Anouk (Bel), Antwerpen, Schippersstraat 37/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anouk (Bel), Antwerpen, Schippersstraat 37/2

Ik ben dus gisterennamiddag zelf naar antwerpen getrokken na een afspraak gemaakt te hebben met anouk.
    Ze ontvangt in deurne op de bischoppenhoflaan.
    Prijs voor een uurtje is 150€.
    Ik ben er in totaal bijna twee uur gebleven.
    Dat is dan ook omdat het wel klikte tussen ons.
    Zij is een aangename verschijning met een heel lieve stem.
    Nooit gehaast of opdringerd.
    Ze informeert wat je graag hebt en zal dat proberen te vervullen.
    Een mooi lichaam dat binnenkort nog mooier word.
    Zij zal dan ook een tijdje niet ontvangen terwijl ze geneest van de operaties.
    Een aanrader!
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 17-12-17, 11:49.

Vandaag voor het eerst bij een transsexueel geweest, Anouck in Antwerpen (Deurne, makkelijk vanuit de Ring te bereiken, nabij het Sportpaleis) in een verzorgd prive appartement.
    Wat een geweldige ervaring. Anouck ziet er prachtig uit, mooie borsten, hele mooie vrouwelijke benen en een mooi gezicht. Als bijzonderheid heeft zij een grote pik. Vrouwen met pikken kunnen niet veinzen zoals andere vrouwen. Maar Anouck hield steeds de vlag omhoog. Heerlijk om eens een vrouw te pijpen.
    Anouck doet alles heerlijk. Zij pijpt (zc) heerlijk en lang en zij laat zich heerlijk pijpen.
    Daarna ben ik voor het eerst van achter genomen. Even wennen, maar een apart en heerlijk gevoel. Omdat zij de smaak te pakken had heeft ze mij 2 keer genomen. Ik heb haar heerlijk van achter genomen en daarna nog een keer met de hand.
    Een heel bijzondere ervaring. Bovendien is Anouck een heel aardige en bescheiden vrouw, die zich zeer richt naar de klant en die in alle opzichten tevreden wil stellen. De prijs van 150 euro voor een uur is stevig maar je krijgt er veel voor. Bovendien kijkt Anouck niet echt op de klok. Van begin tot einde blijft ze gezellig met je bezig.
    Ik ga deze ervaring nog zeker een keer bij haar overdoen.

Commentaar

Ben laatst bij Anouck geweest, zie beschrijving hierboven.
      Haar telefoonnummer stond bij haar foto's bij t-girl pamela. Helaas is de vermelding van haar telefoonnummer nu verdwenen. Ik kan Anouck nu dus niet meer telefonisch bereiken voor het maken van een afspraak.
      Wie oh wie levert mij het telefoonnummer van Anouck. Mail het rechtstreeks naar mij of stuur een berichtje.

Zeer bedankt voor de moeite, want die heerlijke meid wil ik weer snel bezoeken.

Tjemmes

Commentaar

was vrijdag 23.01 voor de eerste maal bij Anouck en voor de eerste maal bij een transsexueel. Wel, het was geweldig en voor herhaling vatbaar (als de financiën het toelaten). Anouck is een propere, nette, op en top vrouwelijke verschijning. Ze stelt zich honderd procent ten dienste van haar klant, en neemt de tijd. Ze is gewoonweg zichzelf, voor het grootste deel vrouw. Ze denkt en handelt als vrouw en je hebt niet het idee dat ze vrouw speelt. Een warme en hartelijke verschijning en een leuke dame om een tijdje gezellige erotische momenten mee te beleven. And last but not least, nog mooi ook, zonder overdrijvingen

Commentaar

De beschrijving van Freeja kan ik geheel onderschrijven. Ben nu een paar maal bij Anouck geweest en alle keren was het perfect. Zeker wanneer je haar vraagt de telefoon uit te zetten. Zij richt zich geheel op het genot van haar partner en doet alles om hem/haar te contenteren. Fantastisch.
          Bovendien is het een heel bijzondere ervaring om een mooie vrouw te pijpen en een pik in je kont te voelen die ook nog klaarkomt.
          Anouck vindt het heerlijk om gepijpt te worden.

