Anouk (Bel), Antwerpen, Schippersstraat 37/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Is er ergens een foto van haar beschikbaar? Wil wel eens langsgaan om gedomineerd te worden terwijl haar slaaf toekijkt om dan ook door haar slaaf geneukt te worden. ?

Commentaar

• Weet iemand of Anouk morgen werkt en of er een trio zal kunnen plaatsvinden ?

Commentaar

• Vrijdag NORMAERWIJZE terug in de buurt...
        Zal ofwel haar, ofwel Maleena worden....
        Is er vrijdag iets speciaals bij Anouck dat geweten is??

Commentaar

• Niemand nieuws??

Commentaar

• Ik ga waarschijnlijk woensdag 24 april naar haar. Allen welkom voor zeer hete trio. Mmmm veel pikken zuigen en in mij voelen en vooral jullie zaad slikken. Je mag alles met me doen. Ben een echte slet....

Commentaar

• Is het nog steeds anouk of heeft ze een andere naam want aan de vitrines die hier gemeld staan hangen andere namen

Commentaar

• Het is nog steeds Anouk.

Commentaar

• Ja sorry mijn fout er hing nog een bordje met de naam van iemand die naar villa is

Commentaar

• Ze ziet er voor mij beter uit met haar zwarte haren. Goede sessie gedaan pzc. Daarna men benen in de sling omhoog en me zo laten neuken. Ondertussen me klaargetrokken.

Commentaar

• Hallo. Hierbij bevestig ik mijn aanwezigheid bij Anouk op woensdag 24 april tss. 12 en 17 uur. Het zal er weer heet zijn. Vraag aan Anouk om een trio en dan mag je alles met me doen. Ik pijp, slik, laat me neuken, fisten, ... ben een echte slet.
                      Laat maar weten als je komt. Heb er al zin in. Spaar jullie sperma maar want dat is mijn maaltijd van de dag en zal grote honger hebben. Xxx

Commentaar

• Ben je er nu effectief?

Commentaar

Aan het werk...
                        X