Samanta, Hoogvliet,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Samanta, Hoogvliet,

Hoi weer een berichtje van mij, ik had het beloofd, en omdat het een geweldige ervaring was.
    ik belde haar, en was op het aangegeven tijdstip daar, meteen 3 zoenen ze heeft een leuke uitstraling lief ook.
    Daarna uitgekleed, en zag een flnik apparaat te voorschijn komen, die weliswaar nog slap was maar al indrukwekkend, ik kan het weten heb al meer dan 10 jaar ervaring met bezoeken van transsen.
    ik aan het werk ik pijpte ZC en binnen een paar tellen werd ie keihard en zo`n 23/24 cm en kaarsrecht glad geschoren ook en dik wow, echt een geweldig apparaat, ze was erg geil en hij bleef hard gedurende de sex,, ik moest op mijn rug gaan liggen, 69 standje die grote paal in mijn keel kon hem niet echt helemaal hebben in mijn keel zo`n groot ding maar ze duwde stevig door ik kokhalste, ze was best dominant ook waar ik van hou, ze pijpte me ZC ook geweldig deed ze het.
    Daarna werd ik stevig geneukt allerlei standjes het was echt TOP , ze bleef gaan en bleef keihard, totdat ze het condoom eraf haalde en een enorme lading zaad over mijn gezicht spoot, ze zoog me nog totdat ik ook geweldig klaar kwam, dat was na zo`n 45 minuten heerlijke sex.
    Daarna nog wat gepraat ze is ook erg aardig en lief.
    Ik had me aangekleed , en ze zei, ik wil weer haar lul werd weer hard, ik moest echt even bijkomen haha, ben flink onder handen genomen door die grote paal van haar, het uur was zo goed als om, maar daar zei ze niks over geen klokkijkster dus, dat is vaak wel anders.
    Haar Lul stond weer recht op keihard weer, ik merkte de mijne ook, dat heb ik niet vaak zo snel alweer.

Ik kon merken dat we een klik hadden, ze zei steeds: i like you, ik vond haar ook erg leuk en lekker dat was dus wederzijds, Wij voor de 2e ronde , was weer geweldig weer elkaar pijpen ZC, daarna ben ik weer stevig geneukt i like your ass zei ze steeds ze bleef gaan ik was echt verrot hahah maar voldaan.
    We trokken elkaar klaar en na het schoonmaken ging ik met een geweldig gevoel naar huis.

Het is in Hoogtvliet nog geen 10 minuten van mijn huis , is de eerste en de beste Date in Hoogvliet die ik meegmaakt heb, kan er niks anders over zeggen dat het TOP was niks negatief geen Minpuntje niks, dat is duidelijk lijkt mij, dit verdiend deze Samantha zou verliefd kunnen worden hahah.

Ze zei wanneer kom je weer? Ja dat snap ik wel toch kassa, voor haar en als je het beide naar je zin hebt, ik zou best wel weer willen vandaag Zondag dus, maar 200 euro toch geld, ze verdiend het dubbel en dwars hoor zeker weten. Ik ga zeker terug nog dat wel wil haar niet uit het oog verliezen, zou geen ander meer willen, zal moeilijk worden deze te evenaren, ik wil haar niet uit het oog verliezen, zeer voor herhaling vatbaar.
    Zou verliefd kunnen worden. haha.

Hier de link https://www.kinky.nl/shemales/hoogvl...ntha-new-trans
    Laatst gewijzigd door The Bitch; 28-03-19, 09:13. Reden: samengevoegd bericht verwijderd

Wat raar dat je over deze dame 2x een totaal verschillende recensie schrijft, of ben je in de war?

Commentaar

Ik heb beiden berichten samengevoegd het positieve en het negatieve
      Laatst gewijzigd door The Bitch; 27-03-19, 20:23. Reden: samen gevoegd
      Wacht niet op het perfecte moment, maar pak het moment en maak het perfect.

Commentaar

Dit zijn 2 Samantha`s de 1e link staat er niet meer op, de 2e link is de juiste en de goede recensie.

Groet en thx voor de melding.

Commentaar

peet010 omdat er verwarring was ontstaan heb ik het eerste bericht verwijderd, ik stuur je daar een copy prive door. The Bitch

Commentaar

Recentie klink goed , maar toch maar één voetje ?

Commentaar

ziewel komt waarschijnlijk dat ik 2 berichten heb samen gevoegd en er weer een verwijderd heb. Waren 2 verschillende te dames met dezelfde naam. Mvg The Bitch

Commentaar

Aan het werk...
              X