Antwerpen, Schippersstraat 49/2, Maleena

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 49/2, Maleena

Na mijn bezoek aan Bibi(zie andere recensie) was ik eigenlijk nog niet verzadigd. Na wat rondjes gelopen te hebben zag ik plots Maleena zitten. Ik ben een flinke tijd geleden bij haar geweest en een goede tijd gehad. Tot mijn verbazing kende ze mij nog toen ik binnen was. Afgerekend en samen op het bed beland. Ze dook gelijk op mij en trakteerde mij op heerlijke lange tonzoenen. Een tijdje zo liggen te vrijen waarbij onze handen elkaars lichamen verkenden. Wat heeft ze toch een heerlijk lichaam! Heerlijk gevuld op de juiste plaatsen, flinke borsten en flink geschapen! Ze begon mij te zuigen, wat ze echt heerlijk kan. Daarna kwam zij op mij liggen in standje 69 en hebben we elkaar uitgebreid oraal verwend, waarbij wij ook elkaars kontjes niet vergaten. Na een tijdje vroeg ze wat ik lekker vind. Ze wou mij het liefst nemen, maar dat was best even geleden dus dat durfe ik niet aan. Was niet erg en ze boodt mij haar kont aan. Condoom er om en aan de slag! Maleena houdt van hard en wild, nou dat heeft ze gekregen! Na een tijdje heb ik hem er uit gehaald en boodt ze aan om het oraal af te maken. Het condoom ging er af en ze begon heerlijk te pijpen. Toen ik klaar kwam haalde hem vlug uit haar mond en ving alles op in haar hand. Lachend zei ze dat dit niet mijn eerste orgasme kon zijn van die dag omdat ik het zo lang vol hield. Nou daar had ze helemaal gelijk in! Nog even wat gezoend gestreeld en gekletst en beloofd heel snel terug te komen. Voor mij is Maleena echt top. Een heerlijke en aantrekkelijke trans die er echt van geniet. Bedankt Maleena, tot snel

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49, Maleena (uitstekend)

