Den Bosch, priveontvangst, Valentina (v/h Alondra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Bosch, priveontvangst, Valentina (v/h Alondra)

Had haar advertentie al een paar keer gezien en haar ook al een keer gebeld voor info.
    Klonk allemaal erg goed. Ze is top doet aan SM en plassex etc.
    http://www.kinky.nl/Advertentie_SHEM...8073&show=home

Ik had eens zin in geile kinky sex met een trans. Dus dit sloot wel goed aan bij mijn behoeften dacht ik zo.

Gisteren nacht geweest en een goede tijd gehad.
    forced deepthroat, plassex en goede beurt maakten onderdeel uit van het programma.

Ik vond het een aanrader.

Re: Tilburg, priveontvangst , Alondra (uitstekend)

Ik sluit me aan bij de voorgaande recensie. Haar uiterlijk was prima en ze weet je flink aan het werk te zetten; met name voor de iets onderdanige mannen, al was van "echt" sm geen sprake. Uiteraard waren er enkele minpunten, zo was de kamer bijvoorbeeld niet heel schoon en heeft zat ze af en toe aan haar telefoon toen ik haar pijpte. Dit werd echter royaal goedgemaakt: de date duurde ruim 1.5 uur, terwijl ik voor slechts een uur betaalt heb.

Commentaar

Re: Tilburg, priveontvangst , Valentina (v/h Alondra)(uitstekend)

vandaag afgesproken met valentina in antwerpen, , een goed ontvangst in een vuil appartement,dominant is ze wel, pijpen moet je(deepthrooth)tot kokhalzend.maar klaarkomen in je mond doet ze niet ondanks vermeld in haar advertentie, wat ze wel doet is je mond volplassen zonder waarschuwining desondanks is ze wel een toffe shemale met een mooie clit.minpunt; je moet de deur opendoen voor de volgende klant't was wel mij eerste keer bij haar misschien hebben anderen een betere ervaring ?

Commentaar

Re: Tilburg, priveontvangst , Valentina (v/h Alondra)(goed)

Ben gisteren bij Valentina in Vlaardingen geweest.
        Super was het. Forced deep troath, grote piemel en goed lijf en lekker borsten (niet te hard).
        Ze is erg dominant.
        Mocht haar pijpen zonder condoom.
        Bij mij deed ze er wel een cd om.
        DIt was 1 van de betere TS dates. Heb gemerkt dat TS dames vaak afspraken niet nakomen en vaak niet echt zin lijken te hebben. Als het echter klikt dan gaat het super en is het verslavend.
        Met Valentina loop je dat risico ook.

Commentaar

ben een paar maanden terug bij haar in Tilburg geweest, was een normaal huis in een woonhuis, echter de hygiene was ronduit drama.
          toen ik moest plassen moest ik dat in de douche doen. echter op mn blote voeten daar de badkamer in bah!
          de slaapkamer en het bed waren ook niet al te fris en alondra was ook al niet echt gemotiveerd, maargoed een mooie pik heeft ze en ondanks dat de fotos op kinky.nl er altijd mooier uitzien dan dat het in werkelijkheid is is alondra een best mooie trans.
          met wat pijpwerk werd haar pik ook goed stijf en ze heeft me dan ook lekker geneukt

geen slechte ervaring maar vanwege de slechte hygiene bedenk ik mij de volgende keer nog wel even.
          trouwens op dit adres rouleert het met transdames, om de paar dagen/weken zit er een andere ' dame"

Commentaar

Wat mij betreft is deze dame echt een topper!

Mijn eerste ervaring met een shemale was met Valentina.
            Ik had al een paar keer naar haar advertentie op kinky gekeken en op een zaterdagavond belde ik haar op.
            Ze was aan het stappen met vriendinnen in Rotterdam en hoorde mij niet.
            Ik heb een sms gestuurd of ze naar mijn huis wilde komen en gek genoeg reageerde ze hier op.
            Ze vertelde mij dat ze als ik zin had na een uur naar mijn huis zou komen.
            Zo gezegt zo gedaan, een uur later verscheen deze heerlijke shemale voor mijn deur.

