Amsterdam, Prive ontvangst, Inna Tiziana (v/h Anna)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Prive ontvangst, Inna Tiziana (v/h Anna)

Ok hier weer ff een recentietje
    ik ben vorige week naar den haag geweest
    enineens zag ik een nieuwe verschijning ik dacht eerst dat het nova was
    maar niet dus
    deze trans zit tegenover de pisbakken 1e raam op de hoek
    deze trans heeft een lekker figuur met een heerlijke kont
    haar paal is niet echt super groot zoals die van nova
    maar bij binnenkomt netjes afgerekend 50 euries
    en daarna op bed gaan liggen
    ze pijpte mij met C ....
    daarna ging ze op me zitten
    het was allemaal lekker en relax geen haast
    ben lekker klaargekomen
    hygiene van deze trans zijn goed
    het is wel een lekkertje ...dus ik zou zeggen als je wat nieuws wilt
    go for it haha

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...a/default.aspx
    Laatst gewijzigd door TransMod; 24-03-15, 16:51.

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k1, Anna (goed)

nu dan vandaag bij anna geweest inderdaad mooi lichaam grote cup en lekker kontje.werkt van ma tot vrijd 13 tot 19 uur voorlopig
    ze spreek gebrekkig nederlands en komt uit madrid
    eerst 50 euro afgerekend vervolgens lekker deapthroat terwijl ik haar stijf trok wat al snel gebeurde. ze stelde voor om mij te neuken maar wilde daar 50 euro extra voor hebben niet gedaan dus en haar heerlijk hard in haar grotje gepaald zeker voor herhaling vatbaar. piercing zit in haar naveltje
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 31-01-08, 16:57. Reden: Tekst toevoeging.

Commentaar

Amsterdam, Bloedstraat 12, Anna (uitstekend)

Rakkers,

There is a new girl on the block !

Gistermiddag zag ik tot mijn grote verbazing een heeeerlijk nieuw schepsel staan in de Gordijnensteeg. Omdat het al weer een tijdje geleden was èn omdat het vakantie is besloot ik meteen naar binnen te gaan. Het was haar eerste dag, het ging nog niet zo goed ( ze klaagde een beetje ), maar IK viel met mijn neusje in haar boter. En hoe !

Gottegottegot, wat een prachtige glimlach. EN, voor velen wellicht interessanter, WAT EEN SUPERLIJF !
      Ik ben wel wat gewend, maar deze hoort zeker in mij top 3 aan mooie-bodies-waarmee-ik-ooit-in-aanraking-ben-gekomen ! ( zeg maar top 10 mooiste transen-lichamen ooit gezien ... en ik heb er al wat gezien ... )

Uiteraard maakte ik er weer gretig ge(mis)bruik van dat ik een woordje over de Ecuadoraanse grens spreek ( ze spreekt slechts Spaans en Frans, zei ze ), maar ik kreeg dan ook een full treatment. Of laten we zeggen, ik gaf haar een full treatment. Zuigen, zuigen en zuigen ( op borst -cup D- , anus en penis ) en daarna mocht ik klaar komen in haar bevallige aarsje. Of zeg maar aars. Vooral bij het borstlikken en het rimmen rolde en kronkelde ze alle kanten op en het kreunen was niet van de lucht. Dat deed haar dus zichtbaar èn hoorbaar veel plezier. En daarna was het een waar genot om tussen die prachtige billen het karwei af te mogen maken. Uiteraard mèt.

Ze heeft eerst een tijdje in de Geleenstraat in Den Haag gestaan en gaat zeer binnenkort ( komende maandag ? als ik me niet vergis ) voor een tijd terug naar Ecuador. Dus maak NU gebruik van dit geweldige aanbod. Ze stond /staat overdag in de tweede deur van links in het rijtje van 5 deuren, maar ze zei dat ze nog niet zeker wist of ze elke dag een raam zou krijgen en of het wel elke dag hetzelfde raam zou zijn. Oh ja, ze begint elke dag vroeg, zei ze.

