Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Cathy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Cathy

Spaanse TS Cathy, vrijdagnacht rond 0.00 uur. Ze is superknap, ze zit in Schippersstr. 24 rechtse raam. Was vriendelijk, maar professioneel. We begonnen met PZC, zowel ik als zij. Haar piemel had gemiddelde grootte. Daarna deed ze condoom aan om mij te neuken, eerst in doggy en daarna ik op mijn rug, terwijl ze mijn lul masseeerde en aftrik tot ik klaarkwam. Alles was mooi te volgen in de spiegelwand aan de voor- en zijkant van het bed. ook poppers beschikbaar. Toen in me waste kwam ze nog effen achter me staan en schoof ze haar pik naar binnen en gaf me nog een paar stoten, was wel leuk. Conclusie: een superknappe trans, volgens mij de beste die er gisteren beschikbaar was, maar in het verleden heb ik wel al geilere momenten meegemaakt met andere trans'en.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/1, Cathy (goed)

gisteren voor de eerste maal naar een shemale geweest. God was daar veel volk in de antwerpse buurt. Ben dan maar naar binnen geweest. Voor de eerste maal een piemel gepijpt! Ik vond het wel lekker!
    Zij heeft een pracht lichaam met prachtige borsten. Haar piemel is wel aan de kleine kant!!! Ik heb haar gepijpt en ik moest stoppen of ze ging klaar komen. Wel spijtig dat ze alleen spaans spreekt. Ze verstaat echt weinig engels of frans.
    Ik heb haar dan gepenetreerd. Ze vroeg ook of ze mij mocht nemen, maar aangezien ik nog maagd ben durfde ik niet! Misschien wel dom want haar piemel is toch niet zo groot. Maar gedane zaken nemen geen keer.
    Zij is toen op mijn borst klaargekomen.
    Al bij al een leuke ervaring maar kussen was er niet bij.
    Ik had eerlijk gezegd wel wat meer passie verwacht.
    Mischien later eens uitkijken naar iemand anders.
    Ik ken nu mijn weg in het schipperskwartier.
    Ik zal misschien in de toekomst iets assertiever zijn.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Cathy(goed)

In de afgelopen tijd ben ik 3 keer bij haar geweest en telkens tot volle tevredenheid. Ze heeft een lekker strak lichaam, mooie borsten en een lekker apparaat, alles wat ik zoek in een trans
      Ze werkt 's ochtends vroeg vanaf een uur of 5 tot 9 a 10 uur en zit ook wel eens in den haag in de Geleen.
      Bij binnenkomst wordt ik altijd uitbundig begroet met een lekkere tongzoen en gaan de kleertjes snel uit. Na wederzijds PZC en 69 wil ze me altijd graag in de missionaris houding nemen. Zo vroeg in de morgen is mij dat wel eens te veel maar ze maakt er altijd een feest van door lekker klaar te komen in mijn mond. Verbazingwekkend hoe makkelijk zij meerdere keren (achter elkaar) klaar kan komen. Ik vertrek altijd met een brede grijs. Laatst stelde ze voor om een trio te doen met haar buurvouw Carolina (?). Dat is echt een plaatje maar ik heb daar een wat plichtmatige ervaring mee gehad dus dat laat ik maar even rusten. Katie (of Cathy) gaat mij nog vaker zien

Commentaar

Vorige week donderdag weer bij Cathy langs geweest. Zoals gewoonlijk werd ik weer uitbundig begroet. Deze keer wilde ze een trio met haar buurvrouw (geen trans) van 17/1: "I want to see you fuck her pussy and you suck my dick". Geil idee maar de financien lieten dat deze keer niet toe dus ik bij Cathy naar binnen. Na een heerlijke tongzoen bood ze haar slappe lul aan, die ik met de mond ZC tot leven probeerde te wekken. Normaal gezien staat ze in no time in volle gevechtssterkte, maar deze keer zat dat er niet in Na een poosje sabbelen op dat slappe ding heeft ze me nog met hand en mond (ZC) professioneel klaar gemaakt, maar ik was voor iets meer gekomen dus dat was een beetje een teleurstelling.
        Ze heeft tijdens de voorgaande bezoeken wel wat krediet bij me opgebouwd dus ik zal haar nog een keer de kans geven om dit goed te maken. Ik heb trouwens beloofd om de volgende keer dat trio te doen......

