Antwerpen, VT 15, Mikaela

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, VT 15, Mikaela

Relaxte brasileira, net terug bruingebrand van Rio, voor een relaxte date. Ze spreekt ook heel goed Frans. Ze houdt van kussen, likken, zuigen, pijpen. Soms neukt ze me ook. Lekker slank, met kleine natuurlijke tietjes, elke weekdag, overdag

Re: Antwerpen, VT15 , Mikaela(uitstekend)

was het klantenwinning? nooit zo'n relax gevoel gehad. gewoon top

Commentaar

Vorige vrijdagmiddag bij haar geweest, naar aanleiding van de goeie recensie hier op het forum.

Mikaela is een grote dame (1.85 op zijn minst), met inderdaat weinig maar natuurlijke borstjes. Op haar raam hangt ook "TRAVESTI", dus is het dan wel een shemale?

Anyway, haar lichaam is heel mooi, mooi vrouwelijk gezichtje en lange ravenzwarte haren.

Binnengekomen, en al direct heerlijk tongzoenen. Al zoenend en met elkaars paal spelend op het bed beland, waar ik haar vroeg me te neuken. Zonder morren, heel vriendelijk en zacht begon ze me op z'n hondjes te penetreren. Langzaam maar zeker dieper en dieper. Na even begon ze me stilletjes te berijden.

Even later op mijn rug, benen in haar nek en kwam ze opnieuw bij me binnen. Heerlijk lange halen werden het nu, terwijl ze ook aan mijn pik begon te rukken. Af en toe stopte ze met neuken, ik had de indruk dat ze dan op het punt stond om te komen (maar kan gewoon een fantasie van mij zijn die ik op dat moment dacht te zien) waarna ze weer onverstoord verder ging.

Even later spoot ik een enorme lading op mijn en haar buik met haar liefdespaal nog diep in mij. Die is op geen enkel moment verslapt, wat me doet geloven dat ze het toch ook lekker vond.

Mooi proper gemaakt, tijd is geen issue, en met tongzoen terug vertrokken.

Alleszins, ik ga zeker nog eens terug, als is communicatie voornamelijk beperkt tot Frans (wat voor mij nt zo makkelijk is).

Kortom: goeie en lekkere ervaring

Commentaar

Ze blijft mijn favoriete. Deze keer eerst haar pik gezogen. Deze werd echt wel groot toen. Toen kreeg ik haar kleine hormonentietjes aangeboden, die ik helemaal in mijn mond zoog. Zij kan ook zuigen als de beste, zowel mijn tietjes als mijn pik. Een klassewijf, die er zelf nog van geniet ook, en (nog) geen geldmachine

Commentaar

Mikaele, lang en slank, heeft prachtige benen en enkels, mooie kleine tietjes en een lul die als hij stijf is een flinke lengte heeft. Spreekt Frans met een aangenaam accent. Ze heeft iets gaminachtig wat mij zeer opwond. Bij binnenkomst kreeg ik als kennismaking een langdurige en vurige tongkus. Omdat het door ongewenning en leeftijd bij mij niet snel op gang kwam heeft ze zeer uitgebreid eerst mijn tepels en later mijn pik op sterkte gezogen. Wat kan die vrouw pijpen! Ondertussen was haar lul tot een indrukwekkende lengte gekomen. Een aparte sensatie: die lul in je handen houden en voelen groeien. Alles is mooi in verhouding bij haar, lul, ballen en sterretje. Sorry ik ben niet erg bekend met transen, als ze allemaal zo mooi zijn als Mikaele, ben ik voortaan verkocht. Mikaele is de vriendelijkheid zelve.

Commentaar

Vanmiddag had ik zin in een lekkere trans en dus richting antwerpen. Ik ging voor mijn favoriet Maleena, maar haar raam was dicht. Ik liep botergeil en dus op jacht naar een ander. Voor mj is het niet eenvoudig om te kiezen. Ik ben nogal geliefd bij de shemales (gebruind, gespierd, krulhaar, ben beetje een surferstype), niet dat ik wil opscheppen, maar héél wat van die shemales proberen mijn aandacht te trekken als ik passeer en me binnen te lokken.
            Zo ook Mikaela, als was het op een subtiele mannier. Ik passeerde haar raam, bleef even kijken en ze keek me geil in de ogen en liet haar ogen dan naar beneden glijden richting mijn kruis. Ik was direct verkocht. Ik wilde nog vragen wat er allemaal mogelijk was, maar ze begon me meteen de tongzoenen, en haar deur was nog niet eens dicht. Eenmaal de deur & gordijn dicht waren begon het pas echt. Ze begon me redelijk wild te tongen en kneedde mijn pik hard. Ze ging op de knieen, haalde mijn stamper eruit en begon me te pijpen..............ik zou hier een hele roman kunnen schrijven, het was een superervaring met haar. Ze heeft een lekkere grote pik die ik gezogen heb, ze duwde hem in mijn keel tot aan de wortel. Daarna heeft ze geneukt en ik haar. Ik heb er weer een favorietje bij.