Eerst wat gedronken maar al heel snel begon ze met zichzelf te spelen en vertelde mij dat ik maar op mijn knieen moest gaan. Ik zoog haar en genoot ervan.
            Wat ik niet wist was dat deze avond nog veel heftiger zou worden.
            Na een minuut of 10 pakte ze haar telefoon en zei dat ze de persoon die haar had gebracht moest bellen dat het goed was. Tijdens het gesprek vroeg ze aan mij of haar vriendin ook naar binnen mocht komen, waarop ik ja knikte terwijl haar grote pik nogsteeds in mijn mond zat.
            Een paar minuten later ging de bel weer en ik liet haar vriendin binnen ( niet heel mooi maar goed )
            Valentina dwong mij weer op mijn knieen en liet mij haar weer zuigen terwijl haar vriendin toekeek.
            Even later vroeg haar vriendin; Do you like it waarmee ik instemde.
            Ik hoorde ze wat ik het spaans praten en Valentina vroeg; Can she play with us.
            en voor ik het wist werd ik voor de eerste keer geneukt en had ik een pik in mijn mond... HEERLIJK.

Zo gingen wij een tijdje door tot de vriendin zei dat ze moest gaan.
            Valentina zei tegen haar dat ze nog niet klaar met mij was en dat de ander maar moest gaan.
            Ik dacht dat ik alles al had beleeft maar toen haar vriendin weg was werd ze heel dominant en neukte ze mij in mijn mond tot kokhalzen aan toe. Ik liet mijn remmen los en liet deze shemale mij gebruiken.
            hierna zei ze mij mijn handen op de leuning van de bank te zetten en mijn knieen op de bank. Ze begon mij te neuken.
            Deze dame weet waar zij mee bezig is ! Ze maakt je haar slet en niks meer.
            Daarna vouwde ze mij bijna dubbel met mijn benen in mijn nek begon duwde ze dat grote ding er weer in.
            Terwijl ze mij neukte was mijn pik zo hard geworden dat ik het bijna niet meer hield.
            Ze liet mij weer met mijn handen op de leuning zitten terwijl ze mij doggystyle neukte.
            Na een paar minuten hier ik het niet meer en kwam klaar zonder dat ze mij aftrok, Het zaad spoot er echt uit.
            ze prate tegen mij op een manier die ik niet gewend was en zei me dat ze in mijn mond wilde spuiten.
            dit heb ik niet gedaan maar ze kwam boven mij staan en spoot haar sperma over mijn gezicht en borst.

Hierna hebben we de boel een beetje schoon gemaakt en is zij weggegaan en ik bleef achter niet wetend wat mij was overkomen.
            Deze shemale maakt jou haar **** en niet andersom.
            Na deze ervaring heb ik haar nog een paar keer bezocht maar de eerste keer was voor mij echt het beste!

Commentaar

weet iemand hoe ik haar kan vinden, ben erg benieuwd geraakt

Commentaar

Valentina is terug in Tilburg: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...t/default.aspx

Commentaar

ZE IS TERUG !!!

gaat binnenkort weer rondtoeren.
                  http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...px?tab=profile

goed nieuws voor de echt "gay"-slaven : ze heeft nu ook een vaste vriend waarmee ze samen in de toekomst slaven zal ontvangen...je zult om hem niet meer heen kunnen !

http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=sexdating&rubriek=travestiet-transseksueel&id=3#{951F0925-0525-4570-A089-23BA3A2AC0AD}tab
                  Laatst gewijzigd door haarlemmod; 22-07-12, 02:44.

Commentaar

zie ook hier

http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=sexdating&rubriek=bdsm&id=4#{106F 896C-EEA0-4DDC-A7D2-2532A152A1DF}tab
                    Laatst gewijzigd door haarlemmod; 22-07-12, 02:45.

