Brugge, priveontvangst, Camilla di Castro (v/h Yasmin, Nicole Bahls)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brugge, priveontvangst, Camilla di Castro (v/h Yasmin, Nicole Bahls)

de liefhebbers van travesties & shemales zullen het waarschijnlijk al gezien hebben. Op 'afspraakjes.com' adverteren regelmatig zuid-amerikaanse shemales en/of travesties uit Zedelgem. Je verwacht dit soort dames eerder in grootsteden a la Antwerpen, maar niet in een dorp als Zedelgem.
    Had gekozen voor Yasmin, zag er lekker uit op de foto's op afspraakjes en vroeg 100 voor een uurtje.
    Wel, in het echt ziet ze er even lekker uit als op de foto's, héél vrouwelijk, slank lintje en een héél mooi gezicht. Ze is van het principe geen woorden maar daden'.
    bij het binnenkomen op haar kamer begonnen we eerst nog gekleed te tongzoenen, stees heviger. Al zoenend ontdeden we ons van onze kledij en ik voelde haar stevige pik tegen de mijne drukken. Ze heeft een grote kromme pik (20 cm). Ik kon het niet laten en ging naar beneden om daar lid te pijpen. Ze duwde hem helemaal tot in mijn keel. Stille waters, diepe gronden. Daarna op het bed beland, 69, rimmen, tongzoenen, deepthroat, alles kwam aan bod. Na een tijdje deed ze een condoom aan en wilde ze me neuken, was hemels, ze stoot echt héél hard door en ramt hem echt diep naar binnen. Na verschillende posities is ze klaar gekomen. Ik nog niet en ze vroeg of ik haar wilde neuken, geen probleem, condoom aan en op zijn hondjes bij haar naar binnen gedrongen, ging vlotjes naar binnen (mijne zo'n 18 cm) . Ik heb haar eens stevig geneukt en toen ik ging klaarkomen heb ik op haar mooie kont geschoten.
    Yasmin is een beetje een mysterieus type, zegt héél weinig, maar éénmaal op dreef.
    Als ik dan toch een minpuntje moet aanhalen, de living waardoor we passeerden rook naar huisdieren (kat & hond), was niet echt fris. De kamer zag er een beetje rommelig uit en achteraf heb ik me niet kunnen verfrissen. Maar Yasmin zelf rook wel héél lekker.
    Ik was 45 minuten binnen, maar als je al dit lekkers krijgt aangeboden, dan klaag je er niet over dat je voor een uur betaald hebt.
    http://http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=GetAddByID&Advertentie={A48634CC-8509-4A45-A618-EC5423F209D7}&searchString=yasmin#{A48634CC-8509-4A45-A618-EC5423F209D7}tab

Re: Zedelgem, priveontvangst , Yasmin(uitstekend)

sportie, neemt ze zelf het initiatief of niet?
    zeker dat ze zelf graag neukt?
    trava's worden in principe liever zelf geneukt (in tegenstelling tot de meeste transen)
    ben ooit in Zedelgem geweest bij een andere trava en zij wilde enkel geneukt worden
    is meer mijn regio en anders moet ik mij voortdurend naar Antwerpen of Brussel verplaatsen
    heb gezien dat ze nu in Brugge zou ontvangen?

Commentaar

ze heeft alleszins geen borsten hoor
      ik ben er eind vorig jaar ook eens langs geweest en toch serieus beklaagd
      oké ik geef toe ik heb de stap gezet omwille van het serieus formaat van wapen (dat is inderdaad niet gelogen qua afmetingen!) en haar benen maar het overige viel toch serieus tegen
      was niet volledig onthaard dus voor mij al een afknapper en nam zelf weinig initiatief wat de sex niet ten goed kwam
      had ook met haar 100 euro afgesproken voor een uur maar binnen de 40min stond ik terug buiten
      niet voor herhaling vatbaar

