Amsterdam, priveontvangst , Kelly Wilde

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, priveontvangst , Kelly Wilde

gisteren weer even stout geweest, en op zoek naar trans. Kinky bekeken maar toch op de wallen belandt. Wat mij opvile dat de kunst verdwijnt op de wallen, en de meisjes terug zijn, zelfs in de gordijnensteeg waren trans kamer bezet door meisjes. Na enig gewandel op oza 123 belandt en tot mijn grote verbazing ontdeekte ik Kelly. Ze was zelf ook verbaast dat ik haar hetkende van de foto. Kelly valt een paar dagen in in deze kamer omdat een collega verhinderd is tot zaterdag. Dan gaat zij ook weer tijdelijk terug naar engeland. NMooi ding met een mooie recht stuk gereedschap en heel geil. Alles wel met condoom , dat is wel verstandig denk ik. Ik was ook heel heet en na een deepthroat liet ze zich over mij heen zakken en al vrij snel was de strijd gestreden. Ze had nog veel meer in de zin, maar ik was op. Al met al een prima ervaring, maar grieks bij mij ben ik niet dol op. Maar een vrouw met piemel windt mij wel giga op

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...m/default.aspx
    Laatst gewijzigd door TransMod; 26-06-13, 07:07. Reden: link gewijzigd

Re: kelly wilde ts

''Na enig gewandel op oza 123 belandt en tot mijn grote verbazing ontdeekte ik Kelly. ''

Bij mijn weten is OZA 123 alweer een tijdje bezet door een fashionista.
    Op dat hoekje zat Paula vroeger.
    Kun je nog eens goed kijken welk op welk huisnummer Kelly je ontving?

grt,
    Moon

Commentaar

Re: amsterdam, oza 123, kelly wilde (uitstekend)

ik woon nogal ver weg, maar ben vrij zeker van 123, het ligt een stukje buiten de meeste kamers, en ik moest in het keldertje, door een klein deurtje, raam, maar 123 klopt volgens mij

joeptjoep

Commentaar

Re: Amsterdam, Oza NB, Kelly Wilde (uitstekend)

Joeptjoep heeft gelijk, OZA 123 is weer in gebruik sinds kort, 2 kamers.

het betreft het tweede pand gezien vanaf de Koestraat. Het hoekpand is dus niet in gebruik, da's nog van de 'fashionista'

Commentaar

Re: Amsterdam, OZ Achterburgwal 123, Kelly Wilde (uitstekend)

Kelly is weer voor enkele weken aanwezig voor priveontvangst, niet zeker of ze ook weer op OZ Achterburgwal te vinden is.

http://beta.kinky.nl/sex-afspraken/t...m/default.aspx

TM
          Laatst gewijzigd door TransMod; 16-03-12, 12:46. Reden: nieuwe link
          Best of both worlds