Maar hmmm, hoe is ze dan herkenbaar als ze niet zeker in hetzelfde raam staat ? Lang bruin haar, grote ogen, een volle onderlip, een goddelijk lichaam en een wonderschone glimlach. Gisteren stond ze in een knalroze edoch stijlvol blousje met daaronder slechts een roze onderbroekje, vandaag ( ik moest eeeven terug om dit stukje iets meer gefundeerd te kunnen schrijven ... ) zag ik haar in hetzelfde raam staan, echter in een verpleegstersjurkje. Ook niet te versmaden. Ze lachte nog even lief naar me, maar ja, koninginnedag is al zo duur. Enfin, ergens dit weekend ga ik nog wel even een keertje naar haar terug. Op zeker !

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 12-02, Anna (uitstekend)

Mmmmmmmmmm,

Ik kon het niet laten en ben vandaag al even gaan kijken naar dit lekkers. In de Gordijnensteeg stond ze niet meer, daarentegen op Bloedstraat nummer 12 ( 2e kamer ) wèl. En weer in verpleegstersjurk : "Zuster, wilt u mijn bloeddruk even opnemen ? Kunt u me komen wassen ? Kunt u me helpen met plassen ?"

Ik fietste twee keer langs en beide keren werd een sympathieke glimlach mijn deel. Ik fantaseer nu al over morgen of zondag, als ik haar zeker weer met een bezoekje ga vereren. Wat een lekker ding !

Groet, Rakkerrr

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 12, Anna (uitstekend)

Helaas, pindakaas.

Om de één of andere reden was het me zaterdag overdag niet gelukt langs te gaan bij haar. Ik dacht dat ik haar zondag wel zou vinden.

Toevallig kwam ik haar zaterdagnacht tegen in de Marcanti ( in een prachtige jurk ! ) en uiteraard ben ik even op haar afgestapt. Ze vertelde me dat ze zondag noch maandag zou gaan werken, ergo, dat ze maandag ( dus vandaag ) op het vliegtuig zou stappen naar Ecuador. Voor ruim 6 weken is ze weg. Ik heb haar mijn nummer gegeven en ze zou me bellen als ze weer hier is. ( En dan meld ik me wel weer. )

Enfin, eerst zien dan geloven, maar voorlopig kan deze topic dus dicht. Net als die van Anna in de Geleenstraat op 72b k1 die verderop staat, want dat is dezelfde meid. ( Evengoed als Anna, shemale in Den Haag op dutchcontacts.com, want dat is ze ook. )

En nu maar duimen draaien totdat ze terug is, dit schatje.
          Groet, Rakkerrr

Commentaar

Anna

Anna is weer terug !

Die prachtige Ecuadoraanse die een zestal weken terug nog in de Bloedstraat stond is er weer.
            Ik zag haar woensdag in het voorbijgaan staan op Bloedstraat nummer 14 ( numer 14-3 ) in een leuk doorschijnend geel jurkje. Ze zei dat ze er dinsdag ook al was en vandaag heb ik haar ook weer zien staan. Dus toen ik aansluitend nogmaals met haar ging praten zei ze dat ze deze kamer voorlopig even vast had genomen.

Mannen, laat deze buitenkans niet schieten. Meiden met een mooier lichaam heb ik in tijden niet gezien. Ze is bovendien heel aardig ( ge-wel-di-ge glimlach ! ), spreekt nog niet zo veel Engels, laat staan Hollands, maar heeft een heerlijke mond waarmee ze uitstekend kan pijpen.

Ik heb alleen even met haar gepraat, maar omdat ik in de recensie iets moest invullen heb ik 5 minuten en 5 euro en intiem ingevuld.

Maar één dezer dagen ga ik er weer voor. Zij is echt een aanwinst voor de buurt !

Groet, Rakkerrr

N.B.
            Hopelijk kan de moderator alle oude info over haar er weer bij zetten.
            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 20-06-08, 09:33. Reden: Topic's samengevoegd recensieformulier eruit gehaald.

