Transen en travo's in Duitsland

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Transen en travo's in Duitsland

al tijdje niks nieuws meer hier,
    weet iemand of er nog leuke ts zijn in duisburg?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door misterbogey Bekijk bericht
      al tijdje niks nieuws meer hier,
      weet iemand of er nog leuke ts zijn in duisburg?
      In Duisburg is het gene vetten, maar er zit een toppertje in Frankfurt in de leierkasten in de Elbestrasse, Selina.

Super lieve en toffe thaise ladyboy, mooi lichaam heel vrouwelijk, en kijkt niet op de klok, ze is versatile, altijd super ervaringen met haar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dobbaert Bekijk bericht
        In Duisburg is het gene vetten, maar er zit een toppertje in Frankfurt in de leierkasten in de Elbestrasse, Selina.

Super lieve en toffe thaise ladyboy, mooi lichaam heel vrouwelijk, en kijkt niet op de klok, ze is versatile, altijd super ervaringen met haar
        Ik ben benieuwd of je daar in Frankfurt leierkasten een beetje goed kunt parkeren ? Was er verder helemaal geen trans in Duisburg? Dat was niet helemaal duidelijk .......

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Q5 Bekijk bericht
          Ik ben benieuwd of je daar in Frankfurt leierkasten een beetje goed kunt parkeren ? Was er verder helemaal geen trans in Duisburg? Dat was niet helemaal duidelijk .......
          's avonds was parkeren geen probleem, je kan altijd naar een betaalparking gaan in de buurt (genoeg voorhanden)
          Iedere keer in Duisburg een grote ontgoocheling voor mij, ofwel geen transen of niet mijn stijl, wel ter info ik hou van vrouwelijk en niet al te groot geschapen

Commentaar

Ik zag dat sexxx-palace een nieuwe website heeft , dat ter info

http://sexxx-palace.de/site/

Commentaar

Wie weet of er veel transen aanwezig zijn in de Laufhausen in Duisburg en waar ze dan ongeveer zitten ?

Commentaar

In de sexxpalace (links) zitten op de derde verdieping transen. De posters op de muren zijn veelbelovend, vandaag er 2 gezien een lange magere met mooie c cup die ging nog, en een gezette dame. De magere ging overal aan me zitten plukken uh uh no thanks. Mik wil verleid worden niet meteen aangerand. De gezette was niet mijn tiep, als zij groeien is het vrouwelijke eraf. Dus verder gewandeld. Misschien is de bezetting ddw beter dan zondag, gewoon gaan en kijken, er is ruim keus!

Commentaar

Is er nog iemand recent geweest, laatste post is paar maanden oud. Hoe is het in Duisburg, is het nog de moeite om te gaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hulk1980 Bekijk bericht
                    Is er nog iemand recent geweest, laatste post is paar maanden oud. Hoe is het in Duisburg, is het nog de moeite om te gaan.
                    Dag Hulk,

Is mij ook al opgevallen dat er heel weinig over Duitsland te vinden is.
                    Ik kan ook nergens Agenda's van Transen-parties of Clubs vinden. Heb jij misschien nog goeie info?

Commentaar

Ik zag op transgirls.de toevallig dat Candy Star daar ook is .
                      Julius Weber Str. 39-42 Duisburg
                      Advertentie bijna onderaan postleitzahl 4 bij transgirls.de

Commentaar

Ik zie dat Alexandra Bittencourt in Gelsenkirchen ontvangt een trans met gigantische borsten en lul. Iemand ervaring met haar? Wel eens wat filmpjes van gezien op de diverse shemale website's lijk me wel een lekkere, heb wel gehoord dat ze echt iets van 500,- per uur vraagt

Link naar transgirls

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Q5 Bekijk bericht
                          Ik zag op transgirls.de toevallig dat Candy Star daar ook is .
                          Julius Weber Str. 39-42 Duisburg
                          Advertentie bijna onderaan postleitzahl 4 bij transgirls.de
                          Bij 6relax.de kun je ook altijd zien wie er in sexxpalace zijn postleitzahl is dan 47053

sexrelax en dan transsexuelle en Duisburg

Commentaar

Iemand toevallig ervaring met deze trans

http://www.transgirls.de/shemales-de...plz4-2665.html

De foto's beloven wel wat..

Kan iemand mij vertellen of dit ook laufhaus is zoals vulkaanstrasse of is dit een club, iemand ervaring in dat deel van duisburg ?

Commentaar

Hallo, indie iemand meer weet over TS parties/clubs of locaties met veel latina shemales mag die dit absoluut laten weten-). Waar maakt niet uit.
                              Bedankt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door michaelschoefs Bekijk bericht
                                Hallo, indie iemand meer weet over TS parties/clubs of locaties met veel latina shemales mag die dit absoluut laten weten-). Waar maakt niet uit.
                                Bedankt.
                                Brazilie nee zonder gekheid, in duisburg heb je een verdieping met een paar transen maar deze kunnen uit alle windrichtingen komen zelfde geld voor Pascha in Keulen. Check de website van Pascha eens daar staat vaak aangeven wie er aanwezig zijn op de 7e verdieping. Check anders eens transgirls.de daar staan eigenlijk zo goed als alle bekendere transen van Duitsland op met fotos en vaak ook een filmpje.

Commentaar

Hallo,

Zoek ik niet goed genoeg? Of gebeurt er op Trans-gebied niet veel in Duitsland?

Weet er iemand van Ts/Tv Parties in de regio Köln/Aken?

Daar moet toch zeker IETS te beleven zijn!?!?

Commentaar

Als iemand een mooie vrouwelijke trans ( met redelijke cup maat ) weet in de regio NRW maar wel zeer atletisch tot gespierd lichaam, dan houd ik me voor alle tips hier aanbevolen. Denk eigenlijk aan een type trans of shemale als in het onderstaande filmpje:

http://www.redtube.com/970612?utm_so...campaign=PBWeb

Commentaar

Ook ik ben op zoek naar trans-parties in NRW.
                                      Iemand bekend met party's/gangbangs met transen?

Commentaar

Was voor heen in de pacha weleens een partie eens in de maand met transen
                                        likken als lassie

Commentaar

Waar is die Pacha?
                                          Hebben ze een website?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door BB-lover Bekijk bericht
                                            Waar is die Pacha?
                                            Hier is die Pascha !
                                            (gewoon ff googele)

Commentaar