Betty, Amsterdam,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Betty, Amsterdam,

Ik kom al jaren bij Paula en had ook nu weer met haar afgesproken, maar wilde wel eens een trio met haar roommate. Paula meldde zich s middags af. Ze zei dat ik wel alleen met Betty kon zijn. Dat vond ik eigenlijk teleurstellend aangezien ik een grote fan van Paula ben. Ik ben toch gegaan en heb zeker geen spijt hiervan.
    Ik heb Betty deepthroat gepijpt en daarna heeft zij mij heerlijk geneukt. Terwijl ze met mijn tepels speelde en die een beetje pijnigde, bleef ze maar doorgaan in mijn kont. Ik had haar gevraagd dominant te zijn en dat deed ze uitstekend. Beetje poppers snuiven met een lekkere pik in je kont. Het was heerlijk. Paula heeft er een concurrent bij. Betty werkt ook in Singelgebied en ontvangt alleen op maandag en dinsdag prive.
    ??

Betty kan er wel wat van. Eens een trio gedaan met Paula en Betty. Kan ik je echt aanbevelen. Compleet uitgewoond door die twee en een super ervaring. Wooooooooow. Ze weten dan niet van stoppen en daar had ik geen bezwaar tegen. Het tepelwerk klinkt bekend. Haar op de Singel echter nooit gezien. Bekend op welke tijden??. .

Commentaar

helemaal met bovenstaande heren eens Betty is een topper . kan ook haast niet anders als je met `Paula samenwerkt dan gaan neem (als dat al niet had) haar normen van klankbediening over en die zijn helemaal top

Commentaar

Linkje van Betty toevallig?

Commentaar

Daar ben ik ook erg benieuwd naar , Dus naar Betty. link of foto via pm misschien?

Commentaar

ze werkt op de singel normaal in het raam dat nu verbouwd wordt waar ook normaal fresia werkte maar door de verbouwing switcht ze regelmatig van werkplek binnen het singelgebied.ze heeft geen kinky advertentie dus ook geen linkje

Commentaar

Laatst weer bij Betty geweest. Ze neemt helemaal de tijd voor je. Eerst heerlijk wederzijds pijpen en dan goed geneukt worden. Op mijn rug met een kussen onder mn kont blijft ze haar pik maar in me rammen. Je hebt dan heerlijk zicht op haar tieten. Terwijl ze me neukt speelt ze weer met mijn tepels. Die combinatie van een beetje pijn met dat aangename gevoel van een pik in je kont is
              ?onbeschrijfelijk lekker. Terwijl ze bezig is snuiven we allebei poppers. De opwinding die dan door je heen trekt is gewoonweg heerlijk. Betty's pik is misschien niet de grootste, maar ze weet hem te gebruiken! Als "afsluiter" heb ik haar nog geneukt. Ze heeft een prachtige stevige kont waar je lekker op te keer kan gaan. Ik kwam dan ook heerlijk klaar en spoot mijn sperma ovr haar borsten. Volledig voldaan ben ik daarna naar huis gegaan.
              Ze werkt op de Singel 3 avonden / nachten(in ieder geval woensdag) bij het blauwe licht. Kinky profiel wil ze niet. Ze spreekt een beetje Nederlands.

Commentaar

Moet dit niet naar Raamprostitutie omdat Betty in het singel gebied zit

Commentaar

Als reactie op bovenstaande vraag. Betty ontvangt thuis (zelfde huis als Paula). Je moet dan wel haar telefoonnummer zien te krijgen, via bezoek Singel.

Commentaar

Na de trio met Betty en Paula nu Betty prive bezocht. Inderdaad zelfde huis als Paula. Zelfde service ook. Bij binnenkomst een zeer warme begroeting. Ze vond het leuk dat ik nu alle aandacht voor haar had. Uitgebreid gezoend en gespeeld. Poppers ontbraken er niet en ze stelt je helemaal op je gemak. Intens genieten van elkaars lichamen. Neuken en geneukt worden is het devies. Kortom een zalig uurtje. Zeer voor herhaling vatbaar. Voor de wandelaars: Op de Singel werkt ze woensdag, donderdag en vrijdag van 20.00 tot 5.00 uur. Priveontvangst maandag en dinsdag.
                    Dus herhalingsgevaar groot

Commentaar

Op welk nummer werkt Betty?

Commentaar

Probleempje zie #6
                        Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Correctie op de Singel werkdagen: woensdag, vrijdag, zaterdag avond/nacht.

Commentaar

Heeft ze inmiddels een vaste plek?En hoe is ze te herkennen?

Commentaar

Aan het werk...
                            X