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 14 k3, Anna (uitstekend)

Ok dan gister ff weer op jacht gegaan ik had op zondag avond genoten met shaira uit den haag..
              maar de maandag daarop nog steeds super geil...
              dus besloot om toch maar even richting AMSTERDAM te gaan...naar de rode zone...
              het was ongeveer 15.00 s middags...
              na een rondje te hebben gelopen,,,,trof ik daar anna en naast haar stond ook een nieuwe verschijning..een blonde
              maar ik vond die niet echt lekker ze maakte een beetje een vieze indruk,,,maar goed...
              Maar ANNA stond daar dus Zoals RAKKER had beschreven...in de middag in amsterdam...BLOEDSTRAAT
              ik kende haar van dutch contacts waar ze een tijdje een advertentie had staan..en ik heb haar 2 keer bezocht in de geleenstraat..
              maar ineens was ze verdwenen...
              totdat RAKKER met een recentie kwam...ik twijfelde eerst of t over dezelfde ging...
              maar shiiiit wat is deze trans toch lekker...
              ze heeft een super small middeltje en een heerlijke strakke ronde Latina ass....
              ze had een wit strak jurkje aan,....haar borsten zijn ook lekker groot rond en strak...
              en haar gezicht is ookwel geil...Ze had trouwens wel een vage blik in dr ogen..
              volgens mij had ze een snuifje coke op hahaha
              maar ok ik liep op haar af en ze gaf aan 50e..
              ik zei no problem
              ze lijde me naar haar kamertje...
              waarop ik me uitklede en plaats nam op t bed...
              ze drukte haar boesem in mijn gezicht...dus met andere woorden lick it baby...
              en tja ik ging dr voor....ondertussen deed ze haar slipje aan de kant en daar kwam haar redelijk kleine . wapen
              tevoorschijn.....
              ik speelde een beetje met haar paaltje (HAHAHA) en vroeg of ik haar mocht pijpen...
              maar ze gaf aan dat dat nog 50euro extra zou kosten...
              en als er iets is waar een hekel aan heb ...dan is t een trans die om extra geld vraagt...
              dan ben ik meestal ineenkeer afgeknapt...
              maar ok ik gaf aan dat ik dat niet had...(hahaha maar had ik wel)
              ik zei dat ik alleen 20 euro had...
              ze had mijn paal in dr hand en ze speelde ermee en keek mee aan op een manier van uhmmmmm ik heb geen zin..als je neit meer betaald
              maar ok ze zei is good give me 20e
              toen zei ze iets proxima 100euro
              volgens mij betekende dat volgende keer of normaal 100euro....
              ze ging op zn hondjes op het bed zitten.,..
              haar kont stak in de lucht....
              ik heb haar kontje heerlijk gelikt ze rook super schoon....
              ookal was haar wapentje klein het was wel vreselijk geil om die lekkere kont zo te zien en te likken...met zo een klein dingetje eronder hehe
              afentoe keek ik stiekem in de spiegel om dit moois te aanschouwen...
              ze genoot er echt van ze had haar ogen dicht en kreunde afentoe zachtjes....
              op een gegeven moment dacht ik bijna van huh ...gaat er nog wat anders gebeuren....
              na ongeveer 15 min haar heerlijke kont en paal te hebben gelikt...
              wou ze mij zuigen,,,,
              ze heeft me heerlijk gezogen met diepe halen...helaas wel met condoom maar dat zegt wel iets over een trans...
              daarna heb ik haar lekker op zn hondjes geneukt en ik kwam geweldig klaar.,..,
              daarna mezelf ff gewassen en vertok weer met de noorderzon..voordat ik weg ging gaf ze wel aan
              proxima 100 euro....
              mijn trans missie is voorlopig weer ff voorbij en ik ken er weer ff tegenaan...
              toen ik haar via dutchcontact had benaderd thuis koste het wel 150euro....maar dan had je wel een uur de tijd...
              nu ze achter het raam in de bloedstraat zit....stelt ze zicht toch wat commercieeler op...
              maaralsnog blijft t een lekkertje ...een ding meot ik wel zeggen meestal als je een trans extra bestaald...krijg je er niet veel meer voor terug...
              maar in dit geval was t toch anders...
              GREETINGS THE DON

Commentaar

http://www.kinky.nl/users/86429/home...Amsterdam.html

Ik neem aan dat dit haar is.
                Jammer dat ze niet zo van het actieve werk is.

