Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 67 B, Emily

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 67 B, Emily

Hallo, vanmiddag in de Bloedstraat geweest en mijn blik was al vaker op een mooie trans gevallen daar. Zit staat in het kamertje op de hoek van de OZ en de Bloedstraat. Jong uiterlijk, lang zwart haar een paar prachtige borsten en dito kont. Voor 50 euro eerst maar eens geprobeerd hoe ze is. Nou mer dan dubbel het geld waard. Ze doet alleen niet aan tongzoenen. Heerlijke tijd met haar door gebracht, zonder enige haast. Ze is ook actief en echt heerlijk in bed. Wat mij betreft scoort ze een 8. Echt een heerlijk lichaam om te verwennen, een aanrader. Ze heet Milly en komt uit Venuzuela. Ze spreekt redelijk Engels.

Verleden week bij Millie geweest. Ze was eerst was schuw maar toen ze ontdekte dat ik wist dat ze trans was ging ze helemaal los. Of ze kan neuken weet ik niet, ik twijfel eraan of ie nog omhoog komt. Heb me heerlijk laten pijpen en daarna staande naast het bed haar lekker in haar kontje geneukt. Beetje tongzoenen en dat alles voor 50 Euro.

Commentaar

Ik kan jullie wel vertellen dat Milli inderdaad kan neuken. Ze heeft niet veel volgens mij hooguit een cm of tien. Ze is dus goed voor beginners. Als je haar echter wil neuken dan is ze echt een aanrader en inderdaad zodra ze weet dat ze trans mag zijn dan gaat ze ook echt los.

Commentaar

Wat betreft het feit of Milly je neuken kan, Ja en lekker ook. Wat betreft de lengte van haar zalige pik, die reikt tot ongeveer 15 cm als je haar lekker opwinden kunt. Ze is gewoon een lekkertje

Commentaar

Ik ben er overdag geweest, ik weet niet of ze ook 's avonds werkt. Je herkent haar aan een "tienermeisjesachtige" uitstraling, ze lijkt een beetje op Sapphire, ken je die? STAAN VEEL FOTO'S VAN OP HET INTERNET. 1 ding is zeker, het is inderdaad een lekkertje.

Rik

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat, Milly

Vanmiddag zag ik Milly weer zitten op de hoek bij de gracht en ze zag er weer bijzonder lekker uit. Ze kende me nog van vorige keer. Ze was nog vuriger en gepassioneerder dan de laatste keer. Na heftig en langdurig getongd te hebben en op haar oorlelletje gesabbeld te hebben (dat wordt ze helemaal gek van) naar beneden en haar lul in 1 keer helemaal naar binnen. Na een tijdje pijpen ging ze op mijn gezicht zitten en draaide rondjes met haar anus over mijn mond, ik likte haar gretig en ze schreeuwde het haast uit. Daarna op mijn knieen en ze ramde haar lul naar binnen. Heerlijk gevoel. Na een paar minuten geneukt te worden wilde ik klaarkomen maar met mijn tong in haar kont. Op mijn rug en likte haar en spoot behoorlijk wat sperma over mijn buik en borst en dat vond ze wel leuk.
            Nog even nagelegen, wat gebabbeld en gewassen.
            Ook hier verbaas ik me over de weinige reacties. Milly is 1 van de mooiste transen op de wallen. Zeer vrouwelijk, heel mooi gezicht,mooi lichaam volledig in proportie, prachtige ronde billen alleen ze is niet zo groot geschapen. Bovendien is ze erg lief. Echt 1 van de toppers.

