Antwerpen, Schippersstraat 7/1, Maria/Diana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 7/1, Maria/Diana

Woensdag middag bij Maria uit Costa Rica binnen geweest(als je ervoor staat linkse deur), bij de deur van alles beloven maar eenmaal binnen alleen zeuren over meer geld! Kreeg hem ook niet stijf dus maar snel van achteren genomen en weer aangekleed, bij het weggaan ook ff verteld dat ze mij nooit meer ziet!! P.S. na de sex deed ze zich ook niet wassen maar gewoon meteen weer aankleden, nee heren deze dame voor mij nooit meer!

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Maria (goed)

Ben vandaag weer eens bij Maria geweest en was weer een lekkere ervaring. Het is misschien omdat ik er al een paar keer geweest ben, maar zeuren doet ze echt niet. Samen sensueel uitkleden, wassen en daarna zachtjes overgaan naar wederzijds pzc. Dat kan ze ongelooflijk goed. Het is ook telkens genieten van haar lekker lijf.
    Daarna nmc duurde lekker lang. Niet klein en niet te groot geschapen zorgt er voor dat het niet lang genoeg kan duren. Ze keek helemaal niet op de tijd alhoewel ze nog een tijdje te werken had. Na de daad weer gewassen en nog een lekker tijdje nagepraat. Een woordje Spaans spreken helpt natuurlijk wel en dat zorgt er voor dat ze zelf wil dat het langer duurt. Aangezien ze weinig kennissen heeft in de buurt verveelt ze zich steendood 's avonds. Misschien dan eens langs gaan?
    Het is niet echt allemaal super hete, stomende s*x, maar het is wel genieten van het zwoel sfeertje.
    Mij ziet ze zeker weer.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Maria (voldoende)

Gisteren "per ongeluk" nog eens in het SKW verzeild geraakt. Blijkbaar is Maria zeer populair want er stonden wat wandelaars te wachten.
      Na een tijdje wachten terug gekomen en ze wenkte me om binnen te komen. Geen spijt dat ik dat gedaan heb, want ze was echt weer in vorm. Wat 'n lijf...
      Ondertussen hebben we al verschillende standjes uitgeprobeerd en nog altijd raak ik 'r niet beu. En 't voordeel is dat de prijs dan ook al wat kan dalen. Misschien eens naar een klantenkaart vragen
      Weet eigenlijk niet of ze van Costa Rica is, want ze heeft naar verluid een Spaans paspoort.
      Wat ik van alle verhalen moet geloven weet ik niet. Doet er iet toe, want daarvoor bezoek ik 'r niet. Beetje praten met elkaar maakt het altijd wat aangenamer en minder afstandelijk, maar een bezoek aan haar heeft voor mij maar 1 reden.
      Mocht iemand geïnteresseerd zijn, vanaf 29/12 tot en met 4/1 zal ze er niet zijn wegens een vakantie naar Madrid en een laserbehandeling van haar gezicht.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Maria (goed)

Vandaag ook eens naar Antwerpen gegaan.
        Na wat wandelen bij Maria binnengegaan.
        Hebben afgesproken voor 50€ en zijn naar achter gegaan.
        Ik hb me uitgekleed en zij is dan met haar lichaam tegen mij komen staan.
        Ze heeft haar mooie borsten vrijgemaakt en mijn mond ernaar gebracht. Lekker haar tepels gezogen en gelikt. Ze heeft dan haar prachtige klit tevoorschijn gehaald. Ik heb hem dan beginnen likken en zuigen heerlik.
        Wat poppers genomen en haar stijve paal diep in de mond genomen.
        Zij speelde ook met mijn penis. Toen ik haar pijpte kneep ze ook zachtig in mijn tepels. Daarna condoom errond en heeft ze me lekker genomen.
        Elkaar terug wat gepijpt en daarna was het aan mijn beurt om haar te nemen.
        Heb haar langs achter genomen en ben na tijdje klaargekomen.
        Na de daad hebben we ons gewassen en kreeg nog een lekkere afscheidkus.
        Voor herhaling vatbaar. Ze vroeg op geen enkel ogenblik naar meer geld. Dat was wel aangenaam. In Brussel is het niet zo, daar zeuren ze altijd naar meer geld.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 47/3, Maria (goed)

Het lijkt wel of ik de enige ben die een zwak heeft voor Maria. Vrijdag heb ik vernomen dat ze eigenlijk Lady Diana heet. Zo stond het toch op haar paspoort. Ze is ook officieel als vrouw geregistreerd. Een vrouw met een fantastisch libido Ze is nu ook van locatie veranderd, dus mag dat ook meteen aangepast worden naar Schippersstraat 47/3.

