo in mijn hol.
                                  Het moest allemaal snel snel,ging voor geen meter en daarna nog even voor de vorm de rollen omgedraaid,en puur op karakter klaargekomen met de neus dicht.

Gelijk daarna weer naar de douche gedirigeerd waar we samen ons schoon douchten (waarom kon dit niet vooraf???)
                                  Ja zei ze,het was een geslaagde date vond ze...en toen zwaaide de voordeur open en moi kon opzouten.
                                  Al met al nog geen 30 minuten binnen geweest.

Heeft er duidelijk geen zin (meer)in.
                                  Ze ziet er idd op zich leuk uit,maar daar is ook alles mee gezegd.
                                  Doe er mee wat je wil.

ps:
                                  Ik zou zweren dat ik Ingrid al eens beschreven had,maar ik zal me waarschijnlijk wel vergissen.
                                  Never eat yellow snow

Commentaar

Re: Amsterdam, Privéontvangst, Inge

Ik heb haar ook bezocht. Ze is aardig en zeker intelligent. Zij praat graag en veel. Maar daar kom ik niet voor. Waarvoor ik wel kwam viel tegen. Pijpen mag niet, want dat is te gevoelig. Ze was van onder niet geschoren en ze rook daar ook niet fris. Snel werd tot het neuken overgegaan (ze heeft een klein pikkie die maar moeilijk stijf wil worden) en na vijf minuten was het afgelopen. En daarna begon de praatsessie. Wil je per sé nog een keer? Nou, zou wel lekker zijn. Maar daar had ze toch echt geen zin meer in. Tegenvaller, zonde van mijn geld!

Commentaar

Ingrit schijnt nu ook enkele dagen per week op de Nieuwmarkt aanwezig te zijn.

TM
                                      Best of both worlds

Commentaar

Aan het werk...
                                      X