Antwerpen, Schippersstraat 07/2, Tatiana (Ecu)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 07/2, Tatiana (Ecu)

Vandaag deze lekkere shemale uit Ecuador bezocht. Lange zwarte haren, lekkere c cup, lekkere (kleine) clit, lekker tongzoenen....elkaar lekker verwend na het snuiven van poppers. Voor mij één van de betere shemales in het SK.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 23/3, Tatiana (Ecu) (uitstekend)

Vandaag, voortgaande op de goede berichten in deze rubriek, eens binnengewipt bij onze knappe Ecuadoriaanse. En bedankt beste schrijvers want het is echt de moeite. Tot op heden was Sarah (schippersstraat 37) mijn toppertje in deze categorie maar Tatiana kan zich best met haar meten. Mooie looks, minstens een C-cup, een prachtig kontje en dit alles in een mooi gebronsd tintje. Tatiana heeft in Brussel gewerkt en woont daar nu nog zodat converseren in het frans vlot gebeurd. Laat je overal aan en in komen, let niet op de tijd maar heeft wel wat moeite om haar apparaat overeind te krijgen. Ook voorzichtig tongzoenen kan bij haar wat toch een rariteit is in deze sector. Zeker voor herhaling vatbaar alhoewel ze mij meedeelde dat ze binnen enkele maanden zou stoppen.

Commentaar

deze week bij tatiana geweest. Heerlijke borsten,relatief kleine pik.
      heeft iets dominants over zich. Heb haar borsten en pik gezogen. daarna moest ik haar string aan.
      Vervolgens heeft ze me geneukt en hard ook. uiteindelijk heeft ze mij gepijpt . Om haar te neuken moest ik bij betalen maar toen ik haar gaatje begon te vingeren wilde ze toch maar graag direct mijn lik. Hard geneukt.Erg sletterig en lekker.
      Al mat al super.
      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-01-08, 19:33. Reden: Aanpassing dienstverlening alles stond op slecht.

Commentaar

Lekker ding deze meid.
        Zag haar vorige week staan en moest naar binnen.
        Heerlijk tongen, rimmen, lekker wederzijds pijpen en daarna die heerlijke kont neuken.
        Ze heeft me deze week ontmaagd.
        Heb zolang de juiste shemale gezocht om me te ontmaagden en zij bleek de juiste keuze te zijn.

greetz

Commentaar

Ik zat een tijdje zonder pc en kan daarom nu pas weer recensies schrijven. Sommige medewandelaars wisten dat ik deze dame eens wou proberen, maar twijfels had. (Bedankt Wico voor de extra toelichting). Intussen ben ik al twee keer bij haar geweest en heeft ze mijn nr.1 trans Bianca van de troon verdwenen. Omdat het intussen even geleden is, laat mijn geheugen me in de steek om een duidelijk verhaal te vertellen. Daarom in telegramstijl mijn ervaringen en indrukken van twee bezoeken.
          Zalig staande elkaar plagend uitgekleed. Erg sensueel. Diepe en veelvuldige tongzoenen, zelfs na het wassen nog. Absoluut niet gehaast. Wederzijdse lekkere pure deepthroat. Poppers en sex die van sensueel overging naar heet, plakkerig en heftig. Tepels hard bewerken. (Ze is volgens mij ook te vinden voor meer kinky werk - handboeien zijn aanwezig. Ideetje voor volgend bezoek is me eens laten domineren door haar.)
          Verschillende transen (Kristine, Maleena en nog anderen) hadden mij al probetren te neuken, maar het deed telkens te veel pijn en daarom zei ik de laatste tijd steeds resoluut nee tegen geneukt worden. Maar ik voelde me zo geil bij Tatiana, dat ik me toch liete overhalen. Deed pijn, maar ze drong aan te blijven proberen. En jawel hoor. Na een aantal pogingen ging haar pik er vlot en diep in en genoot ik, zols ik nog maar zelden genoten heb.
          Ik weet nu dat ik enorm kan genieten van een pik in mijn kont - misschien niet van een dikke knupperl, maar wel van die van Tatiana.
          Ze merkte dat ik genoot en in de roes van poppers, begon ze mij enorm hard en wild te neuken. Het bed kraakte ervan en het zweet stroomde van haar lijf.
          Bij het tweede bezoek, kon ik welhaast geen genoeg krikgen van haar gebeuk en heeft ze zelf een pauze moeten inlassen om even te bekomen.
          Zelf heb ik haar nog niet geneukt.

Commentaar

Tatjana-Schipperstraat 23

Zeer mooie, vrouwelijke trans, mooi gezichtje. Niet te groot met mooie ronde vormen en duidelijke aftekening in zwart leren slipje. Mooi lang zwart haar en gewillig.
            Vlak na het binnenkomen valt ze al in je armen en begint het vrijen; je voelt de spanning en direkt weet je "dit wordt goed"

Ze is een Latina en woont in Brussel. Ze doet dit maar voor korte tijd. Deze week was haar laatste zei ze. Helaas is anders voor veel herhalingvatbaar.