Commentaar

Glimlachertje is deze week Bij Valentina in Arnhem geweest.
                      En tja....wat moet je hier nu van zeggen.
                      Het was niet slecht en het was niet geweldig.

De ontvangst was in een flat, een klein kamertje met een 1 persoonbed.
                      Dat hoeft niet erg te zijn met enige creativiteit.
                      Vooraf en achteraf douchen werd niet voorgesteld, dat vind ik matig.
                      Kreeg wel een biertje aangeboden en ook samen gerookt (zij een blowtje, ik hou het gewoon bij Marlboro).

En dan de sex.
                      Enigzins afwachtend, zoekend en niet echt geil was mijn beleving.
                      Kwam wellicht ook doordat Valentina in het echt toch wel een mannelijk gezicht heeft.
                      De foto's zijn duidelijk met photoshop bewerkt.
                      De stem is ook mannelijk.
                      Al met al, een klein 6-je voor mij. Het ontbreken van de bekende klik-factor. Kan gebeuren in het leven van een wandelaar😄

Geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Vandaag via chat van tgirl in contact gekomen met haar, en gewoon voor fun langs geweest geen commerciele date (pakje marlborro enige wat ik mee heb betaald) maar wilde het jullie toch niet onthouden,

Ze is zeer dominant, je moet zuigen zuigen en nog eens zuigen tot kokhalzends toe, na 30min kwam er ineens een andere date binnen ze wilde een trio maar ik ben weg gegaan en haar nieuwe date de kans gegeven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MR. P Bekijk bericht
                          Vandaag via chat van tgirl in contact gekomen met haar, en gewoon voor fun langs geweest geen commerciele date (pakje marlborro enige wat ik mee heb betaald) maar wilde het jullie toch niet onthouden,

Ze is zeer dominant, je moet zuigen zuigen en nog eens zuigen tot kokhalzends toe, na 30min kwam er ineens een andere date binnen ze wilde een trio maar ik ben weg gegaan en haar nieuwe date de kans gegeven.
                          Welke naam gebruikt ze daar? Ik zag dat er nu een adv op kinky staat dat zij in Delfzijl zit.

Commentaar

op tgirl.nl domina25

Commentaar

Ook ik ben in contact gekomen met Valentina via chatgirl.nl (onder gebruikersnaam domina25). Ik had haar al meerdere malen opgemerkt op kinky.nl, waar ik iedere keer kriebels in mijn onderbuik kreeg bij het bekijken van haar foto's. Ik grijpte daarop meteen m'n kans en snelde vervolgens naar haar appartement. Achteraf gezien, had ik eerst duidelijk moeten vragen wat zij wilde. Ze was voor die nacht namelijk zoekende naar een submissive/slaaf. Ik ben gek op een onderdanige rol en ben niet vies om bottom te spelen, echter is SM wellicht voor mij een stapje te ver/vroeg.

Afijn, aangekomen in haar appartement zat ze al naakt met haar staaf te spelen. Ik moest haar meteen pijpen tot kolkhalzen toe. Ondertussen spuugde ze me meerdere malen onder en werd ik hardhandig vernederd met de platte hand. Omdat ik weinig ervaring op dit gebied heb, snapte ik het spelletje in het begin niet. Ik dacht ze niet tevreden was over mijn prestaties. Uiteindelijk bleek gewoon dat ik naar haar pik moest snakken en haar moest gehoorzamen. Ik ben in totaal 8 uurtjes bij haar binnen geweest en heb haar zeker 6 uur lopen pijpen. Verder ben ik letterlijk op alle plekken in het huis geneukt en vernedert. Verdere steekwoorden: fisting, SM, plassex, prostaatmassage, rimmen, voetfetish, poppers, wierie, witte feest en whiskey.

