Cindy / Veronique, Erpe-Mere, Lounge Club

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cindy / Veronique, Erpe-Mere, Lounge Club

heb vandaag een bezoekje gebracht aan veronique een knappe shemale die in gent ontvangt zeer mooie verschijning slank met een naar schatting c cup
    ontvangt in een net huisje in gent daar aangekomen eerst de financiele kant afgehandeld en dan naar het kamertje waar alles gebeurd héél gezellig duister met kaarsjes uitgekleed en elkaar zachtjes beginnen te strelen en kussen veronique haar penis stond onmiddellijk keihard en dit heeft ze een vol uur volgehouden heb haar lang gepijpt en gerimt tot ze het bijna niet meer kon houden dan zij mij pijpen en rimmen en ook ik was megageil ze vroeg of ze mocht neuken dat wilde ik natuurlijk héél graag condoom aan en heeft me zeker 20 min lang in verschillende posities genomen om dat haar lul steeds keihard bleef ging dit ontzettend makkelijk naar mijn verbazing na een 2 min kon ze het niet meer houden en kwam ze klaar terwijl ze me nam in missionaris houding en me ondertussen afrukte toen ik haar voelde komen kon ik mij ook niet meer inhouden en spoot alles over mijn buik nog steeds met haar wapen diep in mij zalig gewoon !!
    daarna nog wat gepraat aangekleed en naar huis 
    veronique is een topmeid die me zeker nog terug ziet

Re: gent, privéontvangst, veronique

Ze stond al een tijdje op mijn lijstje maar was moeilijk afspreken met haar.
    Wel een mooie verschijning maar wat passief, geen tongzoenen.
    Haar erectie kwam maar niet dus kon er niet geneukt worden.
    Beetje tegenvallend...

Commentaar

Re: Gent, privéontvangst, Veronique

Voor absolute top, mooi vrouwelijk lichaam, mooi gezicht
      Prachtig slank figuur. Pijpt als de beste en je
      Mag haar goed doorneuken. Geen slecht woord van mij. Woensdag
      Terug van de partij. Ontvangt in Gent .

Commentaar

Re: Gent, privéontvangst, Veronique

Ik ben een tevreden mens 👍😜

Commentaar

Onlangs ook bij Veronique geweest. Ze ontvangt nu niet meer in Gent maar in Moerbeke.
          De locatie is mss niet zo discreet aangezien er een schooltje is.
          Gevraagd voor een massage en daar is ze mee begonnen. Zij op mij komen zitten zodat ik haar pik in mijn bilspleet voelde terwijl ze me masseerde. Daarna omgedraaid en vlotjes overgegaan op tongzoenen, pijpen, haar kontje vingeren,...
          Ik ben haar uiteindelijk blijven pijpen tot ze klaarkwam. Dan zij me klaargepijpt. Een superleuke ervaring. Ik ga zeker nog terug.

The Gentle Walker

Commentaar

Dit schatje ontvangt nu in Erpe-Mere, heeft nu ook andere naam Cindy.
            https://www.redlights.be/prive-ontva...ale-cindy.html

Commentaar

Gegevens aangepast, en de naam Cindy aan de titel toegevoegd.
              Sagaris

Commentaar

Heeft er iemand een idee waar Cindy/Veronique naartoe is. Ze is niet meer terug te vinden op RL en zou ze graag nog eens een bezoekje brengen. Of iemand die haar nr heeft mag dit altijd doorsturen via PM.
                Thanks,
                The Gentle Walker.

Commentaar

Niemand die weet waar ze naartoe is?

Commentaar

Aan het werk...
                  X