Antwerpen, privéontvangst, Thatiana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, privéontvangst, Thatiana

recent eens langs geweest bij Thatiana in Antwerpen - https://www.redlights.be/prive-ontva...l-sperm-3.html
    afspraak ging vlot, even aan telefoon, de rest via SMS gezien haar Engels maar pover is. Daar aangekomen 5 minuten gewacht, dan kwam ze open doen. Heel mooie verschijning, wel groter dan op profiel +- 1.85, curvy maar niet dik.
    ervaring was ok, maar klik was er precies niet helemaal, was wel gewillig maar wat passief. BJ zc was ok, bij vlagen beetje te ruw. Heeft een mooie grote kont en neuken was wel goed.
    Hygiëne was goed en er is douchemogelijkheid.
    samengevat ok maar niets bijzonder. eerder laag GFE gehalte. Op het einde ging het wat vlotter dus ik vermoed dat als je wat rapport kweekt, het vlotter gaat maar ik denk niet dat ik nog terug ga.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 11-05-17, 13:58. Reden: RECFORM

Re: Antwerpen, privéontvangst, Thatiana

Is zij iemand die well mooi haar uren vol maakt if is it iemand waarvan je na 20 minuten al buiten staat?

Commentaar

Ik ben er zeker het dubbele van de tijd binnen geweest, ze wou me niet laten gaan . . .

Commentaar

Maakt zeker tijd vol en meer. Zou ze zeker niet afraden, was gewoon niet per se voor mij.

Commentaar

Gisterenavond eindelijk deze schoonheid te pakken gekregen na een paar keer zitten bellen. Aan de telefoon een koele stem en afspreken ging vrij stroef. Toch maar in mijn auto gekropen en eenmaal aangekomen trof ik eindelijk een trans aan die een deftig appartement bezit en geen slordige studio waar je over de vuilzakken moet lopen voor een uurtje plezier. Communicatie was er amper terwijl ze toch deftig Engels kan... hetgeen waarvoor ik betaald heb deed ze uitstekend met een zeer goed werkende paal. Jammer genoeg was het allemaal zeer plichtbewust alsof het bandwerk was voor haar. Herhalingsgevaar was er voor mij niet. Weggegooid geld was het voor mij niet maar mij ziet ze niet meer terug. Er was gewoon geen klik tussen ons.

Commentaar

2tal weken langs geweest bij haar. Adverteert bijna elke dag dus afspreken kan vrij last minute. Enkele keren gebeld, geen antwoord maar later kreeg ik sms. Kort teruggebeld, Engels gebrekkig maar verstaanbaar. Kledingwens is bespreekbaar en dat komt ze na. Parkeren is wel een ramp en de omgeving is pal int centrum. Ontvangt op gelijkvloers, ze doet de deur open in donkere hal dus opletten voor het trapje! Eenmaal binnen vrij verzorgd appartement en lief klein (druk) hondje dat rondloopt. Heb vrij snel afgerekend maar ondanks dat ze Engels kan typen (misschien Google translate) is de communicatie vrijwel nihil. Wel jammer dat je dus geen gesprek op gang krijgt maar sexueel is ze wel goed. Vrij stevige lul en mooi lichaam.
            Komt haar afspraken na maar lijkt toch bandwerk...geen klik ofzo of gevoel dat je speciaal bent. Jammer...als je puur voor de sex gaat (er op en er af) is ze een 10/10 waard. Wil je meer interactie scoort ze minder. Glijmiddel gebruik is beperkt komt uit een zakje zoals je een nat doekje krijgt bij het eten. Je wordt wel niet buitengewerkt dus je bent er ongeveer wel een uurtje binnen (+- 50min) Of ik terug ga? Misschien als een paar andere favorietjes niet kunnen en ik wil het snel, kort, zonder blabla en stevig ...waarschijnlijk wel. Is actief en passief!

Commentaar

Heb een gelijke ervaring als de rest zo te zien. Voor een half uur betaalt en toch zeker een 40+ minuten binnen geweest. Maar geen klik om van te spreken. Niet slecht maar geen herhaling vat baar.

Commentaar

Aan het werk...
              X