Commentaar

Deze namiddag ook eens afgesproken met Yasmim.
        De fotos op afspraakjes bevielen me wel dus, waarom niet.
        Deze morgen gebeld en ik kom rond 15u langs gaan.
        Dan begon de miserie al. Ik ben altijd stipt dus om 15u sta ik aan het adres dat ze heeft doorgegeven per sms een uur voordien. Blijkt dat ze het verkeerde huisnummer had gesmst. Na te bellen zei ze dan het correcte nr. 2 huisnummers terug...
        Dan naar binnen en kreeg zelfs geen goeiedag maar direct de trap op.
        Ik moest zelf vragen naar de opties en ze deed dan nog amper haar mond open. Ik begon al wat onraad te ruiken maar goed had er nog steeds zin in. Ik geef haar het geld, dit stopt ze weg en dan prutst nog even aan haar 2 gsms.
        Om uit te doen dacht ik.

Mis gedacht dus. We gaan op bed zitten en dan begint ze aan wat tongkussen moet voorstellen. Iedere keer als ik haar wilde tongen deed ze haar mond dicht en begon ze op m'n onder- of bovenlip te zuigen Tijdens dit "kussen" stopt ze dan nog een paar keer om haar haar uit haar mond te trekken...
        Na een tijdje had ik er genoeg van en toen haalde ze haar wapen boven. Deze is inderdaad erg groot. Ik heb haar dan wat gepijpt en dit kon ze wel apprecieren tot plots haar gsm ging. (die lag dus niet af!) Die nam ze gewoon op en na het gesprek bleef ze gewoon smsen...
        Dan werd ik wat kwaad uiteraard en vroeg haar om me te neuken. Ik had echter wel gezegd om dit wat voor te bereiden en traag te starten, aangezien dit pas m'n 2e keer ging zijn.
        Blijkbaar is haar Engels slecht want ze doet een condoom aan, wat glijmiddel en duwt hem dat direct half naar binnen, zonder m'n kontje voor te bereiden op wat komen ging. Uiteraard kon ik dit niet verwerken en zei haar dit ook. Ik heb het nogmaals geprobeerd maar terug deed ze niks van voorbereiding (even met vingers ofzo) en ramde ze hem er weer in.
        Dan had ik er genoeg van en vroeg ik voor 69 zodat ik kon klaarkomen en vertrekken.
        Nou dat was ook een vergissing! Ze heeft 20 seconden m'n pik gezogen en dan begon ze weer met haar gsm...
        Dit was het sein voor me of me gewoon af te trekken en te vertrekken. Tijdens dit aftrekken ging ze zelf ff m'n pik trekken maar dan zat ze met haar linkerhand aan m'n pik en met haar rechter te smsen... Ze vroeg nog of ik wilde douchen maar wilde er zo snel mogelijk buiten.
        Nu beklaag ik me zelfs nog dat ik het zolang getrokken heb en daar gekomen ben want dit zal zeker niet aan haar liggen.
        Dit is veruit de slechtste ervaring die ik tot nu toe gehad heb.
        Communicatie is ook noppes, spreekt amper Engels of Frans, en daarmee kan je dus verder ook niks uitleggen.

Het adres mag verandert worden naar Brugge btw.

Commentaar

Re: Zedelgem, priveontvangst , Yasmin(voldoende)

Deze "dame" ontvangt blijkbaar tijdelijk ook in gent op een hotelkamer.
          Omdat ik het niet helemaal vertrouwde gekozen voor een half uurtje aan 100€.
          Wat een geluk...
          Geen kussen, ze hield haar kleren aan, ze ging zogezegd een nieuw flesje poppers kopen, ter plaatse nada...
          Geen degelijk glijmiddel, geen keukenrol of iets dergelijks, zeer afstandelijk, neemt geen initiatief.
          Kortom, een te mijden meid, uit de categorie, eens en nooit meer.
          Wat is dat toch met die trans, zit er daar geen enkele goede tussen?
          Ik kan niet wachten, binnen drie maand naar de filippijnen

Commentaar

Re: Zedelgem, priveontvangst , Yasmin(voldoende)