Vermoedelijk nr 23, zal er niet ver naast zijn. Lange trap omhoog, mooie verzorgde kamer !
            "Zion symbolizes a longing by wandering peoples for a safe homeland"

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 10/1, Tatiana (Ecu)(uitstekend)

deze namiddag dez chica uit <Ecuador gaan bezoeken.

heel aangename meid met een extra goede social time.
              Ook heel gooie taalkennis van het frans

mini puntje ( voor mij ) een klein klitje (14cm max)
              annders heel gooie ervaring en een enorme plus is haar FK.

ze is er nog voor een korte maand

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 10/1, Tatiana (Ecu)(uitstekend)

Vandaag tot mijn grote verassing Tatiana gespot in de Vingerlingenstraat 5 (L). Natuurlijk deze kans niet laten voorbijgaan en een heerlijk uurtje met haar doorgebracht. Zegt weer naar een vast plaatsje op zoek te zijn in het SKW maar met die meute Oost-Europeaansen is dit niet makkelijk. Zou ook op zondag veel aanwezig zijn en dan mag iedereen er naartoe want dan kan den dezen er niet aanwezig zijn. :-)

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 10/1, Tatiana (Ecu)

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1
                  Ze zal waarschijnlijk nog dikwijls van adres veranderen, doch aangezien ik haar al verschillende malen de laatste tijd op Vingerlingstraat 07/1 gezien heb, gaan we haar maar naar dat adres verplaatsen.
                  inderdaad ze verhuisd heel regelmatig 15 dage terug stond ze in het begn van de schipperstraat 47 of ietjes verder .

je kunt haar niet missen ze heeft bijna altijd een zwarte kleine BH "spinneweb"

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 07/1, Tatiana (Ecu)

Heb Tatiana nu al enkele malen bezocht, en toegegeven, ze neemt haar tijd en de sex is werkelijk top. Wat door de medewandelaars reeds werd geschreven, kan ik alleen maar beamen. Alleen het tongzoenen... wanneer ik dat ter sprake bracht, keek ze echt verwonderd op en zei ze dit niet te doen... bij geen enkele klant. Nu ja, het zou wel leuk geweest zijn maar in elk geval werd het gemis ervan meer dan goedgemaakt... Een topper als je het mij vraagt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door casanovaXXXX
                      Zit deze dame er nog?
                      Was destijds een van haar 'ontdekkers' en wil ze heel graag nog eens bezoeken.
                      Zij is er nog steeds, doch een beetje op verschillende adressen Heb wel de indruk dat zij de laatste tijd vooral op SS 07/2 of Vingerling 07/1 zit.
                      Delta 1

Commentaar

Heb ze vorige week vrijdag bezocht, en z was inderdaad de enige trans die er een beetje vrouwelijk uitzag, (rond 14.30u), ze moet heet gestaan hebben want voor het standaard bedrag full service gekregen

ze heeft inderdaad een kleine piemel maar hij kwam goed hard en ze heeft me lekker geneukt. Persoonlijk heb ik het liefst kleine formaten.

Leuke ervaring voor herhaling vatbaar ze zat ergens in de schipperstraat 9 (ongeveer ben niet zeker)

Grtz,
                        Laatst gewijzigd door delta 1; 26-02-15, 22:07. Reden: heb haar al enkele malen op SS 07/2 zien staan, dus adres maar in die zin aangepast; SS 9 kan niet, is gesloten

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07/2, Tatiana (Ecu)

In mijn ogen de mooieste en beste trans in het SKW.

Commentaar

Is Tatiana nog werkzaam in Antwerpen ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door liefhebbertrans Bekijk bericht
                              Is Tatiana nog werkzaam in Antwerpen ?
                              Vandaag stond ze er in ieder geval...

Commentaar

werkt ze in de dag of in de avond of nachtshift ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blitzbob Bekijk bericht
                                  werkt ze in de dag of in de avond of nachtshift ?
                                  Telkens met de dagshift. Vrijdag zag ik ze rond 19u vertrekken.

Commentaar

Ze werkt inderdaad overdag, weet niet of ze er ook in het weekend is. Anyway, was vandaag eens in Antwerpen en besloot eens te kijken wat ze bij de zuiderburen te bieden hebben. Nu was ik eigenlijk niet op zoek naar een trans, en kwam ik er ook pas echt achter toen ze 'm opeens uit de string floepte. Geeft niet, wou het toch eens proberen, en als dat dan bij Tatiana gebeurt is het absoluut geen straf. Begonnen met flink aan haar tieten te zuigen, ondertussen heeft ze me flink afgetrokken en ik haar daarna ook. Nu ging anaal bij mij me op dat moment iets te ver, maar bij haar was het heerlijk. Lekker doggystyle terwijl ik haar tieten flink onder handen nam. Uiteindelijk heeft ze mij handmatig tot een hoogtepunt gebracht en ben ik na wat half-Frans half-Engels praten zeer tevreden weer naar huis gegaan. Helaas daar iets minder plezierig genaaid door de NS, maar dat hoort er natuurlijk ook bij.

Commentaar

mss toch eens "kleine" aanpassing?
                                      recensie 2007 / leeftijd: 26-29 / postuur: slank
                                      na bijna 10jaar
                                      recensie 2016 / leeftijd: 26-29? / postuur: slank?

ben mss muggenzifter maar zag ze enkele tijd geleden haar kleedje eens over het hoofd trekken en die onder partij was met de beste wil vd wereld niet slank te noemen hoor

toegegeven, ze heeft wel een super geil lijf & gezichtje

Commentaar

Hello mannen ik heb mij gisteren laten verleiden door deze trans voor een kinky moment met haar te beleven . het was een heerlijk erotisch en kinky belevenis en ze deed alles wat ze mij beloofde , zelfs nog extra zonder geld bij te vragen en zonder haastwerk .om eerlijk te zijn , heb ik geen vertrouwen in transen , want ik was altijd bedrogen bij transen en ontgoocheld naar buiten .maar tatiana was het nu wel een echt kinky erotisch en ik ging voldaan naar buiten . ze zal mij nog terug zien en hopelijk word het terug weer zo'n fantastische tijd

Commentaar

Zit deze dame nog in het skw? Zo ja dan zal ik volgende week eens afreizen naar Antwerpen!