Merksem, Priveontvangst, Debby

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Merksem, Priveontvangst, Debby

Na haar op www.comonline.be/debby ontdekt te hebben maar eens afgesproken met deze volgens de foto's aantrekkelijke trans.
    Ze ontvangt op een boot in het A'werpse havengebied.

Binnen gekomen was ik prettig verbaasd over haar voorkomen.Geweldig lichaam,heerlijke kont ,lange benen en de chirurg die madam aan haar voorgevel geholpen heeft..mijn complimenten.Ik schat een volle ronde C cup met een paar heerlijke donkere knoppen erop.Ook haar gezicht is knap en vrouwelijk te noemen.

Na een drankje en wat wederzijds streelwerk kwam ik al snel tot de conclusie dat dit niet mijn meest hete ervaring met een trans zou gaan zijn.Ik hou van een dominante trans die haar tong diep in mijn mond stopt en diep pijpt.Debby daarintegen zoent met haar mond dicht en neemt hem ongeveer 5cm in haar mond.Misschien kan ze hem niet dieper hebben..dat kan.Ik heb toen maar het iniatief genomen en ben haar deep throat gaan pijpen.Getuige de toenemende omvang van haar l*l werd dit wel gewaardeerd.De vooraf beloofde 18cm word echter niet gehaald.13a 14 komt dichter in de buurt.Haar daarna op haar knieen gezet en haar overigens zeer strakke kontje eens flink gerimmed.Hier is madam zeer voor te vinden,getuige de geile aanmoedigingen.Daar opvolgend haar strakke kont goed hard geneukt en met haar kont op me zittend heeft ze me tenslotte heerlijk klaar getrokken.

Conclusie van mijne zijde - schitterende vrouw om te zien ,maar voor mij de eerste en laatste keer puur vanwege de ontbrekende geilheid die ik nu eenmaal zoek als ik een trans bezoek.
    Laatst gewijzigd door TransMod; 10-01-06, 11:45. Reden: url zichtbaar gemaakt

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Debby (voldoende)

Nou Ilove...., ik ben het gedeeltelijk met je eens. Kom zojuist terug van haar, en heb nog steeds een heerlijk gevoel tussen mijn benen en vooral in mijn hoofd. Debby is echt mooi, ik had heerlijke sex met haar, en, nog belangrijker, een heel leuk en relaxed persoon om bij te zijn. Ik hoop haar in ieder geval wel weer te zien.

Commentaar

Onbekend, Onbekend, Debby (goed)

Voor de volledigheid een poging deze voor mij zeer prettige ervaring objectief weer te geven. Vooraf de andere ervaring gelezen, en besloten niet een 'verlanglijstje' af te willen werken (dan ga je beter naar een robot), maar gewoon te zien hoe het contact zich zou ontwikkelen, en vooral; te vertrouwen op op de professionele kwaliteiten van Debby.
      (zo had ik bijvoorbeeld gelezen dat Debby niet echt zoent, iets waarmee ik kan leven, want dat is nogal zeer intiem, maar wat bleek; Debby zoent heerlijk!!!!)
      Het contact was echt ver boven verwachting, en de gehele sfeer was vertrouwd en natuurlijk. Dat Debby mooi is, dat kun je op haar website zien (in het echt is ze trouwens mooier), maar dat Debby erg leuk en warm is (ook vanbinnen is ze mooi), om dat te kunnen ontdekken, zul je haar toch moeten bezoeken.

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Debby (voldoende)

Zojuist bij Debbie geweest. Ze ontvangt nu in een appartement te Berchem.
        Is een zeer goede ervaring geweest. Ze neemt de tijd, doet niets geforceerd, is zeer aantrekkelijk. Enkele kleinere minpuntjes : neemt gsm op tijdens partytime en is zeker niet goedkoop.
        Al bij al een zeer fijne ervaring. Voor herhaling vatbaar
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-08-07, 08:54. Reden: Tekst toevoeging...

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Debby (goed)

Is al een poosje geleden, maar nu toch even formulierke ingevuld.

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Debby (goed)

dag translovers....
            ben nu 2 keer bij shemale debby geweest en ze is superlekker.
            aan de telefoon vroeg ik of ze een geil pakje aan wilde trekken. Je kan op haar site kijken naar photoshoots. Ze tongt lekker en doet wat je wilt......... geil transje heren!! binnenkort weer . ik zoek alleen ook transen van onder de 20....Wie weet daar iets van?

Commentaar

Re: Merksem, Priveontvangst , Debby (goed)

nou mannen ,
              tijdje terug is debby bij me thuis geweest en jongens jongens jongens toch.
              Toen ze net weg was heb ik mezelf nog een keer moeten verwennen zo geil maakt ze je.
              De sex was super...ze is slank en neukt je heerlijk.
              Ze had zwarte lakkleding aan en laklaarzen.
              Om me nat te maken ging ze even goed aan t werk met haar tongetje en ik heb r lekker mogen vingeren. niets is te diep bij haar.
              Diegenen die van een trans houden moeten bij haar zijn.