Commentaar

Een bezoek aan onze hoofdstad maar eens gecombineerd met een bezoek aan Anna. Had haar ad vaker gezien op Kinky en kende de recenties hier. Was de eerste keer dat ik de Wallen bezocht. Zag haar staan en meteen een praatje aangeknoopt. Haar Engels was heel behoorlijk, ze gaf aan: 50. Ik naar binnen. Ze is prachtig om te zien, heeft mooie borsten en een fenomenale bilpartij. Is vriendelijk, hoewel tijdens het uit- en aankleden ze niet inging op m'n pogingen om een praatje te maken. Ik weet wel: daar kom je niet voor, maar het werkt toch altijd prettig als je ook nog een paar woorden met elkaar kunt wisselen. De aangegeven 50 euro werden op kamer opeens 100, tenminste als ik wilde dat ze m'n tepels likte, dat kon alleen als ik 100 betaalde, maar dan was ook alles wat ik wilde mogelijk. Heb 100 betaald. De sex was ronduit teleurstellend! Pijpen was inderdaad heel diep, maar zeer kort! Evenals het tepels likken. Daarna gaf ze aan dat ik d'r kon neuken. Toen ze ging staan en bij de wasbak vooroverbukte, heb ik d'r gerimd (ze is, zoals hier al eerder gezegd door andere bezoekers, heel schoon en leek het wel lekker te vinden). Daarna heb ik d'r geneukt, hetgeen ze ook al snel beeindigde en ze heeft me met de hand klaargemaakt. Al met al ben ik misschien 10 minuten binnen geweest. Teleurstellend! Waarom heb ik Frans Bij Klant geoordeeld met "goed"? Omdat het opzich goed was, alleen veel te kort!

Natuurlijk had ik aan het eind hiervan iets kunen zeggen. Ervaring leert (heel af en toe de afgelopen 20 jaar als wandelaar zoiets meegemaakt) echter, dat dat geen enkel resultaat oplevert. Heb dus m'n teleurstelling weggeslikt en ben gegaan. Voor mij geen Anna meer, hoewel ze d'r prachtig uitziet. Misschien ben ik niet d'r type? Kan zijn, ben van middelbare leeftijd, niet echt slank. Maar als ze daarmee een probleem zou hebben, zou het beter zijn als ze dat van te voren zou zeggen (ik weet het: een utopie, omdat het geld natuurlijk doorslaggevend is).

Commentaar

vanavond bij anna geweest in amsterdam!!

Wat een fantastische ervaring!
                    Op de foto's ziet ze er wel oké uit, maar H-A-L-L-O, wat een godin is dat zeg!
                    Fantastisch lijf, super mooi gezichtje, nog veel mooier dan op de foto's!
                    Goed, kwam binnen, er werd netjes gevraagd of ik een drankje wilde, tja waarom niet en ik mocht me uitkleden.
                    Wat een geil ding is dat zeg, begon me meteen te pijpen, binnen no time was ze zelf keihard. Goed, mijn beurt, heb haar heerlijk gepijpt, een super geile lul heeft ze en kei hard! na een minuutje of 15 spoot ze me hele gezicht onder en toen vroeg ze of ik haar wilde neuken!
                    Wat een uitzicht is dat zeg!! een goddelijk kontje heeft zij, echt goddelijk!
                    Na haar kort geneukt te hebben, vroeg ze, terwijl ze alweer hard was, of ze mij mocht neuken..
                    Na mij heerlijk geneukt te hebben, ben ik spuitend klaar gekomen!
                    Na een flinke poetsbeurt, mocht ik me aankleden en ze bood me nog een drankje aan! Na een flink uur stond ik weer buiten met een top ervaring.

Ik zou zeggen, hou je van geil en mooie creaties, dan zou ik zeker een bezoekje wagen!

Commentaar

Ik had ook weer eens zin in een lekker transje. Anna was toch de lekkerste die er was. Al twijfelde ik aan haar buurvrouw. Maar toen die bezet was toch maar voor Anna gekozen. Afgesproken 50 euro. Ze vertelde mij dat ze normaal thuis ontvangt in bos en lommer. Zie haar advertentie op www.kinky.nl zoals beschreven in een voorgaande recentie.
                      Naakt op bed begon ze mij te pijpen en ik met haar lul te spelen. Al snel lagen we in standje 69 en haar lul werd lekker hard. Na een tijdje ben ik haar kontje gaan uitlikken en hier genood ze erg van. Na een tijdje pijpen en kontje likken heb ik haar lekker op z'n hondjes geneukt. Ik ben lekker klaar gekomen. Het was een leuke date. Leuke meid, geen haast werk, geen gezeur om extra geld.