Commentaar

Ik had een afspraak gemaakt met Anouck.
            Ze ontvangt voorlopig nog in Deurne maar verhuist wegens de wegenwerken naar Linkeroever.
            Anouk ziet er nog steeds heel goed uit.
            Ik koos voor een uurtje haar gezelschap.
            Lekker zoenen op het bed en dan pijpt ze me zonder.
            Ze doet dit vrij lang, omdat het mijn fantasie is om eens door een trans geneukt te worden stel ik haar de vraag.
            Helaas lukt dit niet, ik ben blijkbaar te nauw ;D
            En anouck verliest steeds haar erectie, een beetje een afknapper.
            Om af te sluiten heb ik haar dan nog geneukt.

Omdat aan mijn fantasie nog niet voldaan was dan maar direct tot bij Hellen gereden, zie recensie

Commentaar

Anouck zit achter het linkse raam in de Schippersstraat op het huisnummer 45. Ze is aanwezig vanaf 22.30 en ik denk dat ze de ganse nacht aanwezig is. Gisteren was ze "van dienst" en stond in een groene fluo bikini voor de raam. Ik merk dat de meningen zeer verschillend zijn wat betreft het al dan niet in de smaak vallen van deze speciale dame. In ieder geval is ze voor mij een lekker stuk en ik ben ervan overtuigd dat er nog vele wandelaars hun mening met mij delen.

Commentaar

Gisteren 28/09/04 bij Anouck geweest super leuke ervaring met een super knappe en vriendelijke meid,als je haar behandeld met respect krijg je veel van haar gedaan en dat zonder aandringen 50 euro is ze zeer zeker waard, ze heeft een zeer knap en sensueel lichaam en kijkt niet echt op het uur,praten doet ze ook graag maar sexen nog veel liever en pijpen daar is ze super in "kort weg zeker 9/10.Persoonlijk is ze veel aangenamer als Hellen want zei kijkt wel op de klok en dringt soms nogal aan!

Commentaar

Zondagavond bij Anouck geweest. Mijn beste shemale-ervaring. Heel relaxt, rustig aan, tijdens het spel aanwijzingen opvolgend en gevend. Pijpen wederzijds zonder en neuken met. Na de sex nog een leuke nababbel, zonder taboes. Een absolute aanrader voor de liefhebbers, je komt absoluut niet bedrogen buiten.

Commentaar

Dinsdagavond nogeens naar Anouk geweest in het begin van Villa Tinto langs de zijkant aan de Vingerlingstraat. Aan het raam staat er Anouk shemale en dat is wel nodig want ge kunt er aan mispakken indien je echt een vrouw wilt goed voorzien van borsten maar ook als ze haar slit uit doe van een lul. Zij is virendelijk en een babbel in je taal kan steeds.
                    Tongzoenen als de beste en zuig en likwerk echt goed. Erg vrouwelijk en een zachte huid. Dus een aanrader voor liefhebbers.
                    Philipe

Commentaar

Zalige ervaring. De meeste transsen zien er uit als mannen met borsten, Anouck is een vrouw met een penis. Ze pijpt goed en diep, deze keer alleen met de mond, wel wederzijds. is voor herhaling vatbaar. Deze vrouw is ideaal als je eens iets anders dan het standaardwerk wil.

Commentaar

Ben deze week ook eens bij Anouck binnen geweest, na het lezen van de recensies hier. Is inderdaad een mooie meid, heel vrouwelijk, vriendelijk en correct. 50 Euro betaald, lekker gepijpt (met condoom, ik heb niet gevraagd of zonder kon maar lees hierboven dat het wel zou kunnen) en ik heb haar gepijpt. Ik vond ze zelf niet zo heel geil worden maar hoorde van haar dat ze ook lange periodes werkt en ook nog prive ontvangt (ik weet niet waar). Tongzoenen doet ze ook lekker. Zoals de collega's voor mij al schreven; prima ervaring. Ik heb haar gezegd dat ik een bericht ging schrijven; ze vroeg mij er aan toe te voegen dat ze op vakantie vertrekt en pas begin mei terug is.