Yasmin ontvangt momenteel in Brugge. De communicatie met haar is inderdaad niet makkelijk, ze zegt weinig en neemt weinig initiatief. Maar anderzijds is ze heel erg knap, groot, slank met heel mooie benen, en een echt vrouweliik gezicht. Ze is een trav, dus geen borsten, maar is wel superknap en sexy gekleed, en draagt mooie hoge hakken.
            Toen ik aankwam wees ze me zonder veel woorden de weg naar boven, we begonnen meteen te strelen. Ze liet me op het bed liggen, waar ze haar mooie pik tevoorschijn haalde, die ik langdurig pijpte. Ze is erg hygienisch en heeft een mooi strak kontje. Toen ze even telefoon kreeg, bleef ik haar intussen likken en strelen, wat ze graag toeliet. Daarna bood ze aan me te neuken.
            Toch een leuke ervaring. Zeker als je niet wacht op haar initiatief kan je met haar een heel leuke tijd beleven. Wat mij betreft, voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Yasmine Di Biassi Hasselt

Omdat mijn resentie over deze trans onder zedelgem geplaatst is en zij momenteel in een hotel tussen Hasselt en Genk ontvangt, en, omdat Ami met verlof is en een verplaatsing naar Antwerpen vorige zaterdag wat te veel tijd in beslag zou nemen maar eens gekozen voor deze trans. Ik had beter moeten weten na het lezen van de voorgaande resenties, maar had zo'n zin dat ik het niet kon laten,en bovendien geef ik de dames ook graag nog het voordeel van de twijfel, toch maar een afspraak gemaakt dus en maar een woord W A A R D E L O O S
              Ik had gekozen voor een uur, maar op 45 min. stond ik al weer buiten. ik hou van lekker uitgebreid pijpen en dat mocht ook, maar zolang als ik bezig was heeft ze haar telefoon niet uit haar handen gehad. Neuken was ook maar matig, ze heeft best een grote pik maar wat heb je eraan als je 'm niet voldoende stijf kan krijgen?
              Ze ziet er leuk uit dat wel maar het is net een zak aardappelen, stond daar maar wat, keleren gingen niet uit en ik heb haar stem praktisch niet gehoord enkel om te zeggen dat het tijd was. Gewoon geld weggegooid. Wegblijven bij deze geldmachine. Je kan veel beter krijgen voor zelfde geld, Ami is (bijna) de helft kleiner van gestalte maar o zo sympathier en geil, Pamela geeft zeker een veel betere sercvice en Anouck in schipperskwartier is ook heel leuk om maar enkele leuke alternatieven te noemen. Spijtig van het geld gewoon. Wees gewaarschuwd. En natuurlijk, ik moet toegeven dat ik zelf niet een mooi slank fotomodel ben, maar ik ben wel hygienisch en proper, trouwens daar heb ik bij de andere dames geen last van, en ik had haar een foto van mezelf gestuurd, als er dus geen klik was had ze kunnen afzeggen, maar nee, geld rapen is het enige dat haar interesseerd. O ja een wasje voor haar of mij bij het begin was blijkbaar niet nodig (ik had thuis gelukkig gedouched) en nadien heb ik moeten vragen of ik me ffe mocht opfrissen anders had ze me ook nog zo de deur uit gestuurd. O en Mod. ik hoop niet dat ik een opmerking krijg want zonder het adres te vermelden kon ik deze resentie niet verzenden, heb dan enkel maar de straatnaam vermeld.
              Laatst gewijzigd door slutmaster; 11-02-13, 15:03. Reden: bericht bijgeplaats voor Mod.

Commentaar

Re: Hasselt, Yasmine Di biasi(slecht)

Deze ook een geprobeerd toen ze nog te Brugge zat.
                Bij binnenkomst meteen overdonderd. Wow wat een leuke verschijning! Als je er achter loopt zou je zweren dat het een mooie dame is waar je achter loopt.
                Ging echter meteen over in teleurstelling toen we net binnen waren.
                Dat mens is doofstom of zo. Praat noch verstaat amper engels.