Ben vandaag langs geweest bij Maleena en om te antwoorden op de bovenstaande vraag, ja het is een blonde en ze zit in het linker raam). Was al tijdje geleden dat ik nog eens mijn ding kon doen met een shemale en vandaag had ik er zin in. Ze zat daar mooi te wezen in witte lingerie achter het raam. Had eerst nog wat rondgewandeld, hier en daar was er wel een shemale te bekennen (een enorm knappe, slanke, zwarte shemale in Villa Tinto in de insprong, maar die keek wat afwezig). Dus binnen bij Maleena, 50 euro'tjes betaald en mij wat opgefrist. Ze zat volledig naakt te wachten op bed. Ze is het prototype van een Zuid-Amerikaanse shemale (ze is trouwens van Costa Rica): Lang blond haar, hoekig gezicht, grote borsten (C-cup of meer?), slanke taille, stevige ronde kont, mooi bruin, ik schat 1m75 en ergens eind de 30 qua leeftijd. Ze kan heel geil kijken. Ik vergezelde haar op bed en we begonnen wat te strelen. Nogal snel likte ik haar stevig opgespannen tieten en ze vond dat wel lekker. Van bij de eerste streling schoot haar pik omhoog en stond klaar in vol ornaat. Ze begeleide met haar hand mijn hoofd tussen haar benen. Zij zat op haar knieen en ik lag ervoor op mijn buik. Ik begon haar vrij grote paal te likken en te zuigen en ze genoot. Af en toe nam ze mijn hoofd vast en duwde mijn lippen helemeel over haar pik tot diep in mijn keel. Was echt op en top genot. Ze liet zich lekker lang pijpen en streelde ondertussen mijn rug en mijn kont. Toen ging ik op mijn rug liggen en duwde haar pik in mijn mond en begon ze mij te 'facefucken'. Ze duwde haar pik telkens tot achteraan mijn keel tot de tranen in mijn ogen kwamen. Tussendoor werd er ook regelmatig gesnoven van de poppers. We gingen over in 69 en ze pijpte mijn harde pik zacht en diep. Het pijpen gebeurde overigens zonder condoom. Ik likte haar bilspleet en liet een vinger in haar kontgaatje verdwijnen. Ze deed dit ook bij mij. Toen draaide ze zich en begon me intens te tongzoenen, en niet zomaar vlug een tong draaien, nee, zeker 5 minuutje gretig tongen, speeksel wisselen, ze at bijna mijn tong op, met haar tanden beet ze zachtjes op mijn lippen en tong. Daarna draaide ze me op mijn rug en ik dacht héél even dat ze haar pik in mijn kont ging stoten zonder condoom (omdat ze een kussen onder mijn kont legde), maar nee, ze begon me steig te rimmen. Haar tong likte mijn bilspleet en verdween in mijn kontje. Dit was genieten tot in de hemel. Daarna heeft ze me nog gerimd terwijl ik op mijn knieen zat. Ze deed vervolgens een condoom aan en vatte post achter mij en schoof haar paal bij me naar binnen. Door haar grondige rimwerk voelde ik geen pijn, enkel genot. Ze neukte me eenmaal zacht , dan weer hard en woest. Ze heeft me zeker een kwartier goed doorgeneukt. Ze likte mijn rug,nek en oren. Op het einde lag ik op mijn buik en zij zat boven op mij en neukte steeds sneller tot ze schokkend klaarkwam. Ze haalde haar piemel eruit en het zakje was goed volgeschoten. Ik ging op mijn rug liggen en ze begon me opnieuw te pijpen. 'I want you to come on my tits' zei ze en dat deed ik na het betere pijpwerk dan ook. In één woord 'Topklasse'. Heb al veel shemales gedaan, maar zij komt toch in mijn top 3. Was zo'n 40 minuten bij haar binnen geweest. Met eenvoldaan gevoel reed ik terug naar huis en ik kan morgen met een blij gevoel op vakantie vertrekken.
    Greetz

Commentaar

Yups, zoals beloofd een recensie van mijn bezoek vandaag aan Maleena. Heb haar vandaag iets voor de middag bezocht. Het was min of meer dezelfde ervaring als ik met haar eerder beleefd heb en hierboven uitgebreid heb beschreven. Ze blijft een echt sexbeest. Vandaag dwong ze me echter om haar te deepthroaten tot het sop uit mijn ogen en mond liep. Ik werd er extreem geil door. Ik heb haar héél lang gepijpt / gedeepthroat. Voor de rest was er ook hevig tongzoenen, rimmen, heeft ze me lekker gepijpt zonder, ook 69, en ik werd geneukt eerst in verschillende doggy-standjes, zelfs rechtstaand met zicht op de grote spiegel. Ze trok aan mijn haar mijn hoofd naar achter en gaf me af en toe een diepe tong. Om te eindigen zat ik op haar en neukte haar zalige pik en zij rukte aan mijn piemel. Zij kwam eerst klaar en wat later mocht ik haar volle borsten volspuiten terwijl haar piemel nog in mijn kont zat.
      Weeral een fantastische ervaring.
      Ciao

