Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

houthalen, privéontvangst, Isadora

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• houthalen, privéontvangst, Isadora

onlangs de stoute schoenen aangetrokken nadat ik weer een advertentie zag op redlights voor shemales in houthalen. Af en toe zit er een bij die echt mooi en vrouwelijk is en dan ga ik toch twijfelen om eens af te spreken.
    Zo ook met Isadora: https://www.redlights.be/prive-ontva...isadora-6.html
    De afspraak gemaakt met whatsapp en voor mij was dit de tweede keer op dit adres. Zelfde appartement maar nu dus een andere 'dame'. die dames wisselen regelmatig.
    Op de trap werd al stevig getongd en gevoeld en eenmaal boven werd ik gewoon op bed geduwd. Isa bleek behoorlijk hitsig.
    Snel de kleren uit en aan de slag. Ze was redelijk fel en agressief. Kreeg een paar tikken en werd steven aangepakt. Weken later had ik nog blauwe plekken...
    Ondertussen vroeg ze wel nog om extras en meer geld maar ik maakte duidelijk dat ik niet meer had.
    Behalve het agressieve is het mij goed bevallen bij haar. Op de een of andere manier werkte het wel dat ze zo gepassioneerd was. Ze zei dat ze me leuk vond (jippie). Ze liet me ook haar 'werktelefoon' zien waarbij duidelijk was dat ze die dus doorgeven steeds aan de volgende dames incl alle historie, dus dat is minder. Dat verklaard ook waarom je ongevraagd appjes met reclame en foto's krijgt af en toe (die je ook op redlights kunt zien).
    Bij het buitengaan nog een andere dame gezien even snel en die zag er een stuk minder uit.
    Ik moet eens goed bedenken of ik nog eens terug ga.

Isa is een van de meest vrouwelijke shemales die ik ooit gezien heb. Vaak wordt er flink gephotoshopt voor de advertentie en dan valt het tegen in werkelijkheid maar Isa is er een om verliefd op te worden. Ze heeft een zachte huid, heerlijke borsten (niet hard) en ze vrijt passioneel alsof ze je vriendin is.
    ze maakte een complimentje over mijn grote pik en die wilde ze dan ook diep in haar voelen.
    haar pik bleef continue hard en was netjes geschoren. Ik heb erg genoten van haar en ga zeker nog terug. Appartement was erg netjes en afspraak maken ging vlotjes en correct. Ik hoop dat dit schatje nog lang in Houthalen blijft....

Commentaar

Isa is mij goed bevallen achteraf, ze zuigt je helemaal in het moment en met haar betoverende ogen moet je sterk in je schoenen staan om je zaad niet te verschieten. Ze is geen klokkijker, geen gehaast, goed stevig en geschoren gereedschap en ze genoot zelf ook duidelijk. Ik ga snel weer terug

Commentaar

Aan het werk...
      X