Commentaar

Re: Antwerpen, Villa Tinto 49, Anouck (uitstekend)

Ben tijdje geleden bij haar privé geweest in Deurne. Fantastische ervaring gehad. Voor de twijfelaars Anouck is echt top. Ze geeft je niet het gevoel een prof. te zijn maar gewoon een tof lekker sexmaatje. Tip: laat Anouck gerust eens haar "speeltjes" gebruiken......
                          niets is mij "vreemd", maar ik neuk geen eend....

Commentaar

Re: Antwerpen, Villa Tinto 49, Anouck (uitstekend)

Afgelopen week eens een bezoek gebracht aan Antwerpen. Was eigenlijk van plan om bij Christine binnen te wippen maar die was niet aanwezig.

Na deze teleurstelling te hebben verwerkt besloten om maar van de diensten van Anouk gebruik te maken.

Na overleg besloten 100 Euri te betalen voor Alles er op en er in (wederzijds)

Na een kleine massage begonnen met het pijpen van Anouk soisans neuf. Helaas was ie niet stijf te krijgen. Tevens rook het naar een bejaarde shetland pony wat mijn stijfheid ook niet tengoede kwam.

De frisheid van haar mond was ook wat tegenvallend, je kon duidelijk merken dat er niet lang voor mij iemand geweldig aan zijn ster was gesabbeld. Niets mis mee, is alleen vervelend als de volgende klant daar van mee kan profiteren.

Van neuken kwam al helemaal niets, want ze was niet stijf te krijgen, kortom erg teleurstellend en voor mij niet voor herhalling vatbaar.

Commentaar

Antwerpen, VT 15, Anouk (uitstekend)

Na enkele weken te hebben uitgekeken eindelijk Shemale Anouk teruggevonden. Villa Tinto 15 maar voortaan overdag van 11.00 tot 20.00 Hr.
                              En zoals steeds een warme ontvangst en dan lekker genieten van elkaar, waar bij ze, zoals gewoonlijk niet op een minuutje meer of minder keek.
                              Onmogelijk te begrijpen dat iemand zegt dat Anouk een onaangenaam geurtje zou hebben want ik ken er weinig die zo hygiënisch zijn als Anouk.

Verhaal aangepast wegens ongewenst taalgebruik.

CTD
                              Laatst gewijzigd door bobby vitale; 21-11-07, 11:20. Reden: Aanpassing tekst.

Commentaar

Antwerpen, VT 01, Anouk (uitstekend)

Ik ben haar hier wel al tegen gekomen maar op de foto had ze zwart haar en bij mij blond en voor zover ik haar kan herinneren leek ze daar niet op maar ik kan mis zijn .Haar naam meende ik te herinneren als anouk maar 100% zeker ben ik daar ook niet van .
                                Indien het toch de anouk is waarover we het hier al over hebben gehad is mijn zoektocht afgelopen en kan ze me snel weer verwachten .
                                Thx voor de hulp

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 15, Anouck (uitstekend)

Na een lange tijd vandaag nog eens gaan kijken of Anouk er was ... een pracht van een shemale waarbij ik een paar keer zalige momenten heb beleefd. En net zoals alle andere keren had ze ook nu weer tijd voor me ... lekker lang genoten van elkaar. En samen pijpen is toch wel iets enorms ... zeker als Anouk dan even later lekker klaarkomt ... en dan was het mijn beurt om de climax te bereiken. Zalig hoe zij zich aan je overgeeft tot je lekker komt ... waarna we rustig nog wat bleven liggen en napraten. En toen ik dacht dat was weer geweest, en ik wou opstaan ... begon ze terug met me te spelen waarna ze me al snel terug in haar mondje nam tot ik niet meer kon. Waanzinnig lekker. Anouk, je bent je geld meer dan waard. En dit keer blijf ik niet meer zolang weg.

