Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Laura

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Laura

was vanmiddag op zoek naar Camilla, maar die was er niet en het was een doodse bedoening, tot ik een verrukkende verschijning zag in n°41 (rode ramen t.o. Villa Tinto). 50€, toen ze die wegstak begon ze al gelijk nog eens 50€ te vragen om haar te plezieren en nog eens 50 voor dit en dat.
    Mijn goesting was al over. Ze pijpte als een bezetene terwijl ze zich masturbeerde, toen vroeg ze of ik haar wou pijpen (mits opleg). Vermits ik daar geen zin in had legde ze zich op haar rug met haar benen in de lucht. Zoenen was ook taboe. Na 5min was ik haar gezeur beu en be ik ermee gestopt. Als ze zo goed zou zijn als dat ze de'r uitziet dan had dit de stoot van het SKW geweest. Niet dus. Ze kleedde zich ook terug aan zonder zich te wassen.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 26-02-10, 23:50. Reden: Adres weer goed gezet
    Melhor

2 F*ck the people you must be Politician

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41, Madisson (uitstekend)

Ik heb dezelfde ervaring als boven

ze is inderdaad zeer mooi met prachtborsten: werd er direct opgewonden van
    eenmaal binnen wilt ze enkel extra geld voor pijpen of zoenen

heb het dan maar zo gelaten waarna ze wel begon te pijpen en weer een beetje begon aan te dringen voor extra centen....

Opeens stelde ze voor haar langs achter te nemen anaal: wat ik dan ook gedaan heb maar ik was een beetje afgeknapt en vond het toch niet zo hygienisch.

ze heeft me dan verder gepijpt en dan moest ik mij snel aankleden want ze had weinig tijd.

uiterlijk ok en ze zou inderdaad de topper van de transen kunnen zijn. Jammer dat ze die maniertjes heeft anders was ik allang terug langsgegaan.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41, Madisson (uitstekend)

Ik ben 'toevallig' bij haar binnengeraakt en ik moet zeggen dat die borsten van haar me in hoge mate bevallen.
      Daarmee houdt het dan ook wel op.
      Je denkt dat je goede afspraken gemaakt hebt, maar er moet nog wel extra geld bij. Wellicht omdat je door haar lengte (ik denk dat ze boven de 2 meter komt) meer krijgt?
      Daarom kan ik niet begrijpen dat ze de kwalificatie uitstekend mee krijgt.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Madisson (uitstekend)

Vorige week bij haar geweest. Honderd afgesproken voor full option en ik zal het geweten hebben. Geen gezeur, gewoon dolle pret van 't begin tot het einde Begonnen met pijpen mét, zij pijpen zonder, 69, rimmen (werd ze gék van), deepthroat, neuken in alle posities. Is uiteindelijk klaargekomen in m'n mond en kreeg er niet genoeg van... Voor mij een toppertje.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Madisson (uitstekend)

Hierbij toch de recensie ingevuld.

uiterlijk vind ik deze dame wel top

vorige week probeerde ik nog eens en vroeg wat ze voor 50 deed en of ze rustig aan wilde doen gezien de historiek. Daarop reageerde ze niet: ze bleef maar vragen of ik wilde blijven en toen ik twijfelde veranderde de blik in haar ogen en begon ze in spaans te mompelen (schelden?) . Ze is jammer genoeg niet "klantvriendelijk". Enkel voor haar uiterlijk zou ik nog eens willen proberen en als ze beter gezind is.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Laura(goed)