Is echt op haar eigen genot gesteld.
                En die pik, die ik eens wou zien, stelde me eveneens redelijk teleur.
                Het is een zeer krom geval met de kromming naar beneden. De eikel en het voorste deel ervan zijn op de foto's duidelijk gefotoshopt gezien die in het echt lang niet zo groot/dik is.
                Haalt de 20 aangekondigde centimeters zeker niet.
                Aan de basis is hij wel vrij dik te noemen en hij werd helemaal stijf want ze dreigde klaar te komen zodat ze me vroeg het rustiger aan te doen.
                Haar niet geneukt gezien ze de stoppels niet van haar bilspleet had verwijdert.
                Mij ook niet laten neuken omdat ik gelezen had hoe ruw ze kan zijn en het de eerste keer zou zijn geweest.

Heb haar gsm wel niet gezien.
                Laatst gewijzigd door Sagaris; 12-02-13, 12:14.

Commentaar

Re: Zedelgem, priveontvangst , Yasmin

Heb vorige week Yasmin bezocht in Genk. Ondanks de negatieve berichten dan toch eens geprobeerd, omdat ze in de buurt was en ik dus slechts korte verplaatsing moest doen.
                  Mijn verwachtingen waren dus niet zo hoog; echter het is een top date geworden! Ze ontving me in een chique design hotel in Genk: prachtige kamer, met sfeerlicht. Ze had mooie lingerie aan en mooie hakjes. Prachtige dame, zelden gezien! Ze is eerder stil van aard, maar wel vriendelijk: lijkt een beetje afstandelijk, eerder een beetje mysterieus. Ben haar dadelijk beginnen pijpen (met kleren nog aan), en ze kwam snel op sterkte: mooie lul, beetje krom, maar mooi kaliber ! Er was een echte klik, en na een tijdje vroeg ze wat ik wilde doen: ik vroeg haar me te neuken en dat vond ze prima! Eerst doggy, daarna nog eens pijpen en dan op de rug: ze was heel voorzichtig, en pas na een tijdje begon ze hard door te neuken . Uiteindelijk zo klaar gekomen.
                  Ik vond haar heel proper, gladde huid, mooie make-up, mooie lingerie... Niks te klagen dus.
                  Nadien hebben we nog wat gebabbeld en ze kloeg dat de Belgische mannen niet weten (of durven zeggen) wat ze willen, en dan nadien een slechte commentaar geven... Tja, ik vond het een super ervaring, maar zoiets is natuurlijk heel persoonlijk... In ieder geval een mooie en mysterieuze trav girl. Zeker de moeite dus.
                  Laatst gewijzigd door delta 1; 09-12-13, 09:58. Reden: tekst en recensieformulier samengevoegd

Commentaar

Re: Zedelgem, priveontvangst, Yasmin

Totale afknapper. Ongeïnteresseerd, passief tot en met, mechanisch... Nochtans behoorlijk lichaam, foto's op afspraakjes.com zijn realistisch.
                    Mijn advies: mijden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ps4
                      Adverteert nu onder een andere naam, Hellen? Tenminste ik neem aan dat dat haar naam is.
                      Bij haar advertentie kun je ook niet meer op 'recensies' drukken.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...e/default.aspx
                      Dat is ze, absoluut te mijden.

Commentaar

OK, dank je GDM.
                        Dan weten we nu zeker dat zij het is. Op het forum van Kinky zelf zijn haar recensies ook niet al te best.
                        Een enkeling vond van wel, misschien had ze toen een goede dag en hadden die klant geluk.

Commentaar

Ben bij haar ook al geweest in het verleden,is totaal niet geinteresseerd,wel voor je geld.
                          En anders kijkt ze je buiten.
                          Nooit meer.

Commentaar

Stein, privéontvangst, Yasmim

Heerlijke pre op tv met 25x5 neukstaaf. Ontvangt in een motel in urmond begane grond. Neukt pijpt zalig. Natuurlijke borsten en veel sperma. Al om een meid die weet wat vent lekker vind. Is er vandaag en morgen nog. Ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto's zeer vriendelijk en uitstekende hygiene. Komt uit Portugal en spreekt goed Engels.
                            Laatst gewijzigd door itsme; 10-03-15, 11:21. Reden: hotelnaam en kamer verwijzing

Commentaar

Dame noemt zich nu weer Nicole Bahls.
                              Volgens mij zijn er 2 topics over haar hier.

