Ganshoren, Privéontvangst (ex Schippersstraat Antwerpen),, Camilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ganshoren, Privéontvangst (ex Schippersstraat Antwerpen),, Camilla

Deze schoonheid zag ik enkele dagen geleden staan en gisteren ben ik dan toch naar binnengeweest.
    Het was eigenlijk haar mega-dikke reet die me aantrok.
    Ze komt uit Equador en is erg lief en vriendelijk.
    Eens binnen: Wederzijds deeptroaten en rimmen, lekker tongen en elkaar heerlijk neuken.
    Ze lijkt wat afstandelijk in het begin maar eens op dreef is het een echt beest.
    Ze vertelde me dat ze in de voormiddag werkt tot een uur of 6.

greetz

Re: Antwerpen, Schippersstraat 05/1, Camille (uitstekend)

Vrijdagavond op zoek naar Maria SS1/3 maar om 23.00 was ze'r nog niet , toen zag ik Camille staan die mij uitdagend uitnodigde. Ik vroeg of ze wist of Maria er was. Die komt pas om 2.00 zei ze, maar ik wil jouw ook wel verwennen. Ze had Maria over mij horen spreken. Dat beloofd dacht ik. Goed ik wil wel eens weten of jij kan concurreren met Maria.Terwijl ik mij ontkleedde stond ze al naast mij en kon ze niet van mijn kont afblijven. Wat rechtstaand tongzoenen en elkaars pik masseren. Toen ik mij ging opfrissen op de bidet bood ze mij haar lul aan dat ik gretig ZC begon te pijpen. Na een tijdje liet ik los en ging recht staan om mij te drogen, dat was overbodig want Camille zakte op haar knieën en begon mij zc te pijpen. Nadat mijn paal op oorlogshoogte stond zijn we op het bed geland waar we elkaar op z'n 69 stand zc heerlijk hebben verwend. Steeds vaker likte ze mijn * en mijn ballen. Toen deed ze een condoom om en vroeg ik haar wat ze zinnens was. Ik wil je neuken, je strakke kont nemen. Nee dat gaat niet antwoordde ik om haar te plagen. Ze bleef aandringen en zoenen terwijl ze op mij lag en probeerde binnen te dringen. Ze ging op haar knieën zitten, nam mijn enkels vast en duwde mijn benen in de lucht. Zachtjes penetreerde ze mij. Toen ze er volledig in zat legde ze zich op mij. terwijl ze mij zachtjes aan neukte begon ze mij hevig te tongzoenen. Ze is niet te groot geschapen dus zalig. Na een tijdje gebood ik haar te komen. Dat ging niet omdat ze dan niet kan verder werken. Ik had mijn benen rond haar lenden en bleef haar berijden, tot ze in 't Spaans begon te vloeken dat ik ze had laten klaarkomen. Ik dacht dat ze komedie speelde maar haar condoom was flink gevuld. Ze deed mij een condoom aan en ik gebood haar op het matje naast het bed op de knieën te zitten. Ze houd er wel van om hard geneukt te worden, wat ik ook deed en zalig in haar kontje klaarkwam. Doe je dat ook met Maria vroeg ze? Zekerst antwoordde ik, 2 soms 3 keer achter elkaar. Ze keek mij verbaasd aan en zei de volgende keer betaal je mij 100, omdat je mij hebt laten klaarkomen. Dat jij klaar komt is jouw probleem. Je vindt het lekker om te genieten, genot is GRATIS. Dus wat is het probleem? Terwijl ik mij waste zei ik ; af en toe genieten tussen al dat gezeur en labeur zorgt dat je prettig de dag doorkomt.
    Als je komt kom ik terug anders niet. Maria doet daar niet moeilijk over. Ze is dus best wel te pruimen maar je moet ze wel aan porren.
    Melhor

2 F*ck the people you must be Politician

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 05/1, Camille (uitstekend)

Ben gisteren voor de eerste keer bij Camille geweest. Had haar al eerder deze week gespot. Stond in witte lingerie en hoge laarzen voor het raam. Ze beviel me uitstekend. Heel vriendelijk, zachtaardig en lief. Tijdens het vrijen neemt ze echt de tijd om heerlijk te tongen, steeds wilder en geiler. Ze geniet er duidelijk van om lekker geneukt te worden. Camille ziet me zeker nog eens terug, maar dan voor een full service, want ik wil die clit van haar in me voelen...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/3, Camille (uitstekend)