Commentaar

Heb deze supergeile trans ook bezocht een tijd geleden en kwam helemaal verdwaasd buiten. Wou toen een recensie schrijven, maar mijn pc crashte toen net. Het was intense sex met hevig tongzoenen, rimmen, een lekkere 69, gedwongen deepthroat tot ik bijna stikte, elkaars kont diep vingeren, ... Ze wou me ook neuken, maar mijn kont kon haar wilde stoten niet aan. Heb haar dan geneukt als een wild beest, aangespoord door haar om telkens harder en dieper te stoten. Gevolg : ik kwam vlugger klaar dan gewenst - tot haar spijt. Dan wat bekomen en elkaar blijven strelen. Toen ik wou recht staan om me te wassen, trok ze me terug op bed en begon me weer driftig te tongzoenen en dwong vervolgens mijn mond op haar stijve pik. Heb haar deepthroat gepijpt tot ze haar pik terugtrok en en me op mijn rug legde en haar zaad over mijn buik schoot. Dan duwde ze mijn benen achter mijn hoofd en vingerde ze mijn kontgaatje, terwijl ze mijn pik aftrok terwijl die richting mijn mond wees. Ik kwam klaar en mijn zaad vloog tegen mijn borst aan en liep zo tot mijn kin.
        Nog even bekomen en me gewast en bij het buiten gaan nog een diepe tong gedraaid. Ik keek op mijn horloge en er was een uur gepassseerd.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/2, Maleena (uitstekend)

Eindelijk ook eens een bezoekje kunnen brengen aan Malena en god, wat een lekkere dame! Kort samengevat kan ik alles wat de medeliefhebbers hierboven geschreven hebben enkel beamen.

Het is een gelukje dat ik bij haar binnen geraakt ben, ik was eigenlijk op wandel in de hoop Kristine te ontmoeten, maar daar was het waarschijnlijk nog te vroeg voor (tijdens de lunchpauze). Wou eigenlijk de "wandeling" net stopzetten toen ik op heb gekende adres opeens een STOOT van een shemale zag zitten. Malena is echt mijn type Latin shemale: lekker gespannen, ronde tieten, een zalige kont, lekker gebruind velletje en een bult in haar zwarte slipje om u tegen te zeggen.

50 euro betaald en als ik goed en wel binnen was trok ze bijna de kleren van mijn lijf. Ik kon natuurlijk niet van dat sensuele lijf afblijven en begon haar te strelen en haar tepels en borsten te likken en halfstijve paal te masseren. Dat werd op goedkeurend gekreun onthaald en al snel had ik haar dikke paal op oorlogssterkte gepijpt. Op het bed verder gekust en gelikt en dan zeker een kwartier genadeloos door haar gedwongen tot een deep-throat die me het water in de ogen en de mond deed staan. Dat vond ze zichtbaar en hoorbaar lekker en toen we allebei klaar waren voor meer was ze maar al te blij dat ik haar mijn reet aanbood om te neuken. En dat heb ik geweten! Hoewel ik van mezelf vind dat ik toch een stevig formaat kan verdragen (zie Kristine) was het de eerste minuten echt afzien van de pijn. Toen ze haar heerlijke paal echter helemaal binnengeramd had begon een heerlijk lange, ruige seksbeurt waarbij ze telkens tot het einde in me stootte. Ben tijdens het neuken spontaan klaargekomen.

Na de heerlijk neukbeurt nog wat nagepraat en samen op bed in mekaars armen liggen kussen en fluisteren. Een heerlijke meid, die Malena. Samen met Kristine de topper onder de shemales in Antwerpen. Malena heeft iets betere looks, maar met Kristine is het net iets makkelijker communiceren omdat ze goed Nederlands praat. Ik kom zeker terug!

Commentaar

Op vrijdag naar Antwerpen gereden om deze supertrans te ontmoeten en meer! Nou dat heb ik geweten. Ik zag haar zitten met een behoorlijk volle broek. Ze is redelijk groot geschapen en bij binnenkomst kleedden wij ons uit. Eerst even voelen en al snel ging dit over in een flinke pijpbeurt. Ik kan zelf makkelijk deepthroeten en zij vond dat hoorbaar en zichtbaar lekker. daarna ging ze met mijn lange jan aan de haal. Heerlijk zoals deze meid pijpt. Ze kijkt je aan terwijl ze die heerlijke paal opslokt. Na zo'n 20 minuten pijpen ging ze liggen en draaide haar volle kont naar mij toe. Ik kon haar gemakkelijk neuken en terwijl we aan het kussen waren kwam ik met volle overgave in haar klaar. Zij had nog langer door kunnen gaan maar ik was zo geil dat uitstellen geen optie was. Een fantastische trans zoals geen ander. Ik ga zeker weer terug!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Maleena (uitstekend)

