Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Trans Station algemeen gezever

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Trans Station algemeen gezever

Oorspronkelijk geplaatst door xxx666 Bekijk bericht
    die foto met de hoed is al enkele jaren oud, heeft al in advertentie gestaan, onder andere naam en in Antwerpen,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ywolf Bekijk bericht
      die foto met de hoed is al enkele jaren oud, heeft al in advertentie gestaan, onder andere naam en in Antwerpen,
      ik heb deze vorig jaar ontmoet in Antwerpen. Blijf er weg! Nadat je hebt betaald heeft ze zogezegd geen condooms en gebeurd er niets meer.

Commentaar

Collega-wandelaars
        Ik wandelde deze ochtend rond 9u15 in het SKW en zag daar een fraaie dame in het raam van of Schippersstraat 3 of 1. De show, die ze opvoerde, leidde me af. Daarom twijfel over huisnummer. In elk geval het meest rechtse raam van het pand. De dame had een boel blonde krullen (waarschijnlijk een pruik), een stevige cup enkel bedekt met tepelstickers en droeg lange gestreepte kousen.
        Het meest interessante was de afwezigheid van een slipje en het feit dat ze lekker zat te spelen met haar mooie pik. Niet bijzonder lang, maar wel meer dan behoorlijk, maar wel aan de dikke kant. Ik moest op mijn werk zijn en had geen tijd. Anders was ik zeker en vast eens gaan kennismaken met die lekkere pik en uiteraard de dame zelf ;-)
        Kent iemand haar?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door danny4746 Bekijk bericht
          Collega-wandelaars
          Ik wandelde deze ochtend rond 9u15 in het SKW en zag daar een fraaie dame in het raam van of Schippersstraat 3 of 1. De show, die ze opvoerde, leidde me af. Daarom twijfel over huisnummer. In elk geval het meest rechtse raam van het pand. De dame had een boel blonde krullen (waarschijnlijk een pruik), een stevige cup enkel bedekt met tepelstickers en droeg lange gestreepte kousen.
          Het meest interessante was de afwezigheid van een slipje en het feit dat ze lekker zat te spelen met haar mooie pik. Niet bijzonder lang, maar wel meer dan behoorlijk, maar wel aan de dikke kant. Ik moest op mijn werk zijn en had geen tijd. Anders was ik zeker en vast eens gaan kennismaken met die lekkere pik en uiteraard de dame zelf ;-)
          Kent iemand haar?
          zeer waarschijnlijk lydia madrid - soms adverterend op afspraakjes onder de naam kinky barbie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door snollie2 Bekijk bericht
            zeer waarschijnlijk lydia madrid - soms adverterend op afspraakjes onder de naam kinky barbie
            Hey bedankt voor de info ! Heb je enig idee of ze de moeite is? Ik ben deze ochtend nog eens gaan kijken om 8u. Niemand te zien. Was natuurlijk wel vroeg, maar moest om 8u30 aan de slag ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door danny4746 Bekijk bericht
              Hey bedankt voor de info ! Heb je enig idee of ze de moeite is? Ik ben deze ochtend nog eens gaan kijken om 8u. Niemand te zien. Was natuurlijk wel vroeg, maar moest om 8u30 aan de slag ...
              ze zit er niet altijd, onregelmatig

Commentaar

Heb het ook eens meegemaakt dat daar ongeveer een blonde dame met haar lul zat te spelen,
                ik ging ernaartoe en vroeg haar of ik kon helpen, ik heb daar een vrijpartij gehad om U tegen te zeggen,
                er is zelfs nog een vriendin komen meespelen, en het best van al ik heb toen niets betaald !
                Kom er regelmatig en helaas heb ik haar nog niet weer mogen treffen, toch blijf ik hopen . . .

Commentaar

Iemand al passion 25 eens gedaan? zit momenteel in Zulte heeft wel grote pik wat me wel nieuwsgierig maakt.

https://www.redlights.be/prive-ontva...aica-25cm.html

graag had ik wat meer over haar geweten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pimp800 Bekijk bericht
                    Iemand al passion 25 eens gedaan? zit momenteel in Zulte heeft wel grote pik wat me wel nieuwsgierig maakt.

Uhm, P(hotoshop)assion25? Jemig de pemig, wat ligt dat er dik bovenop zeg.

Commentaar

Bij deze nog eens mijn vraag: heeft er iemand contactgegevens van de Spaanse ladyboy die een tijdje terug
                      adverteerde op redlights onder de naam Lilly (of lilli?). Had al eens contact met haar gehad en ze zou ontvangen in de buurt ban AZ Sint Lukas. Er is toen wel geen afspraak van gekomen, want ze kon toen niet. Onlangs ben ik al mijn nummers kwijtgeraakt dus ook die van haar. Weet er toevallig iemand over wie ik het heb en heeft er iemand haar contactgegevens. Ze adverteerd niet meer, maar dat deed ze toen ik er contact mee gehad heb ook al niet meer.
                      Wie meer weet, stuur gerust er PB. En van zodra ik ze bezocht heb volgt er natuurlijk een recensie hè.
                      P.S.: is dus niet de Thaise ladyboy die onder de naam dizi adverteerd hè.

Thanks!
                      The Gentle Walker

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pimp800 Bekijk bericht

nooit geweest maar wel eens over haar gelezen
                        http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=15497