Goeiemorge,

gisteren deze schoonheid weer eens bezocht. Was maandag al langs gegaan maar toen was ze constant bezet en gisteren ook al. Net toen ik weg wilde gaan kwam ze vrij. Lekker met haar naar boven gegaan, ze stond goed geil. Alle standjes geprobeerd en onderwijl wild tongen. Neemt ook erna nog de tijd voor je en is een echt schatje. In één woord SUPER.
        Oja, ze had het erover dat ze binnenkort met verlof ging maar weet niet precies de datum meer.

Grtz All4.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 23/5, Camille (uitstekend)

Vanmiddag weer bij dit schatje geweest, werkt verslavend. Heb vandaag lekker tussen haar borsten mogen komen en mijn zaad over haar gezicht gespoten. Wederom weer een lekker driekwartiertje. Op naar de volgende keer weer !!!!

Grtz All4

Commentaar

Ik heb 2 jaar geleden nog ervaringen gehad met shemales, soms goed en soms slecht, maar aangezien ik nu een vriendin heb die ik ontzettend graag zie dacht ik dat ik geen behoefte meer zou hebben in een shemale. Ik heb haar echter verteld dat ik fantaseerde over deze mooie mensen en ze zei me dat ik dan maar eens moest proberen

Ben ongeveer 1 en een halve week geleden bij Camille geweest (heb niet eerder kunnen schrijven). Ze ziet er zeer vrouwlijk uit en heeft een mooie achterkant.
            Camille begon me direct bij het binnenkomen te strelen waar ik behoorlijk opgewonden van werd. Daarna ben ik haar beginnen te pijpen wat had ik dat gemist zeg die harde van haar ik mijn mond voelen. Ik ben niet tot de daad over gegaan omdat ik dat dan weer niets vind. Ieder zo zijn ding zeker...

Hierbij moet ik nog vermelden dat Camille echt een lieve meid is die niets forceert.

Later vertelde ik aan mijn vriendin mijn ervaring en ze moest een beetje lachen. Ze vertelde me dat ik het nog mocht doen als ik het haar maar vertelde...Overigens lust zij ook wel eens iets vrouwelijks

Bedankt dat ik dit even heb kunnen delen, groeten!

Commentaar

Ben gisteren bij haar geweest.
              Voor een half uur betaald en meer dan een uur binnengeweest.
              Deepthroaten, rimmen, alle standjes...niet normaal.
              We zijn samen lekker gekomen.
              Echt een beest in bed.

greetz

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 01/1, Camille (uitstekend)

Gisteren nog eens bij Camilla (moderator gelieve Camille aan te passen naar Camilla).
                Weer een heerlijk uurtje gehad.
                Lekker tongen, wederzijds rimmen, wederzijds pijpen, haar lekker doggy gepakt in haar dikke lekkere kont.
                Daarna haar lekker op haar rug gelegd, haar zo geneukt terwijl zij zich klaartrok en ik lekker kwam in haar kontje.
                Altijd een heerlijk uurtje.

greetz

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 01/1, Camilla (uitstekend)

vannacht was ze aan het werken. ze had blijkbaar geen zin, want na 10min allesbehalve heerlijk pijpwerk zei ze dat ik nog 5min had. Neuken mocht niet meer tenzij ik nog bijlegde want ik had haar mogen pijpen. Nou dat is dan de laatste keer geweest heb ik haar gezegd. blijkbaar is ze iets te pro geworden.
                  Melhor

