Karinaboom, antwerpen,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Karinaboom, antwerpen,

Deze vrouw is wat mij betreft een echte must visit..
    Normaal bel ik altijd voor het afspreken maar was op mijn werk en besloot om te whatsappen. ze antwoorde netjes op mijn berichten en ik was er erg lang mee aan het chatten eigenlijk.. ze neemt haar tijd er wel voor, wat later bij mijn bezoek ook wel duidelijk werd.. s avonds gebeld en kon er direct langs. Ze zei me dat ze er beter uitziet als op de foto's en eigenlijk is dat wel zo.. ze heeft een schattig gezichtje , mooie oen en een heel mooi lichaam.

bij het binnenkomen lekker kussen, ze spreekt goed engels ook, is een slimme dame. een leuk esprek zit er dus zeker in. we kleden ons uoit en gaan op bed, zij op mij komen zitten.. mijn pik was zo hard.. ze zet hem tussen haar dikke, volle billen en begon te rijden zonder effectief te neuken.. ik moest vaak stop zeggen maar dat ligt meer aan mij, ik kom altijd veel te snel klaar

dan zei ze, wil je dat ik je kontje lik.. natuurlijk zeg ik geen nee.. Het was zeker de beste ' rimjob' van mijn leven. ze heeft zeker een kwartier zitten likken en ook zuigen. Heb natuurlijk hetzelfde bij haar gedaan.

als ik ze dat ze helemaal dezzelfde is als op foto geldt dat ook voor haar pik. ze zet 18 cm maar naar mijn mening is het groter. in ieder geval anders dan diegene die zeggen 22 cm maar als je ze echt ziet hebben ze een kleinere dan die van jou.

Ze neukt echt lekker. In totaal 2 keer klaarekomen waarvan 1 keer toen ze in me zat.

Voor mij hoef ik niet meer naar een andere.. deze is te perfect

na antwerpen gaat ze nog naar brussel.. daana buitenland. sowieso zien we haar no terug in België dus als het deze keer voor jullie niet lukt, volgende keer is er geen excuus

bekijk haar profiel hier, en zeker langsgaan !
    https://www.redlights.be/prive-ontva...time-here.html

Heb je korting gehad, aangezien Karina adverteert met €200 voor een uur en jij 150 hebt genoteerd, Dirty-things, of was het een half uur?

Commentaar

pffff 150€ voor een half uur, het wordt steeds gekker... Ik doe daar niet aan mee en geef nooit meer dan 80€ voor een half uur of in uitzonderlijk geval 120€ voor een uur wat dikwijls
      toch maar 45 minuten is.

Doen ze geen 80 voor half uur haak ik af, meestal happen ze wat later toch toe, bijna allemaal !

Commentaar

Heb ik eigenlijk niks van gemerkt... ik ben 150e gaan afhalen, zoals altijd

Commentaar

Het lukt mij niet naar stap 2 te gaan bij invullen van een recentie.

Kort.
          Ik kan alles wat dirty_things schrijft bevestigen.
          In de Top 3 van bedste ervaring deze jaar.

Ik heb ook 150€ betaald voor 1u, stond ook vroeger in haar adv. 150€ 1 uur. Blijkbaar nu verandert.

Commentaar

Gewoon kei goed. Gene zever en correct. Top wijfie!

Commentaar

Ben ook bij haar geweest. Komt in mijn top 3 te staan. Uitstekende service en ze kijkt niet op de klok. wasje vooraf en achteraf. Ziet er prachtig uit! Ik kan niet anders dan lovend zijn.

(moderator: recensieformulier invullen lukt mij al een tijdje niet meer, ik kan niet doorgaan naar stap 2)

Commentaar

Aan het werk...
              X