Commentaar

Zo maar zin in wat anders en via Kinky bij haar terecht gekomen.
                        Afspraak maken ging wat moeilijk,eerst voicemail met onduidelijk Spaans gebrabbel,diverse keren gebeld met zelfde resultaat.
                        Paar uur later een sms van haar vakantieadres met de mededeling dat ze morgen weer terug zou zijn.
                        Dag daarop nog diverse sms'jes gehad in de trant van '' i am home / wanne visit me?'' ,dame zit blijkbaar om valuta verlegen,tja vakanties kosten nou eenmaal ook geld...
                        Via sms dan maar afspraak gemaakt en gelijk de straatnaam!,want ze spreekt moeilijk verstaanbaar Engels over de telefoon.
                        Ik weet niet wat er stoorde maar het was slecht verstaanbaar,het geluid kraakte en vervormde,net alsof ze d'r gsm half in haar keel had.

Ze ontvangt nog steeds in Bos en Lommer in beetje 'n buurtje,auto op hoop van zegen geparkeerd tussen andere auto's met hele geschiedenissen aan deuken en bijbehorende groepjes capuchon dragers. Na afloop niets gesloopt en alles compleet (oef).
                        Gebeld voor huisnummer en ze deed open in een spannend wit lingerie setje en leide me direct naar haar kleine kamertje.
                        Dit kamertje zonder ramen waar net een 2 persoons bed inpast,hoop foto's + een hele grote,allemaal van haar zelf,ze heeft blijkbaar shoe fettisch,hele wand vol naaldhakken,verder wel sfeervol ingericht en gezellig.
                        Helaas stond er nog wel een wat harde knetterende storende radio naast het bed die de hele sessie dat zou blijven doen.
                        Bij binnenkomst was het 150 Euro!!! Had echter 120 verstaan over de telefoon,wat ik op zich al prijzig vond en was wel ff schrikken maar ik was er nou eenmaal en ze verzekerde mij dat ik dan alles mocht en alles relaxt zou gaan.Ze doet verder ook niet moeilijk,lekker vrijen en zoenen,mag overal aankomen en 2 x klaarkomen ook geen probleem.(moet je maar kunnen...)
                        Ze vroeg of ik wat te drinken wilde maar heb daarvoor bedankt.

Op bed beland kleedde zij zich langzaam erotisch uit en kwam naast mij op bed liggen met alleen haar stringetje nog aan.
                        Langzaam en spelenderwijs klom ze op mij en likte haar prachtige grote borsten (heeft ook een navelpercing),toen ze zich omdraaide om wat te pakken haar stringetje met mijn tanden uitgetrokken.
                        Met een ondeugende glimlach kroop ze naar me toe en ging achterover gebogen met haar handen steunend op het bed voor me zitten.
                        Waar na ik met haar pik likte die heel snel stijf werd,ze heeft een mooie middelgrote pik,haar lekker gepijpt (zc).
                        Daarna ging ze boven me staan op haar knieën en kon haar liggend pijpen,toen ging ze mij ineens mn keel neuken,ook zc.
                        Onder haar gekomen dr anus ff gelijkt,vond ze lekker en trok dr billen uit elkaar,begon zowat te gillen!
                        Produceert op elke sensuele aanraking (naar mijn smaak) overdreven gekreun. Jaja het is nooit goed...:-)

Toen heeft zij mij gepijpt(mc) en geneukt(mc),op mijn verzoek met een tsunami aan glijmiddel.
                        Ze weet goed wat ze doet,niet gelijk rammen maar voorzichtig stukje bij beetje de zaak doorvoeren.
                        Het deed geen pijn,haar pik paste goed maar weer dat vervelende branderige/zanderig gevoel in mn aars...is dit normaal?
                        Ik op mijn rug,Zij mij zacht neukend en mijn benen de hare omklemmend lekker zoenend.
                        Daarna ging zij op mijn verzoek op mij zitten,vroeg haar op mij te komen liggen,kon niet volgens haar,ik zei van wel,en verrek het kon!
                        Weer lekker aan haar tieten likken terwijl ik haar neukte en zoende.
                        Daarna ging zij op haar rug liggen en met haar kont wat omhoog kon ik haar lekker nemen en weer zoenen.
                        Kon het niet langer houden en het condoom volgespoten!

