Nicole, Duisburg,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicole, Duisburg,

Ik had vandaag zin om me eens lekker te laten neuken door een shemale. Ik kwam om kwart over 2 aan en had geluk, Het handdoekje lag er een de posters beloofden een mooie trans met een enorme lat. Ze deed open en liet me binnen. Ze heeft een heel mooi lichaam, stijve tepels en moie borsten, denk dat ze echt zijn, Ook heeft ze een lekker rond kontje. Haar lul was nog slap maar beloofde veel goeds. Ik heb hem lekker op sterkte gepijpt, waarna ze me in mijn mond neukte. Het was een joekel van een lul, maar erg lekker. Daarna deed ze een condoom uit en ging me neuken. Dat was wel even schrikken toen die paal erin ging, maar ook erg lekker. Ze neukt me eerst liggend op mijn buik, daarna hondjes en als laatste legde ze mijn benen in mijn nek en ging mij heel diep neuken. Die lul voelde ik, En lekker. Ondertussen trok ze me af en op een gegeven moment kwam ik heerlijk klaar, met haar lul diep in me.
    Voor liefhebbers van shemales. Absolute aanrader, ze neukt heerlijk. Toen ik wegging stonden elweer 2 klanten te wachten. Ze heeft het druk. Ik had geluk, ik kon gelijk naar binnen.
    Voor de rest is het een heel leuke meid, maar ik kwam natuurlijk vooral voor haar neukkwaliteiten.. En die heeft ze.

Overigens is ze te vinden op Julius Weberst 50. Blue Moon. Helemaal bovenin. Je loopt zo tegen haar kamer op, kan niet missen, met allemaal foto's van haar met haar grote lul

Commentaar

Volgens mij is dit huis gesloten

Commentaar

Nee hoor, het is het meest linkse huis op de straat. De rest is gesloten, maar die niet.. Misschien klopt het huisnummer niet,

Commentaar

Aan het werk...
        X