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 08W, Camilla (uitstekend)

gisteren (zaterdag)
                    iets voor 19u skw binnen gewandeld, na lange tijd en door de vele positieve lectuur hier (ook dank zij de foto's op die site) "eindelijk" na toch wat jaren van wandelen, Camilla zien staan (21/1)
                    ben meer dan 30' binnen geweest goed voor 10pag vol te pennen, daarom sumiere samenvatting
                    binnengekomen, afgesproken 50 alle 2 pijpen, ik haar neuken, eerst ff gewassen, zat zij al te wachten op bed in al haar glorie, begon gelijk met tz en strelen (overal), in 69 gekomen ik pz zij pmc, afwisselend dptr en zacht, daarna neuken (mc) eerst kwam ze op mij zitten, daarna rolde ze opzij poep omhoog en in missio, mocht af en toe aan haar pik trekken maar moest telkens stoppen want ze stond constant klaar om te ejaculeren dan op zijn hondjes, gewoon "prachtig" zicht op die bolle kont en die schattige snoet die steeds naar achter omdraaide om te kreunen "ooo yes, fuck me in the ass" comedie/cinéma of niet , ik vond het geweldig
                    daar ik maar bleef doorduwen en niet klaarkwam terug in 69 gesukkeld maar deze keer zij ook pzc, daarna nog in allerei bochten gedraaid, tz pzc en daarna heel de lading over haar buik gewoon een ongelofelijke zalige beleving
                    bij vertrek nog meegekregen dat ze "elke" dag (uitz zondag) van 14u tot 19u/20u zou werken daar op 21/1
                    ps:
                    als je haar ziet staan, idd net een bangelijke latina met sexy bolle kont & paar uitpuilende prachtige bosrsten
                    ben der nog ni goe van

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/2, Camilla(uitstekend)

Wat is het toch een prachtig en lief schepsel, date gehad bij haar thuis en die was helemaal super. Eerst wat zitten praten en foto's zitten bekijken en onderwijl elkaar wat afgetast en zitten frunniken.
                      Ze heeft foto's waar ze wel een model lijkt, prachtig. Daarna naar de slaapkamer gegaan en daar sloeg de vlam pas echt in de pan. Wat een feest, super !!!!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/2, Camilla(uitstekend)

Echt wel een toppertje, deze Equadoriaanse. Een vaste waarde in mijn Antwerpse top drie.
                        Prachtig figuur, leuk in omgang, geen wham-bam-thank-you-ma'am houding.
                        Onlangs vroeg ze zelfs of niet even d'r kamer mee wilde opruimen om daarna bij d'r thuis wat te gaan relaxen...

maar ja, 't was al 0u30 en ik moest er om 5.30 weer uit...

toemme toch.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 06/1, Camilla

dacht tijdens een snelle passage omstreeks 07u onze schone Camilla dinsdag morgend te zien staan op schippersstraat 3/1
                          toen ik terug draaide om te zien of ze het wel echt was, was ze reeds verdwenen, de trans rechts in de venster vertelde me dat "deze" persoon er 's nachts altijd staat tot 's ochtens

weet mss iemand of dit kan?????

ps: bij nazicht recensies las ik dat er hier normaal een "lucky" moet staan
                          Laatst gewijzigd door delta 1; 22-12-13, 21:33. Reden: adres aangepast; thanks

Commentaar

YEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH HHHHHHHHH
                            ze is het idd, ben er deze morgend langs geweest
                            werkt 4dagen (nacht tot 07u30) in de week, steeds verschillende dagen
                            maar om kort te zijn, weer zoals voorheen, ongelooflijk, geeindigd met in haar mond te schieten, tja sorry, ik val in herhaling gewoon geweldig
                            ze is wel een "beetje" bij gekomen, maar nog steeds niet dik en niet storend
                            wel een mega latino shemale kont
                            recentie, gewoon hetzelfde, alleen dat klaarkomen in de mond was extra, geen euro's extra (50)
                            wat moet het nog meer zijn

Commentaar

Dit zal ongetwijfeld een vergissing zijn. Ik denk zelf dat je Lucky voor Camilla aangezien hebt. Ze hebben dezelde heerlijke mega billen en borsten. Komen allebei uit Eqaudor. Camilla werkt bij mijn weten helemaal niet in de Schippersstraat 3. Lucky vertoont daar echter al jaar en dag haar kunstjes.Je kunt ze echt heel makkelijk verwisselen. Ze lijken qua lichaam echt heel veel op elkaar, alleen is Lucky 20 jaar ouder en heeft een geilere uitstraling.
                              Oorspronkelijk geplaatst door ROKU666 Bekijk bericht
                              YEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH HHHHHHHHH
                              ze is het idd, ben er deze morgend langs geweest
                              werkt 4dagen (nacht tot 07u30) in de week, steeds verschillende dagen
                              maar om kort te zijn, weer zoals voorheen, ongelooflijk, geeindigd met in haar mond te schieten, tja sorry, ik val in herhaling gewoon geweldig
                              ze is wel een "beetje" bij gekomen, maar nog steeds niet dik en niet storend
                              wel een mega latino shemale kont
                              recentie, gewoon hetzelfde, alleen dat klaarkomen in de mond was extra, geen euro's extra (50)
                              wat moet het nog meer zijn

