Eva antwerpen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eva antwerpen

Iemand ervaring met Eva uit Antwerpen? Advertentie ziet er goed uit maar kan niets over haar vinden..

https://www.redlights.be/prive-ontva...-sexgodin.html

Al een paar keer geweest en zeker 1 van mijn fav momenteel. Ontvangt in een proper appartement in Hoboken en niet in zo'n slordig vuil studiootje zoals de meeste transen.
    Qua verschijning is ze een pak mooier als de foto's op het advertenties maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Je krijgt waarvoor je betaalt en dat is in tegenstelling zoals de meeste transen momenteel een uitzondering. Ze heeft een meer dan gemiddelde pik en spreekt een aardig woordje Frans/Engels wat de communicatie altijd wel bevorderd . Zoals de meeste transen is ze meer actief dan passief en neemt haar tijd voor te penetreren.

Commentaar

Zeer leuke meid, neemt zeker en vast haar tijd, en ze is inderdaad aardig actief, een zeer lekkere stoot, hmmmm . . .

Commentaar

Als ik het goed begrijp ontvangt ze dus thuis en is ze geen onderdeel van het rondreizende gebeuren? Vreemd dat ze nergens reacties heeft, misschien toch zelf dan maar gaan proberen..

Commentaar

Klopt. Ze ontvang bij mijn weten louter thuis en hoort niet thuis in het rondtrekkende circus. Ik heb ze 1 week in Leuven weten werken en dat is het volgens mij ? Ieder zijn smaak zeg ik altijd maar voor mij is ze haar geld waard.

Commentaar

het zou leuk zijn als er iemand eens een recensie schreef en haar tarieven want ik ben echt benieuwd.

Commentaar

Net zoals Lev13 hierboven benieuwd naar een recensie of verdere (recente) ervaringen..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door -Eindhoven- Bekijk bericht
                Net zoals Lev13 hierboven benieuwd naar een recensie of verdere (recente) ervaringen..
                tweede en derde antwoorden lijken mij wel een recensie ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pietje scramouille Bekijk bericht

tweede en derde antwoorden lijken mij wel een recensie ...
                  Dat noem ik geen recensie...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lev13 Bekijk bericht

Dat noem ik geen recensie...
                    Ook al lees je een hele recensie, dat geeft nog geen garanties,
                    ik lees hier recensies over dames en eigen ervaring vertelt me dan iets heel anders.
                    De dame in kwestie heeft ook haar oordeel over de klant en is bij de ene anders dan bij de andere,
                    In dit geval, Eva is voor mij een super meid, maar ik hoor klachten van anderen, zo weet u nog niets.
                    Een recensie lezen geeft een idee, maar zekerheid heb je pas na een bezoekje

Commentaar

nieuwe link
                      https://www.redlights.be/prive-ontva...g-bel-mij.html

Commentaar

Garanties heb je in het leven nooit. Zoals Ywolf al zei kan je zelf best eens proberen. Elke dame zal ook wel een voorkeur hebben voor een klant. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Ikzelf ben zeer tevreden en kom er 2 x maand langs. Tot nu toe blijft de kwaliteit / service hoog. Voorheen was ik een fan van Victoria / Gina in VT maar die wou na een tijd steeds meer geld .. echt een afknapper.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door liefhebbertrans Bekijk bericht
                          Garanties heb je in het leven nooit. Zoals Ywolf al zei kan je zelf best eens proberen. Elke dame zal ook wel een voorkeur hebben voor een klant. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Ikzelf ben zeer tevreden en kom er 2 x maand langs. Tot nu toe blijft de kwaliteit / service hoog. Voorheen was ik een fan van Victoria / Gina in VT maar die wou na een tijd steeds meer geld .. echt een afknapper.
                          Kun je er iets meer over vertellen waarom je er 2x per maand komt, dan moet ze iets goeds te bieden hebben..