Hey iedereen,

Gisteren avond rond 23 u vertrokken met een broek vol goesting, na twee toertjes gekozen voor lange laura. Ze heeft een zeer mooi figuur en die borsten van haar amaai. Aan de deur 50 euro afgesproken. Binnen zei ze wel als je me 100 geeft geef ik je de hemel. Ik ben er niet verder op ingegaan 50 vind ik net goed. Me uitgekleed en even gaan wassen. Toen ik terug kwam lag ze naakt op het bed met haar kontje naar boven en zei ze lick my body. Kusjes gegeven van haar rug tot haar heelijke kont. Dan een goede rimjob gegeven, dit kan ze wel appreciëren. Ook geen vieze geurtjes trouwens. Eerst was ze wat terug getrokken maar dit duurde niet lang. Ze begon me te pijpen, persoonlijk 1 van de betere. Daarna 69 op het bed.Dan vroeg ze me wat ik wou, ik zei ik wil u neuken. Condoom erond en ze ging op men pik zitten. Mooi zicht op haar heerlijk lichaam, ne keer goed aan haar borsten gezeten. Ze zei i want you to cum on me en zo gebeurde het. Dan wou ze mij is goed pakken. Toch ook niet echt een kleine lul, ik gok een 18 cm lekker hard. Zalig.Heel den tijd tongen, maar wel wa raar tongen niet echt passioneel eerder als nen tijger ^^.af en toe bijten. Ze neukt wel lekker hard. Ze wou niet komen, begrijp ik. Ze heeft me dan nog eens goed gepijpt en wou me een 2de keer laten komen. Uiteindelijk nog gelukt ook. Daarna is zelf ook nog gekomen en wou ze dat het van hier lichaam likte. Toch maar niet gedaan.
            Voor mij is het een topper, schoon kind en goeie harde sex !
            8.5/10

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Laura

TE MIJDEN !
              Ga er niet binnen, want ze komt haar afspraken niet na en begint direct te zagen voor meer geld !
              Ze heeft zich laten opereren en heeft nu een pussy en nu is de lol er helemaal af.

Afgesproken voor 50€ kussen en likken. En dan begint ze dadelijk over meer geld, maar daar ben ik niet op ingegaan, zeker niet bij een eerste afspraak.

Ik moest zelfs mijn kleren niet uit doen en ze begon direct te pijpen met een condoom, zonder dat ik een stijve had. Dan is voor mij het plezier al over. Ook mocht je nergens aanzitten. Zonder dat ik ben klaar gekomen, ben ik buiten gegaan.

Laat je niet vangen en ga niet bij haar binnen !!

Commentaar

Ik ben een maandje geleden nog eens bij deze dame geweest en ze is inderdaad geopereerd.
                Maar toch vond ik ze nog steeds de moeite. Echt een super schoon kind en super vriendelijk tegen mij.
                Ik kleedde me uit en ze zat al heel de tijd aan men lichaam. Daarna ging ze op het bed zitten en begon me te pijpen.
                Na een min of 3 pijpen zei ze "you fuck me". Ik zeg "easy" en ging op het bed liggen en begon haar te strelen over haar super mooie borsten en haar lichaam, ondertussen heerlijk tongen. Daarna deed ze haar broekje uit en manoeuvreerde ze mijn hand naar haar poesje welke ik sensueel begon te strelen. Ze zei terug you fuck me ? Waarop ik haar gretig begon te beffen. Dit had ze wel graag. Daarna condoom er rond en lekker rustig beginnen te vrijen met haar. Allemaal super sensueel. Haar handjes vastnemen en naast haar gezicht houden terwijl ik haar lekker zacht neem. Super heet. Daarna kwam ze op mij zitten en begon me goed te berijden tot ik klaar kwam. Zo nog 5 minuten in haar liggen tongen en strelen. Ze zei dat ze al 10 klanten had gehad maar dat dit de eerste keer was dat ze de liefde had bedreven die avond.
                Echt een super griet ook al vind ik een echte shemale veel geiler maar ze is zeker het bezoeken waard.

Commentaar

Kan alleen maar bevestigen dat het ook voor mij een TMM is. Vraagt steeds achter meer geld, alhoewel ik haar uitdrukkelijk gevraagd had hiermee te stoppen. Mijn zin was snel over en heb dan maar besloten om nog een andere dame te bezoeken.

Commentaar

Werkt deze dame nog op dit adres ?
                    Delta 1

Commentaar

Aan het werk...
                    X