Commentaar

Amsterdam, Bloedstraat 1, Emily (goed)

ik ben gister middag op woensdag dus even op pad gegaan om wat lekkers te vinden op transen gebied mn oog viel op een zuid amerikaanse
              ze zit als je vanaf de gracht de bloedstraat in loopt achter het eerste raam links
              ze is niet echt groot zwart bruin lang haar mooi gezichtje en een heerlijke RONDE KONT...en zeer grote borsten ze had een rood jurkje aan met witte pumps
              bij binnenkomst betaalde ik haar 50e
              eenmaal uitgekleed werd me met een glimlach verzocht op het bed plaats te nemen
              ze gooide haar borsten gelijk in de strijd
              ik zoog erop als een kleine baby ondertussen wreef ze zachtjes over mn eikel
              daarna
              ze begon me te zuigen ZC standje 69
              daarna heb ik dr lekker doggystyle geneukt MC en tegelijk getrokken
              ze heeft niet echt een super grote paal
              maar het kan er mee door
              ze noemde zich zelf EMILY maar volgens mij was dat niet haar echte naam
              want dan had ik zeker een reccentie gelezen hier want ik kan me niet voorstellen dat mijn medewandelaars niet van dat lekkers afzouden weten
              ze zei ook dat ze uit venezuela kwam
              als iemand me even kan vertelen welke dame dit nou precies is laat t ff weten
              vind ik wel geil om ff te lezen wat de medewandelaars van deze topper vinden
              alvast bedankt afz THE DON

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 1, Milly (goed)

Oké mensen, het 'mysterie' is opgelost!
                Gistermiddag naar A'dam geweest en uiteindelijk bij Milly naar binnen gestapt. Toen ik vroeg hoe ze heette, zei ze overduidelijk Emily, niet mis te verstaan.
                Verder niet gevraagd naar de reden waarom, maar misschien kan Transmod de naam Emily toevoegen? Dan is daar iig geen onduidelijkheid meer over.
                Sex was absoluut geweldig. Zelden meer geilheid en passie meegemaakt. Rimmen, haar pijpen zc, geneukt worden, tongen, In 1 woord: wereldsex!

A2H
                Of the delights of this world, man cares most for sexual intercourse. He will go to any length for it-risk fortune, character, reputation, life itself

Commentaar

Re: Amsterdam, Bloedstraat 1, Emily (goed)

Heb gistermiddag een bezoekje gebracht aan Emily. Ze is inderdaad heel mooi en lief.
                  Eenmaal op bed bood zij mij haar lekkere borsten aan. Daarna begon ze mij lekker te pijpen zc (had er niet eens om gevraagd). Vervolgens gingen we over in standje 69 en heb ik haar gepijpt zc. Na een tijdje deed ze een condoom om mijn pik en liet ze zich over mijn pik zakken. Na een paar minuten dit standje afgewerkt te hebben haalde ze het condoom van mijn pik en trok me verder af tot ik heerlijk klaarkwam. Na afloop kon ik mij aan de wasbak wassen. Dit alles voor 50 euro (ben zo'n 20 minuten binnen geweest).
                  Ik zal deze trans zeker nog een keer bezoeken.

Commentaar

Afgelopen maandag zag ik haar ook staan. Er was verder niets meer. Dus bij haar naar binnen. Ze ziet er inderdaad meisjesachtig uit met prachtige harde borsten en een lulletjes dat naar wat pijpen ook stijf werd. Niet al te groot. Goed voor beginners. Ze was wat moe want ik was de laatste klant voor die dag bleek later. Voor ik er erg in had spoot ze haar sap over haar buik. Daarna wat geneukt en nog wat gespeeld. Ze is erg geduldig en neemt de tijd. Leukre ervaring. Voor herhaling vatbaar. Kosten 50 Euro.

Commentaar

ik ben emily laatst tegengekomen in een chatbox
                      ze had me thuis uitgenodigd..sex was wel leuk...maar niet super bijzonder
                      zevertelde dat ze s middags in de bloedstraat staat als je vanaf de gracht komt 1e raam links dat met die deur
                      emily is wel een relaxe meid die niet op de klok kijkt
                      ze heeft een lekker klein strak figuurtje met geweldige billen en grote sili borsten en een leuk gezichtje....ff