Het was een zeerrrr lange nacht en ik werd letterlijk kapot gemaakt en vernederd. Uitgeput dat ik was, uiteindelijk wel met een tevreden gevoel weggegaan. Ik denk alleen niet dat dit op de korte termijn voor herhaling vatbaar is. Simpelweg, omdat zij toch te dominant voor mij is en SM niet helemaal in mijn straatje past. Wel heb ik haar op het eind nog 100e gegeven voor de onvergetelijke nacht. Maar goed, wetende wat ik geconsumeerd heb plus het bijkomend feit dat ik 8 uurtjes binnen ben geweest: een verdienstelijke prijs/kwaliteit verhouding. Tot slot, enige minpunt is dat ik in stommiteit mijn persoonlijke nummer heb doorgegeven. Ze stalkt me zeker een aantal keren per dag, om te laten weten dat ze geil is en dat ik langs moet komen.

Groet,

Asian Dee

Commentaar

Paar weken geleden haar in arnhem bezocht, was geweldig lekker genoten moest wel haar lekkere pik lang en diep pijpen en moest haar slaafje zijn nou en of ik dat wilde, als laatst heeft ze me geweldig hard geneukt ze genoot er van, ook is zij gewoon een lieve meid als je haar ook zo behandeld, als ze weer in arnhem is ben ik weer haar en en laat haar klaar komen in mond mmmmmmm heb er zin in

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Valentina (v/h Alondra)(goed)

Een paar weken geleden haar bezocht in Arnhem, en compleet overweldigd door haar. Ik heb haar vooral gepijpt, wat door haar zeer op prijs wordt gesteld. ze is erg dominant, en als je er van houdt spuugt en slaat ze je met alle liefde. De ontvangst was vriendelijk maar enigszins koel, maar dat ging later wel weg als je haar vooral goed pijpt. Ze ziet er trouwens zeer goed uit.

Ik ben langer gebleven voor dezelfde prijs, en er was ook geen gezeur over meer geld. Ga ik terug? ik denk het wel, ondanks dat het zeer heftig was.

Commentaar

Is dit dezelfde dame? :http://www.afspraakjes.com/VALENTINA...BB11C228C8}tab

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door danny4746 Bekijk bericht
                                      Nee, dit is niet dezelfde dame. De advertentie staat op het moment ook niet op Kinky.nl

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door danny4746 Bekijk bericht
                                        Nee, deze noemt zichzelf op kinky Jessica Ferrari (Ze ziet er trouwens wel goed uit), en ontvangt in Antwerpen.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...-/default.aspx

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Valentina (v/h Alondra)

Ik ben een tijdje geleden ook bij haar geweest, beetje problemen om een afspraak te maken maar aangeziem er te veel fakers zijn snap ik wel dat dit niet altijd even makelijk is.

Maar goed... eenmaal binnen was de interesse niet zo groot, het was meer van "kleren uit en liggen jij", dit dus maar gedaan maar dan begint het, ze begon mij te pijpen dat was gewoon weg super omdat ze dit zo heftig deed vroeg ik haar om te stoppen, dat was goed maar dan moest ik wel bij haar verder gaan, zo gezegd zo gedaan, dus ik aan het pijpen gegaan in de meeste gekke posities heb ik haar liggen pijpen en ze laat zich dan ook helemaal gaan, dit heb ik zeker 20 minuten liggen doen toen zei ze ga maar klaar liggen dan ga ik je lekker neuken. Na wat voorbereidingen was het zover en stopte ze haar pik bij mij in mijn hol. Man wat was dit lekker ook dit hebben we een tijdje volgehouden tot ze lekker kwam, hierna heb ik haar nog even geneukt maar dit duurde niet lang omdat ik op knappen stond.... alles hierna netjes schoon gemaakt en voldaan naar huis gegaan. Ben zeker 50 min binnen geweest en heb er maar voor 30 betaald. Ze is zeer dominant maar super lekker, ik ga zeker nog eens bij haar terug, kan al bijna niet wachten.