Saray, Antwerpen,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Saray, Antwerpen,

Binnen gegaan bij deze spaanse schone na de slechte ervaring bij Vanessa net daarvoor, zie recensie bij antwerpen. Dit is een mooie dame met alles erop en eraan, lekker pijpen wederzijds en daarna nam ze plaats op m'n jantje. Hele goeie ervaring.

Grtz All4

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Sarah (goed)

dit is inderdaad een hele fijne shemale - haar naam is sarai en ze is spaanse
    als je achter haar de trap oploopt zie je haar prachtige benen
    ze neemt haar tijd

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 03/3, Saray (uitstekend)

Bangelijk lichaam, lekker pijpen en geeft alle aandacht. Is qua hygiëne top wat bij andere TS soms te wensen overlaat. Is één van de favorieten.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 03/3, Saray (uitstekend)

Dit was mijn eerste ervaring met een shemale en had gelzen dat dit dan een goed keus zou zijn.
        Ik moet zeggen dat het zeker een goede keus was. Wat een moie verschijning is deze dame. Zo mooi als ze is, zo aardig is ze ook.

Begon meteen met toengzoenen en daar leek ze geen genoeg van te krijgen. Ze begon mij lekker te pmc en bod mij die van haar aan. Ze heeft echt een harde en dat de helle tijd door. Terwijl ze bezig was ging ze over tot voorzichtig rimmen (wederzijds).
        Toen ze dacht dat ik er klaar voor was heeft ze mij genomen. MOet zeggen dat dit voor mij niets is. Ging wel goed maar ik denk dat ik hier toch niet van hou. Ze stopt ook direkt toen ik dit aangaf (is fijn dat ze niet gewoon door ging).

Toen heb ik haar genomen en dat beviel mij beter en hoorde van haar ook geen klachten. uiteinderlijk heeft ze me efgetrokken, Heerlijk. En ik haar waarbij zij ook klaar kwam.

Al met al wel een uitstekende ervaring en ik weet nu ook dat ik er niet van hou om genomen te worden.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 03/3, Saray(uitstekend)

als je geen trans privé bezoekt dan is zij echt wel een aanrader
          heel mooi slank lijf en houdt er ook van (zoals de meeste transen) om zelf te neuken
          jammer dat zij enkel overdag zit want voor mij is het eenvoudiger 's avonds
          is van tijd tot tijd wel eens 2 à 3 weken in haar thuisland

Commentaar

Gewoon een toppertje! heeft nog effe in de geleen gezeten, de eerste trans die mij rustig geneukt heeft, ik zat op haar. Deze dame is egt voor mij een zeeeer groot herhalingsgevaar, ik ben blij dat ze niet meer in de geleen zit, anders was ik er elke week! nu effe sparen en dan ben ik van plan om eens per maand effe de trip te maken. op zeker komt daar een ker trio bij! gisteren heerlijk half uurtje met haar gehad, omdat ik in de buurt van antwerpen was. toppertje!
            sinds 1974

Commentaar

Vandaag voor het eerst naar Saray geweest. Wat een topper!!! Had ik dit maar eerder geweten! Ik was er rond 21.00 uur. Ze vertelde dat ze normaal tot 20.00 uur werkt maar soms een uurtje langer doorgaat als de kamer nog vrij is.
              Vijftig euro betaald, uitgekleed en op bed gaan liggen. Zij kwam ook naakt bij mij liggen en we begonnen te zoenen. Ze vond dat ik lekker zoende want ze ging steeds wilder zoenen met af en toe een grommetje tussen door. Daarna in 69 overgegaan waarbij we elkaars pik en ballen verwend hebben. Ze vond het ook heerlijk toen ik haar rimde. Na 10 minuten vroeg ze of ik wilde neuken of geneukt worden. Ik zei dat ik geneukt wilde worden. Ze begon me eerst op te rekken met haar vingers met condoom er om heen. Daarna ik op mijn rug, benen op haar schouders en ze schoof naar binnen. Deed even pijn, maar na een minuutje werd het steeds lekkerder. Dat merkte ze want ze ging steeds harder stoten. Daarna ik op mijn knieën en zij mij zo genomen. Ze ging echt flink te keer, ik ben nog nooit zo hard genomen, maar wat was het heerlijk! Wauw! Tenslotte zei op haar rug en ik bovenop. Bij dit standje heerlijk klaargekomen en haar borsten besproeid met mijn zaad. Nog ff wat gekletst en opgefrist. Beloofd om zeker terug te komen en toen weg gegaan! Terug komen doe ik zeker! Wat een trans! Wauw!
              Vanaf volgende week is ze 10 dagen naar Spanje, daarna komt ze weer een maand naar Antwerpen. Saray Bedankt!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 03/3, Saray