Commentaar

bij deze trans ook geweest samen op bed kan goed zoenen krijgt een mooi kromme stijven moet er nog aan denken fantastis gewoon zeer goed

Commentaar

Ik ben een vaste klant , sinds ik haar ken neem ik geen andere meer . Ze doet letterlijk ALLES en goed en neemt vooral haar tijd , ik ben soms bijna een uur binnen voor 50 EUR . Ze is ook al enkele keren klaargekomen bij mij . Topwijf .

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 15, Mikaela(uitstekend)

omdat anouck steeds bezet was besloot ik om verder te gan kiijken. na menig rondjje gelopen te hebben toch maar bij nummer 15 binnen gegaaan.mikaela stond op de deur en was een vrij lange verschijning, op de vraag wat kost zei ze 50 voor fuck and suck. op mijn vraag of ze me wildee neuken zei ze lachend natuurljk.
                  heb me kleren uit gedaaan en zijn al tongend het bed op gegaan, na enige tijd begon ze mij te pijpen en bood haar pik aan. al zuigend groeide die tot heel stijf , denk wel 20cm en beetje krom. na eeen tijdje deed ze bij haar een condoom opm en gebood me op knieen te gaan zitten, kreeg ook nog poppers en heb er flink aan gesnoven. ze duwde haar pik er langzaam in en begon me te berijden. op gegevn moment lag ze helemaal op me en haar armen rond me buik om zo hard en diep te penetreren, je hoorde har ballen tegen me billen kletsen. ben zzo zeker een kwartier geneukt en moest me omdraaien en pakte ze me misssionaris en begon me af te rukken. met een pik in me kont kwam ik klaar gelijk een vulkaan.
                  alles gecleand en gewassen en tevreee weggeegaan. ben toch wel 3 kwartier binnen geweest.als voortaan anouck bezet is wacht iki niet meer maar loop gelijk door naar mikaela

Commentaar

na een paar keer goed verwent te zijn geweest nu een afknapper beleeefd bij mikaela
                    afspraak was 50 euro maar na 10 minuten begon ze al over bij betalen. de vorige keren zeurde ze er niet over en omdat ze geen stijve kon krijgen ben ik maar opgestapt. dacht een goede dame te hebben gevonden maar ze is al snel gelijk de rest en vragen naar meer geld haat ik. conclusie is dat ik er niet meer naar toe ga en wacht voortaan wel totdat anouck weer vrij is

Commentaar

Ben er een tijdje geleden ook binnen geweest en kan eigenlijk al het vorige bevestigen (behalve dan het vragen van extra geld tijdens de date).
                      Heerlijk tongen, mooie ietwat kromme pik en vriendelijke dame.

Commentaar

Voor alles is een eerste keer wordt gezegd.
                        Vandaag was het voor mij de eerste keer met een trans.

Na wat wikken en wegen gekozen voor Mikaela. Drie kwartier vooraf gebeld en haar adres gevraagd. Ze werkt ondertussen privé niet ver van de Villa.
                        Ik was bloednerveus. Het was mijn allereerste ervaring met een trans.
                        Eerst de financiële kant geregeld waarna ze me onmiddellijk begon te strelen en te zoenen.
                        Ik was vrij snel op mijn gemak en had haar uiteraard verteld dat het mijn first time was.

Ze sabberde wat op mijn instrument waarna ze zich aanbood op het bed.
                        Toen mocht ik wat met haar paal spelen. Tot mijn opluchting is ze minder zwaar geschapen dan ik dacht.
                        Ik schat ergens rond de 15cm en bovendien ook niet overdreven dik.
                        Na wat gestoei belanden we in 69 en begint ze met kontgaatje te bewerken.
                        Ik werd er ongelooflijk geil van en liet haar uiteraard begaan terwijl ik verder op haar paal sabberde.

Toen vroeg ik of ze me wou neuken. Natuurlijk wou ze dat.
                        Ik moest op mijn knieën gaan zitten terwijl ze haar paal in een rubbertje verpakte. Een goede kwak glijmiddel op mijn gat en toen gebeurde het. Voor de eerste maal een pik in mijn kont. Eerst rustig aan, maar toen ze voelde dat het goed zat kwam ze met haar volle gewicht op mij liggen en neukte ze mij lekker door.
                        Daarna vroeg ze me te draaien. Op mijn rug kon ik haar volledig bewonderen en zag haar pik tussen mijn billen verdwijnen.
                        Ik voelde het ook, en hoe.
                        Nu neukte ze me zo diep zo kon. Wat een zalig gevoel. Ik wist niet wat te verwachten, maar dit was echt ongelooflijk.

