Renata, Antwerpen,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Renata, Antwerpen,

Regelmatig advertenties van Sheyla gezien. Haar nooit ontmoet, maar ze ziet der goed uit. Zou haar graag keertje zien .
    Aantal keren gebeld maar geen afspraak kunnen maken helaas. Iemand ervaring met haar ?
    Ze ontvangt soms ook in Nederland.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 19-01-19, 01:32.

Re: Antwerpen, privéontvangst, Sheyla TS

Als je deze bedoeld, dan ben ik gisteren bij haar geweest... 
    https://www.redlights.be/profiel/sheyla-2/

Ze ontvangt in een appartement op de Belgiëlei. Hygiëne kon beter, maar om te zeggen echt vuil, nee dat was het nu ook weer niet.

Ze vroeg of ik 'active' of 'passive' wou. Dat begrijp ik nou niet hè, ik wil altijd beiden?! Kan toch geen probleem zijn?! Soit, ik heb haar lang gepijpt en afgetrokken. Daarna heb ik ze geneukt en over haar tieten klaargekomen. Was best OK.

Over haar zelf: ze ziet er echt uit als op de foto's. Moet wel zeggen: op de foto's zien haar tieten er wat 'schots en scheef' uit, en dat is in het echt wel wat beter. Ze mochten wel wat kleiner misschien. De verhouding met haar lichaam is eerder lachwekkend dan geiL. 

Conclusie: had misschien ietsje meer deelname van haar verwacht. Maar goed, dat heb je dan met dat onduidelijke active/passive-gedoe! Voor mij toch geen herhalingsgevaar...

Commentaar

Re: Antwerpen, privéontvangst, Sheyla TS

Ik vind dat wel geil, zo'n manga poppetje. Ik snap je opmerking over haar tieten, maar mij doet het wel iets, zo'n slank meisje met enorme tieten, vooral omdat haar kont in verhouding is. Zoek al een tijdje een leuke trans, probeer deze toch snel eens te bezoeken ...
      Je geeft 75 euro aan voor een halfuur, op redlights staat 100 euro ... Heb je onderhandeld of zo ?
      E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Vandaag ook mee afgesproken, voor mij was het mijn eerste ervaring met eens trans, ze ziet er idd wel goed uit zoals op de foto's maar verder enorm ongeïnteresseerd, we waren nog niet begonnen en het was al van jah de volgende is hier binnen een half uur al dus...
        Enfin ik begon haar wat te pijpen wat ik echt zalig vond, tot ze begon telefoontjes te beantwoorden terwijl ik ze aan het zuigen was, leuk is anders.
        Dan er maar op gaan zitten, ze heeft niet een hele grote wat voor mij als anaal maagdje wel goed uitkwam en het voelde wel lekker.
        Ik heb haar niet laten pijpen omdat ik zeker direct zou klaarkomen en ze maakte mij nogal duidelijk dat als je komt je ook direct terug mag gaan, jammer want ik had haar zelf ook nog wel willen neuken,terwijl ze wel adverteerd met meerdere orgasmes, ook rimmen staat op de lijst maar is ook een no go. Veel beloven dus..
        Na een tijdje rijden heb ik mijn lading over haar tieten gespoten en toen ik mijn kleren terug aanhad zei ze droogweg "je zal het wel vinden hé? En trek de deur dicht achter je"!?
        Kortom ze ziet er goed uit en voor mijn eerste ervaring was het wel zalig, maar ze ziet mij niet meer terug.

Commentaar

een tweede ervaring met haar vandaag. nooit meer dus. ongeinteresseerd. ze ging 3 keer naar het toilet op een uur om haar neus te poederen kon geen erectie krijgen en wat klein geschapen nog kleiner dan de eerste keer.geen zoenen laat staan tongzoenen. beantwoordde haar 3 telefoons. aggressief verbaal, spreekt geen engels nauwelijks. geen natuurlijke vormen voor de meesten onder ons zeker.
          en bedreigende blikken van een marrokaantje toen ik opmerkingen had over deze teleurstellende ervaring. blijf weg hier in Zulte medewandelaars. zit ook veel in Nederland,kortrijk, westerlo, leuven, mechelen, antwerpen.

Commentaar

https://www.redlights.be/prive-ontva...ar-renata.html

Deze shemale bezocht.
            adverteert reeds zeer lang maar blijft blijkbaar de eeuwige jeugd behouden (19 jaar...was al zo 10 jaar geleden)
            Vond het een zeer mooie, aangename, aantrekkelijke en vriendelijke shemale waar ik van dacht de hoofdprijs afgeschoten te hebben...tot ik eenmaal betaald had ! (voor "complete service")....
            Had nadien niet de minste interesse meer, alles was tegen haar zin, mocht haar nauwelijks nog aanraken, moest mezelf maar bevredigen en werd geïrriteerd toen ik na tien minuten nog niet klaar was....
            Zeer mooie penis maar een wat slecht uitgevoerd achterwerkje.
            Op basis van mijn ervaring : hoogst onbetrouwbaar en weggegooid geld
            Spijtig ook weer voor de weinige shemales die wel nog een eerlijke service aanbieden !

Commentaar

Hebben jullie ook een link naar haar andere topic onder de naam Renate, zodat ze samengevoegd kunnen worden.
              Sagaris

Commentaar

Ik heb hem zelf al gevonden door de links die in beide topic's stonden, en ze zijn nu dan ook samengevoegd.
                Sagaris

Commentaar

Aan het werk...
                X