Commentaar

Re: Eindhoven, privéontvangst, Nicole Bahls (voorheen Yasmim}

No way in hell dat deze dame 25x5 haalt als je de Kinky recensies leest 17cm is denk ik realistisch

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst, Yasmin / Nicole Bahls

zit nu weer in genk :
                                  http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...l/?tab=profile

Commentaar

Re: Brugge, priveontvangst, Camilla di Castro (v/h Yasmin, Nicole Bahls)

Nu in Brugge als Camilla di Castro.

https://www.redlights.be/prive-ontva...o-sms-aub.html

TM
                                    Best of both worlds

Commentaar

Re: Brugge, priveontvangst, Camilla di Castro (v/h Yasmin, Nicole Bahls)

Kende haar totaal niet, omdat dit niet mijn seksuele voorkeur heeft, maar ben haar gisteren toevallig tegen het lijf gelopen in Antwerpen en meteen met haar in contact geraakt...

Ze is zo girly dat ik niet doorhad dat ze een tranny is.

Man, wat is deze dame bloedmooi, niet te geloven!!!

Foto's zijn lelijk vergeleken met de realiteit!

Ze is 26 jaar, Braziliaans en woont in Brugge, maar reist door het land en door Europa.

Ze oogt heel erg geil, ze is modieus, girly, erg aantrekkelijk, en spreekt zeer goed Engels.

Ze wou uitgaan en zich vooraf opmaken (waarom was me een raadsel, want ze had een sexy outfit aan), dus ben meegegaan naar haar tijdelijke verblijfplaats in Antwerpen.

Veel gebabbeld over van alles, maar noch ik noch zij maakte verder aanstalten om iets seksueels te doen.

Ze voelde waarschijnlijk dat ik voor 90% een heteroman ben, en ik wilde geen 100 euro uitgaven voor betaalde seks die niet tot mijn domein behoort.

Heb haar nu opgezocht en de telefoonnummer die ze gaf komt overeen met die van de advertentie.
                                      Ze is mooier in het echt!

Ik ben geneigd (als hetero) om deze dame aan te prijzen, wat een geile verschijning!!!

Commentaar

Ontvangt momenteel weer in Genk.

Commentaar

Ik ben het voorbije weekend bij Camilla langs geweest. Dit is de eerste keer dat ik het met een shemale ga doen. Ik vond haar op redlights het meest vrouwelijk uitzien en ze ontvangt kort bij mij in Genk.
                                          Van toen ze de deur open deed heb ik mijn keuze niet beklaagd. Ze ziet er heel knap en vrouwelijk uit en een heel mooi figuurke. Toen we op de kamer kwamen zijn we dadelijk beginnen kussen en strelen en elkaar uitkleden. Niks over geld praten ofzo ze deed me dadelijk op me gemak voelen. Zij heeft haar dan eventjes gedouched en dan zijn we elkaar beginnen pijpen. Eerst ging zij op haar knieën en zuigde lekker aan me pik. Terwijl speelde ik met haar tietjes. Niet te groot maar zo heb ik ze graag. Dan heb ik haar lekkere pik gepijpt zodat ze lekker stijf werd. Heb ook haar kontje gelikt want dat mag er ook zijn. Dan heeft ze een condoom om gedaan en me lekker stevig op zen hondjes geneukt. Ze kan echt lekker neuken en wou dat het bleef duren. Zij is dan klaar gekomen. Ze deed de condoom uit en ik heb haar terug gepijpt. Ze heeft me echt geil gemaakt. Dan heeft zij me nog gepijpt en dan deed ze terug een condoom om en is op me komen liggen en begon ze me terug te neuken. Ik heb me terwijl afgetrokken en ben heerlijk klaar gekomen net zoals zij weer. We hebben nog even wat na genoten en toen heb ik me nog wat opgefrist. Dit was voor mij een geweldige ervaring en ik ga zeker nog terug. Ik heb 100€ betaald en dat heb ik er graag voor over.