Anouk (Bel), Antwerpen, Schippersstraat 37/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Antwerpen, VT 02, Anouck(uitstekend)

Gisteren bij Annouck geweest, wat een ervaring! Naar boven, uitgekleed en dan op het bed. lekker tongzoenen, elkaar pijpen, geneukt worden, ... werden allebei kei heet. Dan heedt ze me voorgesteld om een andere klant erbij te halen. Ze heeft hem teruggebeld en dan laten binnenkomen. Voeten naar omhoog en stevig door haar eneukt terwijl ik daandere klant pijpte vervolgens heeft de klantme goed genomen en pijpte ik Annouck. Waren allen heet en ben uiteindelijk klaargekomen. Gewoon geweldig een echte aanrader! Zal me zeker terug zien. Denk dat ze Maria Magdalena op mijn lijstje voorbij is gegaan!

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 02, Anouck

Weer een fantastische date met Annouk.

Deze keer was ze dominant en dat heb ik enorm van genoten.
      Ze was super geil
      Een topper van Antwerpen

Commentaar

Tweede keer dat ik bij haar gaat en weer eens geweldig. Vorige keer toen we bezig waren kreeg ze telefoon van een Nederlandse klant. Ze stelde me dan voor om een trio te doen en dat deden we, was geweldig. Donderdag weer eens naar Antwerpen gegaan en na wat rondwandelen op uitkijk naar haar raam want ze was met een klant bezig. Eindelijk kwam die grijze man naar buiten en na enkele minuten verscheen ze weer achter het raam. Onmiddellijk binnengesprongen en ze zij me dat ze een afspraak had maar dat dit +-15 min zou duren. Maar toen herkende ze me en vroeg of ik weer een trio wou. Ik natuurlijk ja gezegt en daar was weer die Nederlander. Samen naar boven en terwijl ik m'n vrouwenlingerie aandeed begon ze de man al te pijpen. Daarna wat poppers genomen en begon het, ik pijpte haar, hem, zij mij, hij, mij, ik werd met dildo en pik tegelijkertijd in kontje geneukt, wat tongzoenen tussendoor, vervolgens zij in mij en de Nederlander in haar, haar kutje gelekt, tepelklemmen bij mij, poppers, een keer ik in het midden, was voor mij de eerste keer, geweldig. Uiteindelijk moest ik gaan liggen en man moest in m'n mondje spuiten. Wa was het toch superheet, krijg er weer een stijve van als ik dit schrijf. Ze is gewoon top. Kijkt niet op de klok en is super heet.

Commentaar

Naar aanraden van hier eens een bezoekje gebracht aan Anouk... Wat een toppertje. Erg geil en ofwel verdient ze een oscar ofwel geniet ze er zelf ook erg van. Kijkt niet op de klok, geen gezeur voor meer geld.

Commentaar

Vele jaren geleden was ik al eens bij Anouk geweest. Toen vond ik haar wat afstandelijk. Na de positieve reacties hier ging ik haar nog eens opzoeken. Wat een meevaller. Anouk was heel vriendelijk, knapper dan ooit, met haar blonde haren, lange benen, stralende glimlach en mooie volle borsten. Ze nam alle tijd voor een heel aangename date. Met strelen, wederzijds pijpen, tongzoenen, en een leuke massage en een aangename babbel. Kortom super service, een echte GFE. Ditmaal ga ik geen jaren wachten ...

Commentaar

Vanmiddag als nieuweling van haar diensten gebruik gemaakt. Werkelijk waar fantastisch. Geweldige meid, spraakzaam, geil en neemt alle tijd voor je. Ik zit voor mijn werk helaas niet meer zo vaak in Antwerpen.

Commentaar

ik kom al jaren bij anoek ,we hebben al van alles gedaan ik hou van veranderig ze heeft me telkens verrast volgende week bel ik haar op om te melden dat ik komst ben beniewd wat ze weer in petto heeft

Commentaar

vandaag gepasseerd, even gewacht en ja hoor daar was ze. Superlekker stond ze daar weer te blinken. Ik was de laatste klant vandaag en heb het me weer niet beklaagd. Supergeile pijpbeurt gekregen van Anouck.... mmmm

Sociale babbel, gastvrij, en dit allemaal in het nl (wat al een grote uitz is in het SK)

Perfect start van het weekeinde

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MacaN74
                    Srry, weet niet goed hoe alles hier werkt, maar zou iemand me kunnen vertellen wanneer ik het meeste kans heb om deze dame te treffen ?
                    Tijdens de dag in de week vanaf 12 U denk ik