Fenomenale trans. Vanaf het moment dat je de trap naar boven neemt word je botergeil. Ze draagt steeds kort rokje zodat je goed de knobbel in haar slipje kan zien. Eens boven stelt ze je gerust met een babbeltje en dan start het moment van genot, van minuut één tot het einde. Ze gaat ver, heel ver én diep. Soldaatje van haar steeds paraat. Niet vunzig maar classy, lief als je wilt, wild eens je goed in de stemming bent. Super meid

Commentaar

Gisteren naar SKW gegaan. Veel Transen waren bezet. Nog even getwijfeld tussen Maleena en Saray maar toch voor de laatste gekozen. Maleena is ook geil maar vraagt overal extra geld voor. Saray was erg blij mij weer te zien en we hebben dan ook eerst uitgebreid getongzoent. Daarna heerlijk wederzijds gepijpt en gerimd. Daarna heeft ze mij in verschillende standjes genomen. Saray is misschien niet de mooiste ts maar wat mij betreft wel één van de beste. Geen gehaast, passievol, lief, kan goed neuken en is prettig geschapen. Na de Sex ook nog uitgebreid gekletst. Saray, het was weer super! Tot gauw!

Commentaar

Bezoekje gebracht aan Saray. De kamer was een rommelhoop en er hing een vreemde geur. Maar goed... Ze bood me haar pik aan om te pijpen. ( zc ) Hierna bracht ze glijmiddel aan op men ster. Ze nam me diep en hard anaal. Ondertussen trok ik mezelf af. Uiteindelijk zo klaargekomen.

Commentaar

Wat een zalige ervaring gehad met Saray. Het begon al op de trap met een blik op haar lekker geile kont als ze voor me naar boven ging. Eerst geil getongzoend. Ik vertelde dat ik onderdanig ben en daar speelde ze direct op in. Terwijl ik mijn kleren uit aan het trekken was gebood ze me al aan haar pik te zuigen. Voor de liefhebbers: een groot exemplaar (19 à 20cm schat ik) dat ze goed weet te gebruiken.

Aan haar heerlijke lul gezogen, waarna ik me naast het bed (al rechtstaand) voorover boog en ze me zo eerst langzaam penetreerde. Eens haar lul goed in mijn kontgaatje zat smeekte ik haar me hard te neuken en dat deed ze ook, ze begon goed door te bonken. Daarna van positie veranderd, op het bed op mijn rug, met mijn benen de lucht in heeft ze me verder goed doorgeneukt. Als afsluiter ben ik op haar komen zitten en zo haar pik bereden. De spiegels in de kamer zorgden voor een botergeile aanblik op onze wilde seks en ik hield het niet meer. Met haar pik in mijn kont trok ze me klaar en met een krachtig orgasme heb ik haar buik volgespoten.

Eén van mijn betere shemale-ervaringen, bijzonder sympathiek persoon ook, nog wat nagebabbeld. Qua hygiëne was alles top. Ze zit al 10 jaar in Antwerpen en heeft vooral vaste klanten vertelde ze me. Mij heeft ze er nu ook bij als vaste klant, herhalingsgevaar is erg groot bij haar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door drukker2
                        Bijna elke dag. Tot een uur of 7:00 zeker (dagshift).
                        gisteren met volle moed,naar het schipperskwartier
                        ik dacht ik ga mooie sarah nog eens lekker nemen
                        met papiertje het kamernummer opgeschreven
                        lang moeten wachten(een 1,5 uur)
                        zag op de raam saray staan ,ok dacht ik ze is er
                        wat een ontgoocheling was dit,was ook een shemale met zwart haar.
                        ik dacht ik ga eens vragen,ze was ook uit spanje zei ze
                        maar dat was ze helemaal niet
                        sarah die ik bedoel voor de kenners zat altijd op shipperskwartier op nr 49 waar maleena altijd zit (1 kamer)
                        weet hier iemand waar deze beauty is gebleven
                        was echt een topper