Iedere keer dat ik er kom is het spel beter en heter. Meer toegelaten en langer pret voor dezelfde prijs. Het rubberen jasje gaat er sneller af dan anders. Als je net voor de middag komt, dan is het niet echt druk en neemt ze graag tijd voor je. Misschien was ik de eerste van de dag, want ze stond erg hevig en grabbelde me iedere keer stevig vast. Wanneer je van meer dan gemiddeld geschapen houdt en een stevige beurt, dan is dit "the place to be"
          Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 18-03-08, 10:26. Reden: huisnummert aangepast

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 47/3, Maria/Diana (uitstekend)

Het wordt saai, maar ze blijft uitstekend hoor. Net terug uit Spanje want 'r reiskoffer stond er nog onuitgepakt. Ze had zelfs een geschenkje mee van Madrid. Blijkbaar ben ik niet 'r enige zware fan want er lagen nog twee zelfde pakjes Moet ook wel zijn want ze is altijd wel druk bezet.
            Hoe langer hoe meer wordt ze heviger in 'r vrijpartijen. Ze houdt van stevig doorrammen en liefst zo lang mogelijk. Eens je bij haar buiten komt hoef je diezelfde dag geen andere meer. Ze neemt graag de tijd voor je en als er iemand aan de deur staat te bonken, dan stoort ze zich daar vooral niet aan. (Hebben de andere bezoekers dan geen geduld? )
            Recensie geeft niks nieuws. Blijft uitstekend.

Moderator, graag de naam aanpassen want ze laat zich echt wel Diana noemen.
            Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 17-04-08, 08:12.

Commentaar

Eindelijk heb ik ze nog eens kunnen bezoeken op donderdag 17/7. De sex is echt heerlijk bij haar en ze neemt wel de tijd als je er zoals ik al meerdere keren geweest bent. Nu ik Christine eensbezocht heb, moet ik eerlijk toegeven dat Christine meer variatie aan de dag legt, maar wat betreft passie in het spel is Diana echt wel top.
              Als de telefoon gaat tijdens de stoeipartij, doet ze alsof ze niets hoort. Tijdens het wassen praat ze er dan lustig op los. Ze belde een vriend(in) uit Amsterdam met de mededeling dat ze met een leuke man gespeeld had.
              Ze dringt er op aan om eens de nacht bij haar thuis door te brengen. Heeft iemand daar al ervaring mee? Ik bedoel niet bij Diana, maar bij een shemale in 't algemeen. Moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet aan toe ben.

Commentaar

Ja ik heb dat vroeger weleens meegemaakt bij 2 shemales. Leer ze wel goed kennen. De eerste was zeer geil, maar ook zeer gevaarlijk type. Ze zat vroeger in die straat waar die café met afrootjes tegenover de erotic center met die cabines. Zij heette volgens mij Layla of miriam, kwam uit Columbia met een ass en die was verkikkerd op me. Al gauw paalde ik haar ZC! En heel snel gingen we stappen met elkaar in Antwerpen. Zij snoof veel Coke en verwachtte dat ik dat ook deed. Ze zat in die transen appartement achter de Verversrui. Daar had ik meegemaakt dat ze onverwacht bezoek kreeg van foute gasten. Gelukkig slaagde mijn vlucht voorspoedig.

Maar nu kan je ook bij Monica langs gaan. Een Post op Trans (met poesje) en zeer geil. Ze houd van jonge gozers en wiet roken. En natruurlijk had ik dat gauw door. Met een baal wiet in mijn zak liepen we op een door de weekse avond naar haar apartement. Ze houd van cadeautjes, maar dan krijg je gratis sex voor terug. En ik mocht 1 keer bij haar slapen. Ze is spermageil en houd van NZC. Ja zo goed kon ik haar niet, maareh 1 keer mee maken ga naar http://www.ts-monica.com . Zij is te vertrouwen.

Wampieoh
                Laatst gewijzigd door Sagaris; 12-08-12, 10:55. Reden: Quote eruit, is overbodig

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 37/rechts, Maria/Diana (uitstekend)

Terug eens bij Diana geweest en ze stond lekker heet. Ze had wat zin in een stevig spelletje met m'n stropdas. Ik was de laatste om haar tegen te houden . Voor één keer had ik niet alle tijd van de wereld en dat vond ze precies jammer want ze was goed op dreef. Voor mij is ze echt als een goede wijn, want ze wordt beter iedere keer. Ik mocht zelf bij haar NZC. De eerste keer dat ik er echt op in ga omdat ik 'r al wat langer ken. Voor de volle 100% vertrouw ik het nog niet, maar ik ben nog nooit door haar belogen op welk vlak dan ook. Natuurlijk mocht ik niet klaarkomen in haar. Voor haar eigen actie doet ze liever een jasje aan.