Maandag opnieuw eens Maleena bezocht. tWas super, gelijkaardig aan mijn vorige ervaringen met haar (zie ergens hierboven). Lekker deepthroaten, wild tongzoenen, ze bijt lichtjes in je lip, tong, oor en tepels. Ze rimt je ongelooflijk wild en duwt haar tong in je aars. Ze pijpt zonder en biedt haar pik ook zonder aan. Daarna neukte ze me eerst in doggy en daarna ik op mijn rug en beentjes omhoog, daarna efkes gedraaid zodat ik bovenop zat en daarna terug draaike. Ze masturbeerde me terwijl ze me diep pakte en na tijdje spoot ik. Daarna ging ze nog wel 5 minuten door met neuken tot ze zelf ook schoot ( ze haalde hem eruit condoom eraf en spoot op mijn buik). Zalige shemale. Daarna zat ik op voetbadje om mijn pik te wassen, ze kwam achter me staan en moest haar nog efkes pijpen, wat een bom zeg, har pik stond weeral recht. Heb haar dan nog paar minuutjes gepijpt wat ze heel lekker vond, dan nog wa tongzoenen en tevreden en voldaan naar huis.

Commentaar

Toch eventjes een paar feiten op een rij. Na de uitermate positieve commentaren heb ik Maleena ook eens met een bezoekje vereerd. Na 60 euro betaald te hebben kreeg ik waar ik voor dat bedrag recht op had. De wilde verhalen van PCZ en eindeloos gerim en geneuk voor 50 euro zijn indianenverhalen. Maleena bevestigt dit volmondig en komt slechts voor bedragen beduidend boven de honderd euro met het volledige pakket. Dus beste collega ****enlopers blijf toch even genuanceerd en eerlijk in jullie commentaren!!

Commentaar

Vandaag om 15.00 uur heb ik een bezoekje gebracht aan Maleena. (haar werktijden zouden dus wel kunnen kloppen).
                  Na 60 Eur te hebben betaald zijn we begonnen. Eerst heb ik aan haar lekkere borsten gezogen en daarna begon ik haar te pijpen. Ze duwde haar toch wel grote paal helemaal naar binnen zodat ik een beetje in ademnood kwam. Daarna begon ze me te pijpen en aan mijn tepels te likken. Toen vroeg ze me om op mijn rug te liggen en penetreerde ze mijn kontje. Ze wisselde de diepte en het tempo goed af en ik genoot met volle teugen. Terwijl ze me neukte trok ze me af en kwam ik klaar.
                  Alles bij elkaar een leuke ervaring.

Tot slot zou ik nog willen vragen of iemand mij een tip kan geven waar en wanneer ik in het skw nog een andere geile en grootgeschapen trans kan vinden. Graag een berichtje via mijn persoonlijke mailbox.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Maleena (goed)

Heb deze trans reeds vele malen bezocht en ze is echt de moeite waard!
                    Grote kont en borsten en een flinke keiharde lul die steeds paraat is. Bovendien wordt ze ontzettend heet en heftig en duwt ze die dikke staaf van haar hardhandig tot vanachter in je keel en houdt hem daar, niet makkelijk (tranen in de ogen). Een aanrader!!

Werkt alle dagen van 8 tot 20 u maar gaat 1 keer per maand een week naar Spanje. Superheet te krijgen als je het kunt!!
                    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-11-07, 11:04. Reden: Tekst toevoeging...

