T’s Tania, Amsterdam,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• T’s Tania, Amsterdam,

https://www.kinky.nl/shemales/prive-...ania-Sexy-22cm

vanavond voor de tweede maal bij deze topper geweest.
    was de eerste keer al aangenaam verast door haar prachtige verschijning en haar geweldige uitstraling en ik bleef aan haar denken.
    vanavond moest het er van komen afspraak gemaakt en gegaan.
    ze overtrof mijn verwachting het was geweldig en niet alleen de sex maar ook haar persoonlijkheid echt een parel.
    ze blijft nog tot zaterdag in amsterdam en gaat dan naar Rotterdam .
    pak je kans morgen mannen en geniet van haar

Recensie doet het weer effe niet??? stap 1 blijft grijs en kan niet verder doorklikken. Vanmorgen met Tania gebeld en kon na 45 min terecht. Kreeg een straatnaam in Diemen per sms, huisnummer zou volgen als ik in de straat was. Was er iets voor de afgesproken tijd, maar het duurde effe voor ik het huisnummer kreeg. Deurbel met camera en op naar haar flat.
    Ze ziet er goed uit, heeft een mooi figuur. volgens mij is ze langer als 175, maar oke. Binnengekomen met zedige wangkussen. 150 euro betaald, want ik was van plan een uurtje te blijven Ze hield eerst haar slip aan, de bh ging wel direct weg. Ze startte met pijpen met condoom wat ze best lekker deed. Ik masseerde haar broekje een beetje, maar haar paal gaf nog weinig sjoege. Ik heb haar gepijpt zonder condoom en het koste wat moeite maar haar paal werd stijver. Weer wat pijpen bij mij en Daarna ging ze op mijn harde paal zitten, maar ze bewoog niet echt veel op en neer, daar voelde ik dus niet zoveel van. Deed ze ook niet erg lang. Weer wat pijpen en daarna heeft ze mijn doggy geneukt, dat deed ze wel krachtig en hard. Ze neukt wel lekker, maar haar lul haalt die 22 cm niet echt, hooguit 17 cm schat ik. Weer wat pijpen bij mij. Daarna heb ik haar in missio en doggy op mijn knieen geneukt. Als haar paal geen aandacht krijgt is ie ook snel weer slap. Vervolgens Doggy staande naast het bed bij haar en bij mij. Ondertussen wat pijpen en trekken, Ze wilde eigelijk dat ik snel klaar kwam had ik het idee. Ik had echter geen haast en heb haar met tussenpozen nog drie keer staand doggy geneukt. Daarna trekken en pijpen om mij te laten spuiten over haar silies. Nog een uiterste poging met twee vingers van haar in mijn kont en moest ik zelf trekken. Mijn zaad had ik echter smorgensvroeg al verbruikt, mijn quotum was kennelijk op, het lukte niet. Oke niet belangrijk zei ik, andere keer. Pakte gelijk weer haar telefoon.
    Ik vroeg of ik kon douchen en dat was oke, kreeg een schone handdoek. Met 55 minuten stond ik weer buiten.
    Tania is best aardig, maar er was niet echt een geile klik met haar. Geen tongzoenen, zoals Emily uitgebreid doet.
    Verder prima neukbeurt, maar ik denk dat het bij een keer blijft, want ik werd niet echter super geil van haar. Trouwens Engels met haar gesproken, maar ze spreekt ook Spaans.
    Ik zou haar beoordelen op 3,5 voetje. Als je een goede geile klik met haar zou hebben dan is ze denk ik inderdaad geweldig.

Commentaar

hier ben ik vorige week ook geweest viel idd beetje tegen tongzoenen zeker niet klaar komen in haar mond absoluut niet etc staat allemaal wel in haar advertentie.
      direct bij binnenkomst de tv aan met spaans journaal bijna geen engels praten voor mij geen 2e x

Commentaar

Aan het werk...
      X