Rotterdam, Priveontvangst, Violet

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Priveontvangst, Violet

Vandaag bij violet geweest; http://www.kinky.nl/Advertentie_HOII...0&show=website
    Wat een lekker ding. Geweldig lief en klein. Beetje onzeker over haar uiterlijk, maar geloof me dat is niet nodig. In rotterdam centrum. Half uurtje binnen geweest en heerlijk gespeelt met elkaar. Foto's liegen niet, wysiwyg.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 14-01-10, 20:30. Reden: Adres uit posting, lees de regels eens!!

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Violet (uitstekend)

Zeer aantrekkelijke, vriendelijke "dame". Ontvangt in het centrum van Rotterdam. Allemaal zeer discreet.

Helaas zoent ze niet, want ze heeft een zeer vrouwelijk, fijn gezicht. Wat de handelingen betreft, pijpt lekker...geeft ook nog eens tips aan hoe dat het beste moet, zodat jij haar ook kan verwennen. Verder...was ze niet heel erg actief. Omdat haar lichaam zo strak is en ze een mooi koppie heeft, blijf je gemotiveerd, maar anders...
    dus geen herhalingsgevaar voor mij.

Commentaar

Ik ben pas nog bij haar geweest en zoenen hoef je, helaas, niet te verwachten. Verder is zij nog steeds ook actief, maar dat komt misschien omdat ik haar al eerder heb bezocht. Ik kan me voorstellen dat bij zo'n uiterlijk een actievere rol gewaardeerd wordt, maar daarop hebben wij als bezoekers maar beperkt invloed. Ik ga in ieder geval gauw nog een keer langs.

Commentaar

Mijn eerste ervaring met een vrouw met iets extra's moest Violet zijn.
        Ongelofelijk mooi ding zeg! Bijzonder vrouwelijk.
        Inderdaad is zoenen taboe.
        Maar pijpen (mc) kan ze.
        Ze laat zich erg gewillig in d'r bips nemen wat ik met plezier deed.
        Ook haar apparaat heb ik mogen bewonderen, betasten en in de mond nemen.
        Al met al een leuke eerste ervaring.
        Wellicht doe ik haar nóg een keertje!
        Oraal is 't he-le-maal!

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Violet(uitstekend)

Ze is zeker aan te raden voor beginners. Ze neukt je als je dat graag wilt, heeft ze een paar dagen geleden nog bij mij gedaan (moet alleen nog een keertje een recensie schrijven).

Wees wel schoon als je naar haar toe gaat, ze zal je anders misschien weigeren. Als ze niet opneemt probeer het later nog een keer, ze is niet makkelijk bereikbaar (neemt niet op als ze met een klant is en neemt de telefoon niet mee als ze weg gaat).

Ze zal je een echte GFE geven.

Commentaar

Vorige week donderdag nog bij Violet langs geweest, een bijzonder lieve verschijning,
            met een prachtig figuurtje, al met al een klasse "meid". Stelt je op je gemak neemt de
            tijd voor je erg schoon en leuke ontvangst met een drankje. Fantastisch op het bed
            van elkaar kunnen genieten, echt gaaf hoor, kom er vast nog wel eens.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door frans555 Bekijk bericht
              Vorige week donderdag nog bij Violet langs geweest, een bijzonder lieve verschijning,
              met een prachtig figuurtje, al met al een klasse "meid". Stelt je op je gemak neemt de
              tijd voor je erg schoon en leuke ontvangst met een drankje. Fantastisch op het bed
              van elkaar kunnen genieten, echt gaaf hoor, kom er vast nog wel eens.
              http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...aspx?tab=photo

Commentaar

Re: Amsterdam West, Priveontvangst , Violet(uitstekend)

Na jaren lang over te hebben gefantaseerd was het vandaag eindelijk zover.. Voor het eerst met een shemale!
                Ik was bijzonder gecharmeerd van de prachtige foto's van deze dame en door haar recensies.
                Ik ben ook erg blij dat mijn "eerste keer" met haar was!
                Zij is beeldschoon! prachtig lijf en een hele mooi kopie! zij wist me heel snel op mijn gemak te stellen en blijkbaar viel ik goed in haar smaak want zij werd onmiddellijk keihard en ik heb zelf het genoegen gehad om een tongzoen van haar te krijgen !
                In het begin rustig... maar vrij snel wilden zij me neuken.. en dat heeft zij ook gedaan...
                poppers, glijmiddel en heel rustig aan gedaan in het begin.. deed pijn.. maar dat ging vrij snel weg!
                Zij heeft ook (voor mij dan) een perfect afmeting! niet te groot maar zeker niet klein! en vrij dik..
                Vrij snel begon zij me heerlijk te nemen.. steeds harder en geiler.. Zij werd een beetje dominant wat ik erg geil vond.. Helaas kwam ik net iets te snel (ik moeste van haar aftrekken!)
                Zij had zelf ook zin om te spuiten en kwam boven me en ging aftrekken.. vrij snel spoot zij alles op mijn buik.. Wat een geil gezicht! Daarna lekker gedoucht, nog een sigaretje met haar gerookt en heerlijk gebabbeld.
                Een fantastisch eerste ervaring die na meer smaakt!
                Violet, jij bent geweldig! Ik denk dat ik stiekem een beetje verliefd op je ben schat!
                Dikke kus!
                Lukas