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 03/1, Camilla

Cammilla is ook een tijdje de onderbuurvrouw geweest van lucky op haar oude adres in de scheldestad. Dat weet ik omdat vaste klanten van Lucky voor een afspraak terecht kunnen bij haar prive. Daar heb ik Cammilla ook eens gezien. Ik denk dat Lucky me het me wel verteld zou hebben op 23-12-2013, toen ik haar in de nacht bezocht, dat Cammolla naast haar zou werken. Ik heb die nacht uren rondgelopen in het SKW, maar heb toen wel 2 andere buurvrouwen van Lucky gezien waaronder een travestiet die ook goed bevriend is met Lucky. Cammilla is uit een tijdje uit Antwerpen wegggeweest omdat ze een vriend uit Duitsland had. Ze is daarna af en toe wel eens terug geweest in het SKW en werkte toen op verschillende plaatsen. Of ze die vriend in Duitsland nog heeft weet ik niet. Maar mischien heb je gelijk en was het Cammilla wel. Ik hoop het voor je. Lucky en Cammilla zijn goede vriendinnen. Dus als ze het niet is zou je het Lucky kunnen vragen waar ze gebleven is, hoewel dat niet zal meevallen daar Lucky steeda bezet is en klanten heeft die vaak uren blijven. Ik weet van Lucky dat de vergelijking tussen die 2 wel vaker gemaakt is en daar was Lucky trost op. Tijdens mijn bezoek aan Lucky zei ze ook tegen mij; ze lijkt op mij, he, waarop ze op een bevestigend antwoord vroeg. Lucky is natuurlijk ook een pak ouder maar dat neemt niet weg dat ze veel drukker bezet is dan Cammilla die ik toch en lang achter haar raam zie staan wachten op klanten. Lucky heeft een geilere uitstraling uitstaling en is ook geiler gekleed met al dat leer/lak en hoge laarzen. Succes ermee.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1
                                  Op welk adres ?
                                  Als zij er staat is dat altijd op SS 3/1 (heel lang geleden zat ze een hele tijd tijdens de dag op VT28). Heb haar enkele weken geleden nog gespot. Maar ik weet niet of dat er een vast stramien zit in haar aanwezigheden.

Commentaar

CAMILLA IS BACK (en haar mooie "back" ook )
                                    of de TS-lovers zijn blind of ze willen het hier niet aan de grote klok hangen
                                    vandaag (rond 17u30) stond ze daar in volle glorie op 47/3
                                    nog steeds even sexy als voor heen
                                    kwam "jammer" genoeg van Anouk en dus mijn "zakken" waren allemaal leeg
                                    ff binnen gewipt voor babbeltje, zegt dat ze daar nu vast staat enkel op de weekdagen tijdens de dag
                                    (wat ik uit dat Spaans heb kunnen verstaan hé)
                                    volgende week dus wss bezoek EN recentie