Commentaar

Kelly Wild...
            kan het niet laten ook een stukje over deze trans te schrijven....
            3 a 4 jaar geleden tegengekomen op een welbekende chatbox waar zonu en dan... transen klanten zoeken of plezier voor zichzelf...
            heb toen met haar afgesproken s middags regio amsterdam....
            was een zeer geile ervaring, maar alles was toen ook nieuw voor mij..
            ze vertelde dat ze niet als DVP werkte en zich hiervoor tegoed voelde...
            goed intereseerde me eigenlijk weinig....2 weken later liep ik door de rode zone en wie zag ik daar kelly hehehe.. ze keek me aan en ik lachte ....
            maar ben toen niet naarbinnen gegaan...
            2 weken later sprak ik haar op msn en ze kwam met het idee om sex te hebben in het vondelpark hahah
            ben toen met haar naar het vondelpark gegaan s nachts en jeetje wat een geile ervaring was dat...pffffffff.... (gelukkig door niemand gezien)
            daarna heb ik haar een paar keer op msn nog gesproken maar ze deed alsof mij niet kende.... soms is ze een beetje vaag of chagie.... maar dat merk je wel vaker bij sommige transen, zal wel door de hormonen komen ...
            maar goed ,,, ze zweeft tussen engeland en nederland de laaste tijd...
            ik had dr 2 jaar niet meer gezien..... tot ze laatst ineens op msn was...
            en in haar msn tekst had staan dat ze in amsterdam was.....
            ineens kende ze me weer.... ben toen langsgegaan en jeetje.......zo geil had ik haar nog nooit meegemaakt.... ze was ook iets afgevallen vergeleken met vroeger.... ziet er goed uit...... goed gereedschap en mooie borsten en een mega kont...rond mooi etc......
            t bleek dat ze nog geen raam had of adv op kinky en geil was...1 week later kwam ik r tegen op msn weer en ze kende me ineens niet meer....
            maar goed mijn indruk was, dat ze toen weer profesioneel bezig was...want zag een adv op kinky......
            ik heb gelukkig nooit hoeven te betalen voor deze geile donder....die voor alles in is.... (kan trouwens echt goed pijpen deepthroat kinky met dirty talk alles erop en eraan) maar 100 a 150 wat ze vraagt is ze zeker wel waard...

Commentaar

Zag deze topper zojuist toevallig live en in vol ornaat op een chat/camsite. Mijn god, wat ziet ze er lekker uit. Ze is volgens haar ad. op kinky tot eind juni in NL. Ik weet alleen niet waar ze nu exact zit. Misschien kan iemand dat vertellen? Ik zal proberen haar voor die tijd zeker met een bezoekje vereren...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rozewolken Bekijk bericht
                Ik weet alleen niet waar ze nu exact zit. Misschien kan iemand dat vertellen? Ik zal proberen haar voor die tijd zeker met een bezoekje vereren...
                Gezien de advertentie in Amsterdam.

TM
                Best of both worlds

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rozewolken Bekijk bericht
                  Zag deze topper zojuist toevallig live en in vol ornaat op een chat/camsite. Mijn god, wat ziet ze er lekker uit. Ze is volgens haar ad. op kinky tot eind juni in NL. Ik weet alleen niet waar ze nu exact zit. Misschien kan iemand dat vertellen? Ik zal proberen haar voor die tijd zeker met een bezoekje vereren...
                  Loop laat in de nacht een rondje op de wallen en je spot haar opzekers, ik kom haar veelvuldig tegen meestal rond een uurtje of 4..

Commentaar

Op Kinky zag ik dat Kelly weer in Ned. is en een maand aanwezig zal zijn.

Nu ben ik zelf nog nooit bij een trans geweest maar wel erg nieuwsgierig. De vraag is, is Kelly de juiste om de eerste keer naartoe te gaan of zijn er andere betere opties.

Ooit een afspraak gemaakt met Kiara uit Arnhem maar ter plaatse heb ik van de afspraak afgezien omdat ik haar in real life veel te mannelijk vond.

Vandaar de vraag is Kelly een vrouwelijke trans en ook geschikt voor een eerste keer???

Commentaar

Nog weinig berichten over Kelly Wilde terwijl zij al een paar weken in nederland is. Ben zelf van de week geweest en is een topper zeker een aanrader. Betaalde € 150,00 en alles erop en eraan ze ziet er echt geil uit ontvangt in een klein zolderkamertje maar waar ik normaal dit niet fijn vind was er nu dat gevoel totaal niet ze stelde mij erg op mijn gemak. we begonnen met heel geil tongen en wederzijds pijpen daarna elkaar genomen zij kwam klaar ik kwam de eerste keer klaar in haar mond en de tweede keer spoot ik over haar tieten. zij kwam ook 2 keer klaar echt een super ervaring....... ze blijft maar kort dan gaar zij weer naar engeland

Commentaar

Re: Amsterdam, Kelly Wilde priveontvangst

Ik ben ook bij Kelly geweest gisterren middag,

Een mooie vrouw om te zien, alleen was het mij te hoog gegrepen om het hele apparaat erin te steken, aangezien ik nog maagd ben op dit gebied,(god wat deed het pijn) ook is ze wat dominant.
                        Helaas tongzoenen deed ze niet, maar haar lichaam is om door een ringetje te halen.
                        Al met al toch best okee date, ik ga als ik wat meer geoefend ben zeker nog een keer bij haar langs.