Commentaar

Ben verleden week vrijdag weer eens bij mijn favorietje geweest en het was weer super.
                      Na het binnenkomen doet ze steeds direct haar lipstick af en begint me dan uitvoerig te kussen, diep en nat met bijten in de lippen enz.. en tegen me aan te rijden met haar lekkere pik. Ze neemt de tijd en houdt ervan om gezogen en gerimd te worden wat ze daarna zelf ook vol overgave doet. Aangezien ze nogal zwaar geschapen is en ik niet gewend ben om genomen te worden neukt ze me altijd voorzichtig tot alles wat soepel is om er dan tegenaan te gaan. Ik ga meestal 's morgens zodat ze niet wil klaarkomen. Afgewerkt met de mond met 2 vingers in de ****
                      In één woord zalig voor die er van houdt!!
                      Info over andere transen met een flinke lul altijd welkom.

Commentaar

Maleena is niet goedkoop, maar is een echt sexbeest. Tongen, kontlikken, neuken en geneukt worden ... alles kan bij haar. Als je het geluk hebt om haar laatste klant te zijn die dag, spuit ze je ook nog eens vol. Voor 150€ speelt ze het onderdanige sletje, en mag je op haar kont kletsen terwijl je tong in haar gaatje heen en weer schuift. Ik ga er zeker nog terug, ...

Commentaar

Vandaag nog eens Maleena bezocht. Het was redelijk vroeg, om 9u30 dat ik door de buurt wandelde en ik ze zag. Ze herkende me nog van vorige keren.
                          De sex was weer super. Ze nam uitgebreid haar tijd om mij te neuken in alle mogelijke standjes. Op het einde kwam ze zelfs klaar (wat ze normaal niet doet beweerde ze) Na een korte onderbreking heeft ze me dan tenslotte klaar gepijpt. Yahoo, twas super.

Commentaar

Heb mijzelf als nieuwjaarscadeau nog eens uitgebreid maten onder handen nemen dooe Maleena. Ik ben een geregelds klant bij haar en ze weet dus wat ik wil. Ik ben 2 keer klaargekomen en zij één maal. Dit is en blijft een topper !

Commentaar

Vrijdagnamiddag naar Antwerpen gereden had nog eens zin in lekker wijf met lekkere klit in slipje.Na enkele rondjes in Schipperskwartier gekozen voor Maleena was al ooit bij haar geweest houw van het zwaardere klepelspel.Lekker naar boven achter grote kont aan op trap dan op kamer 50eu betaald voor wederzijds pijpen likken en ik haar neuken.Dan er aan begonnen met tongzoenen en lul to lul waarna ze op haar knieen ging zitten en haar megakont aan bood. Al snuivend aan poppers aan beginnen likken en die lekkere lul tussen haar billen getrokken enzo achterwaards gepijpd. Dan met condoom lekker geneukt in die grote tranny kont. Al bij al goeie she male 25minuten later liep ik weer vrolijk door de gezelligste straat van Antwerpen

Commentaar

Ik heb gisteren nog eens een s trans bezocht. Ik was aan het twijfelen tussen Anouck ( die ik al eens bezocht) en Maleena .Na de vele positieve commentaren hier heb ik Maleena eens bezocht. Ik heb het me niet beklaagd.
                                Wat ik hier voor 50€ gekregen heb kom je niet dikwijls tegen.
                                Eerst elkaar getongzoent, daarna heeft ze mij ZC gepijpt, daarna 69 ZC. Toen bood ze mij haar tieten aan die ik eens goed gelikt heb. Toen heeft ze mij lekker in mijn kont genomen, eerst zacht dan ruig. Tenslotte heeft ze mij met de hand en de mond, terwijl haar immer stijve paal in m'n kont bleef, tot een schitterend orgasme gebracht.
                                Het enige minpuntje is dat zagen over meer geld, maar dat hebben al die Zuid-Amerikaanse shemales.
                                Ze zij me wel dat ze me de volgende keer wel niet meer zou neuken voor maar 50€.