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 47/3, Camilla

Vannacht wezen wandelen, triestige bedoening, weinig aantrekkelijke SW en weinig wandelaars. Besloten maar naar huis te gaan en ik wandelde de schippersstraat uit. In n° 47 zag ik de super sexy Camilla staan maar haar slechte service van enkele jaren geleden nog niet vergeten en negerde haar. Ik hoorde iemand op haar raam kloppen en keek om, het was Camilla die teken naar me deed te komen. Ze begroette me hartelijk, vroeg hoe het met me was en of ik zin had. Ja ik had een broek vol goesting zei ik haar, maar ben haar slechte beurt niet vergeten. Kom, ik zal het goed maken zei ze. Ze begon me stevig te tongzoenen terwijl ik nog voor de deur stond. Dan maar binnen gegaan en 100€ all in voor 1 uur betaald. Ze bleef hitsig zoenen en tongen terwijl ze me uitkleedde. Sorry mijn liefje dat ik je slecht behandeld heb, ik zal het dubbel en dik goed maken maar ik was boos op jou omdat ik hoorde dat je ook andere TS'en bezocht. Jou heerlijke pik en zalig kontje behoren mij toe en niemand anders. Flink verbaasd van haar woorden en versuft van haar geile tongen zei ik haar dat mijn pik en kont enkel bezit zouden kunnen zijn van iemand die me lief had. Beetje agressief greep ze mijn keel vast, zoende ze me hevig op de lippen en zei ze dat het haar bezit was. Hetgeen volgde was elkaar pijpen (zc), elkaar rimmen en neuken (zc) in allerlei standjes (spijt dat het niet gefilmd is). Terwijl ik op mijn rug lag en ze me stevig neukt en zoende zei ze dat ze zin had om in mijn kontje klaar te komen. Neen, dat mag je niet, dat is enkel bestemd voor privé relaties en tot nu toe heb ik het nooit meegemaakt. Beetje later trok ze haar stevige pik uit mij en stak deze in mijn mond en kwam ze hevig klaar. Ze kuiste haar sperma dat uit mijn mond stroomde en likte me schoon terwijl ze mijn paal naar haar kontgaatje loodste. Ze bereed me als een furie terwijl ze zichzelf masturbeerde en smeekte om mijn kwakje in haar te lozen. Dat was er tevéél aan, ik kon me niet meer beheersen en terwijl mijn beide handen haar mooie billen vasthielden spoot mijn geilheid in haar heerlijke hete ts-kutje. Ze plofte zich doodop op me en zoende me stevig, terwijl onze tongen elkaar verkenden bleef ik haar kontje stoten totdat mijn pik eruit gleed. Wat zalig fluisterde ze en ik voelde mijn eigen sperma over mijn ballen stromen. Ze trok me recht en sleurde me de douche in, waar we onder het stromende water elkaar masseerden en zoenden. Uit de douche droogden we elkaar af en plots zat Camilla op haar knieën aan mijn pik te zuigen. Beetje later lagen we weer op het bed in 69 positie en begonnen we opnieuw. Voor de 2de keer smeekte ze me of ze in mij mocht klaar komen, maar ik zei haar dat dat alleen voor de privésfeer was. Een beetje later spoot ze haar warme zaad op mijn lichaam en begon ze mijn pik zalig te pijpen totdat ik in haar zwoele mond klaarkwam. Ze bleef pijpen en slikte blijkbaar alles door. Na de douche zei ze me en nu naar t vrouwtje waarop ik antwoordde dat ik vrijgezel ben en als ze wou mocht ze gerust langskomen om het te checken. Gsm nummers uitgewisseld en terwijl ze me op de lippen kuste stak ik nog 50€ in haar slipje. Ze wilt privé gaan werken en ik beloofde haar hiermee te helpen. Toen ik een half uurtje later thuis was belde ze me op, of ze langs mocht komen, verbaasd zei ik ja en drie kwartier later stond ze weer voor me. Het was toch doods in het SK en ze had zin om de eerste te zijn om haar warme zaad in mijn kontje te spuiten, hetgeen in de uren geile sex die erop volgden gebeurde
                                      Melhor

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jimmyken
                                        hallo, weet jij soms of ze er vannacht is, ik kom nl van ver.
                                        Danke
                                        Kamila werkt nu privé in Brussel (Ganshoren) Hierbij haar contactnummer ..............
                                        Laatst gewijzigd door delta 1; 15-02-16, 10:47.
                                        Melhor

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door melhor Bekijk bericht
                                          Kamila werkt nu privé in Brussel (Ganshoren) Hierbij haar contactnummer ..............
                                          Adres aangepast nr Ganshoren Privéontvangst. Voor alle duidelijkheid heb ik vroeger adres in de topictitel tussen haakjes toegevoegd.

Telefoonnumer heb ik verwijderd, is niet toegestaan op het forum. Diegenen die in tfnr geïnteresseerd zijn kunnen dit per PM vragen aan Melhor.