Na afloop nog even gebabbeld (moeizaam),wel maakte ze aanstalten om haar kleren weer aan te doen,maar aangezien er nog tijd over was haar voorzichtig weer naar
                        mij toe getrokken om nog wat te spelen met haar.Vond ze ook geen probleem.

Toen het ter sprake kwam of ze een vriend had moest ze even nadenken op wat het meest commerciële antwoord was.Nee dus...
                        Ze is niet echt een prater en ik ook niet,maar goed daar kom ik ook niet voor natuurlijk,en ze probeert het je wel naar de zin te maken en doet goed mee aan welke posities je wilt.

In de hoek speelde de tv continu instant shemale/gayporno films af,wat ik niet helemaal snap want wie let daar nou op met zo'n bloedmooie meid naast je in bed!!!
                        Ziet er in het echt minstens zo mooi uit als op de foto's!
                        Ze was aardig en stelde mij voortdurend op mijn gemak,mocht alles wat ik wilde,maar ik voelde helaas geen klik (vanaf haar kant).Iemand moet je liggen of niet...
                        De prijs/dienstverlening is goed,zeker als ik mijn ervaringen met andere dames vergelijk.

Al met al een zeer positieve ervaring en ga haar zeker weer eens bezoeken,maar niet te vaak ivm budgettaire omstandigheden.

P
                        Never eat yellow snow

Commentaar

amsterdam, west , anna (slecht)

ik ben afgelopen week toen de hormonen weer eens de pan uitstegen op bezoek geweest bij anna shemale zij adverteerd op kinky

http://www.kinky.nl/Advertentie_0645...6429&show=home

dit was de grootse miskleun tot nu toe . ook als is deze dame heel aantrekkelijk en was ze vroeger best wel oke, het was nu een grote sof.

ze woont op een nieuw adres, de kamer is er wel op vooruit gegaan en lichamelijk is zij gewoon lekker alleen op bed is zo passief dat het net is of je met een plastic pop lig.
                          ze kreeg hem niet omhoog en deed ook totaal geen moeite om het dan op een andere manier leuk te houden een beetje fake kreunen en dat moest het dan zijn. ik ben dan ook echt met een ontevreden en onbevredigd gevoel de deur uit gegaan.

nee deze dame is echt voor mij het bezoeken niet meer waar dit terwijl er eerst wel een leuke klik was.
                          ik begrijp best dat als er een vriendje in het spel is dat de dames wat minder toegankelijk zijn maar als je dan geen zin meer heb in je dienstverlening stop er dan mee

Commentaar

Re: anna shemale

Deze denken daar toch anders over
                            http://www.hookers.nl/showthread.php...highlight=anna
                            Laatst gewijzigd door TransMod; 11-01-10, 15:33. Reden: quote eruit en topics samengevoegd en totaal op goed

Commentaar

Amsterdam, Prive ontvangst , Anna (slecht)

Ik ben erg teleurgesteld. Niet aardig, gehaast. Ik schaam mij hoeveel ik heb moeten betalen. Ronduit een grote teleurstelling. Nooit meer. Als je geen zin hebt ga dan niet werken. Ik had ook meteen bij aankomst weer moeten vertrekken want toen ik binnen kwam deed ze al niet gezellig. En wel altijd adverteren met een grote smile op haar gezicht.

Commentaar

Re: Amsterdam, Prive ontvangst , Anna (matig)

er is altijd wel een stok te vinden!!!

ik vindt haar super relaxed, beeldschoon,en heb blijkbaar wel de juiste aanpak!