Intussen is 'r haar niet meer blond maar weer donker. Ze ziet er nu meer als een latina uit. Nog altijd niet de knapste trans in het SKW, maar de beurt die je van 'r krijgt is bij de beteren. Het fake-gehalte is bijzonder laag en ze maakt tijd voor een praatje voor en na (als de parkeermeter daar geen stokje tussen steekt.

Noot voor de moderator: ze is nu verhuisd naar nummer 37, het meest rechtse raam.
                  Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 07-05-09, 19:29.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 37/rechts, Maria/Diana (uitstekend)

ik geraak weer verslaafd aan haar
                    Veel hebben we gisteren niet gepraat. Binnen gekomen en onmiddellijk begonnen Ze stond zelf zo geil dat ze niet kon wachten. Met 'r stevige achterste begon ze me onmiddellijk te berijden ZC. Haar werkinstrument is op volle sterkte lekker groot zodat ze zelf echt een leuke beurt kan geven.
                    Als je de mogelijkheid hebt om 'r meer dan eens te zien, dan merk je wel dat ze echt super is. 1 op 3 moet je zelfs niet eens de volle pot betalen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 37/2, Maria/Diana (uitstekend)

Sex met transen is niet zo mijn ding, hoewel ik het spannend vind. Ben nu inmiddels 2 keer bij haar binnen geweest en zij is de beste trans die mij is overkomen. Ik vind ze best mooi en vrouwelijk.
                      De tweede keer had ze snel een enorm stijve paal. Ik heb me nog nooit laten neuken, maar zij deed het wel. Het kostte wel wat moeite en pijn, met zo'n erg dikke joekel, maar met een snuifje poppers maak je je anus toegankelijker.
                      Beheerst en beslist schoof ze langzaam naar binnen. Onderwijl mij aftrekkend. Ik heb dat toen zelf maar ter hand genomen, dan kan ik het orgasme wat langer uitstellen.
                      Ze heeft ook heerlijke mooie borsten om mee te spelen en bij binnenkomst begint ze gelijk te tongzoenen.
                      Een absolute aanrader. Ze heeft overigens zwart haar (inmiddels).
                      De eerste keer lag ik boven op haar en toen pakte ze een condoom uit. Ik ging daar op een stukje van de verpakking liggen en 's avonds onder de douche voelde ik dat het nog aan mijn rug geplakt was. Gelukkig lag mijn vrouw net in bed. Let op dit soort zaken.
                      Ik wil dat overigens Diana niet aanrekenen. Ik ga er graag naar terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 37/2, Maria/Diana (goed)

Omdat ik van mening ben dat je in het leven zo veel mogelijk dingen moet proberen, ben ik vorige week bij Diana langs gegaan. (Overigens zei ze bij binnenkomst dat haar naam Maria is, terwijl ze toen ik het bij het weggaan nog eens vroeg, zei dat ze Diana heet en uit Ecuador komt.) Het was voor mij de eerste keer met een trans en ik moet zeggen dat het mij alles meeviel. Waarschijnlijk merkte ze dat ik behoorlijk nerveus was want ze stelde me gelijk op mijn gemak en nam ook het initiatief. Ze vond het ook leuk om te horen dat ik uit Nederland kom. We begonnen met een uitgebreid voorspel, langdurig strelen en zoenen en daarna duwde ze mijn hoofd in de richting van haar keiharde paal. Voor mij dus de eerste keer dat ik iemand pijpte en het was dan ook een aparte ervaring. Vervolgens begon ze mij uitgebreid te pijpen. Toen wilde ze me gaan neuken, vooraf had ik besloten dat ik dit niet zou laten doen maar ik was inmiddels zo opgewonden dat ik haar toch haar gang liet gaan. Dit werd echter geen succes, het was erg pijnlijk en het lukte ook niet goed, toch gaf ze de moed niet snel op en bleef het geruime tijd proberen, totdat ze ook inzag dat het niets zou worden. Daarna haalde ze het condoom er weer af en mocht ik haar weer pijpen en pijpte zij mij bijna tot een hoogtepunt. Tenslotte mocht ik haar neuken, helaas stond ik al op springen en duurde dit niet erg lang, iets wat ze oprecht jammer leek te vinden. Al met al was het een hele nieuwe en aparte ervaring, maar wel één waar ik geen spijt van heb.
                        En nu mijn vraag, in totaal ben ik ongeveer 40 minuten bij haar geweest en heb hiervoor slechts € 50 betaald. Dit lijkt mij erg goedkoop. Zou dit een soort van introductieprijs zijn geweest en moet ik de volgende keer meer betalen of krijg ik dan weer dezelfde service voor hetzelfde geld? In dat laatste geval ziet ze me zeker nog eens terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 37/2, Maria/Diana (goed)

Sophokles, als ze slecht 50 aanrekent, dan mag je je gelukkig prijzen, want ik betaal telkens 100, met ooit eens een uitzondering van 70. Eens je er meermaals komt, dan is er ook meer toegelaten als je dat wil.
                          Ze stelt ook vaak voor om eens te blijven overnachten bij haar thuis.