Commentaar

't was weet SUPER. Had een afspraak gemaakt rond 15 uur. Door het verkeer wat te laat. Ze had me al een sms gestuurd om te zeggen dat de deur open zou staan en dat ze boven met een klant zou zijn. Ter plaatse aangekomen was de deur inderdaad open. Ikke naar boven en daar zag ik Anouck een mooi gespierde Afrikaanse man pijpen. Ik vlug betaald en me omgekleed, ik doe graag vrouwenlingerie aan. Annouck bevool me dan hem te pijpen. Ik heb natuurlijk onmiddellijk gehoorzaamd. Hij had een lekere pik. Terwijn ik voorover gebogen was heeft Anouck mijn kutje mooi geëxploreerd. Ze stak er zelfs haar han in. Vervolgens afwisselend hem en haar pijpen en stevig geneukt worden. Kreeg er een dildo en haar pik in. Wat poppers en stevig geneuk. Man is dan in mijn mond klaargekomen en daarna tongkussen met Annouck. Had er nog zin in dus stelde Anouck voor om een andere lant erbij te roepen. Wat wachten dus wat gepijpt en tepelklemmen bij mij. Anouck bijtte er ook geweldig in. Daarna dildo bij mij erin. Het was een opblaasbare en ze pompte maar. .. dan kwam de tweede klant. Hij heeft zich uitgekleed en dan moest ik hem pijpen. Anouck stak haar lekkere lul bij hem in en ik maar pijpen. Vervolgens wat gekus gepijp ... en dan ischij in mijn mond klaargekomen en weer lekker tongkussen met Anouck. Ze eette dan weer haar hele hand in mijn kont en dan..ja hoor.. ze srak haar lul ermee in. Had haar hand en lul tegelijk in mijn kont wat zalig. Nadien wat afgetrokken. Het was geweldig dank u Anouck en de twee mannen natuurlujk. Ze werkt iedere dag van maandag tot vrijdag en dit van 9:30 tot 17 uur.

Commentaar

Het wordt een echte drugs. Kon het nietlaten en ben weer bij haar moeten gaan. Had haar de dag voordien verwittigd en ze had weer klanten gevonden die in waren voor een trio. Eerst de Afrikaanse man van vorige keer, die bleek het toen leuk te vinden. Lekker gepijpt, werd goed geneukt en hij kwam mooi op mijn billen klaar, had misschien toch liever alles in de mond gehad maar heb hem toch proper gelikt. Na wat wachten kwam er een Noord-Afrikaan. Anouck had me verwittigd dat hij goed geschapen was, en ja hoor, ik ben (wat ze me meestal zeggen) goed geschapen, mar hij had er nog een grotere, was eveneens lekker, het kon erallemaal in, mmmm. Anouck heeft me nog goed gefist en we probeerden zelfs met twee handen maar daarvoor moeten we nog wat oefenen. Volgens Anouck zijn de klanten die het met ons gedaan hebben tevreden en ze vragen naar nieuwe dates. Dit isnatuurlijk plezant om te horen. Ze is echter super geil en vriendelijk, echt de beste die ik ken (en ik ken er toch een pak). Hoop binnenkort opnieuw te kunnen gaan.
                        PS vraag niet naar haar gsm-nr want die geeft ze niet aan iedereen. Ze verkiest deze te geven aan klanten die ze ontmoet en waarbij ze een goede feeling heeft. Dus als je het nr wil, ga naar Villa Tinto (tss 09:30 uur en 17:30 uur) enwin haar vertrouwen.

Commentaar

eerste keer, bij deze geweldige meid...., na het lezen van de vele recensies hier, echt top en respectvol

Commentaar

Vorige week weer richting Antwerpen. Heb haar maar laat kunnen verwittigen en heb dus maar 1 trio kunnen doen. Was gezellig, werd in sandwish genomen wat heel lekker aanvoelde. Aangezien de andere klanten geen trio met een cd zagen zitten en dat ik niet veel tijd meer had hebben we het maar met ons tweeën gedaan. Ze begint me echter goed te kennen. Lekker tongzoenen, pijpen, ... vroeg voor fisting en haar hand ging er goed in. Vroeg naar meer en toen deed ze haar panty uit en zag er heel opgewonden uit. Begreep snel wat ze van plan was en werd super geil. Deed condoom rond haar voet en wat glijmiddel en ja hoor, ze stak haar voet in mijn kont, hij kon er goed in maar helas nog niet volledig. Dat zal wel voor een andere keer zijn. Wat een ongelofelijk gevoel. Zal nog wat moeten oefenen maar we zullen er wel geraken. Hopelijk ben ik snel weer wat vrij dat ik haar terug kan bezoeken.
                            Ik herhaal het maar ze is echt de beste van Antwerpen en zelfs van België. Vriendelijk, geil, enkomt afspraken na, ze zorgt echt goed voor haar klanten.

