Shanty, Hoogvliet Rotterdam,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Shanty, Hoogvliet Rotterdam,

Hier de 2e recensie.
    Ik dus teleurgesteld maar nog steeds geil, ik dacht ik ga voor Shanty, ik haar appen kreeg dezelfde straat door, ik dacht dat is mooi een ander huisnummer dus.
    Ik belde en vroeg nog heb je echt 23 cm? foto`s leken ok maar niets is minder waar.
    Ik naar het betreffende huisnummer, ik appte en vroeg nog voor de zekerheid het huisnummer, dat kreeg ik, wat bleek was het, het verkeerde nummer, stond ik aan te bellen bij een vreemde, stond ik voor gek zeg.
    Ik weer appen sorry zei kom naar dat nummer ..... het zeflde adres als ik een paar uur eerder was,ik was eerst boodschappen halen en kwam in de avond,, eerst ging ik naar huis wilde eigenlijk niet meer, maar ze belde me een paar keer en appen pffff.
    Vooruit dacht ben echt niet moeilijk,
    Eenmaal aangekomen, weer gaf ik eerst 100, gaf ik ook aan van te voren heb je echt 23 geef ik je 50 extra geen 150 maar 200 om aan te geven dat ik best wil betalen mits het goed is.
    Weer dat condoom om dat slappe pikkie, pffff ik zuigen ze was steeds met de telefoon bezig, ik probeerde nog het beste ervan te maken, was er eigenlijk klaar mee, ze haalde het cd eraf toch af maar werd geen 23 cm, maar 18 cm , ik heb me aangekleed en ben weer weggegaan, ze was op zich best aardig en lief hoor, maar ik was teleurgesteld ook en vertrok na 10 minuten. Het lijkt wel of ze elkaar inlichten omdat ik Zondag contact zocht met een andre tranny Danna die ook in Hoogvliet zit, maar die reageerde nergens op, terwijl ze mij appjes wel gelezen heeft, raar toch? Heb ook gebeld nam niet op ach ik denk dat als je gewoon eerlijk je recensie schrijft op deze site, ze meteen dit aan elkaar doorgeven, zou het niet weten waarom andere niet reageren dan.
    om toch wat te melden nog, ben nu bij zo`n 10 a 12 tranny`s in Hoogvliet geweest de laatste tijd, maar 1 a 2 waren ok, niet top maar ok, weet niet wie deze hier laat werken maar het is wel appart. Heb genoeg goede in Rotterdam gehad, of bij mij thuis, maar de meeste zijn alweer vertrokken.
    https://www.kinky.nl/shemales/hoogvl.../590781-Shanty
Aan het werk...
X