Rotterdam, Priveontvangst , Bea

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Priveontvangst , Bea

Ben na het uitblijven van de reacties zelf maar op onderzoek uitgegaan.

Het gaat om deze dames:

Vera: http://www.kinky.nl/Advertentie_firs...4638&show=home

en

Bea: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...px?tab=profile

Ontvangst bij het Zuidplein in een shabby privehuis, dit moet echt opgeknapt worden. temeer daar andere privehuizen wel worden opgeknapt. Vriendelijke sfeer dat wel. Dames zijn fysiek in orde, groot en zien er redelijk goed uit, wel gespierd.

Vera is een beetje minder in het gezicht maar heeft een goede body, grote borsten en soms moeite met het behouden van een erectie, heeft een behoorlijke penis.

Bea is jonger, heeft kleinere borsten, foto's gefotoshopped (softer gemaakt) en gespierder. Heeft een gemiddelde penis voor als je dat belangrijk vindt en heeft geen moeite met het krijgen en houden van een erectie.

Service is energiek en goed van Bea en goed maar passiever van Vera, kan haar stijl zijn.

Gemiddelde ervaring; heb betere en slechtere gehad. Ik zou zeggen een ruime 7.
    Laatst gewijzigd door TransMod; 27-04-13, 09:57.

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Bea (goed)

Deze heerlijke dame werkt meestal in Portugal, ik heb haar daar 1x bezocht en het was geweldig., Mooie meid, keiharde pik, en een aardige babbel (als je een beetje Portugees spreekt). Af en toe is ze in Rotterdam bij haar vriendin Vera, als ze daar is: aanrader !
    Laatst gewijzigd door TransMod; 29-04-13, 10:46.

Commentaar

Rotterdam, Priveontvangst, Bea

Enkele weken geleden na aanleiding van eerdere ervaringen (zie citaat onder) afgesproken met Bea (knappe vrouwelijke shemale met lekker borsten en schoon lichaam foto's komen overeen), Werd netjes ontvangen in een schoon netjes huis, bed netjes opgemaakt, na groeten en financiële gedeelte afhandelen wilde ik me spullen wegleggen en me uitkleden, toen ik 10sec later omdraaide lag Bea al in haar heerlijke lichaam naakt op bed te wachten, dus ik ging er snel bij, uitgebreid gingen we zoenen en onze handen gleden langs elkaars lichaam en hadden beiden al snel iets beet, en wat ik beet had was ook al aardig hard, na elkaar zoenen te trekken en strelen ging Bea al snel zoenend en likkend richting me tepels waardoor ik de greep in haar staaf verloor maar die nam ze zelf over als likkend en zuigend aan me tepels trekten ze zich af, na een tijdje ging ze zoenend naar onder waar ze me begon te liggen en zuigen (zc), waarbij me ballen en billen niet werden overgeslagen, vol overgave en geilheid ging ze ertegenaan. langzaam ging het richting de 69stand waarbij ik ook de kans kreeg haar te verwennen wat ik natuurlijk ook deed, ze heeft een middelmatige lekkere harde onbesneden staaf van 18 a 19 centimeter netjes glad alles met een klein streepje erboven. na een tijdje in 69 bezig geweest te zijn kreeg ze zin en pakte glijmiddel en een rubber, ze deed een condoom om en masseerde me billen in met glijmiddel waarna ze rustig binnen kwam en langzaam dieper en harder begon te stoten, na een minuut of 5 werd het teveel voor me en stopte ze, condoom ging weer uit en me gezicht werd naar onder geduwd waar ik weer moest gaan zuigen, na een minuut of 5 stopte ik want ze wilde dat ik haar ging zoenen, we zoende maar een ogenblik waarna ze ineens begon te spuiten en er kwam aardig wat uit, toen gingen we weer richting de 69 en beetje om en om zuigen liggen aftrekken zoenen en een minuut of 20later kwam mijn hoogtepunt er ook aan ik gaf het aan en ze ging me zuigen tot ik klaarkwam en spoot haar mondje helemaal vol, toen ging ik richting de douche(alleen) even douche en opfrissen, aankleden, bij afscheid nog een minuut of 5 flink gezoend en voldaan huiswaarts vertrokken.

enkele maanden geleden een trio gehad met Bea en Vera:

Oorspronkelijk geplaatst door MR. P Bekijk bericht
      Ik ging gister naar Rotterdam om in eerste instantie Bea te bezoeken, vriendin van Vera, aangekomen deed Vera open en vroeg of ik geen interesse had in een trio met haar en haar vriending Bea, aangezien ik al lang eens een trio wilde twijfelde ik niet en zei JA, een uurtje lang plezier gehad met beide dames het was echt perfect een aanrader.
      http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...px?tab=profile
      Laatst gewijzigd door TransMod; 27-04-13, 09:53.

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Bea (uitstekend)

Zoals al gezegt bezoekje sluit ik niet uit, gister even een uurtje langs geweest. wat begin vd middag dus was de 1e ze was net wakker en klaar met douche dus helemaal top.