Commentaar

Gisteren was het weer super, was spijtig genoeg een beetje te laat maar die tijd hebben we vlug ingehaald. Annouck had verschillende klanten laten komen die zin hadden voor een trio.
                              Naar binnen, betaald (150) en omgekleed. Dan begon het hevige werk. Wat poppers en klant beginnen te pijpen. Kreeg onmiddellijk de stevige hand van Annouck in mijn kont mmmm.
                              Na wat pijpen en neuken in al de mogelijke combinaties heb ik het lekkere sperma van de klant in m'n mondje gekregen, en natuurlijk, zoals het hoort, lekker getongkust met Annouck warbij het sperma van een mond in de andere druipt.
                              Effen gewast en Annouck had al een nieuwe klant te pakken, iemand van Hookers, dit was niet voorzien en zij had nog iemand die ging komen.... dus .... met 4. Kreeg verschillende pikken in m'n mond, soms 2, soms 3 achter elkaar, ... Het was ook de eerste keer dat ik Annouck zag klaarkomen.
                              Klant van hookers bleef nog wat en Annouck had er nog een andere voorzien. Was weer super. Toen de 2 laatste klanten weg waren heeft ze me nog stevig gefist en weer eens die voet erin. Hebben wat foto's genomen wat ik super geil vond.
                              Moest toen spijtig genoeg weg. Voet gaat er nog niet helemaal in, hiel blijft eruit, maar we zullen er verder aan werken, alles moet erin. :-).
                              Had hierboven de prijs vergeten aan te passen. Voor zoalang en zo goed is het 150€ maar het is het wel waard!

Commentaar

Dit is een echte topper.
                                Was een echte leuke , lieve ervaring.
                                Ik had die dag zwarte lingerie aan. We hebben eerst lekker gezoend, daarna elkaar lekker pijpen en masseren.
                                Als ik goed heet was vroeg ze of ze me mocht neuken. Dit was de allereeste keer dat ik geneukt werd. In het begin een beetje pijn maar daarna echt heerlijk. Daarna heeft ze me lekker afgetrokken.
                                Dit is voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Een zeer druk bezette trans...waarschijnlijk door haar goede service !

Persoonlijk vind ik ze iets te mannelijk. Maar een heerlijke pijpbeurt gekregen en de mond van haar gevuld.

Commentaar

een paar keer per jaar rij ik naar Antwerpen speciaal voor Anouck. Hoewel ik me 100% hetero voel, krijg ik bij haar altijd twijfels. Ik vind het vooral geil om me door haar uitgebreid te laten neuken. Als ik wat poppers gebruik gaat het extra makkelijk, en als ze me neukt wordt ik er altijd heerlijk bij ge(tong)zoent. De vorige keer hield ze mijn pik vast terwijl ze me neukte en zoende en kwam ik klaar voordat ik de kans had gekregen om haar te neuken. Kon er totaal niet mee zitten.

Commentaar

Nog maar een korte periode het sletje van Anouk. De dates zijn voorlopig op 1 hand te tellen, maar nu had ze een verrassing voor me klaar. Ik kwam binnen en meteen werd me een blinddoek omgedaan. Boven diende ik me volledig uit te kleden en naakt het bed op. Daar voelde ik meteen een 'andere' naakte kerel die ik meteen diende te pijpen. Het volgende uur werd ik volledig gebruikt. 2 pikken om beurten pijpen, geneukt worden, ... soms zo hard en diep dat ik diende af te remmen. Ik was totaal afgemat ... beiden kwamen in m'n mond klaar ... waarna Anouk me verwende met een rukbeurt ... Amai, wat een ervaring....

Commentaar

Hallo,

ik ben reeds verschillende malen bij Anouck langsgeweest. Altijd een feest, lekker geil gedomineerd worden door een vrouwelijke trans. Ik vroeg me af of zo'n trio waarvan hier sprake op voorhand wordt vastgelegd of gebeurt dit als het haar uitkomt? Ik zou graag gedwongen worden door haar om een ander af te zuigen. Lijkt me enorm geil als haar sletje te worden behandeld.

Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Spreken jullie dit af? Is dit ad hoc? Kan je het haar vragen en contacteert zij dan iemand?

Bedankt bij voorbaat voor jullie reacties,

travlover

Commentaar

Was weer super. Annouck had verschillende klanten over 3 uur versprijd zodanig dat ik constant bezig was. Lekkere pikken in mondje en kontje, sperma overal en hand en voet van Annouck in kontje. Dit heeft er enkelen erg verbaasd. Als je trio met Annouck wil moet je er naartoe gaan en het haar zeggen. Ze zal indien mogelijk iemand opbellen, anders maak je een afspraak en zij weet wel wie hierin interesse heeft. Zo'n ervaring is zeker de moeite waard, laat je maar gaan

Commentaar

Onlangs weer eens bij Anouk geweest.
                                            Was weer zalig.
                                            Lekker zoenen en strelen. Dan begon ze onder mijn kleedje ter strelen en plots was mijn slipje uit en was ze me aan het pijpen.
                                            Daarna ik op mijn knieen om har een lekkere pijpbeurt te geven.
                                            Plots begon ze met vingeren in mijn TV-kutje. mmm lekker.
                                            Ze vroeg of ze mocht neuken. Man, man, man wat was dit heerlijk. Ik heb er echt van genoten.
                                            Na dat ze me vol gespoten had heeft ze me nog lekker afgetrokken.
                                            Ik heb hier echt van genoten en het was HEmels.