Commentaar

super relaxe meid, gisteren geweest in rotterdam, was super ervaring..
                  Zou dinsdag weer gaan dus laten jullie weten hoe het de 2de keer was.

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Violet

Oorspronkelijk geplaatst door jahoor_78
                    Hallo mannen,

De laatste recensie is alweer van een tijdje geleden. Kan deze mooie dame niet meer vinden op kinky dus wie weet of ze nog werkt? Ik zou namelijk graag een keer op bezoek gaan bij haar!

Groet,
                    Johan
                    Zit nu (tijdelijk?) in Breda.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...a/default.aspx

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Violet

Paar weken geleden bij Violet in Breda geweest, ze was daar toen een weekje in een appartement van vriendin. Afspraak was snel gemaakt. De flat was een beetje een rommeltje, maar de ontvangst van Violet was allerhartelijkst. Ze ziet er echt top uit. Mooi strak lijf, mooie stevige borsten en een lekkere pik.
                      We hebben elkaar in 69 wederzijds gepijpt, waarbij ze goed hard werd. Daarna allebei rubbertje om. Ze heeft me heerlijk geneukt, maar ze wilde niet klaarkomen. Vervolgens heb ik haar in haar strakke kontje genomen, dat paste maar net. Terwijl ik haar neukte trok ik aan haar harde paal. Uiteindelijk kwamen we allebei lekker klaar. Na afloop nog even gedoucht. Al met al prima ervaring!
                      Laatst gewijzigd door haarlemmod; 28-02-14, 00:59.

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst, Violet

Was op zoek op Kinky naar Violet om te weten of ze ergens ontvangt momenteel en toen bedacht ik dat ik mijn eerdere ervaring met haar natuurlijk wel kan delen met jullie.
                        Zal ongeveer 1,5 jaar geleden zijn denk ik, dus helaas niet heel recent.
                        Ontvangst in Rotterdam in een woonstraatje en bij aankomst was er nog een andere Duits sprekende shemale aanwezig met zwart krullend haar en een geile, ondeugende blik in haar ogen. Naam weet ik helaas niet meer. Violet vroeg of ik een trio wilde en dat kon ik niet weerstaan. Ik had echter, wijs geworden door hier veel recensies te lezen op alle fora, mezelf financieel in bescherming genomen en niet meer dan 150,-- (uurtje) meegenomen.
                        Ze keken elkaar aan en gingen akkoord. Eerst wat gepraat in een andere taal, weet niet welke, en dus maakten ze denk ik afspraken over wie en wat.
                        De Duitse (laat ik haar even zo noemen) gaf me beneden gelijk een lange, diepe tongzoen terwijl mijn handen al over haal billen klauwden. Naar boven, nog meer zoenen, vooral de Duitse en beetje pijpen aan de pik van Violet. Die is niet heel groot, maar voor een beginner prima!
                        Violet is best een beetje dominant want al snel wilde mij neuken terwijl ik op handen en voeten op de bedrand zat. Dat deed ze met beleid en voldoende glijmiddel en al snel voelde dit heerlijk toen de eerste pijn en spanning weg waren.
                        Ondertussen werd ik afwisselend getongzoend door de Duitse of ik kreeg haar pik (mc op mijn verzoek) in mijn mond geduwd. Het heerlijke was dat Violet uitriep dat ik lekker strak was in mijn kontje en dat ze klaar wilde komen. Eén hand op mijn schouder, met de andere hield ze mijn lange haardos vast en ondertussen ramde ze haar pik sneller en sneller in me. Nooit gedacht dat deze onderdanige positie, tegelijk de Duitse pijpend, me zo intens zou laten genieten.
                        Nadat Violet klaarkwam heb ik de Duitse nog lekker in haar kontje genomen. Wel een beetje onder tijdsdruk, want volgens Violet was de tijd om. Op dat moment wilde ik eigenlijk niets liever dan ook nog door de Duitse genomen worden. Maar ik had echt geen cent meer bij me, anders was ik toch weer overstag gegaan
                        Denk nog vaak aan deze ervaring terug en zou graag de combinatie van beide shemales nog eens herhalen.
                        Onlangs ontving Violet even in Breda en toen ik, op goed geluk, haar kant uitreed en belde om af te spreken ging ze juist over een half uur daar alweer vertrekken. Pech voor mij dus! Heb haar wel uit proberen te leggen van die Duitse, dus Violet, als je dit hopelijk leest en ze komt toevallig nog een keer, laat het me weten via interne mail!
                        Herhalingsgevaar? Jazeker, ook beslist Violet alleen. Wil graag nog eens door haar op die wijze gebruikt worden.