Commentaar

priveontvangst , Debby super

Gisteren langs geweest bij Debby, was in de vooravond.
                Had gevraagd of ze een sexy pakje ging aan doen en ja hoor,het was tip top.
                Na me eerst en drankje aan te bieden,zijn we naar achter gegaan in haar bescheiden woning.
                Een maal op het grote bed,begon de pret.
                Geen slecht woord er over ,alles super.
                Enkel met de hygiene heb ik mijn twijfels zo, ben lekker klaar gerukt geweest en deels op haar en op het bed.
                Het bed werd niet ververst,en zag er eerlijk ook niet proper uit.
                Wel kon ik me wassen achteraf.
                Maar ik ga zeker terug,zo'n lekker ding

Commentaar

Re: Merksem, Priveontvangst , Debby (goed)

vandaag langs geweest, op t eerste gezicht schitterende vertoning,
                  bied je n drankje aan. neemt de tijd voor je.
                  op bed gaan liggen langzaam strelen, beetje zoenen (zonder tong).
                  daarna begon ze me te pmc en ik haar.
                  heb haar daarna gerimt en genomen.
                  daarna heeft ze me nog een lekkere massage gegeven.
                  hierna heeft ze het bad half laten vollopen zodat ik de olie van me af kon wassen, uiteraard hielp ze hierbij.
                  daarna nog gezellig op bed gelegen wat gekletst.

Commentaar

Re: Merksem, Priveontvangst , Debby(goed)

hallo allemaal ,
                    al een paar keer met deze diva afgesproken en keer op keer is het geil geil en nog s geil .
                    ze moet alleen wat meer in latex doen en met nieuwere fotos varieren op internet. Echt een aanrader ... salukes

Commentaar

Re: Merksem, Priveontvangst , Debby

£Ben al denk ik 3 x bij Debby langs geweest en altijd een super ervaring. Ze is heel lief en neemt de tijd om je gerust te stellen.
                      Ze is normaal geschapen en zeker goed voor firsttimers.
                      Na alles geeft ze nog een super fantastische massage echt je komt als herboren buiten :-)

Commentaar

Re: Merksem, Priveontvangst, Debby

Oorspronkelijk geplaatst door rocco1969
                        Vind haar advertentie niet? Zit ze in Merksem?
                        Thanks voor een reactie
                        http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...-/default.aspx

Commentaar

Ik heb haar meermaals gebeld en telkens heeft ze mij afgewimpeld zonder reden :s ze kwam altijd af met excuses van ik stuur je zo mijn adres door wat uiteraard niet gebeurd is.

Ik begrijp het niet. Ik bel haar op om een afspraak te maken en ze speelt met mijn voeten ....

Commentaar

Werkt deze dame nog ?
                            Delta 1

Commentaar

Deze dame adverteert zeer onregelmatig, ik heb met haar afgesproken en vlak voor onze ontmoeting stuurt ze me een sms dat het een uur later zal worden en na een half uur weer een sms dat het niet doorgaat,
                              ik spreek er niet meer mee af . . .

Commentaar

Debby was al lang een droom van mij om te bezoeken. En vind het nu jammer dat ik al verschillende keren geld heb uitgegeven aan van die bimbo's die na een week weer weg zijn. Was een superleuke date. Rustu-ig op het gemak binnen, ze begon even op haar gsm maar blijkbaar was dit om deze op stil te zetten. Erg fijn wanneer een dame dit doet. Dan was alle aandacht er voor mij, rustig kennis gemaakt. Ik verbaasde me om haar charme en gewoon haar zachtheid tegelijk Ik kreeg er meer zin van automatisch ook. Ik begon haar wat te strelen en zoenen wat ze best aangenaam vond. En dan zachtjes verder gegaan.... Mensenlief! die kan pijpen... Nooit geen fan van geweest dat shemales dat doen direct maar bij haar echt geweldig!... daarna missio terwijl ik in haar ogen verdronk... Het is er aan te voelen en zien dat ze de juiste ervaringen en kwaliteiten bezit. Naar mijn mening langer binnen geweest dan het uur waar ik voor betaald heb... En ik verheug me al op volgende week dat ik terug kan gaan!

Commentaar

Eindelijk ook eens bij Debby geweest, heel schone verschijning, verzorgd.
                                  Lekkere sex ze neemt de tijd.
                                  Maar heeft heel kleine klit die ze niet stijf krijgt, kan die dus niet gebruiken.
                                  Zeker uur binnen geweest , prijs 100€.
                                  Daarna mer kunnen douchen.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X