Commentaar

Gisteren ben ik bij maleena geweest, ze stond toen in de vingelingstraat, volgens mij op nr 8. Twas mijn eerste keer bij haar en het was prima. Jammer dat de conversatie een beetje moeilijk is maar de sex was prima.

Eerst wat gepijpt en daarna heeft ze me in verschillende standjes geneukt waarna ze lekker klaarkwam in mijn mond.
                                  kzal nog eens wel eens teruggaan

Commentaar

Malena (niet Maleena) was echt weer top vandaag. Diana was blijkbaar bezet en dan is Malena een goed alternatief. Eigenlijk is ze beter aan't worden dan Diana. Er zit veel meer afwisseling in en gaat veel feller tekeer. Als je daar tenminste voor gewonnen bent, dan is deze een betere keuze. Ze heeft een ongelooflijk geheugen, want ze wist nog alles te vertellen over onze twee vorige keren. Zo bijzonder ben ik nu ook niet dat ik er bovenuit spring. Het hele pakket was er weer bij vandaag. Deepthroat is precies haar favorietje want ze duwde m'n hoofd geweldig over haar pik. Wederzijds pzc en nmc om uiteindelijk beide over haar borsten klaar te komen. Heerlijk. Een praatje naderhand leert dat je te maken hebt met een bijzonder intelligente dame die al heel wat levenservaring heeft. Nu ja, dat is moeilijk op die plaats.

Commentaar

Onlangs ook nog eens Malena een bezoekje gebracht. 't Moet zo ongeveer al de 5de keer zijn dat ik haar bezoek. Ze blijft super. Eerst stondik recht en ging zij op de knieën en gaf m een heerlijke pijpbeurt (ZC). Alles was mooi te volgen in de spiegel. Daarna heb ik haar op bed gepijpt. Regelmatig dwong ze mij om haar te deepthroaten. Ze heeft een kanjer van een lul. Bij het tongzoenen bijt ze zachtjes in je tong. Daarna schoof ze een kussen onder mijn rug en duwde haar enorme joekel bij me naar binnen. Het was weer een zalig gevoel. Ze heeft me daarna bijna suf geneukt in verschillende standjes en ze is zelfs klaargekomen. Daarna mocht ik haar nog neuken. Lang heeft het niet geduurd vooraleer ik klaarkwam. Ik lees hier ook recensies van een zekere Diana. Malena heeft me haar paspoort getoond en haar echte naam is Lady Diana.

Commentaar

vrijdag middag eens hier binnen gestapt en.... jawel nieuwe trans-topper gevonden, na van Maria/Diana & Camilla genoten te hebben hier een ongelooflijke tijd doorgebracht
                                        Wat hier allemaal boven staat is echt niet overdreven, alles erop en eraan
                                        'k weet niet of ze het veinsde, maar ze werd (en vertelde dit ook telke male, dat ze enorm heet werd van mijn lichaam & haar ) ik heb het in idergeval mogen voelen, ze vrat me bijna op, moest zich telkens terugtrekken om niet onmiddellijk klaar te komen
                                        ik vond dit natuurlijk super leuk en deed vrolijk mee toen ze moest schieten was het wel duidelijk hoe heet & hoeveel press er op haar ballen stond, er vloog zelfs een deel tot tegen de spiegel
                                        nog even meegeven: ze heeft echt ogen om in te verdrinken maar spijtig van haar "buikje"
                                        roku
                                        ze vertelde me dat ze telkens 3 weken werkt, 2 weken Madrid (om haar "dick" tot rust te laten komen ) dagshift

Commentaar

n dagje antwerpen zonder avontuur? nee toch, Maleena is de queen. Het kan lekker wild gaan, super zoenen, likken en assplay, lekker eiwitrijk geeindigd. Vond het S'kwartier vaak gevuld met roof shemales waarbij je per kledingstuk moest onderhandelen, dat ontnam mij meestal de lust. Maar Maleena, super, Antwerpenaren veel plezier!