Commentaar

Re: Amsterdam, OZ Achterburgwal 123, Kelly Wilde(goed)

vraag lijkt zij op de foto's ?

Commentaar

Ja zeker, in het echt iets minder make up maar ze is een plaatje om te zien

Commentaar

Kelly nu in Dublin , ze is ook online op cam4!
                              ze vertelde daar in Januari pas weer in Amsterdam te zijn...............
                              Laatst gewijzigd door Mama-Totto; 05-10-11, 17:05. Reden: toevoeging

Commentaar

Er is een sexfilmpje van haar te vinden op ashemaletube.com. Volgens mij mag ik hier geen links plaatsen... dus daarom geef ik maar gewoon de titel "Nice Kelly mutual fuck and suck"... zoek en gij zult vinden.

Commentaar

nou dat filmpje haalt nou net mijn warme gedachten over "haar" weg ........... lomp en houd shirt aan : totaal niet waar ik nou warm van wordt......... op cam4 was ze lekkerder moet ik melden!

Commentaar

Kelly was mijn tweede shemale ervaring en echt wat een lekker ding is zij zeg. Ze ziet er veel mooier uit dan op haar foto's. In die tussentijd ben ik twee keer bij haar langs geweest, jammer dat ze zo ver weg woont anders zou ik vaker bij haar langs gaan

Ze tongzoent niet maar zoenen doet ze wel graag. Je hebt altijd de gelegenheid om te douchen. Kelly is zelf versa en prefereert harde, ruige sex. Ik had gevraagd om haar in de dominante rol te hebben.

Heb haar deepthroat gepijpt, het verbaasde me dat ik haar apparaat helemaal naar binnen kreeg. Ze heeft me ook langdurig geneukt maar ze is net iets te groot geschapen voor me en heb haar een paar keer gevraagd om eventjes rustiger aan te doen. Ook heb ik langdurig haar schone kontje kunnen likken, wat ze zelf erg lekker vond (stuurde ze me een paar dagen later op whatsapp).

Kelly is altijd geil en heeft altijd zin in sex. Ze heeft me verteld dat ze het enorm heerlijk vind om jongens/mannen hard in hun kontje te nemen in doggy style, dus doe daar je plezier mee zou ik zeggen

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Kelly Wilde(goed)

ze is weer terug. Iemand nog recente ervaring?
                                      en raden jullie haar mij aan als eerste keer? haar foto's winden me wel enorm op namelijk

link:http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...px?tab=profile

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Kelly Wilde(goed)

Waarschijnlijk de beste trans van alle die ik ooit heb meegemaakt.

Echt een grote lul die permanent hard blijft.

Zij doet echt veel. Meer dominant maar niet afstandelijk en wordt ook graag geneukt. Ik omschrijf haar als versa-dominant.

Voor een beginner kan het een uitdaging zijn. Maar zij is absoluut aardig, eerlijk en ook nog eens intelligent.

Weet iemand of ze nog terugkomt?

Oorspronkelijk geplaatst door psstt Bekijk bericht
                                        ze is weer terug. Iemand nog recente ervaring?
                                        en raden jullie haar mij aan als eerste keer? haar foto's winden me wel enorm op namelijk

link:http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...px?tab=profile

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Kelly Wilde

Zo af en toe heb ik nog wat contact met haar. Vind haar helaas nogal koud geworden als je op het onderwerp relaties komt. Van wat Kelly mij verteld had is dat ze gestopt is met werken en voorgoed in Ecuador blijft. Maarja, je weet maar nooit hé.