Commentaar

hallo
                                    net even bij anouck geweest en ik moet zeggen het was er weer even geweldig als de vorige keer . 50€ betaald en pzc en n ,helemaal niet gehaast zoals anders en altijd even stralend .Na de daad hebben we nog even zitten napraten wat ook wel leuk is dus niet betalen neuken en stamp buiten .
                                    Ik moet toch even de negatieve berichten toch tegenspreken want al de keren die ik er ben geweest was alles tip top in orde zoals ik hier ook van andere verneem .
                                    Ik was vorige keer hier naar haar op zoek en heb vandaag dan toch eens gevraagd wat haar werkschema was en het is dacht ik van ma tot vrij van 11 tot 18h en zaterdag niet zoals eerder hier was gezegd .
                                    Ik denk dat ik mijn vaste stek heb gevonden want zij is en blijft mijn nr 1

Commentaar

donderdag ook voor de eerste keer eens een bezoekje gebracht aan Anouck. Ze viel onmiddellijk op door haar vrouwelijkheid en het bordje belgische shemale. Eenmaal binnen begon ze onmiddellijk te praten en alles was mogelijk voor 50 euro. Beiden ons dan eerst gewassen! dus geen vieze geurtjes en dan ertegenaan gegaan, tongzoenen pijpen strelen. Ze deed dit zo zalig dat ik zelf voorgesteld heb om langer te blijven en 50 euro op te leggen (moest dit trouwens maar bij het buitengaan betalen). Omdat het pijpen zo leuk was, had ik geen behoefte om te neuken, dat zal voor de volgende keer worden, trouwens anouckje haar pikje bleef al die tijd goed op oorlogssterkte en ik weet niet of die bij mij sowieso wel binnenraakt. Haar pik is niet zo lang maar wel echt dik. Zonder dat ik erom gevraagd had, zei ze ineens opgelet ik ga spuiten! Ik vroeg haar nog om in mijn mond te spuiten, maar dit deed ze om principiële redenen nooit zei. Ze spoot haar kwakje dan op mijn buik waarna ik er het mijne aan toevoegde. Daarna nog leuk gepraat en gewassen en nog een goeie tongzoen bij het buitengaan, kortom deze dame zal mij nog regelmatig zien!
                                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 19-07-08, 09:51. Reden: Tekst toevoeging.

Commentaar

Anouck

Deze vrouw is de beste van alle transen in het skw! Het vriendelijke en hete ontvangst is een echte verademing tegenover de andere transen. Een drankje, wassen en lekkere sex! Betalen doen we wel als je buiten gaat! Omdat ik zo tevreden was wilde ik graag iets extra geven maar dat was niet nodig! Waar vind je zoiets nog? Ze is zo lekker gekomen in mij dat ik er na enkele dagen nog nog van geniet! Tijd om terug te gaan! Zij is mijn no1.

Commentaar

Gisteren ook eens de stoute schoenen aangetrokken en richting Anouck gegaan. Eerst leek het alsof ze er niet was, maar even later stond ze voor het raam. Nog 1 rondje gelopen en daarna was ze weer weg. Het duurde een tijd maar gelukkig was ze er weer. Wilde bijna op nr 37 schippersstraat gaan....
                                          Anouck zorgt er voor dat je je enorm op je gemak voelt en bovendien is ze zeer schoon en hygienisch. Eerst lekker tongen en aan haar C-cup en groeiende klitje voelen, hmmm ze maakt je echt lekker geil.
                                          Daarna CD'tje erom en lekker pijpen. In 69 standje kon ik het niet langer houden en kwam klaar. Anouck pijpt heerlijk en lekker diep.
                                          Voor mij was dit de eerste keer met een trans en ik weet nu dat het niks voor mij is, hoewel het een zeer goede ervaring was.
                                          Ben blij dat ik het met Anouck mocht proberen. Ze is echt een mooie meid in vergelijking met sommige andere dames daar.