Ik voelde dat ik ging klaarkomen en zei haar zeker niet te stoppen. Ze neukte me hard in mijn kont. Ik voelde me alsof ik elk moment kon ontploffen en weinig later kwam ik spuitend op mijn buik klaar terwijl ze lustig aan mijn pik aan het trekken was.
                        Ik ben eerlijk gezegd nog maar zelden zo goed klaargekomen. Wat een gelukzalig gevoel.
                        Twee uur later geniet ik nog na.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Een pluim voor Mikaele die mij met respect behandelde en tegelijk aanvoelde wat ik lekker vond.
                        Op naar de volgende keer.

Commentaar

Vandaag bij deze trans binnen geweest.
                          je spreekt best frans met haar, ze woont in Bxl.
                          je kan ook thuis afspreken met haar.
                          Deze dame houd van tongzoenen en is niet gehaast.
                          Wel niet heel vrouwelijk maar voldoende vriendelijk.

Commentaar

Ik ben vandaag bij haar binnen geweest, en weer vertrokken met een goed gevoel, heb niet zo veel ervaring met shemales maar voelde me totaal relax bij haar.
                            Ik spreek geen Frans maar haar Engels was voldoende om ze te begrijpen, ze heeft een heel mooi lichaam.

Commentaar

Gisteren nog eens bij Mikaela langs geweest. Is altijd een zalige ervaring, DFK, werderzijds pijpen en vervolgens goed genomen worden. Ben wat shemales betreft eerder passief. Ze neemt haar tijd en doet haar werk vol overtuiging. Wat mij betreft zeker één van de betere ervaringen!

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 15, Mikaela

Vandaag ook deze dame bezocht.
                                Geweldige ervaring.
                                Wou naar Anouck maar altijd bezet, na lezen van deze discussie toch maar binnengestapt.
                                Vertelde haar direct dat ik geen haast had no probleem antwoordde ze.
                                Lekker mekaar gezogen ze duwde haar hele paal binnen.
                                Lekker lang liggen spelen, dan heeft ze op verschillende standjes mij genomen en terwijl mijn pik afgespeeld tot ik heel heftig klaarkwam.
                                Ze vond het inderdaad nog fijn ook blijkbaar.
                                Vertelde haar ook over dit forum ze kende het ook.
                                Hier ga ik zeker terug.
                                Ze werkt overdag zelden s'avonds en niet in het weekend.

Commentaar

Ben vorige week nog eens langsgeweest. Als vaste klant wordt ik er extra verwend voor amper 50 EUR dus dat is top. 1 nadeel : ze is moeilijk te penetreren. Heeft ze een klein kontje of werkt ze bewust wat tegen, ik weet het niet. Elke keer ik bij haar ga, neuk ik haar langs achter, dat weet ze , dus tegenwerken heeft geen zin en toch ... ook zulke ervaringen ?

Commentaar

hallo ik ben vorig jaar bij deze dame geweest was top echt top en zou graag nog eens terug gaan maar daar zit nu net het probleem kan iemand mij zeggen of mikaela nog werkt ? omdat ik van ver kom en geen zin heb in een rit voor niets zou ik willen weten of ze nog werkt

kan iemand helpen aub ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mistery13 Bekijk bericht
                                      hallo ik ben vorig jaar bij deze dame geweest was top echt top en zou graag nog eens terug gaan maar daar zit nu net het probleem kan iemand mij zeggen of mikaela nog werkt ? omdat ik van ver kom en geen zin heb in een rit voor niets zou ik willen weten of ze nog werkt

kan iemand helpen aub ?
                                      Was onderweg naar mijn lieve Herrin, toen ik Mikaela zag staan. Ben eventjes binnengesprongen om te polsen naar de 'openinguren' : Maandag tot vrijdag van 's middags to 18uur.

Success.

Commentaar

Gisteren zondag ook eens binnengewipt bij deze trans. Opwarmronde met de tong in de mond. Ze bood haar pik aan voor een zuigbeurt. ( zc ) Dan heeft ze me heel even geneukt ( mc ) Hierna condoom om bij mij en haar op z'n hondjes gepakt.

Al bij al goede sessie zonder tijdsdruk. Deze trans mist wel een mooi stel tieten. Verder alles ok.

Commentaar

gisteren nog eens binnengewipt. Was weer fantastisch. ben zeker een uur binnengeweest voor 50 eur: pijpen, neuken, kontlikken en klaargekomen in haar mond ( dat was de eerste keer dat ze dat toeliet bij mij ) Nogmaals : aanrader !!!