Commentaar

is ze dit ?

Geen foto met genotsknots !!

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...x/default.aspx

Commentaar

Ja, dat is ze. Zier er heerlijk uit toch?
                            Pik was voor mij groot genoeg, maar ligt er aan wat je gewend bent of wenst natuurlijk.
                            Meestal zie je grote pikken en dan in het echt valt het vaak tegen.
                            Heerlijke shemale, ga binnenkort weer en zal dan ook weer een recensie schrijven.
                            Grtzz

Commentaar

Ik ben een keertje bij Violet geweest toen ze een korte tijd in Amsterdam-Buitenveldert zat. Een hele lieve en mooie persoon. Ook als meisje heel mooi. Lekker slank lijfje. Helaas geen herhalinsgevaar voor mij. Zij is besneden en dat vind ik niets. Verder doet ze heleboel dingen niet: zoenen, rimmen actief etc. En zij is voor mij veel te klein geschapen en wordt niet echt makkelijk hard.

Al met al een zeer mooi en eerlijk mens. Zij voldoet niet aan mijn wensen maar dat zegt niks. Voor velen kan ze ideaal zijn. Ben je een beginner en heb je geen moeite met besneden lul - zeker doen!

Commentaar

Eergisteren wandelde ik door Rotterdam en kwam Violet tegen, die ik lang niet gezien had. Wij hebben gebabbeld en zijn naar haar huis vlak bij gegaan om verder te praten. Eenmaal binnen trok zij haar jas uit, zij had niets erotisch aan, maar ik kreeg toch een erectie en dat was te zien. Zij sloeg haar armen om mij heen en reed zachtjes tegen mijn lul aan; ik begon haar billen te strelen en binnen een paar minuten stonden wij elkaar af te trekken. Mijn goede voornemen om niets met haar te doen, was meteen de wereld uit. We gingen snel onder de douche om op te frissen en elkaar op te geilen, met douchegel hebben we elkaar staan vingeren, waarna we snel naar haar slaapkamer gingen. Ik was vreselijk opgewonden en begon haar te pijpen en te vingeren, terwijl zij mijn pik en ballen streelde. Om te voorkomen dat ik klaar zou komen, ging ik op mijn rug liggen en vroeg Violet om haar kutje boven mijn gezicht te brengen zodat ik haar kon rimmen, en om mijn pik niet te veel aan te raken. Ik heb haar kutje gezogen en gelikt terwijl ik met haar pik en borsten speelde, waarbij de spanning in mijn ballen tot een hoogtepunt leek te stijgen. Violet gaf aan klaar te zullen komen, waarna wij elkaar pijpten tot wij samen klaar kwamen. Na uitgeblazen te hebben, nog even onder de douche en wat gedronken.

Violet blijft een lieve, aantrekkelijke vrouw. Van wandelen ben ik een beetje af de laatste tijd, maar bij Violet, die ik eigenlijk al kende voor zij het leven inging, kon ik de verleiding toch niet weerstaan.

Commentaar

Wie heeft Violet voor het laatste (online) gezien? Zou haar graag eens willen bezoeken.

Commentaar

Ik ken Violet meer privé dan als klant en ben haar een maand of twee geleden tegen gekomen. Het ging goed met haar, maar zij was een beetje vaag over haar huidige activiteiten. Ik kreeg de indruk dat zij de prostitutie achter zich gelaten had.

Commentaar

Dat zou ik zeer jammer vinden. Drie jaar terug ben ik eens bij haar geweest, geen sex gehad, haar wel naakt gezien, gezellig zitten babbelen. Ze was mijn eerste shemale die ik heb bezocht. Daarna alleen nog maar dames bezocht in red light district enzo. een enkele keer een shemale in belgie bezocht, was ook niet echt voor de sex. Wou gewoon weten hoe die meid was, en ze was leuk!!

Ben gewoon benieuwd hoe het met Violet gaat, het is een hele openminded meid, althans die indruk kreeg ik. Daarom zou ik haar graag nog eens bezoeken.

Wel bezocht ik haar vlakbij Hilversum, daarna is ze naar Rotterdam vertrokken. Al kom ik uit het hoge noorden, voor Violet zou ik graag eens een dag naar Rotterdam afreizen.

Commentaar

Violet heeft nu een kutje, binnenkort ga ik op bezoek!

Commentaar

Aan het werk...
                                        X