Tilburg, Priveontvangst, Linda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tilburg, Priveontvangst, Linda

Eergisteren eindelijk gelukt om bij Linda langs te gaan.

http://www.kinky.nl/Advertentie__sex...4538&show=home

Zij woont in een keurig ingerichte flat in Tilburg. Er staat een groot bed en een matras op de grond. Enig nadeel is, dat ze alleen op het matras werkt.

Onstellend vriendelijke trans met een redelijke pik. Was de eerste klant woensdag en dat is altijd prettig. Even gekletst, uitgekleed en daarna elkaar pijpen.

Afgesproken om geen condooms te gebuiken. Zoenen, likken, heerlijk zoals zij je ballen en kontgaatje likt, alvorens jouw heerlijk te neuken. Ze vroeg zelfs netjes of ze in mij moest klaarkomen of erbuiten. Natuurlijk heb ik haar in mij laten klaarkomen, iets dat lang niet meer gebeurd was.

Daarna zelf klaargepijpt. Had haar ook mogen nemen, maar ik kwam eerder klaar dan verwacht.

Hierna zelfs lekker onder de douche gestaan, afgerekend en met een zeer voldaan gevoel huiswaarts gegaan.

Kom zeker terug.
    Laatst gewijzigd door TransMod; 27-08-10, 09:49. Reden: beoordeling aangepast nav recensie, stond op "slecht"

Re: Tilburg, priveontvangst , Linda (uitstekend)

Linda is inderdaad een heel geile meid. Had zich wel beter moeten scheren - een harde stoppelbaard vind ik niet het meest opwindende.
    Ze kickt op pijpen en rimmen. Lekker uurtje.
    Zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Linda (uitstekend)

Hoi,

ben vandaag bij Linda geweest. Wat een superlekkertje is dat! Ze is mooi, (precies als op de foto's), heel erg aardig en nog intelligent ook. Ik ben gastvrij en enthousiast ontvangen in haar kleine maar zeer nette appartementje. Gratis parkeren voor de deur en zeer discreet! Ze ontvangt met een glimlach en een drankje en geeft je meteen het gevoel dat je welkom bent. Pijpen en rimmen doet ze goddelijk, ze slikt zelfs! Sex haar grote hobby is, zoals ze zelf verteld. En dat merk je, she is a hot lil pussy! Daarna heeft ze me met haar 23 cm geneukt. Mooie pik, recht en keihard. Ze zoent ook.
      In één woord: PERFECT!
      Ze is haar geld dubbel en dwars waard en zal mij zeker snel terugzien.

Commentaar

dinsdag ook op bezoek geweest bij de mooie linda.
        inderdaad het is een heerlijke en mooi tv die in een net appartement ontvangt en er alles aan doet om het je naar de zin te maken, iets wat haar bij mij erg gelukt is ze gaat me zeker vaker zien, vanaf 11 oct komt haas advertentie weer op kinky vertelde ze me.
        heren een aanrader

Commentaar

Ik ben gisteravond laat ook bij haar geweest.Zoals gezegd een zeer vriendelijk ontvangst.Je voelt je direct op je gemak.Zeer discreet ontvangst.De deur staat open en bij binnenkomst ligt zij op bed te wachten.Ik werd begroet met een lekkere zoen.Ze kan lekker tongzoenen.We hebben elkaar heerlijk gepijpt.Aan de daad ben ik niet toegekomen,was voor mij ook geen must.Uiteindelijk heeft ze mij heerlijk klaargepijpt.Een heerlijk uurtje gehad.Een aanrader!

Mod.:graag vorige bericht zonder recensie verwijderen

Commentaar

Ben er gisteren geweest, mooie travo, flink geil, ze heeft met heerlijk gepijpt en mijn kont gelikt en daarna geweldig laten klaarkomen. Enige minpuntjes waren, dat haar lekkere pik niet stijf bleef en jammer dat je op een matras ligt, lig liever in een bed hahaha maar verder geweldig

Commentaar

Daar ik vele zaken eens wil proberen op het gebied van sex, ben ik een tijdje geleden bij Linda langs geweest. Het was tijd eens iets anders in de mond te nemen. Spannend, dus. Ik kan niet anders zeggen dat de heren bovenstaand gelijk hebben. Ontvangst is hartelijk, je wordt direct at ease gebracht. Dit gaat bij mij nogal makkelijk, daar ik makkelijk met mensen om ga. Een heerlijk uurtje gehad, gevoeld waarvoor ik kwam en daarbij ook nog geweldig lekker klaar gekomen. Herhaling? .... Bij Linda, yep. Een ander.... Grtz, Riverside.

Commentaar

vanmiddag in Tilburg bij deze zeer mooie travo geweest, het was super. De bovenstaande berichten onderschrijf ik volledig. Ze heeft me heerlijk gepijpt, en haar gulzige tong in mijn kontgaatje was HEMELS! Je kunt aan alles merken dat deze meid het heeft begrepen. Ze is aardig, vrolijk, geduldig en het belangrijkste voor mij, ze geniet zelf ook! Haar mooie pik gezogen en haar in mijn mond laten spuiten. Het smaakt voor mij naar meer! Een topper!

