Deurne, Priveontvangst , Diana TV

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deurne, Priveontvangst , Diana TV

Ben een keer bij TV Diana geweest. Ze adverteert regelmatig in o.a. www.kinky.nl
    De foto's zagen er veelbelovend uit, dus heb ik haar gebeld om een afspraak te maken. Op de website beweert ze dat ze in Rotterdam ontvangt, maar dat is in werkelijkheid Dordrecht. Pas na 4x gebeld te hebben in 2 uur tijd, gaf ze dan uiteindelijk haar adres. Ze zei dat ze uit Zuid-Amerika kwam, maar volgens mij betrof het een of ander voormalig Oostblokland. Het bleek er een van het soort : betalen-snel laten klaarkomen en weer wegwezen !
    Een absolute teleurstelling. Advies : niet bezoeken, want het is een oplicht(s)er !!! Zonde van je geld.

Re: Rotterdam, Priveontvangst , TV Diana (slecht)

Hierbij de foto's op Kinky.nl van TV Diana uit Rotterdam.

http://www.kinky.nl/Advertentie_TV_D...2&show=website

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , TV Diana (slecht)

Ben recent bij diana geweest; in tegenstelling tot bovenstaande berichten een hele leuke ontmoeting geweest. Werd inderdaad niet direct geinformeerd over haar adres maar in derde instantie pas per SMS. Adres was wel in Rotterdam. Werd keurig ontvangen in een nette flat, heerlijke sex gekregen voor 50 euro. Er werd niet op de klok gekeken en alle positie hebben we gehad. Overigens heeft ze een heerlijk kontje!

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , TV Diana (voldoende)

Ik heb een hele leuke positieve ontmoeting gehad met diana; toch staat er slecht bij haar beoordeling, dit moet "goed"zijn

Commentaar

Hai Fox13, ook ik ben bij haar geweest in september 2009 en ik vond het een hele slechte ervaring. De aankomst lijkt wel een puzzeltocht van de ANWB waar ik uiteindelijk terecht kwam weet ik niet, maar was wel buiten Rotterdam.
          Bij haar is alles gehaast en veel op de automatische piloot, ik vond haar niet echt schoon (lekker ruiken) het was voor mij de 150 km rijden niet waard.

Commentaar

TV Diana ontvangt in Rotterdam.

http://www.kinky.nl/Advertentie_TV_D...8912&show=home

Laatste reactie is van vorig jaar januari 2010.
            Heeft iemand TV Diana nog bezocht in Rotterdam en zijn de ervaringen positiever dan in 2010?

Commentaar

Ik ben degene die 2 maanden geleden haar ontmoet heb. Maar ik ken haar van de gelegenheid waar we elkaar tegen. Als ze me ziet dan neemt ze me mee naar haar amiga's casa en ga ik helemaal los met haar. Maar ik nu geen recensie over haar want dat is niet objectief. Wel kan ik meegeven dat je een klik met haar moet hebben. Tja ik kan zeggen dat ik haar altijd heel geil meegemaakt heb. Maar ze is actief hoor in Rotterdam. Suc6

Commentaar

Re: Deurne, Priveontvangst , Diana TV

Oorspronkelijk geplaatst door Fox13
                Wie weet waar Diana TV is gebleven? En of ze nog werkzaam is?

Zie onderstaande foto's van Diana TV toen ze nog in Rotterdam werkte:
                http://www.rossegids.nl/highclass/5000479/Diana.htm
                Hierbij een andere link naar TVDiana;

http://dutchcontacts.nl/index.php?ta...eview=profile#

Commentaar

Heb het eigenlijk nooit eerder bemerkt, maar constateer nu pas dat dit topic niet thuis hoort hier in België, of vergis ik mij ?
                  Delta 1

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1 Bekijk bericht
                    Heb het eigenlijk nooit eerder bemerkt, maar constateer nu pas dat dit topic niet thuis hoort hier in België, of vergis ik mij ?
                    Nou Delta 1; je hebt deze discussie over het hoofd geslagen ofwel geslapen.
                    Wat ik niet begrijp is dat de eerste recensie VOLDOENDE aangeeft en vervolgens advies geeft haar te mijden, daarna verdwijnt deze blijkbaar naar Rotterdam waar ze momenteel nog actief is.
                    Yep, je mag gerust die rommel uit het Belgisch archief smijten
                    Melhor

2 F*ck the people you must be Politician

Commentaar

Aan het werk...
                    X