150,en niet zeuren. Kwam bijna 2,5 uur later naar buiten. taal, ach niet echt belangrijk. Toen ik haar vroeg of ze mee ging schaatsen, hebben we uitgebreid gedouched

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wilow7000 Bekijk bericht

150,en niet zeuren. Kwam bijna 2,5 uur later naar buiten. taal, ach niet echt belangrijk. Toen ik haar vroeg of ze mee ging schaatsen, hebben we uitgebreid gedouched

150,- voor 2,5 uur? mmm...datum aanmelding,aantal recensies,tekst...
                                  Beetje opzichtig allemaal niet?
                                  Never eat yellow snow

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wilow7000 Bekijk bericht

ik vind dit wat moeilijk te geloven , ik ben redelijk veel bij onze anna geweest en ze is altijd op de tijd en zakelijk sinds ze samenwoond is het zakelijke alleen maar meer geworden en lijkt ze er wel geen zin meer in te hebben.

maar ja ik kan me vergissen.

Commentaar

volgende keer toch maar hier kijken voordat ik met wie dan ook afspreek. Had haar adv in Kinky gezien. Leuke foto's van een goedlachse dame. Gebeld voor een afspraak vanmiddag en kon voor 100 eur een half uur en 150 eur een volle uur.
                                      Ze ziet er uit zoals op de foto's. Bij binnenkomst gaf ik haar 100 eur, ze vroeg er 50 extra bij. het was allemaal haastwerk. zij mij pijpen met condoom, ik haar pijpen met condoom. ging ze mij n***ken, ik op mijn buik. het was effe raggen en faken dat ze klaar kwam. ik vervolgens haar gen***kt, doggy-style not my favourite. Ging ze op me zitten en maar pompen. Ikke klaar... zegt ze doodleuk finished en liep weg. Ik mocht me gaan wassen en vertrekken. Ik heb op de klok gekeken. Alles bij elkaar nog geen 25 min. Ik heb bezwaren gemaakt dat het niet volgens afspraak was. 150 eur = 1 uur. Ja, zegt ze doodleuk, je hebt het zelf gegeven. Ja, zeg ik, maar ik zou geen bezwaren maken als jij je aan de afspraken hield. Heb haar zover gekregen dat ik toch nog 50 eur terugkreeg. Ging niet van harte... Aan de deur zei ze heel lief "see you next time"....... mooi niet dus!!! Al ziet ze er leuk uit en is ze verder vriendelijk gebleven, maar het is een haaibaai... Enne Willowl, als jij voor 150 eur bij haar 2,5 uur had mogen verblijven....... dan was ze vast en zeker in een gulle bui. Als ik dat omzet in eur, dan zou zij zichzelf voor 250 eur hebben benadeeld...... en dat is iets wat zij niet zou doen gezien het feit dat ze mij bijna voor 50 meer had proberen af te zetten.

Commentaar

Kan het zijn dat ik haar gisteren zag staan in de Bloedstraat (ik denk nr. 12-2)?

Commentaar

Re: Amsterdam, Prive ontvangst , Anna(voldoende)

Ik denk dat dat wel kan kloppen transmark. Ik heb haar onlangs ook een bezoekje gebracht terwijl ze achter een raam stond in de Bloedstraat (rechterkant vanaf de OZA, één van de latere raampjes).

Ze vertelde me dat ze voornamelijk aan privéontvangst doet, maar dat ze af en toe op de wallen te vinden is. Ze zei dat ze "everything" deed, nou prima. Snel uitkleden en op bed liggen. Ze had een mooi lichaam, maar ik vond haar kont wel erg hard. Ze begon me te pijpen (mc). Vingeren deed ze niet (jammer). Ze heeft me vervolgens geneukt in missionaris-standje. Ze was niet slecht, maar ook niet een van de beste. Gewoon "wel goed". Ik was benieuwd of ze het in andere standjes beter zou doen, maar ze zei dat ze me alleen in een ander standje wou neuken als ik haar meer zou betalen. Ook had ik al niet veel tijd meer, en om daar verandering in te brengen zou ik ook eerst moeten betalen.

Ze doet het dus nog volgens de regeltjes: pijpen tot ie stijf is, neuken in één standje, en de vervelendste: na 15 minuten sta je op straat.

Ze is ook te vinden op Kinky:
                                          http://www.kinky.nl/Advertentie.aspx?id=86429&show=home

Ziet er leuk uit. Vriendelijk, gezellig, goedlachs. Maar ik vond haar een beetje nep overkomen. Ze giechelt (te) veel.

Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.