Commentaar

Gisteren zaterdag na antwerpen afgereisd in de hoop een glimp van anouck & maleena te krijgen,helaas deze dames niet gespot begrijpen dat anouck tot 12 uur smiddags werkt op zaterdag en maleena zou op vakantie zijn.dus maar wandelen en wandelen zag ik saray weer staan lekker fris n fruitig kon het niet laten om er voorbij te lopen. Effe babbeltje en toen maar na binnen gestapt helemaal na boven 2de verdieping eenmaal op de kamer effe gewassen en toen kon het werk beginnen. Ze lag al naakt op bed effe zoenen en begon ze me meteen staand te pijpen,vervolgens samen op bed wederzijds gepijpt erg lekker en lang. Toen was het tijd voor de daad ze nam me meteen lekker doggy en diep het was heerlijk vervolgens nog mekaar lekker gepijpt en gezoend. Kon maar niet klaarkomen waarschijnlijk door de warmte en lange reis maar haar kamer was frisjes met een beetje olie en trekken toch gekomen. Nog lekker nagelegen bijgepraat ze verteld dat ze binnekort op vakantie gaat voor 3 weekjes wat ook welverdiend. Betaald en afscheid genomen en vol voldoening weer op straat heb al om al wel zeker 30/45 min gezeten bij der. Weer een goeie ervaring ondanks het warme weer was ze wel beetje kapot ivm ze had daarvoor net een klant van 2 uur gehad. Maar alles werkte prima en ze doet haar best. Ze raade me ook tivizay aan een vriendin van haar keertje te doen duse dat word de volgende maar. Doe je voordeel met saray hele aardig vrouw altijd een naambordje bij der raam en lang krullen haar.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Saray

Héél vriendelijk dat wel, maar het feit dat ze niet geschoren was en overal haar (buik, armen,...) had, kon me absoluut niet bekoren. Heb me laten pijpen (wat ze absoluut goed deed) en dacht toen maar aan één ding: hier wil ik weg!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/2, Saray

Vorige donderdag stond Sarah op 15/3. Meestal sexy gekleed, maar eens uitgekleed vond ik niet dat ze een super opwindend lichaam heeft. Een kleine kont en geen al te grote klit (zeker niet de 20cm die in een andere recensie staat)
                              Haar diensten zijn wel zeer correct. Ze begon me meteen te pijpen (mc) en daarna bood ze me haar klit aan. Ik heb haar stevig gepijpt wat ze wel kon appreciëren. Dan heeft ze me doggy geneukt terwijl ze me aftrok.
                              Ze heeft een vlotte babbel (in het engels). Al bij al een goede ervaring voor een correcte prijs.

Commentaar

Gisteren, zaterdag, stond ze in het derde raam, tot ongeveer 20u 's avonds. ik denk inderdaad van SS15. Ze heeft nu blond haar. Ze had ook een duidelijk naambordje.

Moderator, kunt u dat aanpassen in het recensieformulier a.u.b.?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door polvan
                                  Weet iemand wanneer ze werkt?
                                  quasi elke dag, van 's middags tot rond 20u; vorig WE was ze in elk geval present

Commentaar

Er hangt ook een naambordje als ze er is, dus je kan echt niet missen.

Commentaar

Een zeer leuke ervaring Ik kwam binnen en kon meteen haar lange slanke benen bewonderen toen ze voor mij de trap op liep. Ze begon mij meteen uitgebreid te tongkussen. Ze nam haar tijd voor een babbeltje, terwijl ze mij kusjes op de mond gaf. Toen nam ik haar pik in mijn mond die meteen hard werd. Na wat knuffelen en wederzijds pijpen ging ik op handen en voeten zitten. Ze schoof hem er helemaal in. Het voelde zeer lekker aan, helemaal niet pijnlijk of zo. Met haar hand masseerde ze intussen mijn pik. Ze wist precies tegen mijn prostaat aan te stoten en algauw kwam ik schreeuwend klaar. Een prostaat orgasme is toch een heel aparte belevenis.
                                      Nadien heeft ze me nog wat geknuffeld en gekust. Ik ga zeker terug. Een super ervaring, voor maar € 50.

Commentaar

wat hier boven vermeld staat is juist, wou er eens binnen gaan om te kijken hoe goed ze was wat het kussen betreft is gewoon erg goed, haar pik staat een beetje krom en past geweldig in mijn mond, heb haar genomen en zo klaar gekomen volgende keer mag zij me nemen met haar lekkere pik kijk e ral naar uit een van de betere ts die ik al ontmoet heb mij ziet ze zeker nog terug wat kan die kussen zeg

Commentaar

Aan het werk...
                                        X