Vrolijke vriend, bij mij heeft ze al eens sporen van lipstick op m'n kraag nagelaten. Dat kopmt door haar ontstuimigheid, want meestal is ze heel voorkomend en controleert ze ook na 't wassen of er nergens geen sporen van lipstick of ander make-up meer achtergebleven zijn. Niet altijd makkelijk wanneer er neit al te veel licht is op 'r kamer. Net zoals jij, ga ik haar dat ook niet aanrekenen. Ze is inderdaad een goeie trans die lekker de tijd neemt en je graag verwent. Bovendien is ze er nog goed in ook.

Zoals je al gemerkt hebt in de recensies, ben ik kandidaat om voorzitter te worden van haar fanclub.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 17/2, Maria/Diana (goed)

Ik heb me onlangs weer heerlijk laten nemen door haar. Ze is flink geschapen en behoorlijk hard en dik. Ze schoof een kussen onder me en ramde er behoorlijk in. Ik had toch moeite met een orgasme te krijgen, maar dat was geen probleem voor haar. Ze ging extra te keer.
                            Toen we klaar waren, was ik gewoon een beetje beurs. Buiten gekomen moest ik nogal wat winden laten. Het was net of ze me opgepompt had.
                            Een geweldige meid.

Commentaar

Gisteren bij deze heel leuke en vriendelijke trans geweest .
                              Ze kwan net aan en was nog niet omgekleed:ze ziet er echt vrouwelijk uit .
                              Voor de rest GFE, stevige klit, lekkere zachte borsten ( niet te hard ) ,.
                              Ze is een van de toppers in Antwerpen.
                              Maria Magdalena is echt de moeite waard

recensie vergeten...

not. Mod. Tijdens samenvoegen iets fout gegaan, en recensie kwijt geraakt.
                              Laatst gewijzigd door Sagaris; 28-12-09, 13:43.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 17/2, Maria/Diana (uitstekend)

terug bij Maria Magdalena geweest.
                                Volgens mij de beste shemale voor het ogenblik in Belgie : niet de mooiste, maar natuurlijke feminiteit met en stevige plus die ze ongelovelijk kan gebruiken : zekzer 20 minuten door haar geneukt met alle variaties.
                                Geestelijk , vriendelijk kijk niet naar de klok en zaagt nooit over "morre money"

Commentaar

Ik kan weer kort zijn: ze was weer geweldig gisteren. Naderhand nog een leuk praatje gemaakt met haar want ze had al genoeg verdiend. Ze zag er weer ongeloooflijk sexy uit en ik had moeite om me te bedwingen om niet meteen aan de slag te gaan. In het begin doet ze graag haar uitleg en daar heb ik wel wat respect voor. Deze keer is alles zc verlopen want ik denk wel dat ze op dat vlak te vertrouwen is.
                                  In mei en juni zal ze een paar weken afwezig zijn.

Commentaar

Heb haar ooit eens thuis bezocht. Nu ja ooit is tweetal maand geleden. Omdat ik overdag er bijna niet geraak en ze was akkoord. Toen ik toekwam had ze enkel nog een kamerjas aan. Spijtig want ik had ze wel eens willen uitkleden ook, maar soit. Toen die uitwas direct beginnen pijpen, vervolgens heeft ze mijn sterretje ingesmeerd en is ze me beginnen neuken. Probleem is dat ik via prostaatmassage... klaarkwam.

Het was wel goed, enkel is de taal een klein beetje een probleem, anders kun je er volgens mij nog veel meer uithalen
                                    Een dag zonder lach, is een verloren dag!

Commentaar

Ben woensdag avond by deze tv geweest aan de deur beloofde ze alles maar als het zover was kreeg ze geen styve pik ze had juist een paar klanten achter elkaar gehad zei ze . Dus zuigen met condoom en van het neuken kwam ook niets van .Dus voor my geen 2de keer by haar

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 17/1, Maria/Diana (goed)

Daarjuist ook voor de eerste maal bij Maria geweest.
                                        Zij heeft mij voor de eerste maal anaal genomen wat nogal pijnlijk was door haar grote klit. Volgens haar zou het de volgende keer beter gaan.
                                        Ze heeft me dan een lekkere prostaatmassage gegeven waarna ik lekker klaarkwam. Ze ziet me nog terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 17/1, Maria/Diana (goed)

Nog de recessie