Uitgebreide (goede) massage gehad en daarna aan het echte werk begonnen waarna ze al vrij snel tot het hoogtepunt kwam en ik een tijdje later volgde, toen nog beetje gespeeld en toen ging ik douche, ik stond na een dik uur weer buiten voldaan.
        Laatst gewijzigd door TransMod; 27-04-13, 09:55.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MR. P
          ze is er weer.
          Voor 10 dagen, dus voor degene die willen grijp je kans. Ze is een zeer leuke actieve shemale. Alleen jammer dat ze alleen Portugees spreekt.
          Laatst gewijzigd door TransMod; 27-04-13, 09:55.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door BlondeDutchy Bekijk bericht
            Voor 10 dagen, dus voor degene die willen grijp je kans. Ze is een zeer leuke actieve shemale. Alleen jammer dat ze alleen Portugees spreekt.
            Ze staat nog op kinky maar een hele dag bellen hoeft geen contact en dus helaas geen afspraak opgeleverd. Weet iemand of ze er nog wel is?
            Laatst gewijzigd door TransMod; 27-04-13, 09:56.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door patrickdegrote Bekijk bericht
              Ze staat nog op kinky maar een hele dag bellen hoeft geen contact en dus helaas geen afspraak opgeleverd. Weet iemand of ze er nog wel is?
              Probeer anders een afspraak te maken via Vera, dat lukt mij in ieder geval wel. http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...r/default.aspx

Commentaar

Alle info is weer uitgewisseld, nu graag weer recensies
                Greetz Haarlemmod, moderator van de afdeling Haarlem en Transstation

Commentaar

Deze dame is inderdaad soms lastig te daten, zeker als je geen Portugees spreekt, maar als je er eenmaal bent: super!

Haar pik is gelijk keihard en ze zorgt ervoor dat de jouwe dat ook snel is. Vervolgens hebben we wederzijds gepijpt en dat was heerlijk. Ik wilde graag door haar genomen worden en dat heb ik geweten, op z'n hondjes heeft ze me heerlijk doorgeneukt. Tenslotte heeft ze mij klaargepijpt. Ik wilde eigenlijk dat zij ook zou klaarkomen, maar dat zou weer extra kosten en ik had niet genoeg cash bij me.

Heerlijke meid, als ze weer in Rotterdam is heren: profiteer ervan!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joop1980 Bekijk bericht
                    Deze dame is inderdaad soms lastig te daten, zeker als je geen Portugees spreekt, maar als je er eenmaal bent: super!

Haar pik is gelijk keihard en ze zorgt ervoor dat de jouwe dat ook snel is. Vervolgens hebben we wederzijds gepijpt en dat was heerlijk. Ik wilde graag door haar genomen worden en dat heb ik geweten, op z'n hondjes heeft ze me heerlijk doorgeneukt. Tenslotte heeft ze mij klaargepijpt. Ik wilde eigenlijk dat zij ook zou klaarkomen, maar dat zou weer extra kosten en ik had niet genoeg cash bij me.

Heerlijke meid, als ze weer in Rotterdam is heren: profiteer ervan!
                    Daten is niet zo moeilijk hoor gewoon via Vera regelen en als je slim bent doe je een trio je weet niet wat je overkomt

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Bea(uitstekend)

inmiddels 1,5 week geleden langs geweest bij bea, zoals voorgaande keren was het weer perfect niks op aan te merken. Ene kant goed dat ze niet vast in holland woont want er is een groot herhalings gevaar keer op keer

Commentaar

Sluit me geheel aan bij bovenstaande recensies. Heerlijke harde pik, veel sperma, zij kwam twee keer klaar vlak achter elkaar. Beide keren heerlijk in m'n mond opgevangen en doorgeslikt. Daarna zelf in haar mondje klaargekomen. Top!

Commentaar

Vandaag bij Bea geweest. Wouwwww wat een lekker ding ! Super lichaam, lekker zacht met de juiste rondingen.
                          Geweldige tijd met haar gehad.

Dit is een TOPPER, jong mooi en super lekker.

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Bea

Vandaag geprobeerd een afspraak te krijgen met Bea. Al een tijdje wil ik met haar een afspraak maken. Dat viel tegen, de eerste poging werd er niet opgenomen. De tweede poging nam haar vriendin Vera op. Vrij bits gaf ze aan dat het 150 euro kostte. Toen ik aangaf dat ik een afspraak wenste met Bea reageerde ze niet. Nogmaals dit gevraagd, toen gooide ze de hoorn op de haak. Op een sms werd niet meer gereageerd. Ik heb twee prima ervaringen met Vera, maar de laatste keer wilde ik ook al met Bea afspreken en bleek bij aankomst dat er geen Bea was en dat Vera alleen zichzelf in de aanbieding had. Omdat ik toen geen zin had om voor niets terug te rijden hierin in gestemd. Maar voor een tweede keer pas ik hiervoor. Hebben meer wandelaars hier ervaring mee? Jammer dat die Bea blijkbaar geen woord Engels kan, dit maakt het zo wel erg moeilijk om af te spreken....

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Bea

Bea ontvangt alleen met Vera, omdat ze geen Engels spreekt. Alleen afspreken is niet mogelijk.
                              Laatst gewijzigd door haarlemmod; 11-03-16, 04:09.
                              Your ass is mine!

Commentaar

Aan het werk...
                              X