Commentaar

Bezoek aan Linda TV Tilburg

vanmiddag ben ik bij deze sexy travo geweest, wat een ervaring! Alles wat hierboven al eerder is gemeld kan ik slechts onderschrijven. Het was mijn eerste keer met een meisje zoals zij, maar ze heeft me mijn zenuwen snel doen vergeten zodra ze aan mijn pik begon te zuigen. Ze heeft me gelikt aan mijn kontgaatje, dat deed ze heerlijk en met overave. Ik heb haar gepijpt en ze heeft in mijn mond gespoten, te gek. Daarna gedouched. Erg hygienisch en netjes. Wat mij het meest opviel bij deze meid was dat ze er zelf ook echt van geniet. Ik vond haar ook erg vrolijk, dat maakte mijn eerste ervaring zeker makkelijker. Ik wil zeer zeker nog eens bij haar op bezoek.

Commentaar

ook ik heb deze dame afgelopen donderdag bezocht , en werkelijk waar ze is een toppertje. Gelukkig zag ze er precies zo lekker uit als op de foto's. Prettige en enthousiaste ontvangst, eerst wat gekletst en gedronken daarna het 'bewuste matras' onveilig gemaakt. Pijpen, rimmen, neuken, deze meid weet van wanten. Ook een dildo in mijn kont gehad. Lekkere pik, hard en recht. Alles bij elkaar 5 kwartier binnengeweest, geen gezeur over meer betalen ofzo. Discreet, vriendelijk, geil en gezellig, dat zijn de trefwoorden die ik op haar plak. Enig minpuntje, Linda heeft geen lederen of lakkleding, iets waar ik persoonlijk wel op geil. Maar ze zag er evengoed rete-geil uit hoor :-)
                    Ik ben zeer tevreden!

Commentaar

Een vraagje, kijk al een tijdje uit om haar eens te bezoeken, maar helaas krijg ik keer op keer antwoord apparaat eraan.
                      Daarbij vraag me af of ze iets van borsten heeft?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lullig Bekijk bericht
                        Een vraagje, kijk al een tijdje uit om haar eens te bezoeken, maar helaas krijg ik keer op keer antwoord apparaat eraan.
                        Daarbij vraag me af of ze iets van borsten heeft?
                        Het is een Travesteit.....
                        "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Pas bij Linda geweest op haar kleine flat. Wat een heerlijke meid! Lekker even wat gedronken en daarna werd ik heerlijk gepijpt en gelikt. We hebben heerlijk relaxed liggen spelen met elkaar. Ze is goed geschapen, ongeveer net zo groot als die van mij. Foto's maken geen probleem. Lekkere kiekjes om aan de afspraak terug te denken. Uiteindelijk haar mondje goed volgespoten, nog een fotootje en daarna voldaan naar huis.

Commentaar

Gisterenavond was het dan zover. Had allang het verlangen om Linda eens op te zoeken maar kwam er maar niet van.

Pakjesavond samen met haar gedeeld en alle verhalen hier liegen er niet om. Alles is proper in haar appartement en zelf ook. Eerst drankje gedronken en wat gebabbeld.

We hebben dik een uur liggen pijpen en rimmen en zou eigenlijk wel meer willen op een volgende date. Hoedanook top ervaring

Commentaar

Een beetje later als gepland, maar hier dan eindelijk de beloofde recensie. Voor en van Linda.

Ik kan eigenlijk heel erg kort zijn: Linda is de absolute top!!
                              Mijn eerste ervaring met een trans (en met mijn bisexuele gevoelens) was in eerste instantie beangstigend, maar uiteindelijk uitermate aangenaam, relax, gezellig en supergeil. Helaas wel weer iets te snel klaar gekomen . Maar daar gaan Lind en ik aan werken. Ofwel Linda gaat mij zo vaak als mijn financiële middelen het toelaten zien

Commentaar

Haar/zijn advertentie staat weer online.

Ik zeg 'zijn' omdat hij een TV is. Kortom een man die soms al vrouw verkleedt is, maar niet als vrouw leeft (integenstelling tot een shemale). Maar goed... ik wilde wat vragen :P
                                Wat voor kleren draagt hij? Houdt hij bijvoorbeeld een gevulde BH aan? Of zie je zijn borsthaar om maar wat te noemen? En hoe klinkt zijn stem? Vrouwelijk of mannelijk?