Commentaar

Dinsdagochtend weer bij haar binnen gewipt. Ik was haar eerste klant en werd weer uitbundig ontvangen. Deze keer kwam ze weer snel op volle gevechtssterkte en heeft ze me weer goed genomen. Waarna we allebei lekker klaar zijn gekomen.
          Ze kan mij tot haar vaste klantenkring rekenen. Maar ik zorg voortaan wel dat ik aan het begin van haar shift langs ga als ze nog goed heet staat

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Cathy(uitstekend)

Vandaag voor de 2de keer een shemale bezocht en gekozen voor de meest aantrekkelijke (normaal ga ik voor Elena, maar die werkt niet op dinsdag)
            Helaas ben ik deze keer niet supertevreden, ze beloofde me 50 euro all in maar eens in haar kamertje vroeg ze al 50 euro bij.
            Geen herhaling voor mij bij deze shemale, (wel de eerste die ik zie met een mooie cupmaat borsten).
            Laatst gewijzigd door Sagaris; 14-08-12, 21:35. Reden: Tijdsduur gecorrigeerd

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Cathy

Echt waar, is ze weer terug? Hebben we het over dezelfde cathy, (vaak zware, opvallende oogmakeup en felgekleurde lokken). Van geldwolverij heb ik bij haar nog nooit wat gemerkt, misschien verwar je haar met Karolina die ook vaak op nr 27 staat en inderdaad nogal streken heeft.
              Laatst gewijzigd door delta 1; 24-10-14, 21:21. Reden: quote er uit; is overbodig

Commentaar

Steeds zwarte oogmake-up aan en soort zwarte kamerjas die haar borsten goed laat zien. Heeft stijle,pikzwarte haren.
                Tegen mij zei ze dat ze Cathy heet maar heb ook al gehoord dat iemand haar als Carolina aansprak...Zit steeds achter de middelste raam...
                Laatst gewijzigd door delta 1; 24-10-14, 21:21. Reden: quote er uit; is overbodig

Commentaar

Nee, dat is Carolina (of Karolina). Ik heb daar 1 keer een acceptabel half uurtje mee doorgebracht. Toen stond ze zelf goed geil en heeft ze me lang en hard genomen. De andere keren was het altijd zeuren om meer geld, veel beloven en weinig geven en binnen 15 min onbevredigd weer buiten. Ik ga er niet meer binnen.

En het verbaasd me niet dat ze af en toe de goede naam van haar voormalige buurvrouw gebruikt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mama-Totto
                    Dat zou wel eens kunnen, ik zal gauw eens polshoogte nemen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mama-Totto
                      spreekt vloeiend nederlands ? deze "dame"tenminste wel , zat vroeger in Den Haag Gel str
                      Net met haar gebeld, het is haar inderdaad. Spreekt nog steeds niet veel nederlands. Ontvangt volgende week in Rotterdam, afpraak gemaakt om haar dan weer eens te bezoeken.

Commentaar

Enkele weken geleden ben ik ook eens binnengesukkeld : de dame in kwestie zei dat ze Cathy heette maar zat in het middelste raam27/2(en daar zit ze nu al een tijdje). Zou het kunnen dat ze de naam van haar goede collega gebruikt om klanten te lokken ? Enfin de Cathy waar ik het over heb heeft zware oogschaduw, lang zwart sluik haar en is een echte geldtroggelaar. Eenmaal boven voor de beloofde 50 euro vroeg ze ok ik geen coke wou(NEE) of ik geen trio met haar vriendin wou(NEE) Of ze er een meisje moest bijhalen "zodat ik die kon neuken terwijl zij mij neukte"(NEE). Daarop vroeg ze wat ik wou : ik zei wederzijds verwennen zoals afgesproken ?? Ze zette een Rocco Siffredi film op en begon opnieuw over de coke te zeuren en dat voor 200 euro ik een heel uur kon blijven en dat ze een vriendin ging halen". Opnieuw zei ik NEE. Daarop zei ze ok "another offer : you see if you need money the krantenshop(lol) you can go there and use your bank card they will charge only 10% for themselves of what you take.. so you can take 200 or 500 or 700" Ze leek me behoorlijk aan de coke en ik zei "never mind, I will not come here again ever". 50 euro weggegooid.

Ik keer niet tevreden terug.

Commentaar

Das Karolina, echte geldwolf en idd cokeverslaafd. Gebruikt idd soms de naam Kathy.
                          Ben er paar keer geweest maar nooit echt top (door dat gezeur over geld/coke ;-) ).
                          Meiden die meid :-D
                          Laatst gewijzigd door delta 1; 24-10-14, 21:19. Reden: quote er uit; is overbodig

Commentaar

Zo'n 2 weken geleden was ik dan eindelijk in de gelegenheid haar weer te bezoeken. Op kinky stond dat ze in Den Haag ontving en ik moest daar ook in de buurt zijn, dus de dag daarvoor even gebeld of ze aanwezig zou zijn. Mij werd echter nogal kortaf te verstaan geven dat ze niet zou werken. Dus dan de volgende dag maar naar de geleenstraat getogen, in de hoop Tatiana te treffen.
                            En op mijn ronde trof ik op nr 45 tot mijn verbazing Katy aan. Ze herkende me gelijk en na even bijgepraat te hebben aan het raam, snel naar binnen getogen. Daar een prima tijd met haar gehad, ze wordt nog steeds snel goed hard en komt nog steeds makkelijk klaar. Ik miste de pure geilheid van vroeger een beetje, maar wellicht kwam dat ook door het hartelijke weerzien, het blijft ook gewoon een oprecht fijn persoon. Misschien was het een beetje te gezellig voor echte pure geilheid.
                            Volgende keer beter!
                            Ze vertelde me tegenwoordig voornamelijk in privehuizen te ontvangen en bij uitzondering nu even in de geleen te zitten. Omdat ze vooral bij mij uit de buurt rondreist, zal ik haar wat minder frequent kunnen bezoeken.