Commentaar

Zhttps://www.hookers.nl/forum/ts-travo-en-shemale/belgië/raamprostitutie/1874787-eva-hoboken

zie mijn recensie ... staat nog steeds onder raam maar moet prive zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ywolf Bekijk bericht

Ook al lees je een hele recensie, dat geeft nog geen garanties,
                              ik lees hier recensies over dames en eigen ervaring vertelt me dan iets heel anders.
                              De dame in kwestie heeft ook haar oordeel over de klant en is bij de ene anders dan bij de andere,
                              In dit geval, Eva is voor mij een super meid, maar ik hoor klachten van anderen, zo weet u nog niets.
                              Een recensie lezen geeft een idee, maar zekerheid heb je pas na een bezoekje

Idd dat klopt wat je zegt, maar ik stel het zeer op prijs dat mensen zoals jouw al een mening geven waar je toch al iets mee bent gezien dat 90% van de transen valse belofte’s doen en je gewoonweg oplichten. ?

Commentaar

Idd dat klopt wat je zegt, maar ik stel het zeer op prijs dat mensen zoals jouw al een mening geven waar je toch al iets mee bent gezien dat 90% van de transen valse belofte’s doen en je gewoonweg oplichten. ?
                                bij de transen is de persoonlijke relate van groot belang mijn ervaringen zijn 85% goede ervaringen ...

Commentaar

Ik lees hier een recensie van een shemale, ze krijgt negatief commentaar, ik ben er zelf ook geweest, ik kan er niets negatiefs van zeggen,
                                  het is ook je eigen persoonlijkheid die mee van tel is, dat wil ik maar zeggen.
                                  Ik schrijf toch duidelijk, Zeer leuke meid, neemt zeker en vast haar tijd, en ze is inderdaad aardig actief, een zeer lekkere stoot, hmmmm . . .
                                  dat is mijn bevinding daar, toen ik er was heeft zij mij zeer goed gegeven wat ik verlang, doch ik heb privéberichten ontvangen waarin mij verweten wordt dat ik haar zo beschrijf . .
                                  Tja, wat wil men dan ? Ik val goed in de smaak bij deze dames, dat werkt zeker in mijn voordeel, maar dat geeft waarschijnlijk geen eerlijke recensie, enkel mijn persoonlijke mening !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ywolf Bekijk bericht

Ik lees hier een recensie van een shemale, ze krijgt negatief commentaar, ik ben er zelf ook geweest, ik kan er niets negatiefs van zeggen,
                                    het is ook je eigen persoonlijkheid die mee van tel is, dat wil ik maar zeggen.
                                    Ik schrijf toch duidelijk, Zeer leuke meid, neemt zeker en vast haar tijd, en ze is inderdaad aardig actief, een zeer lekkere stoot, hmmmm . . .
                                    dat is mijn bevinding daar, toen ik er was heeft zij mij zeer goed gegeven wat ik verlang, doch ik heb privéberichten ontvangen waarin mij verweten wordt dat ik haar zo beschrijf . .
                                    Tja, wat wil men dan ? Ik val goed in de smaak bij deze dames, dat werkt zeker in mijn voordeel, maar dat geeft waarschijnlijk geen eerlijke recensie, enkel mijn persoonlijke mening !
                                    Daar heb je zeker gelijk in dat er een klik moet zijn. Maar er zijn er ook een paar bij waar je simpelweg weg moet blijven omdat ze je enkel oplichten.
                                    ik ben er alleszinds zeer voorzichtig mee. Ik ben nog redelijk nieuw in de transwereld dus heb ik nog niet veel ervaring dus voor mij zijn tips en aanraders altijd welkom.

grtz,
                                    Lev

Commentaar

Helaas zitten er inderdaadheel wat oplichters tussen, en dan vooral wat foto's betreft, maar als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal wel zo, ook de beloftes die ze maken zullen niet altijd uitgevoerd worden, hier komen lezen en hopen wat er geschreven word waarheid is helpt je toch wel wat op weg

Commentaar

zou het niet beter zijn dit topic naar privéontvangst te verplaatsen ?

Commentaar

Goed idee, Eva ontvangt inderdaad privé

Commentaar

Heb in privé een reactie geplaatst over een recent bezoek aan Eva