Bedankt alvast voor degene die moeite heeft willen nemen te reageren

Commentaar

Ik ben nu twee keer bij Linda geweest in Tilburg en dat is me voortreffelijk bevallen.
                                  Linda is een plaatje om te zien. De foto's op haar kinky-pagina zeggen eigenlijk al genoeg. Als je niet beter zou weten, zou je zelfs kunnen denken dat Linda 100% vrouw is. In alles overigens: uiterlijk, voorkomen, stem en manier van doen. Daarnaast is Linda buitengewoon vriendelijk en is een geanimeerd gesprek met haar meer regel dan uizondering.
                                  En dan de sex! Die is geweldig. Linda verzorgt op een goddelijke manier oraal en laat zich heerlijk neuken. In haar advertentie staat dat ze groot geschapen is en daarvan is geen woord gelogen.
                                  Linda is TOP! (en Linda..... zoals beloofd een recensie)

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Linda(uitstekend)

Ik ben dan ook eindelijk bij haar langs geweest. Helaas ben ik minder positief. Je komt binnen in een donkere kamer. Dat vind ik al een slecht teken. En haar stem klinkt duidelijk anders dan door de telefoon. Hetzelfde geldt voor haar uiterlijk. Is ook minder in het echt. Met name de stoppels rond haar kin zijn niet echt aantrekkelijk. Jammer is ook dat haar pik niet stijf blijft.

Er waren ook positieve dingen. Ze is erg vriendelijk en doet wat ze beloofd. Je krijgt dus waar voor je geld.

Ach... ik denk dat ik gewoon niet geschikt ben voor seks met travestieten. Ik wil het lichaam zien en voelen. Dat was bij niet mogelijk. Ze houdt de kleren aan (begrijpelijk) en draagt een pruik (met een hoed om deze vast te houden).

Laatste keer dat ik bij een travestiet ben geweest.

Commentaar

gisteren voor het eerst een lange fantasie uit doen komen.
                                      voel me al jaren aangetrokken door een supervrouwelijke trans, en linda voldoet met haar profiel en foto,s op kinky volledig aan hetgeen ik zoek.
                                      een fantasie uit laten komen kan leuk zijn, of een domper, en er is maar 1 manier om er achter te komen.
                                      gisteren linda gebeld en ik kon komen, ze had tijd.
                                      aangekomen in het sfeervolle en schone appartement werd ik ontvangen met een drankje.
                                      linda is zo,n heerlijk ding, precies zoals op de foto,s, als je niet beter zou weten staat hier een 100% vrouw,,,,,, echter wel met een heel leuk stukje gereedschap.
                                      aangezien ik had aangegeven dat het mijn eerste keer was, en ik wilde ontdekken of ik ten eerste bi genoeg zou zijn, en ten tweede zou bevallen gaf ze aan me een geweldige inwijding te geven.
                                      linda kan heerlijk zwoel zoenen, het is een teaser, waar heel veel bij kan en niets moet.
                                      nadat linda zich over mij had ontfermd en ik het geweldig vond zei ze, wil je niet eens in mijn stringetje kijken???
                                      ja dus, en een ding weet ik nu wel, ik ben dus bi, vond het heerlijk om met haar wicked willy te spelen.
                                      zonder op- verdere intieme details in te gaan kan ik alleen maar zeggen dat ik om ben.
                                      de werkelijkheid met linda overtrof mijn fantasie ruimschoots.
                                      ik zal ongetwijfeld vaker langs gaan in tilburg, linda is een toppertje, knap, schoon, komt haar afspraken na, is geduldig en een vreselijke ondeugd.
                                      linda nogmaals bedankt voor de heerlijke inwijding, je hebt er een fan bij.
                                      en voor anderen die drempelvrees hebben kan ik alleen maar zeggen dat dat bij linda niet nodig is, ik zou zeggen gewoon doen.
                                      lieve linda, tot snel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Commentaar

Na lang proberen eindelijk een afspraak getegeld met Linda.
                                        Alles wat er hier word gemeld is gewoon waar, op de negatievelingen na.
                                        Linda ontvangt met een lekkere tongzoen en laat je binnen in een keurig flatje.
                                        Ze stelt je op je gemak met een drankje en een babbeltje. Daarna kan de pret beginnen, en pret dat is het zeker. Ik werd zalig gepijpt en gerimt en daarna heb ik eens gekeken of die 23 cm klopte. Nou daar is geen cm van gelogen, een machtig mooi apparaat en heerlijk stijf. Linda neemt de tijd voor je en neukt alsof haar leven ervan af hangt. Gewoon geweldig lekker. Uit voorzorg heeft ze zich niet in me leeggespoten maar dat had ik ook geen probleem gevonden. Wat een lekkere meid is dit.
                                        Alleen voor mensen met weinig ruimte is ze misschien wat groot maar ik kan alleen maar zeggen dat ze mij heerlijk vulde.
                                        Oh ja, Als je dit leest Linda, je weet het, je bent van harte welkom.

Commentaar

Vanochtend was ik de eerste die bij Linda langs kwam.
                                          Ik had nog niet zoveel ts ervaring, maar ga dit zeker vaker doen...
                                          (waarschijnlijk met haar!)
                                          Wat een geweldig uurtje! Lekker met elkaar bezig geweest, zal (net als altijd) geen details neerzetten.
                                          Linda begrijpt hoe het moet!
                                          Gastvrij, aardig en geweldig om sex mee te hebben.
                                          Gesprek op niveau na afloop..
                                          Zou m'n vrouw buiten fl#*^|~kkeren als ze bij me zou willen komen wonen!
                                          (@Linda: bij deze aangeboden)

Sorry, recentieformulier vergeten