Topic kan wel verplaatst worden naar priveontvangst in nederland lijkt me

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/1, Cathy

weinig volk en werkers vannacht, het SK is niet meer wat het geweest is. Zat een langharige ravenzwarte latina in 24/1, vermits er niets degelijks te bespeuren was er binnen. 100€, beiden pijpen,neuken en klaar komen.
                              Het pijpen moest met condoom, nou dat viel al tegen. Haar klit werd amper hard en haar pijpwerk trok op niets. Geef me nog 100€ en we pijpen zonder ik ik geef je mijn sperma. Ik zei haar dat we 100€ hadden afgesproken, maar ze bleef zeuren.
                              Daar knap ik totaal op af.
                              Me terug aangekleed en haar gevraag mij 50€ terug te geven wat ze weigerde, haar dan bij het buiten gaan een flinke klap op haar gezicht gegeven. Is de SLECHTSTE ervaring dat ik al heb meegemaakt
                              Melhor

2 F*ck the people you must be Politician

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/1, Cathy

....haar dan bij het buiten gaan een flinke klap op haar gezicht gegeven.....

Dit vind ik echt niet kunnen. Het maakt niet uit hoe slecht je ervaring is geweest maar fysiek geweld gebruiken kan echt niet. Moest ik moderator zijn, ik gooi je van het forum...

Commentaar

Eens met de vorige poster!!!!!!!

Met dat dit waarschijnlijk Cathy niet was maar geldwolvin Carolina.

Cathy is tegenwoordig in het prive circuit in Nederland te vinden en af en toe achter het raam in den haag......

Commentaar

Bon, moet eerlijk zeggen dat ik dit topic niet goed meer begrijp : kan iemand mij zeggen welke berichten betrekking hebben op Cathy en welke op Carolina ?

En werkt Cathy nog wel op dit adres, en zo neen, waar dan wel ?
                                    Laatst gewijzigd door delta 1; 16-02-16, 08:38.
                                    Delta 1

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1 Bekijk bericht
                                      Bon, moet eerlijk zeggen dat dit topic niet goed meer begrijp : kan iemand mij zeggen welke berichten betrekking hebben op Cathy en welke op Carolina ?

En werkt Cathy nog wel op dit adres, en zo neen, waar dan wel ?
                                      Katy werkt tegenwoordig in Nederland, wisselende lokaties

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...g/default.aspx
                                      Laatst gewijzigd door rick65; 16-02-16, 00:46.

Commentaar

Wat een afknapper. Ze noemde zich Cathy, uit Equador dus zal zeker deze "dame" zijn. Ik was er tijdens de wisseling van de wacht, dus weinig dames en TS! Dit was de enige die er een beetje uitzag, en ik was geil...... Lange dame hoge hakken en deze keer een blonde pruik op! De keuze was 50 = PN 100= half uur en 200 een uur.
                                        Ik ben voor een half uur gegaan. Ze pijpte me, en vroeg wat ik wilde. Ik zeg wederzijds pijpen en mij neuken! Dat was moeizaam. Ik zei nog neuk me maar en geef me 50 terug! Ze zei opschieten want de tijd is bijna om ander klleed ik mezelf aan???? Ik opperde we zijn net 15 min bezig! na een kleine discussie zou ze me neuken! En dat deed ze vrijwel zonder glijmiddel..... AU! laat maar zei ik, pijp me maar klaar...... koste moeite maar lukte met wat handwerk van haar wel.
                                        GEEN HERHALINGSGEVAAR. Waardeloze date

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door patsboem2 Bekijk bericht
                                          Wat een afknapper. Ze noemde zich Cathy, uit Equador dus zal zeker deze "dame" zijn. Ik was er tijdens de wisseling van de wacht, dus weinig dames en TS! Dit was de enige die er een beetje uitzag, en ik was geil...... Lange dame hoge hakken en deze keer een blonde pruik op! De keuze was 50 = PN 100= half uur en 200 een uur.
                                          Ik ben voor een half uur gegaan. Ze pijpte me, en vroeg wat ik wilde. Ik zeg wederzijds pijpen en mij neuken! Dat was moeizaam. Ik zei nog neuk me maar en geef me 50 terug! Ze zei opschieten want de tijd is bijna om ander klleed ik mezelf aan???? Ik opperde we zijn net 15 min bezig! na een kleine discussie zou ze me neuken! En dat deed ze vrijwel zonder glijmiddel..... AU! laat maar zei ik, pijp me maar klaar...... koste moeite maar lukte met wat handwerk van haar wel.
                                          GEEN HERHALINGSGEVAAR. Waardeloze date
                                          Is niet de Cathy die hier vroeger zat. Kijk op Kinky, trans, Den Haag. Daar zie je foto's van Cathy. Namaakwimpers, Spleetje tussen haar tanden, niet groot, rood haar. Knap in het gezicht en zeker van figuur.